Laatuerot konsernin eri merkkien välillä

Aloittaja rami, 28.12.13 - klo:14:45

« edellinen - seuraava »

biili_

Lainaus käyttäjältä: rami - 03.01.14 - klo:20:11
Eipä ole vaikeaa selvittää kuka näppylöillä on.
Sama pässi on pesinyt tännekkin.
Tässä on niin kuin Skodamiehen rehellinen vuodatus kun ottaa pattiin kun ei oo varaa ostaa oikeaa autoa.
Skodamiehen täytyy tyytyä korvikkeeseen niinhän se menee tää homma.
Skodasta ei tuu Audia vaikka Ryssänmasurkkaa tanssisit ei auta.

Tännekkö sinä tulit nyt meuhkaan. Viime viikolla päätä auvottiin Skodan palstalla. Eikös sitä sanota, että siitä puhe mistä puute?

Kovasti sitä kehutaan kuinka on kokemusta ja omaa autoa pitää osata moitti, mutta mies sen kuin surffaa palstalta toiselle puhumassa skoodasta. Eikö löytyisi jotain muuta harrastusta?

Naapurin parilta rouvalta muuten löytyy A3:t kauppakasseina.

No meni off-topic, mutta arhghgh!

HAL9000

Onko laatuvaikutelma, tai käsitys laadusta laatua? Olen tämän jo ennenkin maininnut, mutta kerrotaan vielä. Oli jouluaatto ja olimme koko perhe menossa hautausmaalle kuten tapana on ollut. Ã,,iti istahti uuteen (olisko ollut kuukauden vanha Superb farmari) ja totesi että: "Men du har ju en ny bil!" Johon minä "Visst det." Ei mennyt kuin hetki kun mutsi tajusi merkistä mistä on kyse "Men det är ju en Skoda!" Ei koskaan maininnut kenellekään eikä minnekään että minulla oli uusi auto. Häpesi itäautoa. Niin ne asenteet, muistot ja mielikuvat istuvat tiukasti tuvan seinässä...

Miten tämä liittyy laatuun? Ei hajuakaan. Halusin vain tuoda esiin koska omien kokemusteni perusteella merkkien välillä on laatueroja. Osa on selitettävissä yksilöllisellä eroilla, osa ei.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

meisterstuck

Ensimmäinen liikkeestä ostamani auto oli käytetty -71 mallinen Skoda. Lämmöllä muistelen..
Onko rami nähnyt semmosta?  Auto isolla A:lla.  Laatua koko rahalla. 800mk.

veekoo

Niin, onkohan tämä keskusteluaihe ollenkaan tarpeen. (tarkemminen luettuna sen pitäisi käsitellä eri konserneja) VAG-konsernin kalliimmat autothan on tehty kilpailemaan ihan muiden konsernien "samanluokkaisten" kanssa ei konsernin sisäisten. Konsernin sisällä vaikuttavat omistajien/käyttäjien omat kriteerit siitä mistä (statuksesta vai kulkuvälineestä) on valmis maksamaan omassa autossa, tai jos kyseessä on työsuhdeauto niin mitä tai mistä hintaluokasta saa valita. Jos näille fanaatikoille annettaisiin konsernin sisältä vapaasti valita omaksi ilmainen samaa luokkaa edustava auto niin aika kummalista jos se valinta ilman ylimääräistä kiihkoilua ei olisi kaikkein kallein. Tätä palstaa lukevat huvittuneina myös muiden merkkien omistajat. Tämmöinen omaan pesään paskominen ei ole meidän kenenkään edun mukaista.

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: veekoo - 03.01.14 - klo:23:42
Niin, onkohan tämä keskusteluaihe ollenkaan tarpeen. (tarkemminen luettuna sen pitäisi käsitellä eri konserneja) VAG-konsernin kalliimmat autothan on tehty kilpailemaan ihan muiden konsernien "samanluokkaisten" kanssa ei konsernin sisäisten. Konsernin sisällä vaikuttavat omistajien/käyttäjien omat kriteerit siitä mistä (statuksesta vai kulkuvälineestä) on valmis maksamaan omassa autossa, tai jos kyseessä on työsuhdeauto niin mitä tai mistä hintaluokasta saa valita. Jos näille fanaatikoille annettaisiin konsernin sisältä vapaasti valita omaksi ilmainen samaa luokkaa edustava auto niin aika kummalista jos se valinta ilman ylimääräistä kiihkoilua ei olisi kaikkein kallein. Tätä palstaa lukevat huvittuneina myös muiden merkkien omistajat. Tämmöinen omaan pesään paskominen ei ole meidän kenenkään edun mukaista.
Samaa mieltä. Ei foorumilla tarvita ns "Audi kuskien" mielipiteitä jolleivät ole asiallisia. Kyllä eroja on, mutta myös hinnoissa. Voi yhtä hyvin lähteä polkemaan Bugatti Veyron Vitesse aiheista pullaa Audi puolelle, siinä tulee monelle itku :) Tuntuu harmittaneen VAG konsernin sisällä kun Skoda "keksi" konseptin suhteellisen halvoista varusteista ja toimivuudesta suhteutettuna hyvään hintaan. Ainakin sitä on myyty suhteellisen hyvin. Itse omistanut lähes kaikkea paitsi B Veyronia, mutta silti Skodaa en häpeä vaikka on Audikin.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

PenaPuistoK

Lainaus käyttäjältä: veekoo - 03.01.14 - klo:23:42
Niin, onkohan tämä keskusteluaihe ollenkaan tarpeen. (tarkemminen luettuna sen pitäisi käsitellä eri konserneja) VAG-konsernin kalliimmat autothan on tehty kilpailemaan ihan muiden konsernien "samanluokkaisten" kanssa ei konsernin sisäisten. Konsernin sisällä vaikuttavat omistajien/käyttäjien omat kriteerit siitä mistä (statuksesta vai kulkuvälineestä) on valmis maksamaan omassa autossa, tai jos kyseessä on työsuhdeauto niin mitä tai mistä hintaluokasta saa valita. Jos näille fanaatikoille annettaisiin konsernin sisältä vapaasti valita omaksi ilmainen samaa luokkaa edustava auto niin aika kummalista jos se valinta ilman ylimääräistä kiihkoilua ei olisi kaikkein kallein. Tätä palstaa lukevat huvittuneina myös muiden merkkien omistajat. Tämmöinen omaan pesään paskominen ei ole meidän kenenkään edun mukaista.
Niin... Vaikka tyhmä olenkin, niin tuo otsikointi on kyllä jostain aivan muusta universumista?!

Ajaisiko se tarkoitustaan paremmin muodossa "Laatuerot ERI KONSERNIEN merkkien välillä", vai onko tällä otsikolla kenties yritetty hakea "Laatuerot KONSERNIN ERI MERKKIEN välillä"??

Olisihan tähän helpompaa kommentoida, jos edes tietäisi mitä pitäisi ylipäätään kommentoida tai mistä pitäisi keskustella... Tarkoitetetaanko tässä nyt yksittäistä konsernia, mutta silti useampaa erillään? Ja kenties niiden sisäisiä merkkejä, muttei ristiin?


Tuomari

Lainaus käyttäjältä: veekoo - 03.01.14 - klo:23:42
Tämmöinen omaan pesään paskominen ei ole meidän kenenkään edun mukaista.
Mihin pesään? Pitäisikö minun tuntea jotain solidaarisuutta skoda-kuskeja kohtaan, koska sattuu olemaan sama emoyhtiö?

Pitääkö myös rellu ja datsun kuskit ryhmähenkeä yllä?  ::)

tga480

Lainaus käyttäjältä: rami - 03.01.14 - klo:20:11
Eipä ole vaikeaa selvittää kuka näppylöillä on.
Sama pässi on pesinyt tännekkin.
Tässä on niin kuin Skodamiehen rehellinen vuodatus kun ottaa pattiin kun ei oo varaa ostaa oikeaa autoa.
Skodamiehen täytyy tyytyä korvikkeeseen niinhän se menee tää homma.
Skodasta ei tuu Audia vaikka Ryssänmasurkkaa tanssisit ei auta.


Mistä näitä tälläisiä urpoja oikein sikiää? jos tämä älykääpiö on oikeasti jo vanhempi henkilö niin olisi kiva seurata vaikka yksi päivä ihan livenä tämän urpon elämää, kyllä nauru maittaisi.
Ei provoissa sinänsä mitään vikaa, kyllähän niitä lueskelee, mutta kun tällä idiootilla ei tunnu olevan minkäänlaista oikeaa tietoa, kirjoituksissa ei mitään pointtia, jankuttaa vaan yhtä ja samaa, eikä ole edes vahingossa huvittava.

Itselle tulee tästä urposta mieleen sellainen joku kuvottava ja niljakas olio joka haisee, ja kuola valuen, naama punaisena hihittää typeränä tietsikan edessä

Homer

"Omaan pesään paskomisella" Veekoo varmaan tarkoittaa että Audi = Skoda joten haukkumalla toisen vikoja haukut samalla toista?

Seurauksena VAG-konsernin ja sen valmistamien tuotteiden/autojen arvostus laskee palstaa seuraavien silmissä.

EVVK ellei omista VAG -osakkeita tai työskentele vaggineita maahantuovan yrityksen palveluksessa.

VAG osakkeen arvon romahdus ja mahdolliset irtisanomiset/leikkaukset voivat vaikuttaa Euroopan /Suomen taantuman pituuteen ja edelleen Skodisteihin ja Autisteihin. Eli jatkossa kieli keskellä suuta.

tapanixxx

Olemmeko saavuttaneet syomi24.fi palstan tason tässä topicissa?

Rami on kunnostautunut ansiokkaasti tämän saavutuksen osalta :)

Setä

Tuntuu, että nämä Skodan tai Audin omistajat ovat TODELLA herkkähipiäisiä autojensa imagon suhteen. Tämä alkaa olemaan jo elämää suurempi asia. ??? ::)

Kyseessä on vain automerkki ja huono sellainen....

http://www.talouselama.fi/uutiset/autoinsinoori+on+suunnitellut+merkillisia+asioita+kuten+pusikkoon+harittavat+ajovalot/a2224056

http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304

Tässä sentään pari todellista murhetta VAG-rymän auton omistaville. Maine meni jo aikoja sitten, mutta ei sillä niin väliä, kunhan saavat myytyä lisää sitä sontaa kuluttajille!  ;D ;D


Rinkulakeula

Lainaus käyttäjältä: Setä - 04.01.14 - klo:08:54
Tuntuu, että nämä Skodan tai Audin omistajat ovat TODELLA herkkähipiäisiä autojensa imagon suhteen. Tämä alkaa olemaan jo elämää suurempi asia. ??? ::)

Kyseessä on vain automerkki ja huono sellainen....

http://www.talouselama.fi/uutiset/autoinsinoori+on+suunnitellut+merkillisia+asioita+kuten+pusikkoon+harittavat+ajovalot/a2224056

http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304

Tässä sentään pari todellista murhetta VAG-rymän auton omistaville. Maine meni jo aikoja sitten, mutta ei sillä niin väliä, kunhan saavat myytyä lisää sitä sontaa kuluttajille!  ;D ;D

Niin... kyllähän maine on mennyt meidän keskuudessa, jotka olemme autoista oikeasti kiinnostuneita, eikä vaikkapa itsellä tulisi enää mieleenkään hankkia VW- konsernin autoa, edes työsuhdekulkineeksi, on niissä ollut liian paljon ongelmia. MUTTA suuri osa uuden auton ostajista ei ole kiinnostunut oikeasti autoista, eikä viitsi viettää aikaansa autoforumeilla, joten konsernin ongelmat eivät ole vielä levinneet ostavan taviskansan keskuuteen. Ihmiset katsovat ulkonäköä ja auton sisustusta, joten näillä nallekarkeilla näitä vielä myydään. Jossain vaiheessa, eli käytettyjen ostajille totuus sitten viimeistään paljastuu kalliiden remonttien muodossa. Kysyn vielä, että kuka meistä oikeasti uskaltaisi ostaa 3-5 vuotiaan TSI/DSG- yhdistelmän?
Rinkulakeula vaihtui munuaiskeulaksi

pomo

Minä, jos se ei ole kuiva 7v dsg. Ne muuthan toimii oikein hyvin.

hapelton1

Lainaus käyttäjältä: Rinkulakeula - 04.01.14 - klo:09:28
Kysyn vielä, että kuka meistä oikeasti uskaltaisi ostaa 3-5 vuotiaan TSI/DSG- yhdistelmän?

Kannattaako sitä DSG:tä ostaa edes uuteta? Itse ainakin näen uuden DSG auton jälleenmyynnin lähes mahdottomana takuuajan jälkeen :(

Vaikka omalle kohdalla ei olisi sattunut mitään, mutta se alituinen pelko siitä ja vaivannäkö asian suhteen.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: PenaPuistoK - 04.01.14 - klo:02:45
Niin... Vaikka tyhmä olenkin, niin tuo otsikointi on kyllä jostain aivan muusta universumista?!

Ajaisiko se tarkoitustaan paremmin muodossa "Laatuerot ERI KONSERNIEN merkkien välillä", vai onko tällä otsikolla kenties yritetty hakea "Laatuerot KONSERNIN ERI MERKKIEN välillä"??

Olisihan tähän helpompaa kommentoida, jos edes tietäisi mitä pitäisi ylipäätään kommentoida tai mistä pitäisi keskustella... Tarkoitetetaanko tässä nyt yksittäistä konsernia, mutta silti useampaa erillään? Ja kenties niiden sisäisiä merkkejä, muttei ristiin?
Hyvä huomio, korjataan tuo otsikko.

V-O

 :)

Jee, 10 sivun keskustelun jälkeen vihdoinkin käy selville mistä keskustellaan !!!

Kiitos PuistoPenalle ja Jyrille!

Poni

Varmasti on totta, että konsernin eri merkeissä on joissain tapauksissa käytetty eri ratkaisuja.
Jotkut ovat hyväksi toiselle merkille, jotkut toiselle.
Onko uusi ratkaisu aina paras, vai se jo "kentällä testattu".

Jos minä ajan "tyytyväisenä" Skodallani, niin keneltä se on pois?
Melkein tuntuu ennemmin siltä, että joka moisesta saa näppylöitä,
on todennut itse maksaneensa ylihintaa ja nyt yrittää vakuuttua tehneensä hyvän ostoksen.

Jos aina kuvittelee mielessään, että Skodan omistajalla ei ollut varaa Audiin,
ollaan jo hairahduttu henkisesti toiseen todellisuuteen.

Aina se ei ole rahasta kiinni. Minulla kyllä oli.
En halunnut maksaa autosta, joka ei minua miellyttänyt.
Itse asiassa etsin pitkään uutta autoa, kun Volvo alkoi olla vaihtokelpoinen.
Meni jo tavoitteesta ylikin, mutta kun mikään ei oikein miellyttänyt,
Octavia miellytti. Siinä se.

Tosiasia lienee edelleen, että kovinkaan moni ei tarvitse uutta autoa aina sellaisen ostaessaan.
Sitä halutaan ja sitten jälkikäteen yritetään itselleen perustella "järkisyillä".
Avainsanat: tarvita, haluta, itselle.



pohjoissavonprinssi

VW on ilmoittanut käyttävänsä muotoilulle välttämättömien osien kanssa samoja ja tällä saa aikaan 30% säästöjä tuotannon yms. puolelta. Eli periaatteessa laatueroista voine kovinkaan puhua siltä osin. Samojen merkkien sisälläkin on laatueroja, jotka johtuu ihan muista syistä. Esim. korroosion kestävyys. Jotkut volkkarit ruostuu ja toiset ei.

Kaikki nykyään saa Audin jos vain on luottotiedot kunnossa. Ei se mikään statussymboli ole tai Skodakaan määrittele ihmisyyttä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia (paitsi takaluukussa ja helmoissa).

hapelton1

Lainaus käyttäjältä: Poni - 04.01.14 - klo:10:07
En halunnut maksaa autosta, joka ei minua miellyttänyt.

Itse haaveilen Audi RS3, RS4, RS5 ja RS6 malleista. Minäkään en halunnut maksaa näistä autoista, koska ne ei "täysin" miellyttäneet minua. Suurin ongelma oli se hinta. Ei autoissa muuta vikaa ollutkaan.

Ostin sitten jo muutaman vuoden vanhan auton ja vielä vajaavetoisen kun hinta oli omasta mielestä kohdallaan. Perustelin tätä sitten järkisyillä: hinta, hinta ja hinta.

tet

Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

tmr97

Minusta tämän keskustelun ongelma on jo otsikossa. VAGilla, niinkuin muillakin valmistajilla, eroja on mallien välillä huomattavan paljon. On hyviä ja huonoja Seat/VW/Audi/Skoda malleja. Itse pidän laadullisesti esim "CR-TDI + märkä-DSG" autoa paljon parempana kuin "nokkaketjullista TSI + kuivakytkin-DSG" autoa. Oli sitten yhditelmä missä tahansa VAGin merkissä.

Vàclav

Ei niitä Ramin provoja kannata niin tosissaan ottaa, mieshän vaihtaa mielipidettä yhtä usein kuin sukkia.
En yhtään ihmettelisi vaikka olisi ensi viikolla Rinkelivolkkarin puolella kehumassa Skodaa.

Lainaus käyttäjältä: rami - 07.12.13 - klo:09:26
Dieselmoottori on ehdottomasti paras vaihtoehto automaattivaihteistoon. Mitä enemmän ajat taajamassa siinä dieselmoottorin käyttöominaisuudet vain korostuvat.
Dieselissä hyvät alaväännöt jo pienillä kierroksilla joka tekee automaatin kanssa todella namun yhdistelmän.
Jos niitä on vaihtohallit pullolaan se vaan osoittaa,että niitä ostetaan uusina.
Minä ajan dieselillä vaikka tulee kalliimmaksi kuin bensa-auto minun tapauksessani.
Lainaus käyttäjältä: rami - 12.12.13 - klo:23:11
Joo dieselmoottoori ei sovellu automaattivaihteistolle siinä ei riitä potkua varsinkaan taajama-ajossa.
Bensamoottori sopii paremmin taajama-ajoon taksitkin ajavat siksi bensiinikäyttöisillä moottoreilla kun TSI moottoreissa on paremmat alaväännöt.
Papereilla asia on ehdottomasti esitetty oikein. Bensamoottori on parempi automaattiin kuin diesel.

Omassa käytössäni on Pirkkavolkkarit toiminut hyvin, en ole nähnyt tarpeelliseksi sijoittaa useita tuhansia ylimääräistä saadakseni ns. Audi laatua.
Edellisessä BXE koneisessa Ocussa oli lohkossa iso Audi logo, kuvitelkaa sama toisinpäin, jos Audin omistaja löytäis jostain autostaan Skoda logon,
sehän vasta kauheata olisi.

vasara

Lainaus käyttäjältä: hapelton1 - 04.01.14 - klo:10:41
Itse haaveilen Audi RS3, RS4, RS5 ja RS6 malleista. Minäkään en halunnut maksaa näistä autoista, koska ne ei "täysin" miellyttäneet minua. Suurin ongelma oli se hinta. Ei autoissa muuta vikaa ollutkaan.

Ostin sitten jo muutaman vuoden vanhan auton ja vielä vajaavetoisen kun hinta oli omasta mielestä kohdallaan. Perustelin tätä sitten järkisyillä: hinta, hinta ja hinta.
:) .. autovalintaprosessi pähkinänkuoressa.

Dirti

#295
Lainaus käyttäjältä: Rinkulakeula - 04.01.14 - klo:09:28
Niin... kyllähän maine on mennyt meidän keskuudessa, jotka olemme autoista oikeasti kiinnostuneita, eikä vaikkapa itsellä tulisi enää mieleenkään hankkia VW- konsernin autoa, edes työsuhdekulkineeksi, on niissä ollut liian paljon ongelmia. MUTTA suuri osa uuden auton ostajista ei ole kiinnostunut oikeasti autoista, eikä viitsi viettää aikaansa autoforumeilla, joten konsernin ongelmat eivät ole vielä levinneet ostavan taviskansan keskuuteen. Ihmiset katsovat ulkonäköä ja auton sisustusta, joten näillä nallekarkeilla näitä vielä myydään. Jossain vaiheessa, eli käytettyjen ostajille totuus sitten viimeistään paljastuu kalliiden remonttien muodossa. Kysyn vielä, että kuka meistä oikeasti uskaltaisi ostaa 3-5 vuotiaan TSI/DSG- yhdistelmän?

Juuri näin! Itsellä katse suuntautunut tällä hetkellä aivan muualle kuin vag-leiriin. No jos tässä pari vuotta vielä nykyisellä ajaa ja katsoo sit uudestaan että onko vaggineissa tapahtunut mitään mikä saisi luottamuksen takaisin.
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

hapelton1

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 04.01.14 - klo:11:18
:) .. autovalintaprosessi pähkinänkuoressa.

Eikö se mene näin myös tällä foorumilla? Itse en ainakaan muista kovinkaan monta nimimerkkiä (Rob-s), jotka olisivat oikeasti toteuttanut unelmaansa ja olisivat ostaneet auton muulla kuin järjellä.

Me muut ollaan sitten niukkojen resurssien vallitessa ostaneet auton kulutuksen, takakontin tilavuuden tai muun järkisyyn perusteella.

veekoo

Tuomari: Mihin pesään? Pitäisikö minun tuntea jotain solidaarisuutta skoda-kuskeja kohtaan, koska sattuu olemaan sama emoyhtiö?
Homer: "Omaan pesään paskomisella" Veekoo varmaan tarkoittaa että Audi = Skoda joten haukkumalla toisen vikoja haukut samalla toista?
Höh. Kuten tästäkin näkee niin "pesällä" on monta määritelmää... enkä omista aihepiirin osakkeita tai ole maahantuojan enkä minkäänlaisen automyynnin kanssa tekemisissä, paitsi muutaman vuoden välein joudun ostamaan alan tuotteita.
Tarkoitin kyllä pesällä tätä forumia yleensä. Katsokaa tuonne sivun vasempaan ylänurkkaan. Eikö tämän forumin tarkoitus ole asiallinen keskustelu näiden automerkkien omistajien kesken. Asiattomuudet joutaa tosiaan johonkin suomi24 tason palstoille. Ylläpitäjien tulisi puuttua kun keskustelu kärjistyy niin että rivinvälit savuaa.

luffe

Samaa mieltä. On ikävä havaita, että varsin asiallinen keskustelufoorumi näyttää tässä kohtaa muuttuneen epäasialliseksi p:n jauhamiseksi. Minulla on ollut kahden Ocu 1.9 TDI:n jälkeen (molemmilla 2 v:ssa 100 tkm ilman ongelmia) 2 kpl diesel V70 Volvoa, niissä riitti kaikenlaista ongelmaa moottorin jäätymisestä (!) lähtien.

On hyvä todeta, että täydellistä autoa ei ole vielä valmistettu. Oma Ocuni on erinomainen tuote, laadukas, hiljainen, tilava. Juuri sellainen, jota eurojen vastineeksi olen etsinyt. Ongelmamussuttajat voivat tutkia vaikkapa palstaa "Täällä saa kehua omaa VAGa".

Toivon, että sivuston ylläpitäjä puuttuu selkeisiin ylilyönteihin. Toivon aikuismaista, perusteltua keskustelua laatuasioistakin.
Ocu III 1.4 TSI Combi Elegance DSG
aikaisemmat Ocu:t  1.9 tdi LB      1.9 tdi Combi

biili_

Lainaus käyttäjältä: rami - 28.12.13 - klo:14:45
Kovin tuntuvat Skodankuskit märisevän kaarreajovaloista.
Onhan se nyt aika selvä juttu ettei Skodan hintaiseen autoon voida rajattomasti laittaa hyvää elektroniikkaa.

Edit. Korjattu otsikko. Jyri


http://www.vagarena.fi/index.php?topic=18878.msg424134#msg424134

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy