Mihin on kadonnut Skriko?

Aloittaja villeton, 10.03.17 - klo:14:51

« edellinen - seuraava »

DongFeng

Minä kaipaan kyllä nimimerkki Tuuliviiriä enemmän, allroad ketju oli ihan mahtavan viihdyttävää lukea kiitokset hänelle  ;D

rami

Lainaus käyttäjältä: Quattro A4 - 11.03.17 - klo:23:14
70-80 luvun autoja ei edes kannata verrata nykyautoihin mitä ajettavuuteen tulee. Tekniikkaa tosin oli niin vähän, että luotetteavuus oli '"parempi"

Kyllä monissa tuo nikäisisäsä autoissa oli jopa ohjaus parempi kuin nykyautoissa. Vanha kunnon automiesten "servo" oli ihan jotain muuta kuin säköistetty monia hankaluuksia tuottaneet sähköistetyt versiot. No selvääkin selvempi,se joka niillä on ajanut ja ostanut tietää asiasta enemmän. Ja mikä vielä nannaa ei tarvinnut pakkasella palella kuten nykykotteroissa. ;)

matalaut

Nimimerkki rami on asian ytimessä. Ennen tunsi ratissa jopa tien liukkauden. Nyt siitä saa vain haaveilla.
Aikaisemmat: VW Touran 1.6 TDI Bluemotion -11, VW Passat  3C 2.0TDI 4wd -09, Nissan X-trail 2.2td -03, Volvo V40 1,9TD -01,Toyota Corolla 1.6 -04, VW Transporter 2.4D -92, VW Golf III 1.9td -96, VW Golf III 1.8 -92, Opel Corsa 1.2 -86, Volvo 242 -76, Mazda Marella 1.3 -76

JakeS

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.03.17 - klo:22:15

Mitä Skrikoon tulee, niin hänhän oli 60-vuotias missinmitoissa oleva moottoripyöräilevä osakemiljonääri naikkonen (Vai miten se meni)  ;). Legendaarisimpia tarinoita oli kuvat keittiöstä, jotka eivät olleet edes omasta vaikka sellaiseksi niitä väitti.
Muuten asioista ja taustoista tietämättä voin sen verran vahvistaa, että olen tavannut kyseisen nimimerkin 2015 kesällä. Skriko piipahti stadiumin helsingin/vantaan tapaamisessa.  Paikalle saapui todellakin keski-ikäinen naisihminen moottoripyörällään (vihreä honda cbr 600r). Mitä ulkomuotoon tulee niin hyvin hän nahkaiseen ajoasuun mahtui eikä todellakaan ylipainoiseksi voinut moittia.
Sen verran ehti keskustella, että hänen huomasi tehneet elämänsä aikana yhtä sun toista eikä ainakaan tyhmänä voinut pitää. Voimakkaat mielipiteet ja astuminen miehiselle reviirille varmaan ärsyttää osaa porukasta ?
Osakekaupoista eikä keittiöremonteista puhuttu lainkaan.
Tätäkin foorumia lukee sellaisia henkilöitä jotka olivat samaan aikaan paikalla jos jollekin tulee epäusko ja satusedäksi minua epäilee   :)
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

J64

Tämä vastasikin mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen. Välillä tuli tunne että kyse on netissä roikkuvasta mielikuvitushenkilöstä, jolla on useitakin eri persoonia, ja muillakin sivuilla.

Toisaalta välillä taas tuli tunne, että henkilön täytyy olla oikea. Jossakin moottoripyöräaiheisessä keskustelussa Skrikolta tuli sellaisia tietoja 70-luvun lopun ja 80-luvun alun moottoripyöristä, maahantuoduista malleista, moottoripyöräliikkeistä ja henkilöistä niiden taustoilla, että en mitenkään pitänyt mahdollisena että noita tietoja olisi enää mistään kuukletettu. Olivat kuitenkin ajalta ennen internettiä ja sellaisia tietoja, joita ei millään hakukoneella löydä.

Värikäs persoona ja kuten JakeS totesi, varmasti herätti/herättää ärsytystäkin.

Mutta JakeS:n tuntien, tai siis en JakeS:ää tunne muuta kuin kirjoitusten kautta, minulla ei ole enää syytä epäillä tämän neidin/rouvan olemassaoloa JakeS:n vahvistamisen jälkeen.
Golf 1.0 Tsi ja Kawasaki VN 900 Classic

Peeveli

Kysykää yksityisviestillä asianomaiselta, jos teitä kiinnostaa hänen tilanteensa (siis skriko). Minusta on jotenkin epämiellyttävää, että ns. selän takana kummastellaan jonkun poissaoloa ja sitten arvostellaan.

Tietty totuushan on se, että ihminen on eläinlaji. Eläimet tuppaavat nahistelemaan välillä, miksei siis ihmiset. Koska nokakkain olemiset ovat nykyaikana vähissä, tapahtuu sama netissä kasvottomina. Silloin on vielä astetta helpompi riidellä ja nahistella asiasta kuin asiasta. Minulla on sellainen käsitys, että autofoorumilaiset ovat vieläpä keskimääräistä fanaattisempia ja tunteellisempia etenkin autoiluasioissa, joten sanan säilä täällä lentää. Väärällä kirjoitustyylillä on todella helppo loukata, jopa tahtomattaan.

Itse olen vuosien aikana onneksi oppinut sen, että näillä saiteilla ei kannata alkaa ns. vääntämään liikaa. Jos jollakin on vastakkainen vahva mielipide, ja homma alkaa mennä tappeluksi, kannattaa vetäytyä sivummalle. Pitää vaikka vähäsen taukoa kirjoittelusta, niin sekin auttaa.

Itse toivon, että skriko tulee takaisin. En epäile hänen todellisuuttaan em. foorumilaisten tapaamiskokemuksen pohjalta.

Hyvää kevättä kaikille, tasapuolisesti! :)

SNG

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 15.03.17 - klo:08:37
Kysykää yksityisviestillä asianomaiselta, jos teitä kiinnostaa hänen tilanteensa (siis skriko). Minusta on jotenkin epämiellyttävää, että ns. selän takana kummastellaan jonkun poissaoloa ja sitten arvostellaan.

Tietty totuushan on se, että ihminen on eläinlaji. Eläimet tuppaavat nahistelemaan välillä, miksei siis ihmiset. Koska nokakkain olemiset ovat nykyaikana vähissä, tapahtuu sama netissä kasvottomina. Silloin on vielä astetta helpompi riidellä ja nahistella asiasta kuin asiasta. Minulla on sellainen käsitys, että autofoorumilaiset ovat vieläpä keskimääräistä fanaattisempia ja tunteellisempia etenkin autoiluasioissa, joten sanan säilä täällä lentää. Väärällä kirjoitustyylillä on todella helppo loukata, jopa tahtomattaan.

Itse olen vuosien aikana onneksi oppinut sen, että näillä saiteilla ei kannata alkaa ns. vääntämään liikaa. Jos jollakin on vastakkainen vahva mielipide, ja homma alkaa mennä tappeluksi, kannattaa vetäytyä sivummalle. Pitää vaikka vähäsen taukoa kirjoittelusta, niin sekin auttaa.

Itse toivon, että skriko tulee takaisin. En epäile hänen todellisuuttaan em. foorumilaisten tapaamiskokemuksen pohjalta.

Hyvää kevättä kaikille, tasapuolisesti! :)

Totta. Tämä kirjoitus kannattaa lukea hartaudella läpi erityisesti vääntämisen, vänkäämisen ja lisäksi miettiä mitä voittaa sillä että on oikeassa ja toiset väärässä. Asioiden pitäisi riidellä ei nimimerkkien. Ja enpä usko että Skriko enää tänne palaa ainakaan samalla nimimerkillä. Kuten aiemmin kirjoitin sai palstasta tarpeekseen, enkä sanoisi ettei ihan aiheettomasti. Sen verran lokaa heitettiin kaivamalla vuosien takaisia juttuja esille.

BobSmith

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 15.03.17 - klo:08:37

Tietty totuushan on se, että ihminen on eläinlaji. Eläimet tuppaavat nahistelemaan välillä, miksei siis ihmiset. Koska nokakkain olemiset ovat nykyaikana vähissä, tapahtuu sama netissä kasvottomina. Silloin on vielä astetta helpompi riidellä ja nahistella asiasta kuin asiasta.
Joopati joo. Ollaan jo ulkona tämän threadin aiheesta, mutta kun tähän on tultu, niin minunkin mielipiteeni sallittaneen:

Eli tämähän on keskustelufoorumi, jossa kaikenlaisten mielipiteiden esittäminen kaiketi tulisi olla sallittua, kunhan vain malttaa mielensä, eikä ota niin sanotusti herneitä nenään, muistaa noudattaa kirjoittaessaan riittävästi itsekritiikkiä, eikä syyllisty henkilöön menevään loukkaamiseen. Eikö niin?

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 15.03.17 - klo:08:37
Minulla on sellainen käsitys, että autofoorumilaiset ovat vieläpä keskimääräistä fanaattisempia ja tunteellisempia etenkin autoiluasioissa, joten sanan säilä täällä lentää.

Vaikea sanoa, ovatko autoforumilaiset keskimääräistä fanaattisempia tai tunteellisempia. Sen sijaan siitä olen aika varma, että auto ja liikenne ylipäätään ovat aiheryhmiä, jotka ovat omiaan herättämään suuria tunteita. Niin netissä kuin "kentälläkin". Ja siinä mielessä tuo Peevelin näkemys saattaa tietysti pitää paikkansakin, että täällä keskustelevat varmasti ovat keskimääräistä kiinnostuneempi autoista ja liikenteestä. Tällä on sitten joskus oma vaikutuksensa kirjoittelun sävyyn.

Lainaus käyttäjältä: SNG - 15.03.17 - klo:09:14
erityisesti vääntämisen, vänkäämisen ja lisäksi kannattaa miettiä mitä voittaa sillä että on oikeassa ja toiset väärässä. Asioiden pitäisi riidellä ei nimimerkkien.

"Vääntäminen" ja "vänkääminen" viittaavat siihen, että keskusteluissa esitetään erilaisia mielipiteitä, ja että useimmat keskustelijat eivät (ainakaan heti) ole valmiita luopumaan omasta näkemyksestään. Eikä siinä mitään, kyllä omasta näkemyksestä on lupa pitää kiinni. Huomattavasti hedelmällisempää keskustelusta kuitenkin tulee, jos omissa puheenvuoroissa ei tyydytä ainoastaan toistamaan omaa näkemystä, vaan pyritään jossain määrin arvioimaan myös "vastapuolen" mielipiteitä. Keskustelun tasoa on omiaan parantamaan myös, että pystyy välttämään omalla (kuvitellulla tai todellisella) asiantuntemuksella retostelun, johon usein tuntuu liittyvän myös toisten keskustelijoiden vähättely.

Mutta ihmisillä on tietysti keskustelufoorumeilla erilaisia tavoitteita. Jotkut haluavat päteä ja "voittaa" keskusteluja, millä on sitten oma vaikutuksensa keskustelutyyliin. Sitten on niitä, joille kaikenlainen provosointi on keskustelun tärkein tavoite ja nautinnon lähde. Ja siihen netti tietysti antaa mitä mainioimmat mahdollisuudet. Nimimerkin suojissa, ilman keskustelukumppanin kohtaamista on mahdollista heitellä kommentteja, joiden esittäminen ei tulisi kuuloonkaan face-to-face -keskustelussa. Ja kaipa tällekin tyylille on oma yleisönsä. Jos kiinnostus itse asiaan on pientä ja/tai asiallinen keskustelu tuntuu tylsältä, ei mikään ole niin piristävää kuin henkilöön menevä nokittelu.


J64

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 15.03.17 - klo:08:37
Kysykää yksityisviestillä asianomaiselta, jos teitä kiinnostaa hänen tilanteensa (siis skriko). Minusta on jotenkin epämiellyttävää, että ns. selän takana kummastellaan jonkun poissaoloa ja sitten arvostellaan.

Voi olla, että tätä ei ollut minulle tarkoitettu, vaikka olikin suoraan perään kirjoitettu. En omasta mielestäni kummastellut poissoloa, eikä todellakaan ollut tarkoitukseni arvostella ketään. Päin vastoin, jopa arvostin niitä kirjoituksia, joiden tiesin olevan omakohtaisesta kokemuksesta peräisin. Vähäisestä viestihistoriastani voi todeta, että se ei kuulu käytöstapoihini. En vähättele kenenkään mielipiteitä, enkä lähde henkilökohtaisuuksiin muutoinkaan.
Golf 1.0 Tsi ja Kawasaki VN 900 Classic

kt

Tämä nyt on ihan täysin otsikon ohi eikä ole tarkoitettu kenellekään. Paremminkin kaikille tasapuolisesti.

Kerran eräässä filosofisessa keskustelussa päädyttiin ilmeisen oikeaan, seuraavanlaiseen tulokseen:

Kukaan ei ole koskaan todella oikeassa. Joskus joku saattaa olla ohimenevän hetken lähellä totuutta. Mutta samana päivänä se ei toistu enää. Oikeassa oleminen on verrattomasti vaikeampaa kuin lottovoiton saaminen.

Tämän kun muistaa.... 8) 
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

skrikoo

Lainaus käyttäjältä: villeton - 10.03.17 - klo:14:51
Skrikon värikkäitä juttuja oli hauska lukea. Mihin on ko. nimimerkki kadonnut?
Tai millainen henkilö nimimerkin taakse kätkeytyy?
Useampi kuukausi on ollut hiljaiseloa. tietäänkö joku enemmän tästä henkilöstä?
Naisihminen? Entinen autokauppias?
Kuten huomasit Skriko on kirjoittanut viimeksi tällä palstalle 2.11.2016. Viisi kuukauttahan tuosta on vierähtänyt.
Katsoin järkevimmäksi poistua palstalta hyvävelijärjestöön kuuluvien vainoajien vuoksi. Pyysin Jyriä poistamaan nimimerkkini, mutta sitä hän ei tehnyt.
Koska täällä jo kovasti kaipailtiin, niin ilmoitan että kunnossa ollaan. Auto on vaihtunut, asunto on vaihtunut ja osakekaupat kukoistaa. Missinmitoissa ollaan yhä 175/53, vaikka ikää on jo yli 50, tosin ei 60 niin kuin Palokan rampeilla puhutaan. Tuolla kun joku epäili että nimimerkki Kirsko1 on minä eli Skriko, niin ei ole. Jos kirjoitan täällä palstalla niin kirjoitan omalla nimimerkilläni.
Unohdin salasanani ja pyysin Jyriltä että lähettäisi sen. Mitään ei ole kuulunut, joten oli pakko kirjautua Skrikoo nimellä.
Tuo karma on tosi hauska. Minullakin oli siellä jo -1 kirjoituksistani, vaikka olen kirjoittanut tänne viimeksi 2016 jolloin koko karmaa ei ollut edes käytössä. Eiköhän tuo jo kerro jotain karmasta.

skrikoo

Lainaus käyttäjältä: skrikoo - 02.04.17 - klo:16:41
Tuo karma on tosi hauska. Minullakin oli siellä jo -1 kirjoituksistani, vaikka olen kirjoittanut tänne viimeksi 2016 jolloin koko karmaa ei ollut edes käytössä. Eiköhän tuo jo kerro jotain karmasta.
Uudella nimimerkilläni skrikoolla on jo karmana hyvät miinukset ja tämä on neljäs kirjoitukseni.

Cayman

Lainaus käyttäjältä: skrikoo - 02.04.17 - klo:16:41
Auto on vaihtunut, asunto on vaihtunut ja osakekaupat kukoistaa.

Oikea meininki,mikä auto alla tällähetkellä ja onko mitään mp vääntöä meneillään?
ID.3 Business
Golf VIII

skrikoo

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 02.04.17 - klo:18:40
Oikea meininki,mikä auto alla tällähetkellä ja onko mitään mp vääntöä meneillään?
Tammikuussa tuli rekisteröityä uusi helmiäisvalkoinen Honda Civic Type-R. Ei ole mp vääntöä kun viime heinäkuussa ostin tuon uuden Honda CBR 600 RR:n. Siinä kilsoja vasta +4000 ja uudesta ollutta vikaa ei saatu viime kesänä kuntoon. Nyt yritetään uudestaan.

Count

Lainaus käyttäjältä: skrikoo - 02.04.17 - klo:16:41
Unohdin salasanani ja pyysin Jyriltä että lähettäisi sen. Mitään ei ole kuulunut, joten oli pakko kirjautua Skrikoo nimellä.

Ylläpitäjä ei salasanaasi tiedä eikä näe sekä sisäänkirjautumisruudussa on "unohdin salasanani"-valinta, joten mikään pakko ei ollut eikä uuden nimimerkin rekisteröinnistä kannata syytä muitten niskoille vierittää.
Citroen C4 1.6 HDi BMP -08
Skoda Octavia 2.0 TDI DSG 4x4 farmari -13
VW Passat 1.4TSI Ecofuel -09
VW Caddy 1.8i Automaatti -90

skrikoo

Lainaus käyttäjältä: Count - 02.04.17 - klo:19:34
Ylläpitäjä ei salasanaasi tiedä eikä näe sekä sisäänkirjautumisruudussa on "unohdin salasanani"-valinta, joten mikään pakko ei ollut eikä uuden nimimerkin rekisteröinnistä kannata syytä muitten niskoille vierittää.
Olen kyllä lukutaitoinen. Laitoin "unohdin salasanani" ja kirjoitin sähköpostiosoitteeni kyseiseen "ikkunaan" jossa luvataan lähettää salasana, eipä ole vielä tähän päivää asti tullut vaikka yritin muutaman kerran.

kt

Tervetuloa oikein kehun kera!
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

J64

Lainaus käyttäjältä: skrikoo - 02.04.17 - klo:18:46
Tammikuussa tuli rekisteröityä uusi helmiäisvalkoinen Honda Civic Type-R. Ei ole mp vääntöä kun viime heinäkuussa ostin tuon uuden Honda CBR 600 RR:n. Siinä kilsoja vasta +4000 ja uudesta ollutta vikaa ei saatu viime kesänä kuntoon. Nyt yritetään uudestaan.

Mikäs ongelma tuossa Hondassa on? Voi olla että oen siitä jossakin vaiheessa lukenut, mutta nyt en muista.
Golf 1.0 Tsi ja Kawasaki VN 900 Classic

skrikoo


skrikoo

Lainaus käyttäjältä: J64 - 03.04.17 - klo:07:41
Mikäs ongelma tuossa Hondassa on? Voi olla että oen siitä jossakin vaiheessa lukenut, mutta nyt en muista.
Tuolla sitä muistaakseni moottoripyörä topicissa kirjoittelin viime kesänä. Se on se etupään kolina jonka huomasin heti kun ajoin pyörällä ensimmäiset 5 metriä. Olisinpa ollut sen verran viisas, että olisin heittänyt heti uut ja pyytänyt myyjää repimään paperit.
Hirveä vaiva oli viime kesänä asiasta, rikkoivat motoa kun yrittivät selvittää vikaa ja kilometrejä tuli satoaja kun ajelin liikkeen ja kesäpaikan väliä ja aikaa kului rutkasti.
Jos kelloa saisi kääntää, niin tosiaan ne upat silloin ja nyt Frank Nymanilta uusi Suzuki GSX-R 750 alle.
Mutta kuten todettu on usein, tehtyä tekoa, sanottua sanaa ja mennyttä aikaa ei saa koskaan takaisin. Lievin on kuitenkin sanottu sana, kun sitä voi hieman anteeksi pyytämällä lievittää.

J64

Juu, tuo kolinahan se oli. Nyt muistin kun kirjoitit. Ohjauslaakerihan, löysyys tai viallisuus, tietenkin olisi ilmeisin syy. Mutta oletan, että noin ilmiselvä vikapaikka on tsekattu? Iskarit, tai vaikkapa edes toinen niistä sitten seuraava kohde. Osaan kuvitella kuinka ärsyttävää tuollainen kolina on, vaikka ei olisi mitenkään vaarallinen edes. Joka kerta se kuitenkin tuo sen epävarmuuden tunteen ja moottoripyörä kuitenkin on sellainen, että siihen täytyy voida luottaa että ajamisesta nauttii. Kotilot on toinen asia, jos jotain kolinoita kuuluu, niin se ei aiheuta sellaista epävarmuutta ajoon kuitenkaan.

Honda ei kyllä yleensä pukkaa sekundaa juuri koskaan, mutta ainahan se on mahdollista nykyään kun kaikki kilpailutetaan mahdollisimman halvalla, Hondakin. Se Suzuki olisi ollut, sinua tuntematta, mutta mieltymyksesi ehkä arvaten, ehkä hyvä veto: reilusti lisää tehoa ja vääntöä, mutta ei kuitenkaan liikaa painon kustannuksella. Mutta turhaa jälkiviisasteluahan tämä on.

Toivottavasti CBR tulee kuntoon.
Golf 1.0 Tsi ja Kawasaki VN 900 Classic

skrikoo

Lainaus käyttäjältä: J64 - 03.04.17 - klo:20:03
Juu, tuo kolinahan se oli. Nyt muistin kun kirjoitit. Ohjauslaakerihan, löysyys tai viallisuus, tietenkin olisi ilmeisin syy. Mutta oletan, että noin ilmiselvä vikapaikka on tsekattu? Iskarit, tai vaikkapa edes toinen niistä sitten seuraava kohde. Osaan kuvitella kuinka ärsyttävää tuollainen kolina on, vaikka ei olisi mitenkään vaarallinen edes. Joka kerta se kuitenkin tuo sen epävarmuuden tunteen ja moottoripyörä kuitenkin on sellainen, että siihen täytyy voida luottaa että ajamisesta nauttii. Kotilot on toinen asia, jos jotain kolinoita kuuluu, niin se ei aiheuta sellaista epävarmuutta ajoon kuitenkaan.

Honda ei kyllä yleensä pukkaa sekundaa juuri koskaan, mutta ainahan se on mahdollista nykyään kun kaikki kilpailutetaan mahdollisimman halvalla, Hondakin. Se Suzuki olisi ollut, sinua tuntematta, mutta mieltymyksesi ehkä arvaten, ehkä hyvä veto: reilusti lisää tehoa ja vääntöä, mutta ei kuitenkaan liikaa painon kustannuksella. Mutta turhaa jälkiviisasteluahan tämä on.

Toivottavasti CBR tulee kuntoon.
Ohjauslaakeri vaihdettiin uuteen. Ei mitään vaikutusta. Ei ole ollut Hondissa koskaan mitään vikoja ja niitä on ollut muistaakseni pitkälti yli 20 voi olla 30 jo täynnä. Ainoa vika puola takuuseen vuonna 1977.
Sain siksi aikaa kun oli moto pajalla sen Suzuki GSX-R 1000 ajoon. Meni muuten pienemmällä bensalla kun Honda. Väänto oli tietysti toiselta planeetalta, mutta kusiaisen vääntö vie 53 killoista ihan mukavasti ja se ketteryys mutkissa on ihan toista luokkaa kusiaisella. Ihmettelin että miksi. Ei painoa ole paljoa enempää 1000 kuutioisessa että se olisi syypää. Olisko se 1 sentin leveämpi rengas syynä "kömpelyyteen".

J64

Renkaan leveys voi hyvinkin vaikuttaa. Jopa tuo sentti. Mutta ehkä kuitenkin todennäköisemmin muu runko- taikka ohjausgeometria. Taikka ihan vaan se, että joku sopii toiselle paremmin kuin toiselle...

Eihän nuo pyörien erot vaikkapa MotoGP:ssä ole kummoisia, mutta niin vain eroja tulee. Jollakin tallilla ei vaan löydy pitoa esimerkiksi etupäähän ja rengas luistelee alta.

No, mutta mun on tällaisena arkipäivämotoristina turha lähteä tämän syvällisempään analyysiin, kun ei ole kompetenssia asiaan...
Golf 1.0 Tsi ja Kawasaki VN 900 Classic

jäämies

Lainaus käyttäjältä: villeton - 10.03.17 - klo:14:51
Skrikon värikkäitä juttuja oli hauska lukea. Mihin on ko. nimimerkki kadonnut?
Tai millainen henkilö nimimerkin taakse kätkeytyy?
Useampi kuukausi on ollut hiljaiseloa. tietäänkö joku enemmän tästä henkilöstä?
Naisihminen? Entinen autokauppias?

Täälläkin aika uutena jäsenenä mutta vanhana vieraana Skrikoota kaipailen. Yli pari kuukautta näkyy olevan edellisestä kirjoituksesta.
Skriko/Skrikoo missä olet???
Tahtoo juttua Honda CBR 1000 Fireblade RR 2018 mallista. Saitko hinnasta 26 290 30% alet????? ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy