AUDI A4 2.0TFSI 155KW Avant Quattro S-tronic 100V, rekisteröity 09/09
(http://lh5.ggpht.com/_UDd4tNyx9Ek/SyCwgxHdX-I/AAAAAAAAATk/OWJR5ezMIu0/s800/08092009198-1_suttu.JPG)
Helmiäisväri: Misano punainen (N9N9)
Lisävarusteet:
- Business-paketti (Paikallaanpitoavustin (Audi hold assist), Jaettu takapenkin selkänoja, Keskikyynärnoja etuistuinten välissä, Xenon Plus -ajovalot ja LED -huomiovalot, Vakionopeussäädin, Ajotietokone värinäytöllä)
- S Line Sport paketti (18-tuuman alumiinivanteet, S-line-urheilualusta (A4 B8:ssa 30 mm madallettu ja jäykempi kuin urheilualusta), S-line-kylkimerkit ja -kynnyslistat, sisäkatto ja katossa olevat muoviosat mustat, S-line-urheiluohjauspyörä ja -vaihdekepin nuppi sekä matot (QF), S-line-listat matta-alumiinia ja lisävarustelistoihin kuuluvat muut alukoristelut ohjaamossa sekä urheiluistuimet sähköisellä ristiseläntuensäädöllä ja S-line-verhoilulla (esim. nahka/kangas, jossa S-line-teksti nahkaosassa - hopeanväriset tikkaukset)) (WQS+FC1)
- S line ulkopaketti (S-line-puskuri edessä ja takana, sumuvalojen reunusmuovit ja etu- sekä takadiffuusorit S-line-lookissa, S-line-kynnyslistat, S-line-merkit auton kyljissä, kromiset reunukset sumuvaloissa ja S-line-kattospoileri) (PQD+FC1)
- S-line monitoimiurheiluratti (1XW)
- Kiiltolistat sivuikkunoiden ympäri (4ZB)
- Kirkkaat kattokaiteet (3S1)
- Tummennetut sivulasit ja takalasi (VW1)
- Varashälytin (7AL)
- Vetokoukku, irroitettava (1D2)
- Audi Sound System (9VD)
- Audi Music Interface (7D3) + AMI adapteri 3,5mm USB (4F0051510G)
* 80GB Western Digital USB-kovalevy mediavarastona
- Lukkopultit (1PD)
- Läpilastausmahdollisuus (3X2)
- Sisävalopaketti (QQ1)
- Säilytyslokeropaketti (QE1)
Jälkiasennettu:
- Tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja (8K9 098 550)
- Maskin kromiset vaakalistat ("Motonet metritavaraa")
Renkaat / Vanteet:
- kesä: Bridgestone Potenza RE050 A / S-line 5-spoke 245/40/18, 18Jx8 ET48 (C8S)
- talvi: Michelin X-Ice North / Brock RC14 (kristallihopea) 225/50/17, 7,5x17 ET47
Kesä/syys-kuosissa
(http://lh4.ggpht.com/_UDd4tNyx9Ek/SyCwgS-SnJI/AAAAAAAAATg/TSwyPESSDf0/s800/08092009203_suttu.JPG)
Renkaiden vaihdossa
(http://lh5.ggpht.com/_UDd4tNyx9Ek/SyCwrHcwtRI/AAAAAAAAATo/3HyoFVItfdU/s800/09102009014_suttu.JPG)
Nyt talvirenkaat alla
(http://lh3.ggpht.com/_UDd4tNyx9Ek/SyCwsEOW3SI/AAAAAAAAATw/nH9ltFmFFsY/s800/11102009017_suttu.JPG)
Kuvat kännykkäkameralla, joten taiteellinen vaikutelma on mitä on :P
kyllä tuo puhtoinen punainen aina säväyttää, ja värikin on se harvinaisempi punainen !
Upea auto ja hienot varusteet. Onko muuten tehdastummenuukset ikkunoissa ihan oikeat tummennetut lasit vai joku tehdas kalvoitus ?
Joo, noissa parissa ekassa on vielä puhtoinen - juuri liikkeestä ajettu ulos ;D
Tehdastummennus on oikea tummennus ei kalvotus (tuosta jo jossain vaiheessa LoCalille kommentoinkin kun se oli "epäselvää" hänen varustekommenteissaan). Sävyä / tummennuksen astetta en tiedä.
Veikeästi yhdistetty A4 ja B8 -> A8:ksi tuohon avatar -kuvan alle.
Auto on kyllä komia.
LainaaVeikeästi yhdistetty A4 ja B8 -> A8:ksi
Terävä huomio lq. Enemmänkin joku kummallinen copy-paste typo kuin tietoinen yhdistely. Nyt korjattu, hmmm vai olisko pitänyt jättää aiheuttamaan hämmennystä. :-\
Hienon näkönen kärry. Varsinkin noi S-line -vanteet on erityisen komeat!
Todella hyvännäköinen, ei vaan millään uskoisi että alla on 18" kesäjullikat, näytti enemmän 17". Mitenkähän hieno olisikaan 19/20" vanteilla, tosin taitaisi alkaa tuntua jo käytettävyydessä.
Kuva/kuvakulmat valehtelee ehkä jonkin verran noiden renkaiden suhteen. Oli nimittäin melkein ensimmäinen asia mikä pisti silmään kun näin auton että ompas muhkian kokoiset munkit - edellisessä kun oli vain 17".
Omasta mielestä 19" voisi ehkä vielä hyvänä päivänä mennä (oli itseasiassa harkinnnassa alunperin) mutta kun olen koeajanut A5n S-line alustalla ja 20" renkailla niin en arkiautoon semmoista yhditelmää ihan heti ottaisi (ainakaan Suomessa).
Hieno on tämä Misano Red ! Vanteetkin ovat oikein tyylikkäät tähän pakettiin. Kattokaiteiden kanssa ikkunoiden kromilistatkin sopivat, vaikka en niitä omaani halunnut (sedan kun on).
Mitäs muuten uusi auto oli heti pukkien päällä?
Toivottavasti vain renkaanvaihdossa?
Flat:
LainaaMitäs muuten uusi auto oli heti pukkien päällä?
Toivottavasti vain renkaanvaihdossa?
Joo varikkotiimi laittamassa nastoitettuakumia alle (se itseasiassa lukee "kuvatekstissä" kuvan yläpuolella :) ).
Sitten huonoihin uutisiin. Tuossa viikonloppuna huomasin että tuulilasin vasemmassa alareunassa on halkeama. Ulkopuolelta sitten huomaa että ehkä vajaan sentin pyyhkijän yläpuolella on kiven/nastan iskemä. Ihmettelen miten noin alas on voinut jotain osua, koska se on periaatteessa konepellin alapuolella? Kummastuttaa mistä tullut koska ei ollut siinä vielä torstaina kun pesetin auton ja sen jälkeen autolla on ajettu ~10km. Lisäksi ottaa pattiin rankasti sillä tämä on nyt kolmas kerta puolentoista vuoden sisään kun pitää mennä tuulilasikorjaamolle (tuota ennen kymmenen vuoden autoilu-uralla vain pari minimaalista iskemää). Vuoden 2008 kesällä vaihdettiin edelliseen (B7) tuulilasi ja vielä nyt syksyllä 2009 ennen tuon edellisen (liisarin) palauttamista piti paikata yksi uusi iskemä ja nyt sitten kolme kuukautta uuteen pitää vaihdattaa lasi :o. Onneksi liisari eli ei sinällään maksa itselle muuta kuin aikaa ja vaivaa mutta silti syö miestä kun uutta autoa näin rankaistaan >:(.
Lainaus käyttäjältä: MVQ - 10.12.09 - klo:10:57
Tehdastummennus on oikea tummennus ei kalvotus (tuosta jo jossain vaiheessa LoCalille kommentoinkin kun se oli "epäselvää" hänen varustekommenteissaan). Sävyä / tummennuksen astetta en tiedä.
Asiaa.. Mulle kerrottiin asiaa tiedustellessani, että tummuus on 35% ja mielestäni piti paikkansa.
Lainaus käyttäjältä: MVQTämä on nyt kolmas kerta puolentoista vuoden sisään kun pitää mennä tuulilasikorjaamolle.
Harmin paikka, uskon tietäväni tunteet. Keväällä kun vaihdettiin tuulilasi, niin ei mennyt kauan kun jokin nappasi iskemän juuri konepellin reunan tasalle aivan tuulilasin alareunaan. Pari viikkoa sitten, kun tulin kehäykköseltä Lahdentielle niin jostain napsahti kivi tms keskelle lasia. Ei kivannäköistä ei.
Lainaus käyttäjältä: MVQ - 14.12.09 - klo:09:41
Sitten huonoihin uutisiin. Tuossa viikonloppuna huomasin että tuulilasin vasemmassa alareunassa on halkeama. Ulkopuolelta sitten huomaa että ehkä vajaan sentin pyyhkijän yläpuolella on kiven/nastan iskemä. ..... nyt sitten kolme kuukautta uuteen pitää vaihdattaa lasi :o.
Jotenkin kuulostaa niin pieneltä halkeamalta että voi vielä korjata?
Itselläkin näitä korjattavia iskeymiä tulee n. 1 per vuosi vauhtiin. Homma on jo sen verran rutiinia ettei kauheesti ota pattiin vaikka onkin ihan oma auto. Vaiva: 2 puhelinsoittoa ja puolen tunnin pikakäynti autolasiliikkeessä.
Arcca:
LainaaJotenkin kuulostaa niin pieneltä halkeamalta että voi vielä korjata?
Eli tais tulla hieman epäselvä ilmaisu - iskemä on n. sentin pyyhkijän yläpuolella, mutta siitä seurannut halkeama on ("L-väärinpäin") ~10+10 senttiä...
Nyt on tavaratilakiskot asennettu. Helpompaa kuin luulinkaan.
[ylläpito on poistanut liitteen]
^Jep, se oli helppo homma, jos hyvin menee niin 20-30 minuuttia tuossa menee. Hukkaan aikaa kului kun piti kaivella pudonneita ruuveja kontin pohjalta ja irrottaa varapyörä ja subbarikin sitä varten ;)
aa
Kyllä ne on Audiinkiin saatavilla ihan tehdasasenteisenakin, Q7:sta lähtien. Varmaan tuo tilanjakaja ja kiinnityssträppi on sama koko konsernin vehkeissä niissä mihin tuo on saatavilla. Kiskojen pituus varmaan hiukan vaihtelee. Mutta, anyday, MVQ sai nuo kyllä halavalla.....