Ajovalopolttimot kärähtävät

Aloittaja farrier, 03.10.14 - klo:11:16

« edellinen - seuraava »

farrier

Mikä ihme on, kun Amarokiin joutuu vaihtamaan 3 kk välein ajovalopolttimot, siis H7:t? Lisäksi polttimon vaihto on tehty niin helvetin hankalaksi kuin vain voi, umpion suojalevyn lukitusjousi on aivan paska ja lähtee joka kerta irti, kun sen avaa. Miten koko umpion saa irti?

tet

Oliskohan vähän turhan paljon jännitettä. VCDS:llä pystyy säätämään valojen syöttöjännitettä.

Tai sitten rytyyttelet sellaisessa maastossa että tärisevät rikki. :)
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

HiTecci

Myös polttimolla on merkitystä, jotkut hyper-kalliit Night Breakerit palaa kirkkaina mutta lyhyeen, kun se mikäli-halpis hieman himmeämpänä kestää isältä pojalle. Siitä sitten kukin tekee omat päätelmänsä, onko tuo mahd. valolisä kaiken kustannuksen ja polttimovaihdon työvaivan väärti ???

Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16, Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08

sambolo

Ennen ostin aina halvimmat philipsit tai osramit ja sai vaihdella varmaa 1kk välein. Nightbrakerit, bluevisionit ym toimineet pidempää.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

farrier

Onko koko umpion irrottaminen työlästä? Tulee mieleen, josko pääsis vähemmällä kiroilulla...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy