amarok

Aloittaja amarok, 05.01.13 - klo:09:19

« edellinen - seuraava »

amarok

Vähän lienee palstalla aktiivisia Amarok-kuskeja, kun autoja kuitenkin liikkuu jo teillämme jonkin verran.
Kävin tänään mökillä ja hyvinhän tuo meni  lumisella, auraamattomalla mökkitiellä.
Lunta n.30cm ja alla kova tiepohja, ei mitään vaikeuksia

Hoffi

62tkm tuolla omallani olen aktiivisesti ajellut ja  :D Maantiellähän tuolla tulee pääasiassa ajeltua, mutta sen verran kokeiltu umpihankeenkin että kyvykkääksi todettu.
VW Amarok Highline 2,0 TDI 132kW 4MOTION Autom. BMT -13
Audi A8 4.2 quattro -99
Chevrolet Captiva LTZ 2.2D 135 A AWD -12

Tommi13

Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

Wekotin

Lomareissulla tuli tällainen vastaan. On se vaan monikäyttöinen peli.  :D


everyoung

Näyttää olevan lava purettu, mutta löytyy sellainenkin jossa ei tarvtitse lavaa poistaa.

http://www.polarvagnen.com/fi/wp-content/uploads/2012/08/polar_campers_8sid_FI.pdf

Tuo se olis kätevä metsällä tai kalassa.
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

mattipuh

hiljasta on. itellä 80tkm ja 2v alla. hyvin kulkee. lumikelejä odotellessa.
.matti
Passat B8 2.0 TSI 206kW farkku

Jarlat

Minulla on nyt ensimmäinen ja samalla viimeinen vag-konsernin auto.
Oma Amarok on 2.0BiTdi offroad, vuosimallia 2011 ja ajettu nyt 150tkm, jonka jälkeen se tuli tiensä päähän. Molemmat turbot oksentivat öljyn putkeen käryämään. Turbojen uusimisen jälkeen todettiin että aina vaan käryttelee tyhjäkäynnillä...  :(
Lievästi painestettu paisuntasäiliö oli yön aikana oksentanut vedet pyttyyn, tarkemmin kolmospyttyyn.
Kannen irrotuksen jälkeen huollossa todettiin et kansi halki jokaikisestä pytystä, mutta kolmospytyssä oli kaksi halkemaa...
Tiedä sitten tyyppiviasta vielä puhua mutta useista transportereista menny kansi alle satkussa... sama moottori eri paketis.
Takuuta ei tietysti enää oo, mut onko normaalia kulumista? Ei minusta!
Vesipumppu myös petti 140tkm kohdalla. Jakohina pumppuineen vaihtoon...
Kaikki lamda tunnistimet ym. jouduttu vaihtamaan.
Elämäni suurimman virheen jälkeen on palattava takaisin korealaisiin tai japanilaisiin, koska en halua että mittaristo on kuin joulukuusi koko ajan. Aina joku tunnistin menokengässä. Vuodessa on tullut yhtä paljon huoltokäyntejä kuin mitä tullut edeltävillä autoilla viim.10v aikana.
Että sellainen "hyötyajoneuvo" tämä yksilö. Verkonpainoksi joutaisi...  :D
Melkoinen vuodatus, mut kyllä muutaman tuhannen euron remppa noilla kilometreillä laittaa miettimään mitä sontaa sitää ihmisille myydään ja maksatetaan kylmän viileästi ninkuin olis normi hommaa. Onneksi on olemassa autoja mihin on saatavilla takuutakin muutaman vuoden. VW:n 24kk kertoo jo paljon. Eivät itsekään luota omiin tekeleisiin.
Hyvää alkavaa vuotta 2016!

Ranssi

Eilen postiluukusta kilahtanut Volkswagen-lehti kertoo ainakin meikäläiselle uutena tietona, että 2,0 BiTDI korvautuu 3,0 TDI:n kolmella eri tehoversiolla välillä 120-165 kW. Näin ollen tuon tuplaturbon käyttö rajoittuu Transporteriin. Mikä lie tässä taustalla...

teemur

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 19.05.16 - klo:10:15
Eilen postiluukusta kilahtanut Volkswagen-lehti kertoo ainakin meikäläiselle uutena tietona, että 2,0 BiTDI korvautuu 3,0 TDI:n kolmella eri tehoversiolla välillä 120-165 kW. Näin ollen tuon tuplaturbon käyttö rajoittuu Transporteriin. Mikä lie tässä taustalla...

Voi olla valmistautumista Mersun tuloon markkinalle. Mersuissahan on sprinttereissä ollut tarjolla V6 Diesel, jospa siis Navara-pohjaiseen Mersun lava-autoonkin sellainen olisi tulossa...
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

Ranssi

Lainaus käyttäjältä: teemur - 19.05.16 - klo:10:22
Voi olla valmistautumista Mersun tuloon markkinalle. Mersuissahan on sprinttereissä ollut tarjolla V6 Diesel, jospa siis Navara-pohjaiseen Mersun lava-autoonkin sellainen olisi tulossa...

Tässä tapauksessa ymmärtäisi 3,0 TDI:n 165 kW:n version ilmaantumisen mallistoon, mutta miksi BiTDI poistuu kokonaan. On melkoisen mopo 3,0 TDI 120 kilowattisena ;D

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 19.05.16 - klo:10:40
Tässä tapauksessa ymmärtäisi 3,0 TDI:n 165 kW:n version ilmaantumisen mallistoon, mutta miksi BiTDI poistuu kokonaan. On melkoisen mopo 3,0 TDI 120 kilowattisena ;D

Mutta potentiaalia on ohjelmoinnille?  ::)
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

FMJ

Lainaus käyttäjältä: teemur - 19.05.16 - klo:10:22
Voi olla valmistautumista Mersun tuloon markkinalle. Mersuissahan on sprinttereissä ollut tarjolla V6 Diesel, jospa siis Navara-pohjaiseen Mersun lava-autoonkin sellainen olisi tulossa...

Myös manuaalivaihteistollinen jatkuvan nelikonversio poistuu, eli vain kytkettävä nelikko tai automaatti torseenilla jää mallistoon.
Käsittääkseni nuo V6:t on jotain uusia versioita, ja johtuen päästöluokka 6:sta, todennäköisesti myös ureamoottoreita?

Onneksi itse ehdin tehdä ajoissa kaupat vanhasta versiosta, manuaalitorseeni 132 kW koneella luovutetaan tiistaina  8)

Mersun Navaraversiossa tuttavalta kuullun mukaan erittäin paljon  mersua, jopa akselistotkin. Eli vain runko ja peltikorin perusrunko lienee Nissania.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy