Passat GTE

Aloittaja Tonttu66, 21.10.15 - klo:19:51

« edellinen - seuraava »

Passova

Lainaus käyttäjältä: THL - 22.05.22 - klo:08:32
Millä tavalla moottorin voi laittaa itse käyntiin silloin kun haluaa? Myyjän esittelystä sain sen käsityksen, että lähtee liikkeelle sähköllä ja moottori sitten itse käynnistyy, kun alkaa virrat vähenemään.
Minä teen niin että kun lähen liikkeelle laitan GTE moodin päälle ja polkasen hieman reippaammin kaasua. Otan sitten GTE:n pois ja ajan hybriditilassa. Sitä en tiedä onko siihen "oikeaa" tapaa käynnistää lähtiessä, mutta noin se ainakin käynnistyy.

Bablo87

Hei,

Ostin tuossa viikko sitten passatin gte 16 vm. ajettu sellanen 120t.
Autohan on ollut kyllä aivan mahtava peli kulkea. Toki sitä on enemmän melkeenpä sähköllä rullaillut menemään ja käyttänyt bensaa vain tarvittaessa.
No eilen emäntä käväsi kaupoilla ja huomasi moottorivalon syttyneen ja sammmutti auton ja ei meinannut lähteä päälle, mutta muutaman off/on painaluksen jälkeen auto lähtikin päälle.
Osaako joku sanoa, mistä voisi tällainen johtua?
Toki tuli mieleen, että ajettu enimmäkseen sähköllä niin perus akku ei ole varmaan päässyt latautumaan ja päätti sitten ehkä seisonna aikana sammahtaa ja moottori valo syttyi siitä?


Auton oston yhteydessä sovittiin, että tähän tehdään vuosihuolto, mitä sitten tässä kohtaa kilsoja on kaikki öljyt ja tulpat, mutta vaadinko vielä jotain lisää? jakohihna jos suostuvat?


Mutta tuo eilinen moottorin valo pika sytytys ja auton uudelleen käynnistys pisti vähän miettimään.
Muilla vastaavaa ollut?

Bablo87

Samalla tuli mieleen, tuo We conntect onko siitä hyötyä?
Mitä kaikkea kivaa sillä saa jos maksaa sen 60 e tai sen 75e vuodessa.
Eli talvisin voi iskeä lämmityksen esim päälle?

miz

Lainaus käyttäjältä: Siimajalka - 21.05.22 - klo:23:13
Tässä tänään jotain valikkoja pläräsin, jolloin huomasin kohdan, joss luki jotain tyyliin ”maksimi lataustaso 90 prosenttia” tms, siinä liukusäädin, josta voi saäädellä ylemmäs tai alemmas.

Mitä tuo tekee, ja missä sitä kannattaa pitää?

Ajastusta käytettäessä lataa heti piuha kiinni laitettaessa valittuun tasoon, ja vasta ennen lähtöaikaa täyteen.
Jos ei ole ajastettu lähtöä, niin piuha kytkemällä latautuu suoraan täyteen, eikä tuolla valinnalla ole merkitystä.

Talvella tuo raja alemmas asetettuna lataa akkua enemmän juuri ennen lähtöä ja samalla lämmittää jonkun verran, toimii kylmässä paremmin kuin jääkylmänä seissyt akku.
Jos auto seisoo jatkuvasti pidempiä jaksoja akku täynnä, niin alkaa pikkuhiljaa heikentämään akkua.

miz

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 22.05.22 - klo:11:39
Samalla tuli mieleen, tuo We conntect onko siitä hyötyä?
Mitä kaikkea kivaa sillä saa jos maksaa sen 60 e tai sen 75e vuodessa.
Eli talvisin voi iskeä lämmityksen esim päälle?

Lataukset ja lämmitykset voi ajastaa tai käynnistää heti etänä.

Lisäksi sieltä näkee auton perustietoja, kuten latauksen ja bensan tasot, ajetut matkat ja kulutukset.

Seatilla ainakin navigaattorin kohteiden asetukset etänä, auton vikailmoitukset (yleisellä tasolla), ajat ja matkat seuraavaan huoltoon, auton voi laittaa ilmoittamaan viat suoraan valittuun huoltoon jne. Volkkarilla lienee samoja toimintoja jotka voi tarkistaa volkkarin connectin tiedoista.
Oma kokemus GTE:stä on niin vähäinen että en ole varma mitä toimintoja siellä nykyään on, ja riippuu ilmeisesti myös auton varusteista ja vuosimallista mitä toimintoja on käytettävissä.

https://www.volkswagen.fi/fi/innovaatiot-ja-teknologia/yhdistettavyys/we-connect/kaikki-palvelut.html

Se, onko hyödyllistä vai ei, niin on käyttäjästä kiinni.

makelja

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 22.05.22 - klo:11:39
Samalla tuli mieleen, tuo We conntect onko siitä hyötyä?
Mitä kaikkea kivaa sillä saa jos maksaa sen 60 e tai sen 75e vuodessa.
Eli talvisin voi iskeä lämmityksen esim päälle?

Toimivuus on sitten vähän niin ja näin. Nytkin ollut yhteys poikki jo neljä päivää. Ei vaan yhdistä ja auton yhteys ulkomaailmaan on poikki. Olisiko tämä nyt neljäs kerta vajaan vuoden sisään. Maksoin tuosta ihan rahaa vuosi sitten.
En aio enää jatkaa tuota.

Woeboe

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 22.05.22 - klo:11:35
Mutta tuo eilinen moottorin valo pika sytytys ja auton uudelleen käynnistys pisti vähän miettimään.
Muilla vastaavaa ollut?

Oliskohan rouva vain painanut jarrua huonosti pohjaan tai on nostanut jalan liian nopeesti pois jarrulta, kun on autoa käynnistänyt. Välillä saattaa kestää, että auto pitää käynnistymisen ilmaisevan plimplom -äänen ja siihen asti moottorivalo palaa. Plimplom -ääneen asti pitää jarrua painaa.

concorde

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 22.05.22 - klo:11:35
Ostin tuossa viikko sitten passatin gte 16 vm. ajettu sellanen 120t.
...
Auton oston yhteydessä sovittiin, että tähän tehdään vuosihuolto, mitä sitten tässä kohtaa kilsoja on kaikki öljyt ja tulpat, mutta vaadinko vielä jotain lisää? jakohihna jos suostuvat?

Jakopään hihna ja moniurahihna toisesta päästä konetta kuuluvat 6-vuotishuoltoon noiden mainittujen öljyjen, suodattimien ja tulppien lisäksi. Samoin itse ainakin oon vaihtanut DSG-öljyt 60tkm välein.
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

Carl0s

Lainaus käyttäjältä: THL - 22.05.22 - klo:08:32
Millä tavalla moottorin voi laittaa itse käyntiin silloin kun haluaa? Myyjän esittelystä sain sen käsityksen, että lähtee liikkeelle sähköllä ja moottori sitten itse käynnistyy, kun alkaa virrat vähenemään.

P tai N valittuna painaa jarrua ja polkasee kaasun kerran kick-down asentoon niin polttis hörähtää käyntiin. Ajossa tuota ei taida saada pakotettua käyntiin muuten kuin GTE tai battery hold / battery charge- modeissa.

miz

^
Kickdown e- tai hybrid moodissa starttaa bensakoneen koskematta muuhun kuin kaasuun. Tosin samantien aika koville kierroksille..

Helpolla Gte / s moodeissa käynnistyy moottori kun painaa tuossa moodissa kaasua kiihdytyksessä just sen verran että menee sähkötehopalkki tappiin. Tällöin se kone ei ryntää kick down kierroksille vaan käynnistyy ihan nätisti parin tonnin kieppeille.

Passova

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 22.05.22 - klo:11:35
Hei,

No eilen emäntä käväsi kaupoilla ja huomasi moottorivalon syttyneen ja sammmutti auton ja ei meinannut lähteä päälle, mutta muutaman off/on painaluksen jälkeen auto lähtikin päälle.
Osaako joku sanoa, mistä voisi tällainen johtua?

Mutta tuo eilinen moottorin valo pika sytytys ja auton uudelleen käynnistys pisti vähän miettimään.
Muilla vastaavaa ollut?
Sama asia tulee mieleen jonka jo Woeboe mainitsi, eli liian hätäisesti yritti liikkeelle eikä auto ollu valmis lähtemään. Tuota teki minullekkin alussa. Digimittarissa pitää lukea vihreällä REYDY ja sitten on valmis. Analogisen mittaristoa en tunne tuleeko siihen tuo RAYDY teksti.

Bablo87

Kiiitoksia vastauksista.

Joo sitä mietin itsekkin, että onko liian hätäseen yrittänyt lähteä liikenteeseen.
Itselläni tuota ei ole kyllä vastaan tullut, koska annan auton rauhassa käynnistyä ja sitten liikenteeseen.

Ja kiitos myös huoltoon koskevista vinkeistä, laitoin nämä moniura ja jako rempan tietoon myös autoliikkeen huoltoon, että saisiko nämä samalla hoidetuks.


mattix

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 22.05.22 - klo:11:35
...
No eilen emäntä käväsi kaupoilla ja huomasi moottorivalon syttyneen ja sammmutti auton ja ei meinannut lähteä päälle, mutta muutaman off/on painaluksen jälkeen auto lähtikin päälle.
Osaako joku sanoa, mistä voisi tällainen johtua?
...

Auton oston yhteydessä sovittiin, että tähän tehdään vuosihuolto, mitä sitten tässä kohtaa kilsoja on kaikki öljyt ja tulpat, mutta vaadinko vielä jotain lisää? jakohihna jos suostuvat?
...
Tässä pari juttua, joista voisi olla apua:
https://www.vagarena.fi/index.php?topic=49788.msg754675#msg754675

https://www.vagarena.fi/index.php?topic=28804.msg765892#msg765892

https://www.vagarena.fi/index.php?topic=28804.msg765819#msg765819

ZimKork

Lainaus käyttäjältä: Passova - 23.05.22 - klo:09:26
Tuota teki minullekkin alussa. Digimittarissa pitää lukea vihreällä REYDY ja sitten on valmis. Analogisen mittaristoa en tunne tuleeko siihen tuo RAYDY teksti.

Kyllä on vihreä READY myös analogisena. Tottumatonta usein hämää että eri kerroilla kestää eri ajan että auto on valmis. Pitää vain totutella että jarru pohjaan, painetaan start, ja odotetaan niin kauan että ready tulee ruutuun.

THL

Missä välissä Passat GTE ilmastoinnin ja lämpötilan säätimet muuttuivat pyöritettävistä säätämistä uudempiin näppäin-mallisiin? Pidän niitä pyöritettäviä kätevämpinä!  :)
Passat Variant 1.4 TSI DSG 2016

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: THL - 26.05.22 - klo:19:18
Missä välissä Passat GTE ilmastoinnin ja lämpötilan säätimet muuttuivat pyöritettävistä säätämistä uudempiin näppäin-mallisiin? Pidän niitä pyöritettäviä kätevämpinä!  :)

Ehkä 2021 vuosimallissa. Tiguan facelift tuli suoraan niillä uudemmilla liukusäätimillä niin samaan aikaan Passattiin vaihtui ne uudemmat. Eli ekat Passat faceliftit on vielä pyöritettävillä.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Herr K

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 26.05.22 - klo:19:53
Ehkä 2021 vuosimallissa. Tiguan facelift tuli suoraan niillä uudemmilla liukusäätimillä niin samaan aikaan Passattiin vaihtui ne uudemmat. Eli ekat Passat faceliftit on vielä pyöritettävillä.

Tulivat tosiaan MY21 mukana ja omasta autosta nuo löytyy. Samaa mieltä THL:n kanssa, että pyöritettävät lämpötilasäätimet olivat kätevämmät. Samoin myös aiemmin paneelissa oli kunnon napit, mutta liukusäätimien mukana tulee myös hipaisukytkimet, joiden käytettävyys on omasta mielestä paljon kunnon nappeja huonompi. Toisaalta aika harvoin lämpötilaa tulee loppujen lopuksi säädeltyä, mutta talvella esim. penkinlämmittimien kanssa nuo hipaisukytkimet on hankalammat.
VW Passat Variant GTE

makelja

Lainaus käyttäjältä: makelja - 20.05.22 - klo:10:21
Maapallo on mennyt harmaaksi MIB:ssä. Viimeinen yhteys autoon eilen aamulla.
Eli lienee jotain hikkaa palvelussa.
Navin kartat olivat myös päivittyneet versioon 22.3 jossain välissä.

Palasi taas linjalle. Nyt siihen meni  yhdeksän päivää. Edellisen kerran radioskugga kesti vain kolme päivää.

-kivi-

Talvella lähti latausluukusta yksi kromiripa irti ja eihän sitä tietenkään enää muista mihin sen on tunkenut talteen. Onko kenelläkään kokemuksia mistä noita löytäisi, kun googlettelun perusteella en ole moista osaa löytänyt..

vihviuh

Pari viikkoa GTE:llä takana ja muutama kysymys autoon liittyen.

Auto on lisätty myVolkswagenissa/weConnectissa itselleni ja olen auton pääkäyttäjänä. Infotainmentissa maapallo on harmaana ruksin kera, mutta muuttuuko tämä valkeaksi(?) vasta jos tilaan maksullisen weConnnectin vai onko tässä nyt jotain muuta häikkää?

Kävin paikallisella Pörhöllä kysymässä, että onko siellä tekemättömiä tehtaan kamppiksia eikä ensimmäinen asiakaspalvelija löytänyt mitään aktiivisia kampanjoita. Kysyin lisäksi tuoretta tulostetta sähköisestä huoltokirjasta, mutta asiakaspalvelija kertoi, että autolle ei näy mitään huoltohistoriaa. Toinen asiakaspalvelija huikkasi sivummalta, että tuontiauton huoltohistoriaa he eivät saa näkyviin ja sitä myöten tulostettua. Kysyin samalla tuosta infotainmentin harmaasta pallosta ja minut ohjattiin volkkareihin erikoistuneelle asiakaspalvelijalle.

Volkkareihin erikoistunut asiakaspalvelija tsekkasi, että kaikki näkyy heille vihreällä ja auto on yrittänyt ottaa puoli tuntia aiemmin yhteyttä jonnekin. Eli kaiketi kaiken pitäisi olla tämän suhteen kunnossa. No tämä asiakaspalvelija tsekkasi vielä kamppikset uudemman kerran ja sieltä löytyi ajoakulle sekä polttoainelinjalle kampanjat. Tältä kaverilta en hoksannut kysyä, että olisiko saanut kaiveltua huoltokirjan esille.

Onko fakta, että tuontiauton sähköistä huoltokirjaa ja sen merkintöjä ei saa Suomen merkkihuolto auki? Otin yhteyttä myVolkswagenin aspaan, josta ohjattiin K-auton sivuille tarkastamaan huoltokirjaa, mutta kun kyseessä on tuontiauto niin jälleenmyyjää sieltä ei voi valita, enkä sitä myöten voi lisätä autoa itselleni. Aspa lupasi pistää asian eteenpäin ja ilmeisesti paikallinen Pörhö ottaa taas yhteyttä.

Huoltohistoria Ruotsin ajalta löytyy tulostettuna, mutta näistä puuttuu viimeisin huolto mikä on tehty Suomessa.

makelja

#5210
Mitä olen ymmärtänyt niin Weconnect yhteys pitäisi toimia vaikka sopimus ei olisikaan voimassa. Siellä ei vaan ole kaikki kohdat näkyvissä. Tuo että maapallon päällä on ruksi viittaa siihen että auto ei on yhteydessä nettiin ollenkaan. Onko se ledi siinä katossa vihreä? Kokeile myös sellaista että vaihda yksityisyys asetus MIBssä kokonaan privaatiksi ja sen jälkeen taas avoimeksi.
Mulla on käynyt niin että Weconnect yhteys ei ole toiminut mutta silloin maapallo on mennyt harmaaksi. Ekalla kerralla vaati käynnin huollossa, jossa tekivät jonkun päivityksen. Muilla kerroilla on yhteys palautunut itsekseen. Nyt vikalla kerralla oli poikki 9pv.

Wiiseli

Mulla on Ruotsin tuonti Gte. Oma k- auto- sivuille sain auton rekisteröityä, kun otin yhteyttä k- autoon. Siellä näkyy esim. kamppikset ja Suomessa tuonnin jälkeen tehdyt huollot. Ruotsissa tehdyt huollot näkyy sähköisen huoltokirjan tulostetussa versiossa ihan normaalisti, jos ne on sinne merkitty. Ruotsin huoltoja ei k- auto pysty sivuilleen lisäämään jälkikäteen. Maapallon valkeus ei liity we connect plussaan vaan siihen että auton ja serverin välillä on käsittääkseni häikkää. Täältä voit ite tarkistaa kamppikset ennenkuin saat oma k-aiton käyttöön: https://www.volkswagen.com.au/app/locals/owners-service/service-campaigns-recalls#secb
PASSAT GTE VM. 2020

vihviuh

Lainaus käyttäjältä: makelja - 27.05.22 - klo:18:42
Mitä olen ymmärtänyt niin Weconnect yhteys pitäisi toimia vaikka sopimus ei olisikaan voimassa. Siellä ei vaan ole kaikki kohdat näkyvissä. Tuo että maapallon päällä on ruksi viittaa siihen että auto ei on yhteydessä nettiin ollenkaan. Onko se ledi siinä katossa vihreä? Kokeile myös sellaista että vaihda yksityisyys asetus MIBssä kokonaan privaatiksi ja sen jälkeen taas avoimeksi.
Mulla on käynyt niin että Weconnect yhteys ei ole toiminut mutta silloin maapallo on mennyt harmaaksi. Ekalla kerralla vaati käynnin huollossa, jossa tekivät jonkun päivityksen. Muilla kerroilla on yhteys palautunut itsekseen. Nyt vikalla kerralla oli poikki 9pv.
Tattis, pitää kokeilla noita yksityisyysasetuksia. Jos en ihan väärin muista niin katossa on vihreä ledi. Taisi muuttua vihreäksi sen jälkeen kun sain rekattua itseni auton pääkäyttäjäksi.
Lainaus käyttäjältä: Wiiseli - 27.05.22 - klo:18:45
Mulla on Ruotsin tuonti Gte. Oma k- auto- sivuille sain auton rekisteröityä, kun otin yhteyttä k- autoon. Siellä näkyy esim. kamppikset ja Suomessa tuonnin jälkeen tehdyt huollot. Ruotsissa tehdyt huollot näkyy sähköisen huoltokirjan tulostetussa versiossa ihan normaalisti, jos ne on sinne merkitty. Ruotsin huoltoja ei k- auto pysty sivuilleen lisäämään jälkikäteen. Maapallon valkeus ei liity we connect plussaan vaan siihen että auton ja serverin välillä on käsittääkseni häikkää. Täältä voit ite tarkistaa kamppikset ennenkuin saat oma k-aiton käyttöön: https://www.volkswagen.com.au/app/locals/owners-service/service-campaigns-recalls#secb
Ruotsin huoltolappujen liitteeksi on tulostettu aina tuore painos sähköisestä huoltokirjasta, joten ei ole tarvetta lisäillä huoltoja sähköiseen huoltokirjaan. Kysymys/ihmettelyni koski lähinnä sitä, että eikö Suomessa saa tulostettua sähköistä huoltokirjaa siten, että Ruotsinkin huollot näkyvät siellä. Otan yhteyttä suoraan K-autoon, jotta rekisteröivät auton käyttäjätunnukseni alle, kiitos tästä! Jätetään Pörhön höpinät omaan arvoonsa.

Kiitokset myös kamppisten linkistä. 20DC, 93F9 ja 93H3 tekemättä ja sainkin noille ajan varattua. Pyysin, että tsekkaavat samalla laatikon ja moottorin välisen stefan, että onko siellä vuotoa.


Wiiseli

Kyllä ne Ruotsissa tehdyt huollot näkyy(ainakin mulla) sähköisen huoltokirjan tulostetussa versiossa ihan normaalisti. 
PASSAT GTE VM. 2020

Banned

Näkyy myös saksassa tehdyt huollot.
Passat GTE

Carl0s

Lainaus käyttäjältä: vihviuh - 27.05.22 - klo:17:37
Pari viikkoa GTE:llä takana ja muutama kysymys autoon liittyen.

Auto on lisätty myVolkswagenissa/weConnectissa itselleni ja olen auton pääkäyttäjänä. Infotainmentissa maapallo on harmaana ruksin kera, mutta muuttuuko tämä valkeaksi(?) vasta jos tilaan maksullisen weConnnectin vai onko tässä nyt jotain muuta häikkää?

Kävin paikallisella Pörhöllä kysymässä, että onko siellä tekemättömiä tehtaan kamppiksia eikä ensimmäinen asiakaspalvelija löytänyt mitään aktiivisia kampanjoita. Kysyin lisäksi tuoretta tulostetta sähköisestä huoltokirjasta, mutta asiakaspalvelija kertoi, että autolle ei näy mitään huoltohistoriaa. Toinen asiakaspalvelija huikkasi sivummalta, että tuontiauton huoltohistoriaa he eivät saa näkyviin ja sitä myöten tulostettua. Kysyin samalla tuosta infotainmentin harmaasta pallosta ja minut ohjattiin volkkareihin erikoistuneelle asiakaspalvelijalle.

Volkkareihin erikoistunut asiakaspalvelija tsekkasi, että kaikki näkyy heille vihreällä ja auto on yrittänyt ottaa puoli tuntia aiemmin yhteyttä jonnekin. Eli kaiketi kaiken pitäisi olla tämän suhteen kunnossa. No tämä asiakaspalvelija tsekkasi vielä kamppikset uudemman kerran ja sieltä löytyi ajoakulle sekä polttoainelinjalle kampanjat. Tältä kaverilta en hoksannut kysyä, että olisiko saanut kaiveltua huoltokirjan esille.

Onko fakta, että tuontiauton sähköistä huoltokirjaa ja sen merkintöjä ei saa Suomen merkkihuolto auki? Otin yhteyttä myVolkswagenin aspaan, josta ohjattiin K-auton sivuille tarkastamaan huoltokirjaa, mutta kun kyseessä on tuontiauto niin jälleenmyyjää sieltä ei voi valita, enkä sitä myöten voi lisätä autoa itselleni. Aspa lupasi pistää asian eteenpäin ja ilmeisesti paikallinen Pörhö ottaa taas yhteyttä.

Huoltohistoria Ruotsin ajalta löytyy tulostettuna, mutta näistä puuttuu viimeisin huolto mikä on tehty Suomessa.

Mulla kanssa ruotsista tuotu my18 GTE ja tuo infotainmentin maapallo on aina ollu joko harmaa tai harmaa ruksilla. Kuitenkin mulla weConnect toimii ”ihan ok”… Ei sillä autoa lämpimäksi saa, mutta näkee lataustilan ja tulee notificatti jos lataus katkeaa.

Mulla on siis aktiivinen weConnect tilaus, mutta jostain syystä jos koitan muuttaa autossa jotain, tulee siitä aina virhe. Volkkarille tein tuosta tiketin mutta heidän palvelinpään lokeissa ei mitään virhettä näy…

Wiiseli

Meillä oli viime vuoden puolella paljon yhteys ongelmia connectin kanssa. Siihen tehtiin pariin otteeseen päivityksiä ja jotain muita toimia valtuutetulla. Nyt on toiminut moitteetta viisi kuukautta. Luulen et teillekkin ratkaisut löytyy, mut siitä kuka sen maksaa, kun on takuu jo menny, ni en osaa sanoa.
PASSAT GTE VM. 2020

siige

Lainaus käyttäjältä: -kivi- - 27.05.22 - klo:14:35
Talvella lähti latausluukusta yksi kromiripa irti ja eihän sitä tietenkään enää muista mihin sen on tunkenut talteen. Onko kenelläkään kokemuksia mistä noita löytäisi, kun googlettelun perusteella en ole moista osaa löytänyt..

Mul on noita jokunen . Mikä noista kolmesta hävöksissä?
Erikseen noita ei saa mistään.

siige

Lainaus käyttäjältä: Bablo87 - 23.05.22 - klo:13:00
Kiiitoksia vastauksista.

Joo sitä mietin itsekkin, että onko liian hätäseen yrittänyt lähteä liikenteeseen.
Itselläni tuota ei ole kyllä vastaan tullut, koska annan auton rauhassa käynnistyä ja sitten liikenteeseen.

Ja kiitos myös huoltoon koskevista vinkeistä, laitoin nämä moniura ja jako rempan tietoon myös autoliikkeen huoltoon, että saisiko nämä samalla hoidetuks.

Itsellä näin tapahtuu joka päivä. Välillä kestää niin pirun kauan auto herätä. (Useita sekunteja) ärsyttävä ominaisuus.

m4x1mu5

Lainaus käyttäjältä: -kivi- - 27.05.22 - klo:14:35
Talvella lähti latausluukusta yksi kromiripa irti ja eihän sitä tietenkään enää muista mihin sen on tunkenut talteen. Onko kenelläkään kokemuksia mistä noita löytäisi, kun googlettelun perusteella en ole moista osaa löytänyt..

Sama vika täällä, oli jo tosin ostaessa, mustasta muovista rautasahalla ja viilalla oikean muotoinen ja kokoinen lista ja tähän päälle bauhausin kromiteippi. Kiinni epoksilla ja kestänyt toistaiseksi 2v ongelmitta.
Passat B8 GTE -16
Passat 3C 2.0 TDI -10

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy