Superb sisävalot

Aloittaja Late, 10.03.11 - klo:09:31

« edellinen - seuraava »

Late

Superb sisävalo lamput

Etuosa
Kattovalo/Lukuvalo 2kpl W5W-12V5W
Meikkipeilinvalo vasen ja oikea puoli 2kpl C5W-12V5W
Hansikaslokeronvalo 1 kpl M12V3W
Jalkatilavalot 2kpl W5W-12V5W

Takaosa
Kattovalo/Lukuvalo keskellä 3kpl W5W-12V5W  "Jos kattoluukku niin tätä lamppua ei ole"
Lukuvalo vasen ja oikea puoli 2kpl C5W-12V5W
Jalkatilavalot 2 kpl W5W-12V5W
Peräluukunvalo 1 kpl W5W-12V5W
Combi peräluukunvalo 2 kpl W5W-12V5W


Jyri

Lisäsin nämä tuonne Polttimoiden tyypit sticky topikkiin niin ovat yhdessä paikassa...

Poistan tämän sticky tilasta

joxxoj

Pari kysymystä, eli kun vaihdan peräluukkuun W5W-12V5W kyseiset polttimot ledeinä, niin ilmeisesti autoon ei syty mitään häiriö valoa?
Ne jotka on vaihtanut valot ledeiksi, niin onko valoteho huomattavasti parempi kuin alkuperäisillä polttimoilla? Tarkoitus vain saada valotehoa lastaus alueelle.
Jos jalkatilaan vaihtaa ledit, niin onnistuuko niiden himmentäminen normaalisti.

3.6 V6

Kukaan kurkannut onko Ambitioniin vedetty takajalkatilaan piuhat polttimoita varten?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: joxxoj - 15.06.11 - klo:10:31
Pari kysymystä, eli kun vaihdan peräluukkuun W5W-12V5W kyseiset polttimot ledeinä, niin ilmeisesti autoon ei syty mitään häiriö valoa?

Itse yritin vaihtaa kyseiset polttimot, mutta yritykseksi se jäi. Olen ilmeisesti jonkin verran puusilmä, kun en keksinyt miten ne muovikuoret saa auki ilman rajua väkivaltaa. Itse kuoret lähti kyllä helposti irti luukusta, mutta polttimoihin en päässyt käsiksi.

ePa

Pieni kärkisellä ruuvarilla taittaa peltiä sen verran että pääsee "nokareen" ohi molemmilta puolilta jonka jälkeen metallitausta irtoaa nätisti.

Ennen takaisin laittoa varmistaa että pelti on suora, niin se pysyy kiinnikin. En tiedä onko se "virallinen2 tapa mutta noin minä sen tein.

Loppis

Juuri kuten ePa sanoi, ei sytytä häiriövaloja :)
Superb Combi 2.0 TDI CR Ambition DSG

ePa

Laten viestistä poimien mitä valoja schysteemi tarkkailee:

Lainaus käyttäjältä: Late - 26.02.11 - klo:20:42
Näitä valoja auto tarkkailee onko palannut vai ei:

Rekisterikilven valot , jarruvalot , etu sumuvalot , taka sumuvalot , kaukovalot , vilkut , perutusvalot , sivu vilkut , lähivalot , etu parkkivalot ja taka parkkivalot.




Tässä ketjussa

Variantti

Mistäs olette ledejä tilanneet? Oletteko ottaneet yhden vai useamman ledin malleja? Mistä nuo näkee mikä ledi vastaa mitäkin hehkupolttimoa?
Itäauto no.2 menossa. Skoda combi, istu ja pompi.

markusrei

Lainaus käyttäjältä: Variantti - 15.08.13 - klo:10:49
Mistäs olette ledejä tilanneet? Oletteko ottaneet yhden vai useamman ledin malleja? Mistä nuo näkee mikä ledi vastaa mitäkin hehkupolttimoa?
itse ainakin olen tyytyväinen mitä olen omaan kulkineeseen laittanut on canbus t10 poltin, jossa on 5 lediä ja putkimallin polttimoissa on sitten 3 lediä. On ollut jonkun verran ylimääräisenä nuita polttimoita, mutta ei taida enää olla tarpeeksi yhteen autoon. Sisällähän on T10 polttimoita 11kpl, ovissa 4kpl ja sivupeileissa yht: 2kpl. Hansikaslokero 31mm ja 36mm 2kpl+Rekisterikilven valot
Skoda superb 2.0TDI elegance DSG. VCDS#Tornio

Variantti

Itäauto no.2 menossa. Skoda combi, istu ja pompi.

markusrei

Samaa kiina tavaraa taitaa olla melkein kaikki. Saman näköisiä ovat mitä itsellänikin on paikoillaan ja yhtään en ole vaihtanut.
Skoda superb 2.0TDI elegance DSG. VCDS#Tornio

jtmattila

Kellään tietoa mikä lamppu kolikkokupissa (tuhkis ;D)/virtapistokkeessa on?
Omassa vilkkuu ja vois tässä kelien lämmettyä kammeta auki ja vaihtaa.
Fabia 2.0 Mpi 2007
Superb 2.0 TDI 2011

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy