VAGarena.fi -keskustelupalstan seuraaminen mobiilisti: selain / Tapatalk

Aloittaja zammy, 19.01.10 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

akpak


ttdriver

Hyvin on toiminut täälläkin, sekä iPhonella, että iPadilla. Kannattaa toki välillä käyttää selaimellakin ja klikata mainoksiakin, jotta voimme jatkossakin käyttää tätä Tapatalkilla. Ettei käy niinkuin esim. Apple-foorumi "Hopeiselle Omenalle". Siihen kun ei ole lisätty mahdollisuutta lukea sitä Tapatalkilla, koska silloin foorumin tukijoiden mainokset eivät näy...


Sent from my iPad using Tapatalk
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


sambolo

Toimii mobiilisti myös ihan selaimella moitteitta.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

ePa

iLuurin selaimella toimii normaalisti.

Nyt ei tosin tule enää tapatalk ilmoitusta kuten ennen selaimella surffatessa.

Korvaton

Miksi areena ei voi toimia niinkun moni muukin foorumi puhelimella ilman mitään tapatalkeja jne.. ?

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 26.12.12 - klo:12:34
Miksi areena ei voi toimia niinkun moni muukin foorumi puhelimella ilman mitään tapatalkeja jne.. ?

No niinhän se toimiikin... Tapatalk kuitenkin helpottaa kummasti.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 26.12.12 - klo:13:54
No niinhän se toimiikin... Tapatalk kuitenkin helpottaa kummasti.
Helpottaa ihan älyttömästi  ;D
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.


Pertsa

Lainaus käyttäjältä: ePa - 26.12.12 - klo:11:57
En keksinyt muuta säiettä, mutta onkohan nyt käyttäjässä vika vai missä, kun yritän Tapatalkilla päästä foorumille niin tulee pari virheilmoitusta.

"Cannot connect to forum. This forum is either restrcting access from tapatalk or the installed tapatalk plugin is not working. Please contact your forum adminstrator."

ja

"System message. Received from client compressed HTTP request and cannot decompressed"
Joskus tekee tosiaan tuollaista mutta samaa on tehnyt esim. audifinns joskus. Se on tullut yleensä sellaisissa tapauksissa kun on ollut tuolla jossain julkisessa wlanissa, jonka yhteys on pätkinyt tms. jotain muuta häikkää tai hitautta ko. wlanissa. Tuolloin tulee tuota herjaa ja kun on taas kunnon yhteys saatavilla, esim. tuo audifinns pelittää normaalisti taas. Vagarena taas useimmiten ei ole toipunut tuosta vaan pukkaa samaa herjaa vaikka joku toiimva yhteys olisi taas käytettävissä, joko 3G tai muu wlan. Tähän ei ole auttanut muu kuin tapatalkin uudellenasennus. Liekö foorumisoftassa jotain häikkää tuohon liittyen?

MasTurbo

Ja tsiiiiiiiihhppa menee nyt ottamaan tuon allekirjoituksen asetuksista pois.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

ePa

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 26.12.12 - klo:14:34
Joskus tekee tosiaan tuollaista mutta samaa on tehnyt esim. audifinns joskus. Se on tullut yleensä sellaisissa tapauksissa kun on ollut tuolla jossain julkisessa wlanissa, jonka yhteys on pätkinyt tms. jotain muuta häikkää tai hitautta ko. wlanissa. Tuolloin tulee tuota herjaa ja kun on taas kunnon yhteys saatavilla, esim. tuo audifinns pelittää normaalisti taas. Vagarena taas useimmiten ei ole toipunut tuosta vaan pukkaa samaa herjaa vaikka joku toiimva yhteys olisi taas käytettävissä, joko 3G tai muu wlan. Tähän ei ole auttanut muu kuin tapatalkin uudellenasennus. Liekö foorumisoftassa jotain häikkää tuohon liittyen?

Kiitos!

Tapatalkin uudelleen asennus auttoi. Olin tosiaan huonojen yhteyksien päässä ja se ilmeisesti vaikutti tuolla tavalla.

VW_Johan

Mulla ihan sama ongelma, ei toimi tämä foorumi enää tapatalkilla. Ei iPadilla, eikä iPhonella.  Eit viitsisi vain tämän yhden foorumin takia poistaa koko softa ja muiden foorumien käyttötiedot. Ongelmat alkoi tämän foorumin viime käyttökatkon/päivityksen jälkeen noin viikko sitten

pokkus

Lainaus käyttäjältä: VW_Johan - 02.01.13 - klo:23:50
Mulla ihan sama ongelma, ei toimi tämä foorumi enää tapatalkilla. Ei iPadilla, eikä iPhonella.  Eit viitsisi vain tämän yhden foorumin takia poistaa koko softa ja muiden foorumien käyttötiedot. Ongelmat alkoi tämän foorumin viime käyttökatkon/päivityksen jälkeen noin viikko sitten

Tapatalk ei tällä hetkellä toimi tämän foorumin kanssa, mutta tämä on jo työnalla. Toivottavasti kohta saadaan tähän korjaus.



VW_Johan


Marko_K

Tapatalkista: olen käyttänyt pidempään tuota Tapatalkia sekä iPhonella että iPadilla tämän foorumin kanssa, mutta iPadillehan löytyisi myös tuo Tapatalk HD -- onko se iPadin isolla näytöllä oleellisesti parempi käyttää kuin tavallinen Tapatalk?

Jyri

Mulla on tuo HD ja en tykkää käyttää sitä, tosin en tykkää käyttää tavallistakaan Tapatalkkia, jotenkin on aina tuntunut etten noilla hahmota palstoja samalla tavalla kuin selaimella, visuaaliset elementit ainakin minulla auttavat todella paljon hahmottamaan palstojen rakennetta ja sitä mistä mikin löytyy, makuasioita, hyvä että saadaan tarjottua sellaisia kanavia mitkä miellyttävät käyttäjiä.
Toki tekisi mieli muistuttaa että kun tuolla Tapatalkilla ei näy mainoksia ja ne kuitenkin ovat ainoa palstan tulonlähde, niin olisi suotavaa välillä myös käyttää selaintakin.

Skula

Ã,,rsyttää kun aika usein Tapatalkki ei osaa mennä sinne viimeiseen kirjoitettuun viestiin!
(Mulla on asetuksissa et menis vikaan kirjoitettuun viestiin..)

Muilla samaa? Joskus jopa menee ekalla sivulle, eikä ylhäällä aina näy niitä sivunumeroita, vaikka sivuja olis kymmeniä..
(Vaikka olis lukenu kaikki muut viestit paitsi vikan..)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

ePa

Lainaus käyttäjältä: Skula - 05.01.13 - klo:17:35
Ã,,rsyttää kun aika usein Tapatalkki ei osaa mennä sinne viimeiseen kirjoitettuun viestiin!
(Mulla on asetuksissa et menis vikaan kirjoitettuun viestiin..)

Muilla samaa? Joskus jopa menee ekalla sivulle, eikä ylhäällä aina näy niitä sivunumeroita, vaikka sivuja olis kymmeniä..
(Vaikka olis lukenu kaikki muut viestit paitsi vikan..)

Samaa havaittu täälläki. Aavistuksen ärsyttävä feature.

Skula

Tuosta pääsee helpoiten eteenpäin, kun klikkaa alareunan "otsaketta" joka viittaa keskustelualueeseen jossa ko viesti majailee.. Ja sieltä klikkaa kyseistä otsikkoa, sieltä pääsee suoraan viimeiseen kirjoitettuun viestiin.. Tämä ei kuitenkaan jostain syystä jää vehjeksen muistiin.. Vaan sama voi toistua..

Eilen taas.. Muut merkit ja Ford keskustelussa tämä ilmeni, eilein siis, voi olla kyllä mikä otsake vain..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Karvis

Tapatalk 4 Androidille on nyt tarjouksessa 75snt joten tuli nyt lopultakin ostettua tämä kokeeksi, hiukan hassulta näyttää foorumi mutta katsellaan nyt miltä tämä alkaa tuntumaan.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Tontzaaa

Toimiiko muilla areena tällä hetkellä tapatalkilla? Itse en saa toimimaan. Uusi tapatalkin käyttäjä kun olen niin olisi pieni kysymys, saako jotakin foorumia seurattua vain tiettyjä alakategorioita? Jos kyllä niin miten tämä tehdään IOS:issa?
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 2005

qpappa

Lainaus käyttäjältä: Tontzaaa - 19.08.13 - klo:22:33
Toimiiko muilla areena tällä hetkellä tapatalkilla? Itse en saa toimimaan. Uusi tapatalkin käyttäjä kun olen niin olisi pieni kysymys, saako jotakin foorumia seurattua vain tiettyjä alakategorioita? Jos kyllä niin miten tämä tehdään IOS:issa?
Toimii (android). Alakategorian olen tilannut samaan tapaan kuin aiheen.
Seat Leon ST 1.5 -19
Seat Altea Freetrack 2.0 -09

Taky

Lainaus käyttäjältä: Tontzaaa - 19.08.13 - klo:22:33
Itse en saa toimimaan.

Tapatalk asennettu luuriin, mutta pieni preppaus kuinka sitä ylipäätään käytetään ja heti alkuunsa miten VAGarenan saa näkyviin?
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

ConD

#147
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 13.08.13 - klo:22:58
Tapatalk 4 Androidille on nyt tarjouksessa 75snt joten tuli nyt lopultakin ostettua tämä kokeeksi, hiukan hassulta näyttää foorumi mutta katsellaan nyt miltä tämä alkaa tuntumaan.
Tapatalk 4:
"Notifications disabled due to Tapatalk API in this forum is outdated"

Oisko tuolle tehtävissä mitään ylläpidon toimesta?

*edit* Tarkastakaas onko nyt homma puhelimen vai palvelimen/foorumisoftan päässä sillä Tapatalk4:lla omien yksityisviestien kansioon meneminen kaataa ohjelman puhelimesta. Tekeekö esim Karvis sulla tuota samaa?
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Karvis

Lainaus käyttäjältä: ConD - 21.08.13 - klo:08:52
Tapatalk 4:
"Notifications disabled due to Tapatalk API in this forum is outdated"

Oisko tuolle tehtävissä mitään ylläpidon toimesta?

*edit* Tarkastakaas onko nyt homma puhelimen vai palvelimen/foorumisoftan päässä sillä Tapatalk4:lla omien yksityisviestien kansioon meneminen kaataa ohjelman puhelimesta. Tekeekö esim Karvis sulla tuota samaa?

Ei kaadu, ihan normisti pelaa.

Tapatalkin käyttö on kyllä jäänyt vähälle ainakin toistaiseksi, jotenkin vaan tykkään enemmän selaimesta ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

ConD

Joku bugi jossain oli, sillä illalla tuo lähti tulille. Meinasi ahdistus tulla jo uuden tapatalkin kanssa. :)

Onko tuo notifications-tuki ihan tarkoituksellinen juttu vai mikä?
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy