Varmaan tulee hommattavaksi kunhan joku kertoo mistä saa ja mihin hintaan, ei jaksa etsiä ja sit mun tsägällä tilaan kuitenkin semmosen joka ei oo minkään kanssa yhteensopiva ja muutenkin yhtä turha kun tuo obd eleven mikä mulla on.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - tuomiopäivänpasuunaSivuja1
#1
Passat B7 (11-14) / Vs: Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?09.10.18 - klo:19:15
Varmaan tulee hommattavaksi kunhan joku kertoo mistä saa ja mihin hintaan, ei jaksa etsiä ja sit mun tsägällä tilaan kuitenkin semmosen joka ei oo minkään kanssa yhteensopiva ja muutenkin yhtä turha kun tuo obd eleven mikä mulla on.
#2
Passat B7 (11-14) / Vs: Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?09.10.18 - klo:09:31
Puolisen vuotta edellisestä niin seuraava murhe... Kymmenkunta vikakoodia jotka kaikki liittyy tavalla tai toisella oikean takapyörän nopeusanturiin. Laiskuus iski ja tilasin uuden anturin, paskat se mitään toimi. Korjaamolle, tuomiona takapyöränlaakerin vaihto töineen 230â,¬ ja edelleenkään ei toimi.
Epäilys johtosarjaa kohtaan. Kaapelit kaivettu esille ja abs boksille asti johdot ehjät. Boksi ei anna jännitettä tolle anturille.... Pitänee vagcomissa käyttää ennen boksiremppaa, uusi n.tonnin ja remppa suomessa muutaman satkun. Taidan lähettää tuon britteihin tai johonkin muualle eu alueelle remppaan puoleen hintaan. #3
Passat B7 (11-14) / Vs: Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?09.10.18 - klo:09:22
Tän auton tarinahan jatkuu... 250000km ja lootan aivot rupes puhaltamaan öljyjä ulos. Kauhea kuuklailu antoi noin tonnin tuomion. Vähän vielä lisää googlea ja ebaytä niin ukrainasta uus runko aivoille 70â,¬+postit ja uudet öljyt lodjuun ja aivoihin niin remppa maksoi alle 200. Ja toimii.
#4
VCDS (VAGCOM) / Vs: VAGCOM auttajaa tarvitaan13.08.17 - klo:16:38
Kiitos ja kumarrus M_M passatti pelaa jälleen ongelmitta.
#5
Passat B7 (11-14) / Vs: Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?13.08.17 - klo:16:37
Kotkasta löytyi vcds taitaja ja nyt auto on kunnossa case closed
#6
VCDS (VAGCOM) / Vs: VAGCOM auttajaa tarvitaan11.08.17 - klo:22:49
Löytyykö kouvolasta apuja, potilas -12 passat joka on limp modessa
#7
Passat B7 (11-14) / Vs: Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?11.08.17 - klo:22:01
Löytyisköhän kouvolasta ketään kellä ois tarvittavat vermeet ja pikkusen joutoaikaa sekä pikkurahan puutetta ynnä vähän auttamishalua?
#8
Passat B7 (11-14) / Vs: Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?11.08.17 - klo:17:54
Tää selvis itsestään, ykköspytystä puristukset hukassa ja mäntä patskana. Marmorilta uus kone 10kâ,¬,tehdaskunnostettu 7kâ,¬. Saksasta takuukunnostettu 4kâ,¬ ja viiminen vaihtoehto eli tee se itse.
Valkkasin viimeisen vaihtoehdon. n35 työtuntia ja 1000â,¬ myöhemmin autossa on puoli milliä ylikokoon porattu lohko joka ei edes riittänyt ykköspytylle vaan se piti putkittaa. Ainut murhe nyt on että pirssi on limp modessa ja ei kierrä kun 3000. Saako limp moden pois muuten kun marmorilla? #9
Passat B7 (11-14) / Multifuel vinoilee, onnistuuko tietokoneen säätely muualla kun marmorilla?06.07.17 - klo:17:11
Tyhjäkäynti seilaa 600-1400rpm, käy kolmella välillä vain kahdella kun jengat alle 1400. Ei ota ilmaa suodattimen kautta vaan egrrän ja kampikammion jolloin imee öljyä ilmanputsarin letkuun joka tietty valuu letkua pitkin suodatinelementille.
Tarttis tehrä jotain,paikallinen marmori poissuljettu täysin eli onko muuta vaihtoehtoa kun mennä toisen kaupungin marmorille vai onnistuuko jossain muualla tuon egrrän säätö ja tyhjäkäynnin selvitys? #10
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset26.09.15 - klo:18:36
Mikähän lienee ennätys orkkisketjulla? Lasissa nyt 218tkm orkkiksella,vauhtiskin orkkis.
Autona viinapannufarkku 2/12 rekattu. #11
Moottori ja voimansiirto / Vs: DSG-vaihteistojen viat26.09.15 - klo:18:32
Mulla ompi 2/12 rekisteröity viinapannufarmari dsg7 lodjulla. Lodjuun vaihdettu takuuna kytkinpakka ja stefa n.120tkm kohdilla, muuten toiminut kuin ajatus. Orkkisölpät sisässä tai ainakaan vaihtoa ei oo veloitettu.
Nyt lasissa 218 tkm ,ei vaihdettua vauhtipyörää eikä jakoketjua. Vois kait luonnehtia hyväksi yksilöksi. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |