Leon 5F ST Farmari

Aloittaja Nipademu, 09.08.13 - klo:16:52

« edellinen - seuraava »

MikHei

Harmi, eihän se tosiaan 5D spoikka farkkuun passaa.

Mutta mutta, ottivatko Saksan foorumilla ja OEMvag kantaa siihen, että myykö merkkiliike spoileria farkkuun? Varaosatiskiltä voisi ainakin yrittää kysyä. Tietyissä Cupran malleissa lippa kyllä on. https://www.nettiauto.com/seat/leon/8661268
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

sakal83

Kun tuota saksan palstaa lueskelin, niin sain käsityksen, että tuo Cupran spoikka on eri, kuin tämä aerokitin. Tämä aero on hieman pidempi ja tuossa cupran omassa jarruvalo eroaa tuosta edellämainitusta.
Sikälimikäli tuon Cupran spoilerin saisi tilattua, niin se vaatisi jotain säätöä jarruvalon kanssa. Ehkä jopa vaihto? Ja hintahan alkaa tässä tapauksessa ykkösellä, kuten tuossa RDX:n spoilerissa. Toki sillä erotuksella, että RDX:ssä on yksi nolla vähemmän ;)
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

MikHei

Niin eli se eroaa juurikin samoin, kuten minun Fr 5D Aero-lippa Vs. 5D Cupra "Aero-lippa". Minulla jarruvalo korin pellissä lipan alla, Cuprassa valo itse siinä lipassa. Mutta on harmi jos ei normi farkkuun saa jälkiasenteista, kuten 3D ja 5D malleihin. Tai niin kuin sanoit, saa siihen mutta joutuu ostaan sen Cupran lisäjarruvalonkin lisäksi ja ilmeisestikkään se ei oo sitte yhtään halpaa..  ;D Sääli.
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

kölli

Lainaus käyttäjältä: Laars - 26.02.17 - klo:16:12
Kivempihan se on lastata kun kontti on tasalla puskurin kanssa, eikä semmoista kuoppaa?

Juuri näin, lisäksi nuo "korotuspalikat" estävät OEM-kurakourun käytön, ainakin itselläni. Pidemmillä reissuilla, kun tavaraa enemmän, otan tuon kaukalon pois ja lasken pohjan, nämä reissut yleensä kesä/kuivaan -aikaan niin ei tuota kuraakaan hirveästi pääse leviämään autoon.

Mutta joo, turha silloin jos meinaa käyttää koko huiman kapasiteetin (ja liata housunlahkeet puskuriin).  ;)
Leon Sportstourer 1.5 eTSI 150 Hybrid Xcellence DSG -21
(ex) Leon ST 1.4TSI Style -15
(ex) Golf Variant V Comfortline 1.6 -07
(ex) Golf Variant IV Pacific 1.6 -05
(ex) Bora 1.6 -00
(ex) Fabia 1.2 -03

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy