Moro!
Nyt kun on nokkaketju ja kiristin saatu vaihdettua, niin aika tarttua toiseen ongelmaan. Kevyesti kiihdyttäessä ja tasakaasulla ajettaessa, vauhdin ollessa n. 40 - 50 km/h ja kierrosten pyöriessä siinä 1500rpm paikkeilla, on huomattavissa nykimistä.
Vaihdelaatikkona kuusilovinen TipTronic, jossa uusi venttiilikoneisto. Tulpat juuri uusittu (NGK 7742) ja niillä lähtikin moottorijarrutuksessa esiintynyt nykiminen. Puolat uusittu tehtaan takaisinkutsuna, mutta sen jälkeen on rullattu jo 100tkm. Uusi korkeapainepolttoainepumpun nostinkuppi tuli myös ketjuremontin yhteydessä vaihdettua.
VCDS ei näytä mitään vikakoodeja, joten olisiko arvon foorumilaisilla ideaa, mitä osaa vaihtaa? Itselle tuli mieleen, että suuttimet ja puolat voisi seuraavaksi uusia.
Nyt kun on nokkaketju ja kiristin saatu vaihdettua, niin aika tarttua toiseen ongelmaan. Kevyesti kiihdyttäessä ja tasakaasulla ajettaessa, vauhdin ollessa n. 40 - 50 km/h ja kierrosten pyöriessä siinä 1500rpm paikkeilla, on huomattavissa nykimistä.
Vaihdelaatikkona kuusilovinen TipTronic, jossa uusi venttiilikoneisto. Tulpat juuri uusittu (NGK 7742) ja niillä lähtikin moottorijarrutuksessa esiintynyt nykiminen. Puolat uusittu tehtaan takaisinkutsuna, mutta sen jälkeen on rullattu jo 100tkm. Uusi korkeapainepolttoainepumpun nostinkuppi tuli myös ketjuremontin yhteydessä vaihdettua.
VCDS ei näytä mitään vikakoodeja, joten olisiko arvon foorumilaisilla ideaa, mitä osaa vaihtaa? Itselle tuli mieleen, että suuttimet ja puolat voisi seuraavaksi uusia.