Foorumin kovin pyssy ?

Aloittaja Flat, 11.12.09 - klo:10:17

« edellinen - seuraava »

apo

Lainaus käyttäjältä: makkis - 12.09.11 - klo:21:00
Parikytä vuotta olin itsekin kiihdyttelijöiden "sisäpiirissä" kiihdytellen välillä itsekin.

Muistaako joku Hitlerin Kosto -kuplan kiihdyttelyhommissa? Nappasipa SM-kultaakin luokassaan. Itselle tämä oli eri muodoissaan tuttu laite ja aiheesta oli melko tuoreessa Klassikoissa ihan kiva referointi.

http://smg.photobucket.com/albums/v497/rallikuvat/ACS05/?action=view&current=P1020008.jpg

Juu, kyllä nyt muistaa, kun otit puheeksi. Tämä olikin oikeastaan ainoa vehje, joka kiinnosti noista varsinaisista "ratavehkeistä" ja se oli puhtaasti korimallin ansiota. ;D

pokkus

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 14.09.11 - klo:07:34
eivät lie tämän forumin jäseniä?..:)

Ei tietääkseni :) Mutta video liippasi niin läheltä aihetta, että mielestäni tässä threadissä se oli parhaassa paikassa. Oma auto tosin on suht lähellä tuota Laguna Seca mallin Mussea tekniikan osalta.

Ihmettelen tosin miksi Chevyn puolelta ei valittu ZR1-mallia kisaan mukaan. Ehkä se olisi ollut jo liian ylivoimainen tuossa joukossa kun jo 130 heppaa vähemmän omaava pikkuveli Z06 kellotti radalla nopeimman kierrosajan. Suorallakin olisi voinut tullaa tiukkaa kärkipaikasta. Tosin eipä tuossa rataosiossa näköjään muutenkaan autoja rankattu aikojen perusteella paremmuusjärjestykseen.

3.6 V6

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 14.09.11 - klo:15:49
Ei tietääkseni :) Mutta video liippasi niin läheltä aihetta, että mielestäni tässä threadissä se oli parhaassa paikassa. Oma auto tosin on suht lähellä tuota Laguna Seca mallin Mussea tekniikan osalta.

Ihmettelen tosin miksi Chevyn puolelta ei valittu ZR1-mallia kisaan mukaan. Ehkä se olisi ollut jo liian ylivoimainen tuossa joukossa kun jo 130 heppaa vähemmän omaava pikkuveli Z06 kellotti radalla nopeimman kierrosajan. Suorallakin olisi voinut tullaa tiukkaa kärkipaikasta. Tosin eipä tuossa rataosiossa näköjään muutenkaan autoja rankattu aikojen perusteella paremmuusjärjestykseen.

Corvette and its race-compound tires...

Jukikyy

Oma kesälelu 0-144km/h kiihdytys vie aikaa race chronon mukaan 4.155 s. Kyllä silläkin ehtii, mutta kovemminkin voisi kiihtyä.

Kahteen sataan ehtii noin seitsemässä sekunnissa ja huppuja rapiat kolme sataa (huippuja ei ole tosin kokkeiltu).

rob-s

LainaaOma kesälelu 0-144km/h kiihdytys vie aikaa race chronon mukaan 4.155 s. Kyllä silläkin ehtii, mutta kovemminkin voisi kiihtyä. Kahteen sataan ehtii noin seitsemässä sekunnissa ja huppuja rapiat kolme sataa (huippuja ei ole tosin kokkeiltu).

Jos kyseessä on 4 pyöräinen niin voisin kuvitella että foorumin kovin pyssy on löytynyt! Kerrohan lisää:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Karvis

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 14.09.11 - klo:18:44
Jos kyseessä on 4 pyöräinen niin voisin kuvitella että foorumin kovin pyssy on löytynyt! Kerrohan lisää:)

Taitaa olla 2-pyöräinen riisikippo ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Micco

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 14.09.11 - klo:07:34
eivät lie tämän forumin jäseniä?..:)

Tässä näkee hyvin minkälaista kalustoa pitää olla jotta pääsee 11-12 sekunnin aikoihin. Huvittaa kun FFP:llä ja jollakin vastaavalla forumilla pojat pääsevät kuulemma seat ibiza 1.9tdi:llä/ VW Bora 1.6:lla  samoihin aikoihin mututuntuman perusteella. Syy siihen on Karalan softa ja kevyt kori:)

Onkos esim. FFP:llä kukaan tuollaista mennyt väittämään? Minulle tulee vain mieleen vanha 60-120km/h kiihdytystä käsittelevä topicci, jossa et uskonut, että 1.9tdi:llä pystyy ajamaan tuon välin 4.5s. Lopulta taisit vetää siellä porot nokkaan...  ;) Siellähän sinulle yrittivät sanoa, että tuohon vaaditaan jo "hieman" muitakin muutoksia kuin pelkkä softa.  :)

Sinänsä täyttä OT:tä tänne ja tähän topiciin.
Torsen + haldex + visco

slash

Huomenna loppuu viikon lomamatka ja lomani aikana on oma tupaöljy poltin käynyt penkissä säädöissä arvoihin 273 hv ja 608 Nm. Pientä kutinaa olis jo päästä kokeilee meneekö se mihkään.
ps. täällä Ranskan rivieralla noita oikeita pyssyjä liikenteessä ihan kohtuullisesti ;)
Audi 4A 3.0tdiaLang ex. vag. 411E, T2, OcuII 2.0tfsi Rs, B7 2.0 tdi q avant, B8 2.0tfsi q avant, B8 2.0tfsi q Stronic avant


Flat

oiskohan tänne tullut uusia pyssyjä?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy