Hyvityshinnat autoista joissa DSG sekä/tai 1.4TSI-moottori

Aloittaja VW-man, 06.02.10 - klo:10:25

« edellinen - seuraava »

VW-man

#30
Sanotaan nyt näin, että aikalailla persnettoa tuli omissakin kaupoissa. Toki autossa on 2xrenkaat, tankki oli täynnä, kaukalomatto ns. "kaupanpäälle" ja lämmitin "ilmaiseksi". Mutta paljastampa vaan, että kun Audi liikkeet (esim. VW-Center) oli valmis hyvittämään 25.500eur (auto olisi mennyt tehdastilaukseen ja noin 3-4kk tilausaika) ja mm. Autokeskus 26.000eur (14.000 km ajettu esittely BMW), niin se mistä auton lopulta hankin hyvitti noin 24.000eur ja antoi sitten nuo lämppärit, tankin täyteen ja kaukalomaton ns. kaupanpäälle. Nuo kustannukset nyt ei tehneet yhteensä kuin jotain 600,00eur sille autoliikkeelle. Niin moni takoi päähän, että miksi työntää kätensä taas VAG-tavaraan kun siitä on jo ihan tarpeeksi huonoja kokemuksia. Että kokeile jotain muuta välillä.  Joten merkki vaihtui kun itsellekin tuli olo, että haluan välillä jotain muuta jne. Vielä ei ole kaduttanut. Toki ei tämäkään mikään täydellinen ole, mutta tuskin sellaista onkaan jos varsinkaan rahaa ei ole käytettävissä ihan tolkuttomasti.

Mutta arvatkaapa vaan nyt mitä siitä ex-autosta pyydetään...Sama kuin mitä itse siitä maksoin viime kesänä eli 29.900+toimituskulut. Aika paljon autolle jossa on takuuta jäljellä 10kk ja mittarissa 24.000km:a.

Varmaan olisi paremmankin hyvityshinnan saanut sillä myyjällä tuntui olevan kuukauden provikat tästä kaupasta kiinni ja oli jo hieman down kun sanoin yhdessä vaiheessa etten teekään mitään kauppoja. Huonompiakin hyvityshintoja toki tuli. Esim. Hyvinkäällä: 21-22.000eur oli niiden arvio vaihdossa esittelyautoon (A4 sedan 1.8TFSI manuaali). Siinä 23.000eur paikkeilla hyvityshinnat yleisesti pyöri. Muutama oli valmis tarjoamaan sen 24.000eur-26.000eur. Mutta ne autot oli lojuneet viime kesästä asti niiden varastoissa (muutama Bemari) tai olleet esittelyautona siitä asti.



Reneto

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 06.03.10 - klo:12:54

Mutta arvatkaapa vaan nyt mitä siitä ex-autosta pyydetään...Sama kuin mitä itse siitä maksoin viime kesänä eli 29.900+toimituskulut. Aika paljon autolle jossa on takuuta jäljellä 10kk ja mittarissa 24.000km:a.

Tolkuton hinta. Varsinkin kun uudet Variantit ovat jo VI -mallia. Hinnat ovat kyllä hienoisesti nousseet.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

VW-man

#32
Joo tuskin siitä tuollaista hintaa saadaan! Konepellissä monia kiveniskemiä (ne huomaa kyllä kun konepeltiä katsoo, ne ei ole minun jäljiltäni) ja uudessa tuulilasissa on pikku naarmu näkökentässä mikä tuli pyyhkijästä. Autoa myydään netissä ilman kuvia ja ilmoituksessa on virheitä: lukee mm. että on manuaali.

Toki BMW:kin ilmoituksessakin luki, että kilometrejä on 67.000km:a vaikka oli 5000km:a ja luki myös, että on manuaali vaikka on automaatti. Kysyin tuosta niin sanoivat, että kesäpoika/harjoittelija niitä laittelee ja sekoilee. Mutta kun tarpeeksi on virheitä ilmoituksessa, niin voi jäädä autot ostamatta tai kiinnostus heräämättä autoa kohtaan jos oikein on sekoiltu.

jkvi

Vielä tuohon Peevelin tilanteeseen;
Kun Toyotaaan vaihtamalla saa entisestä vähintäänkin hyvän hyvityksen, voi kaupassa pärjätä parhaiten ottamalla uusi Ave vastaan ilman sakkoja ja vaihtaa sen sitten vaikka Golfiin takaisin. Tai myy suoraan.

On aivan varma, että Toyotan maine ei murene aivan äkkiä tuulipukukansan syvissä riveissä. Edelleen niiden kauppa käy ja ihmiset ajelee niillä tyytyväisenä. Yksi varmimmista autoista, mitä tämän päivän kuluttaja voi ostaa.

Jos ne vielä joskus oppivat tekemään autoihinsa alustan...
CRDi & Collection

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 06.02.10 - klo:21:33
Tuo on ihan totta. Eli ei siis mitään hevosmiesten tietotoimistojen juttuja. Skodilla on ihan hirveen kova suksee käyttynä ja ne vähän ajetut ja 1-4v vanhat yksilöt suorastaan revitään käsistä. Tuo on kuulemme tilanne Päijät-Hämeessä ja koko suomessa. Skoda on nyt ns. kuuminta hottia. Näin ei ollut vielä joitakin vuosia sitten. Uusiakin menee todella kivasti. Niitä myös lisävarustellaan ihan eri malliin kuin monia muita merkkejä. Menee jälkiasennuksena Webastoa, Eberiä, Defaa, vetokoukkua jne. Kaukalomattoja,talvirenkaita aluvanteilla, maskisuojia jne. menee mukavasti. Semmoisetkin ostaa niihin paljon tilpehööriä jälkikäteen joista voisi päällepäin ajatella, että nuo nyt ei osta mitään sen jälkeen kun auto on tilattu. Viimeaikoja on tullut paljon Toyotia vaihdossa eli Skoda on saanut sieltäkin mukavasti haalittua uutta asiakaskuntaa omakseen.

Muutama työkaveri ja tuttava koettavat saada minut järkiini, eli perumaan Anjoviksen ja ottamaan sen sijaan (jos vaihtaa pitää) uuden Superb Combi. Olen melkein jo alkanut mennä mukaan ja miettimään Superb 1,8 TSI:tä manuaaliaskilla, mutta kun se pk-seudun ruuhkaliikenne ja kytkinpoljeskelu ei houkuta ja dsg:tä en enää uskalla ottaa. Kaikki ovat lähes järjestään haukkuneet Toyotan pataluhaksi ja varoitelleet että sen jälleenmyyntiarvo tulee romahtamaan ja paljon. BMW olisi toinen ja vielä mieluisampi vaihtoehto. Molemmissa stressaa vain 2 vuoden takuu, uusi tarjouspyyntörumba ja sitä kautta mahdollinen hyvityshinta (en usko että kukaan maksaa 26.500 eur kuten tojoliike), rahoituksen kovempi korko (nyt 1,8%) ja bemarissa kovat vakuutukset (3-sarjassa yli tuplasti Golfin taso). J1978: paljonko sulla on rahoituskorko Bemarissa (käsitin että sulla on rahoitusta)?

Pitää tänään vielä tiedustella kuluttajaneuvonnasta, joutuuko peruutuskorvausta maksamaan yleisen sopimusehdon mukaisesta määrästä poikkeavasti, jos uudessa autossa on jo valmiina rekisterikilpikin vaikka ei ole vielä rekisteöity (on satamassa Tojon jälkivarustelupaikassa pakkitutkan asennusta varten ellei ole jo matkalla/saapunut autoliikkeeseenkin).

Hullu kai tässä on mutta minkäs voit...

HJP

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 08.03.10 - klo:08:07
Hullu kai tässä on mutta minkäs voit...
Jos 3-sarja kiinnostaa, niin Helsingistä löytyy muutama hyvinvarusteltu auto mielestäni erittäin järkevään hintaan:

BMW 318iA M-sport 38900â,¬
BMW 318dA 38900â,¬

skula

Peeveli. Jos 1.8TSI:n otat koneeksi, älä missään nimessä ota manuaalina, DSG toimii aivan upeasti. Mikset uskaltaisi sitä ottaa?

Peeveli

Uudessa tulevassa TM:n numerossa 60 tkm:n käyttötestissä Superb DSG:llä ja siinä hajosi mekatroniikka viimeisillä kilsoilla ennen testin päättymistä. Ei tehne hyvää lootan maineelle julkisuudessa...

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 08.03.10 - klo:08:27
Uudessa tulevassa TM:n numerossa 60 tkm:n käyttötestissä Superb DSG:llä ja siinä hajosi mekatroniikka viimeisillä kilsoilla ennen testin päättymistä. Ei tehne hyvää lootan maineelle julkisuudessa...

Onko tuo TM jo ilmestynyt?

Mitä Toyotaan tulee, niin sen parempaa jälleenmyyntiarvoa et ainakaan Superbista löydä. Ota nyt vaan se Avensis ja vaihdat sitten pois jos rupiaa tökkimään. Näetpä sitten itse, onko puheet Toyotan laadusta/laaduttomuudesta totta vain ei.

Itse luotan Toyotaan edelleenkin tämän jenkkien kohkaamisen jälkeenkin. Tottahan se amerikkalaisissa herättää huolta, kun vanha kunnon GM menetti maailman suurimman autonvalmistajan tittelin Toyotalle.

JeanC


Tourano

Lainaus käyttäjältä: jkvi - 06.03.10 - klo:19:10On aivan varma, että Toyotan maine ei murene aivan äkkiä tuulipukukansan syvissä riveissä. Edelleen niiden kauppa käy ja ihmiset ajelee niillä tyytyväisenä. Yksi varmimmista autoista, mitä tämän päivän kuluttaja voi ostaa.

Toyotassa perustekniikka on kestävää ja myös pienet viat loistavat poissaolollaan. Volkswagenin kohdalla pikkuvikoihin on totuttu mutta perustekniikan viat eivät aiemmin ole kuuluneet merkin ominaisuuksiin. Nyt TDI:n ja DSG:n ongelmat kyllä nakertavat mainetta.

Itse olen kokenut kahdessa Volkswagenissa (Polo, Touran) vaihteisto-ongelmia, ja molemmat olivat manuaalivaihteisia. Kun siihen vielä liittää epäluotettavan FSI-moottorin... :-\
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

muuli1010

Ongelmia eli ei mutta jostain kumman syysta nama epaluotettavat pommit ovat kasittaakseni varsin haluttuja vaihtoautoina joten ei voi kuin ihmetella miten kansa lankeaa samaan halpaan aina uudelleen ? Siina vaiheessa kun merkilla on oikeasti ongelmia niin se ei kelpaa vaihtoauto rivissa yhtaan kenellekaan ja lahes uusia ko merkkisisa autoja saa ostaa vaihtoautorivistosta 30...50 %:lla uuden hinnasta ja ainakaan toistaiseksi VAG konsernin tuotteiden kohdalla tama ei kasittaakseni ole tilanne. Kysyin ostaa nykyista liisariani silla verukkeella etta huollattaisin sen ennen sopparin paattymista ja ajaisin silla sen jalkeen itse jonkin aikaa, mutta kun kuulin hinnan milla tuota tarjottiin niin totesin etta ajan mieluummin uudella... Tieda sitten heittavatko tarjouksia ihan huvikseen mutta koska myyvat noita autoja eteenpain ihan oikeestikin niin kuvittelisin etta yrittavat tuota summaa saada sitten siina vahanajettujen vaihtoautojen rivistossakin.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 08.03.10 - klo:08:07
Muutama työkaveri ja tuttava koettavat saada minut järkiini, eli perumaan Anjoviksen ja ottamaan sen sijaan (jos vaihtaa pitää) uuden Superb Combi. Olen melkein jo alkanut mennä mukaan ja miettimään Superb 1,8 TSI:tä manuaaliaskilla, mutta kun se pk-seudun ruuhkaliikenne ja kytkinpoljeskelu ei houkuta ja dsg:tä en enää uskalla ottaa. Kaikki ovat lähes järjestään haukkuneet Toyotan pataluhaksi ja varoitelleet että sen jälleenmyyntiarvo tulee romahtamaan ja paljon. BMW olisi toinen ja vielä mieluisampi vaihtoehto. Molemmissa stressaa vain 2 vuoden takuu, uusi tarjouspyyntörumba ja sitä kautta mahdollinen hyvityshinta (en usko että kukaan maksaa 26.500 eur kuten tojoliike), rahoituksen kovempi korko (nyt 1,8%) ja bemarissa kovat vakuutukset (3-sarjassa yli tuplasti Golfin taso). J1978: paljonko sulla on rahoituskorko Bemarissa (käsitin että sulla on rahoitusta)?

Pitää tänään vielä tiedustella kuluttajaneuvonnasta, joutuuko peruutuskorvausta maksamaan yleisen sopimusehdon mukaisesta määrästä poikkeavasti, jos uudessa autossa on jo valmiina rekisterikilpikin vaikka ei ole vielä rekisteöity (on satamassa Tojon jälkivarustelupaikassa pakkitutkan asennusta varten ellei ole jo matkalla/saapunut autoliikkeeseenkin).

Hullu kai tässä on mutta minkäs voit...
Ja naisia sanotaan tuuliviireiksi ::) Ota Toyota vaan, jätä muiden puheet omaan arvoonsa.Toyotan jälleenmyyntiarvo ei ole moksiskaan typeristä tekemällä tehdyistä kaasupoljinkohuista.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

VW-man

Lainaus käyttäjältä: muuli1010 - 08.03.10 - klo:18:52
Ongelmia eli ei mutta jostain kumman syysta nama epaluotettavat pommit ovat kasittaakseni varsin haluttuja vaihtoautoina joten ei voi kuin ihmetella miten kansa lankeaa samaan halpaan aina uudelleen ? Siina vaiheessa kun merkilla on oikeasti ongelmia niin se ei kelpaa vaihtoauto rivissa yhtaan kenellekaan ja lahes uusia ko merkkisisa autoja saa ostaa vaihtoautorivistosta 30...50 %:lla uuden hinnasta ja ainakaan toistaiseksi VAG konsernin tuotteiden kohdalla tama ei kasittaakseni ole tilanne. Kysyin ostaa nykyista liisariani silla verukkeella etta huollattaisin sen ennen sopparin paattymista ja ajaisin silla sen jalkeen itse jonkin aikaa, mutta kun kuulin hinnan milla tuota tarjottiin niin totesin etta ajan mieluummin uudella... Tieda sitten heittavatko tarjouksia ihan huvikseen mutta koska myyvat noita autoja eteenpain ihan oikeestikin niin kuvittelisin etta yrittavat tuota summaa saada sitten siina vahanajettujen vaihtoautojen rivistossakin.

Hyvin tuntui minunkin entinen farkkumallin Golf kaksoisahdetulla TSI:llä ja DSG:llä kelpaavan. Meni kaupaksi vajaassa viikossa. Tiedä sitten menikö se tuolla hurjalla pyynnillä eli 29.900eur+toim.kulut vai jollakin muulla summalla...

VW-man

Eli minua voi sitten varmaan kutsua ns. välirahaveijoksi. Sillä jos saivat tuon summan mitä pyysivät niin saivat kyllä melkoisen voiton tuolla kaupallaan.

VW-man

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 08.03.10 - klo:08:07
Muutama työkaveri ja tuttava koettavat saada minut järkiini, eli perumaan Anjoviksen ja ottamaan sen sijaan (jos vaihtaa pitää) uuden Superb Combi. Olen melkein jo alkanut mennä mukaan ja miettimään Superb 1,8 TSI:tä manuaaliaskilla, mutta kun se pk-seudun ruuhkaliikenne ja kytkinpoljeskelu ei houkuta ja dsg:tä en enää uskalla ottaa. Kaikki ovat lähes järjestään haukkuneet Toyotan pataluhaksi ja varoitelleet että sen jälleenmyyntiarvo tulee romahtamaan ja paljon. BMW olisi toinen ja vielä mieluisampi vaihtoehto. Molemmissa stressaa vain 2 vuoden takuu, uusi tarjouspyyntörumba ja sitä kautta mahdollinen hyvityshinta (en usko että kukaan maksaa 26.500 eur kuten tojoliike), rahoituksen kovempi korko (nyt 1,8%) ja bemarissa kovat vakuutukset (3-sarjassa yli tuplasti Golfin taso). J1978: paljonko sulla on rahoituskorko Bemarissa (käsitin että sulla on rahoitusta)?

Pitää tänään vielä tiedustella kuluttajaneuvonnasta, joutuuko peruutuskorvausta maksamaan yleisen sopimusehdon mukaisesta määrästä poikkeavasti, jos uudessa autossa on jo valmiina rekisterikilpikin vaikka ei ole vielä rekisteöity (on satamassa Tojon jälkivarustelupaikassa pakkitutkan asennusta varten ellei ole jo matkalla/saapunut autoliikkeeseenkin).

Hullu kai tässä on mutta minkäs voit...

Minä olen ollut ainakin pirun tyytyväinen tähän Bemariin: ajettavuus, hiljaisuus, lämpimyys, penkit, ergonomia, hallintalaitteet, vaihteisto, paksukehäinen nahkaratti, viimeistely ja laatu> kaikki  kohdallaan. Toki jotain varusteita on vähempi kuin entisessä ja jotain taas sitten semmoisia mitä ei siinä ollut. Säilityslokeroita on vähemmän ja ne on pienempiä. Takakontti on hieman pienempi, mutta jos et kuljeta hirveitä määriä niin kyllä riittää. Suorituskyky riittävä. Toki ohituskiihtyvyydessä ja väännössä (vääntömäärä ja vääntöalue)&tehoissa häviää Golfille, mutta kaikkea ei voi saada. Kulutus on tuntunut maltilliselta ja ollut positiivinen yllätys. Nätisti ajelemalla menee pienillä nämä Bemutkin vaikka ei ole mitään turboja ja muita hössötyksiä.

VW-man

#46
Sen verran vaan Peevelille tiedoksi että Bemareihin pääsee edukkaasti käsiksi kun hyväksyy esittelyauton. Niitäkin saa ihan siisteinä ja vähillä kilsoilla kuten tämäkin. Tässä tulee pieni mainos: eli Autosalpa on yksi Bemari diileri ja niillä on melko pienet korot. Oliskos 2.9 tai 3.95%. Niiltä saa myös ilmaisen sijaisauton huollon ajaksi jos liityt kanta-asiakkaaksi sekä muita etuja. Liittyminen ei maksa mitään.

Vakuutuksiakin on monenlaisia. Tässä on toki kalliimpi vakuutus kuin Golf 1.4TSI:ssä, mutta autoliiikeistä saa halvallakin täyskaskoja. Tämän täyskasko on vain hieman enempi kuin 1.8TFSI A4:n. tämä ei kerrytä ollenkaan bonuksia ja omavastuu on normaalia suurempi. Bemarin kalliimpi vakuutus johtuu kalliista peltikorjausten hinnoista, peltiosien kalliudesta ja nuoremman Bemari-käyttäjäkunnnan ruttailuista ja mokista liikenteessä. Toki kuutiotilavuuskin jo nostaa hintaa verrattuna Golfiin. Huoltovälit on samat, jakopää ketjulla ja huoltojen hinnat samaa luokkaa.

Tämä auto ei ole kuitenkaan Autosalvasta...Eikä myöskään Autokeskuksesta. Ihan vinkkinä vaan , että Autokeskus oli valmis hyvittämään melko reippaasti. Korko on sielläkin ihan kohtuullinen ja niillä on monta vähän ajettua tomaatti Bemaria joista haluavat eroon. Ne on esittelyautoja suurin osa ja osa taas on ollut myynnissä viime kesästä saakka joten hintoja on tiputettu aika kovalla kädelläkin.

eGetin

Kummalla pääsee halvemmalla, perumalla Avensiksen (1,5kâ,¬ tappiota) ja saamalla huonomman hyvityksen Golfista kun ostaa uuden auton (hyvinkin 1-2kâ,¬), vai ottaa Avensis ja myydä se melkein heti pois?

Karvis

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 13.03.10 - klo:21:55
Kummalla pääsee halvemmalla, perumalla Avensiksen (1,5kâ,¬ tappiota) ja saamalla huonomman hyvityksen Golfista kun ostaa uuden auton (hyvinkin 1-2kâ,¬), vai ottaa Avensis ja myydä se melkein heti pois?

Perumalla sen anjoviksen ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Urlaub


Karvis

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

VW-man

#51
Tää on Off-topic, mutta hieman mietityttää että mitä lienee entiselle kulkupelille käynyt...Viikonpäivät oli myynnissä ja sitten poistui palvelusta, mutta ei ole kuitenkaan myyty kellekään vaan on edelleen liikkeen nimissä. On ollut jo viikkoja liikkeen nimissä, mutta ei enää myynnissä. Kielii jokseenkin siitä, että auto on lähtenyt jossain koeajossa lapasesta ja mällätty totaalisesti tai sitten joku TSI:n osa on levinnyt...Toisaalta DSG voi esim. odotella mekatroniikkaa>sen tuleminen kestää usein viikkoja...Jos siis joku on huomannut koeajossa jotain outoa tai loota on alkanut enempikin oireilemaan voi olla että tuohon on tilattu mekatroniikka. Jotenkin vaan erikoista että auto meni heti myyntiin ja kovalla hinnalla, sitten ei olekaan enää myynnissä, mutta eipä ole vaihtanut omistajaakaan vaan on edelleen liikkeen nimissä.

Urlaub

^ Tai sitten se on annettu jollekin asiakkaalle sijaisautoksi. Joko uutta autoaan odottavalle tai pajalla olevan korvikkeeksi.

VW-man

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 26.03.10 - klo:18:52
^ Tai sitten se on annettu jollekin asiakkaalle sijaisautoksi. Joko uutta autoaan odottavalle tai pajalla olevan korvikkeeksi.

Yleensä sijaisautotkin pyritään hommaamaan aina autovuokraamon kautta vaikka siis kyseessä olisi takuuasia tai vastaava minkä vuoksi yleensä asiakkaalle auto annettaisiin. Harvoin sitä annetaan joku liikkeessä myynnissä oleva uusi tai käytetty viikkokausiksi jollekin lainaan. Kyllä se melkein aina on vuokraamon kosla joka asiakkaalle menee. Liikkeitten myytävät autothan ovat melkein aina ns. punakilpisiä eikä niitä voi moneksi päiväksi antaa kellekään.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 26.03.10 - klo:18:59
Liikkeitten myytävät autothan ovat melkein aina ns. punakilpisiä eikä niitä voi moneksi päiväksi antaa kellekään.

Sanoit tarkistaneesi rekisteritiedot? Jos olisi liikennekäytöstäpoistettuna, niin siinä tekstarissa tulee heti isolla kirjoitettuna "RASITE: POISTETTU LIIKENNEKÃ,,YTÖSTÃ,,". Jos tuota ei tullut, niin ex-autosi on normaalisti käytettävissä.

VW-man

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 26.03.10 - klo:19:04
Sanoit tarkistaneesi rekisteritiedot? Jos olisi liikennekäytöstäpoistettuna, niin siinä tekstarissa tulee heti isolla kirjoitettuna "RASITE: POISTETTU LIIKENNEKÃ,,YTÖSTÃ,,". Jos tuota ei tullut, niin ex-autosi on normaalisti käytettävissä.

Joo niinhän se taitaa olla. En muistanut tuota asiaa. Mutta kyseinen autoliike/ketju ei vaan yleensä anna liikkeen autoja ajoon asiakkaalle päiväkausiksi (siis jos hänen autonsa on siellä pajalla) vaan hommaa sitten maahantuojan piikkiin sijaisauton. Voihan tuo kosla toki olla annettu jonkin vaihtoautomyyjän ajoautoksikin. Se selittäisi tuo ettei auto ole enää myynnissä, mutta on kyseisen liikkeen nimissä. Eipä sillä sinällään ole mitään väliä, mutta huomasin vaan, että auto poistui hyvin äkkiä myyntilistoilta ja viikkojenkaan päästä se ei ole siirtynyt kellekään muulle.

Urlaub

Onko kyseessä suurempikin autoliikeketju?

Esim. Vehoon menneitä autoja kaupataan usein ketjuun kuuluvassa Vaihtoplussassa, mutta omistajana lukee silti papereissa Veho. Eli oletko hakenut laajemmallakin haulla?

VWonderman

Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Arcca

VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

VW-man


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy