Tunnetko VAG-foorumeita?

Aloittaja Quality, 17.12.09 - klo:14:15

« edellinen - seuraava »

Mitkä seuraavista VAG-aiheisista foorumeista tunnet (olet joko rekisteröitynyt käyttäjä tai vierailet sivustolla useammin kuin muutaman kerran vuodessa).

UltimateVW
64 (57.7%)
UltimateVAG
64 (57.7%)
ffp
50 (45%)
Audifinns
27 (24.3%)
Volkkaripalsta
7 (6.3%)
Variantclub
22 (19.8%)
Seat Club Finland
9 (8.1%)
Skoda vRS club of Finland
6 (5.4%)
Muu koti- tai ulkomainen (kerro tietoa sivustosta alla)
17 (15.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 111

Quality

Kun nyt etenkin tuolla UVW:llä keskustellaan vilkkaasti siitä, montako VAG-aiheista keskustelupalstaa Suomessa tarvitaan, heräsi kiinnostus kysyä, missä määrin palstalaiset tuntevat eri VAG-merkkifoorumeita ja osallistuvat niihin.

Valitettavasti sivuston äänestysväline mahdollistaa vain yhden vastauksen kutakin riviä kohden, joten joudumme tyytymään osallistumisaktiivisuuden määrittelyssä jonkinlaiseen keskiarvokompromissiin.

Osallistu siis kartoitukseen vastaamalla kyselyyn ja täydentämällä vastaustasi sanallisesti tässä ketjussa.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

RTWteam

ffp.fi sivulle kerkesin ehkä viikon olla rekisteröitynä kunnes tämä sivuavattiin ,joten olen todellakin uusi käyttäjä näillä sivuilla. Nyt on ffp käyttö jäänyt vähäiseksi tämän sivuston avattua.

Quality

Itse olen kirjautunut neljälle ensimäiselle foorumille, joista aktiviteetti kohdistuu käytännössä kahteen ensimmäiseen. Audifinnsillä olen ollut ajoittain aktiivinen, mutta en viime aikoina. ffp on jäänyt käytännössä varsin vieraaksi, siellä en viihdy. Muilla foorumeilla olen käynyt satunnaisesti.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

MVQ

Aktiivinen seurailu ja vähemmän aktiivinen kommentointi molemmilla ultimateilla. Audifinnssiin rekisteröitynyt ja silloin tällöin seurailua, ffpllä vielä harvemmin (ei rekkaria). Ulkomaisia fourtitude ja audiforum.us tulee seurailtua.
A4 (B8) FL 2.0TFSI q str & Ford Mustang GT convertible - ex-VAG: A4 (B6) Avant 1.8T q, A4 (B7) Avant 2.0T q sport S-line, A4 (B8) 2.0TFSI q str

Sean80

Kolmen ensimmäisen lisäksi lueskelen tätä:
http://golfmk6.com/forums/

Erkka

UltimateVAG, UltimateVW, ffp sivuille olen rekisteröitynyt jokunen vuosi sitten. Nykyään tulee kommentoitua etupäässä tänne. UltimateVW oli ennen ykkösforumini. Kommentointi UltimateVW:lle on harventunut totaalisesti UltimateVAG:iin rekisteröinnin myötä. ffp:llä tulee käytyä harvemmin kommentoimassa, aiheita käyn lukemassa päivittäin.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

skula

Ulkolaisista tulee seurattua satunnaisensäännöllisesti vain VWVortex-palstaa...

RoccoScientist

Ulkomaisista forumeista vain scirocconet.co.uk:lla tulee satunnaisesti vierailtua. Keskustelu tuntuu siellä olevan painottunut sellaiseen huolettomaan jauhantaan, josta ei saa hirveästi irti jos ei ole aktiivinen seuraaja.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Kiviharju

Molemmat Ultimatet, ffp, Variantclub, Audiclub, sekä  myös ajoittain http://golfmk6.com/forums/
Audi A4 Allroad quattro -17

Jacques

Tuttuja ovat ultimatet, ffp, scf, skoda vrs ja audifinns, lisäksi kohta 8vuotta sportpugissa, aikanaan fin-tuningissa ja lueskellut dynamiitin legendoja...
Viimeiset pari vuotta aktiivisesti lähinnä uvw ja sportpugia.

Ulkomaisista sivustoista vwortex on aivan ehdoton tietopankki, suosittelen kaikille.

Reneto

Rekisteröitynyt ainoastaan UVW:lle ja tänne, ffp:tä on tullut jonkin verran selailtua ja Skoda vRS:lle olen muutaman kerran eksynyt. Ulkomaisista voin muiden tavoin kehaista vwvortex.comia.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Quality

Jokos tämä aihe läpäisi suurimman osan kävijöistä? Siltä vähän vaikuttaa, kun katsoo kirjautuneiden määriä ja vertaa niitä äänestäneiden määrään. Jos nyt vielä "iltalypsyssä" joku sattuisi jäämään haaviin ;).

Tämän sivuston olisi voinut yhtä hyvin jättää poiskin, vaikeahan tätä on kenenkään olla ruksimatta. Onpahan siinä näkyvissä benchmark muille foorumeille. Kaikki esillä olevat sivustot näyttävät olevan foorumilaisten suosiossa, joskin aika epätasaisesti.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Quality - 17.12.09 - klo:14:15
Valitettavasti sivuston äänestysväline mahdollistaa vain yhden vastauksen kutakin riviä kohden, joten joudumme tyytymään osallistumisaktiivisuuden määrittelyssä jonkinlaiseen keskiarvokompromissiin.
Tuon voisi kiertää siten että tekisi kaksi vaihtoehtoa per sivusto, eli rekisteröitynyt ja aktiivinen seuranta ;)

Quality

LainaaTuon voisi kiertää siten että tekisi kaksi vaihtoehtoa per sivusto, eli rekisteröitynyt ja aktiivinen seuranta

Niin voisi. En vaan lämpene vaihtoehtoasettelelulle, jossa on allekkain asioita, jotka kuuluisivat tarkasteltaviksi rinnakkain, eli jotka ovat saman kohdan eriasteisia ilmenemiä - you see?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Vaarivanhus

"Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään"
Päässälaskuna ei reiluun kahteentoista vuoteen. Vielä tässä vaarinkin henki pihisee, peukku ja kiitos asiasta kuuluu myös Jyrille!
*
Mitä tulee ketjun otsikkoon, niin enpä ole isommalti aiheeseen tutustunut. Erehtynyt viime vuosina ajelemaan muun valmistajaryhmän autoilla. Vaan tokkopa tuo ketään haitannee?
Joutilas 76v

Leka72

Löysin tämän foorumin googlella tänään. Tuo ffp kuulosti jotenkin tutulta menneisyydestä mutta ei sinne ollut aktiivista käyttäjätunnusta. Minulla tulee olemaan työn alla tulevana kesänä 1.1 VW Derby vuodelta 1981 ja toivon että joltain foorumilta saisi jopa neuvoja sen suhteen kun asia etenee. Lienee kuitenkin harvinainen malli, joskus vuosia sitten niitä oli rekisterissä kai joku 20 kpl.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy