Cars-Equipment.com

Aloittaja Jyri, 14.01.14 - klo:08:18

« edellinen - seuraava »

Luke

Lainaus käyttäjältä: Jarit3 - 30.07.15 - klo:12:11
En suosittele cars-equipment firmaa. Tilasin käsijarrumoottorin 3c0998281b ja lähettivät mallin 3c0998281a. Aluksi eivät vastanneet sähköposteihin ollenkaan. Soittamalla sain kiinni. Sitten sähköpostilla ehdottivat että sepita tuo väärä malli paikalleen vaihtamalla osia. En suostunut vaan palautin osan. Rahat sain takaisin mutta palautuskulut menivät omaan piikkiin vaikka cars-equipment lähetti alkujaan väärän osan. Pettymys koko pulju.  :(

Viestien perusteella näyttää ongelmat puljun kanssa alkavan siinä vaiheessa kun tavara ei ole sellaista, mitä pitäisi.
Oma tilaukseni tuli tuolta myös muutamassa päivässä, mutta eri tuote mitä tilasin. Parin lähetetyn sähköpostin jälkeen vastasivat ja totesivat, että lähettivät väärän tuotteen ja pyysivät palauttamaan tuotteen vaihtoa varten. Ennen lähetystä vaadin että heidän pitää hyvittää palautuskulut, koska virhe on alunperin heidän. Lopulta lupasivat palauttaa rahtimaksun tilille.
Tämän jälkeen tuote matkaan ja nyt 1,5kk myöhemmin, ei ole uutta tuotetta näkynyt tai eikä mitään hyvitystä. Olen tässä välissä laittanut useamman sähköpostin, ei vastausta. Kymmenkunta kertaa yrittänyt soittaa, lyövät luurin korvaan. Eikä vastausta myöskään Whatsapp viestiin.
Seuraavaksi menee kokeiluun miten PayPalin ostoturva toimii. Eli olen avannut toimitushäiriöilmoituksen PayPal sivustolle ja odotellaan muutama päivä reagoiko myyjä mitään ja sen jälkeen ilmoitus PayPalille.

RSOCUstin

Mulle tuli 2 vRS ogun Columbuksen kehys ihan ok. Viikko taisi mennä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy