Takaiskarit

Aloittaja vaisan, 12.11.23 - klo:11:26

« edellinen - seuraava »

vaisan

Kolina takapäässä vihdoin paikallistettu. Molempien takaiskareiden yläpään vulkanoidut holkit irronneet vulkanoinnista. Onko tuttua? Huoltokirjan mukaan uusittu noin 100 tkm sitten, Monroet. Pitääkö kiristäessä auton olla nollatasossa, aiheutuisiko siitä?

Iro

Lainaus käyttäjältä: vaisan - 12.11.23 - klo:11:26Pitääkö kiristäessä auton olla nollatasossa, aiheutuisiko siitä?

Pitää.
Mahdollisesti.
Passat Variant 2.0Tdi manuaali -15 

seppotaas

Minulle neuvoi ammattiasentaja, iskari paikoilleen ja mutterit sormikireyteen.
Vaikka tunkilla nostaa alatukivarresta ( autohan on pukkien päällä eikös) niin että koko paino on jousituksen varassa. Kiristetään mutterit momenttiin.
----------------------------------------------------------
Mese C250 -12
Fabia -09 1.6i 16V
Volle V40 -18
Ford Anglia 1.0 -65
-----------------------
EX: Audi A2 1.4 -00, VW 1302 -71, Golf GTI 16V -88, Golf Variant TDI -11, VW Golf 1.6 TDI 4motion -11, Golf TDI 1.6 BM -14, Transporter 5.1 TDI -11, Seat Cordoba 1.9 TDI -99, Skoda Octavia 1.9 TDI -06, Skoda Octavia 1.6 TDI -11, Octavia Kombi 2.0 TDI 4x4 -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy