Superbin tilalle jotain muuta

Aloittaja opar, 06.03.22 - klo:11:03

« edellinen - seuraava »

opar

Kysellään nyt täältäkin:
Uusi kärry pitäisi tilata nykyisen 4x4 280 hv liftbackin tilalle.
Hintaraja 48500 ja ehdottomia vaatimuksia neliveto ja vetokyky vähintään 1600 kg. Tehoja ja tilaa ei koskaan ole liikaa ja webasto tms. saisi myös olla.
Tällä hetkellä vahvin ehdokas on Ocu farkku diesel. Tuntuu, että ei oikein tuohon rahaan löydy vaihtoehtoja. Merkit rajattu Skodan lisäksi Audi, VW, Bemari, Mersu, Ford, Toyota ja Lexus.

reccu

Miten Kodiaq 2.0 TDI 150 4x4 Ambition DSG Autom.: 46 962,72 â,¬?

opar

Lainaus käyttäjältä: reccu - 06.03.22 - klo:11:39
Miten Kodiaq 2.0 TDI 150 4x4 Ambition DSG Autom.: 46 962,72 â,¬?
Webasto ja vetokoukku ei mahdu hintarajaan kun siihen pitää vielä sisällyttää talvirenkaatkin (1200-1400â,¬). :-[

oh2jiu

Lainaus käyttäjältä: opar - 06.03.22 - klo:12:23
Webasto ja vetokoukku ei mahdu hintarajaan kun siihen pitää vielä sisällyttää talvirenkaatkin (1200-1400â,¬). :-[
Helposti mahtuu kun menee oikeasti kauppaa tekemään. Nuo hintalappuhinnat on lähtöhintoja ja käytännössä 50000 â,¬ Skodan hinnasta tippuu n. 4000 euroa, joten helposti painuu koukulla ja talvirenkailla tuohon toivomaasi maksimihintaan ja menee vielä allekin.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: oh2jiu - 09.04.22 - klo:13:38
Helposti mahtuu kun menee oikeasti kauppaa tekemään. Nuo hintalappuhinnat on lähtöhintoja ja käytännössä 50000 â,¬ Skodan hinnasta tippuu n. 4000 euroa, joten helposti painuu koukulla ja talvirenkailla tuohon toivomaasi maksimihintaan ja menee vielä allekin.

Aloitus viestissä ei mainittu miten auto tullaan hankkimaan. Itselle tosta hiukan paistaa läpi että olisi työsuhdeleasing auto kun hintaraja on tarkka ja merkkivalikoima rajattu.

Minulla ainakin työsuhdeauto jonka omistaa Leaseplan ja heillä autojen hintarajat katsotaan listahinnoista eli siinä ei paljoa tinkimistaidon auta. Myyjä jolta itse pyysin tarjouksen Audista, sanoi että Leaseplan on tästä todella tarkka, jos auton listahinta on 1â,¬ yli hankintarajan niin tilausta ei tulla hyväksymään. Ainoat asiat missä annetaan joustovaraa on kumimatot jalkatilaan ja takakonttiin, omassa tarjouksessa ne oli merkitty 0â,¬ hintaan.

Merkkivalikoima on muuten sama kuin minun tapauksessa niin entistä enemmän uskon kyseessä olevan työsuhde-liisari.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

opar

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 09.04.22 - klo:17:54
Aloitus viestissä ei mainittu miten auto tullaan hankkimaan. Itselle tosta hiukan paistaa läpi että olisi työsuhdeleasing auto kun hintaraja on tarkka ja merkkivalikoima rajattu.

Minulla ainakin työsuhdeauto jonka omistaa Leaseplan ja heillä autojen hintarajat katsotaan listahinnoista eli siinä ei paljoa tinkimistaidon auta. Myyjä jolta itse pyysin tarjouksen Audista, sanoi että Leaseplan on tästä todella tarkka, jos auton listahinta on 1â,¬ yli hankintarajan niin tilausta ei tulla hyväksymään. Ainoat asiat missä annetaan joustovaraa on kumimatot jalkatilaan ja takakonttiin, omassa tarjouksessa ne oli merkitty 0â,¬ hintaan.

Merkkivalikoima on muuten sama kuin minun tapauksessa niin entistä enemmän uskon kyseessä olevan työsuhde-liisari.

Juurikin näin. Octavia farkku diesel meni tilaukseen. Toki olisi omalla rahalla saanut 10% ylittää summan mutta eipä tuo hirveästi innostanut.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy