MYYTY Brembo jarrulevyt taakse, Octavia 3 ym 1KD

Aloittaja karhunik, 04.06.23 - klo:18:46

« edellinen - seuraava »

karhunik

Olikin itselle väärät, joten käyttämättömät levyt kaupan.

Sopii mm Octavia 3, pr koodille 1KD valmistusaika 201612 asti.

https://aeromotors.fi/kataloog/article/1885534/08950211-brembo

Hp. 40e +postit, nouto Kangasala tai Tampere


VCDS koodaukset ja vikakoodit Tre alueella

Tontsaitte

Kesällä pitäisi 2015 Ocun takajarrut rempata, mutta sattuuko sulla olemaan reissua Turun suuntaan? Mistä tuon pr-numeron näkee? Ainakin levyt on 253 mm mitalla katsottuna..

petrisa

#2
Lainaus käyttäjältä: Tontsaitte - 05.06.23 - klo:08:39
Kesällä pitäisi 2015 Ocun takajarrut rempata Mistä tuon pr-numeron näkee? Ainakin levyt on 253 mm mitalla katsottuna..

Ohjekirjan sivulla on tarra ja sama myös peräkontin pohjalla. Siinä on lista koodeista.
Nuo koodit kun syöttää tänne:
http://prsearch.planetvag.com/
tulee selkokielinen selvitys niistä.
Valitettavasti pr koodeja on niin pitkä lista, ettei ne lähellekään kaikki mahdu tuhon tarraan.

Niinpä itse kävin Skoda huollossa, niin minulle tulostettiin rekisterinumeron perusteella koko pr koodilista. Ja se on pitkä.

Ainakin Motonetin sivujen mukaan PR koodi 1KD = levy taakse, 254 mm.

karhunik

Lainaus käyttäjältä: Tontsaitte - 05.06.23 - klo:08:39
Kesällä pitäisi 2015 Ocun takajarrut rempata, mutta sattuuko sulla olemaan reissua Turun suuntaan? Mistä tuon pr-numeron näkee? Ainakin levyt on 253 mm mitalla katsottuna..
Edellä tulikin sulle jo hyvät ohjeet tuon pr-koodin tarkastamista varten. Millä koneella sulla auto?

Ei valitettavasti oo reissua Turkuun, mutta postitus ei oo ongelma, uskoisin että näin foorumilaiselle voidaan postittaa samaan rahaan.
VCDS koodaukset ja vikakoodit Tre alueella

Tontsaitte

Auto on 1.4 TSi ja manuaaliloota, jos laatikolla merkitystä. Ja mitalla olen siis mittaillut tuon levyn koon, jonka pohjalta tuohon 253 mm kokoon päätynyt.

karhunik

Kyllä uskoisin, että noi on passelit. Halkaisija, ja auton vuosimalli täsmää.
VCDS koodaukset ja vikakoodit Tre alueella


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy