Lastutettua B7 200 hv 2.0 TFSI:tä Turun seutuvilla ?

Aloittaja Ton-1, 28.11.11 - klo:10:32

« edellinen - seuraava »

1.8 "APR" Q

LainaaKyllä minä laittaisin MTM:n softan omaan autooni. Tekee varmasti laadukkampia softia kun nämä muutamat suomalaiset tuunauspajat. ABT ym. Vastaavat ovat sitten asia erikseen.
MTM,APR,ABT tai custom-softasta Harinen....
Noita suosittelisin itse.
Saksalaiset "laatusoftat" kalleimpia..
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

T

Vielä itse aiheeseen vastaten - ei ole Turussa käyntiä mutta jos liikut pääkaupunkiseudulla niin ainakin tällaista Tippilootaista pääset tyypittämään kun otat yhteyttä. On vähän kuminauhamaisia hevosia mutta vastaava manuaalina sitten liimaa paremmin selkänojaan ...
Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

Ton-1

Kiitos foorumilaisen vinkin on nyt lastutettu (custom) versio kokeiltu, ja jäi silleen positiivisen vaikuttunut olo. Ja vahvisti tuntumaani että oma ei nyt toimi optimilla tavalla ( putkelo).
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ton-1

Soitto customien tekijöille antoi yllättävän tiedon, itse paineita nostetaan lastutuksessa yllättävän vähän, 0,15 - 0,20, vastaa n. 25% nostoa, luulin että jopa 50 % nosto tapahtuu.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy