Osram LEDriving Xenarc ja Fog

Aloittaja Stresside, 26.11.16 - klo:19:22

« edellinen - seuraava »

Stresside

Audi kaipaisi tehokkaampaa tuikkua halogeenien tilalle ja autopurkaamojen + eBayn selailun jälkeen vastaan tulivat otsikon mukaiset plug&pray -tyyppiset Xenon-umpiot Osramilta. Mer info: https://light-up.osram.info/en/

Osram vakuuttaa valojen olevan E-hyväksytyt ja 25W teholla eivät vaatisi korkeudensäätöä tai pesureita. Eiväthän nämä alkuperäisiä xenon-umpioita vastaa, mutta hintansa ja helpomman asennettavuuden puolesta houkuttavat.

Vaan mitä mahtaisi inssi sanoa, kun nämä keulalla ajaisi katsastukseen? Onko kokemuksia katsastuksesta tai ko. valoista yleensä?

Saman valosarjan sumuvaloja pohdin näille kaveriksi ja kokemuksia niistäkin kaivataan?
Ajossa: VW Passat B8 GTE

Edelliset:
VW Passat 2.0 Turbo FSI w/ TipTronic
Audi A4 B8.5 Avant 2.0TDI quattro
Audi A4 B7 Avant S-Line 2.0TFSI quattro
Audi A4 B8 Avant S-line 2.0TDI quattro
Audi A4 B7 Avant S-Line 1.8T quattro, 225hp & 385Nm w/E85
VW Golf Variant VI Highline, 2.0 TDi DSG
Audi A3 8P 1.4 TFSI

VCDS @ Jyväskylä

JPN_V70D3OR

Se on kyllä sääli, kun nykyisin valot huononevat aina mallin uudistuessa! 25W xenonit eivät ole kovin kirkkaita, ainoa syy noiden käyttämiseen on, että valmistaja säästää pesureiden ja kork.säädön hinnan - kiitos asetusten.

Varmimmin saat lisää valoa kunnollisilla lisävaloilla, nykyisten polttimoiden uusiminen auttaa myös. Lisäksi nykyiset lasit voi kiilloittaa.
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

dwntime

Nuo on ihan lailliset valot. Ei tarvita automaattista korkeudensäätöä eikä pesureita kun on tosiaan 25W xenonit ja valoteho jää alle 2000 lumenin.
Ei sano inssi mitään noista vaan hyväksyy kyllä valot.

Valoteho nyt ei välttämättä kovin dramaattisesti parane halogeenivaloista mutta onhan nuo paljon nykyaikaisemman näköiset.

Stresside

Kiitos vastauksista!

Ilmeisesti inssi olisi nuo Osramit hyväksynyt kun katsastuksessa asiasta juttelin. Onneksi homma ratkesi kuitekin ideaalitavalla, kun Torista löytyi käytetyt originaalit bi-xenon umpiot järkihintaan. Nyt vain Kufateciltä johtosarja ja asentamaan  8)
Ajossa: VW Passat B8 GTE

Edelliset:
VW Passat 2.0 Turbo FSI w/ TipTronic
Audi A4 B8.5 Avant 2.0TDI quattro
Audi A4 B7 Avant S-Line 2.0TFSI quattro
Audi A4 B8 Avant S-line 2.0TDI quattro
Audi A4 B7 Avant S-Line 1.8T quattro, 225hp & 385Nm w/E85
VW Golf Variant VI Highline, 2.0 TDi DSG
Audi A3 8P 1.4 TFSI

VCDS @ Jyväskylä

dwntime

Lainaus käyttäjältä: Stresside - 03.12.16 - klo:11:32
Kiitos vastauksista!

Ilmeisesti inssi olisi nuo Osramit hyväksynyt kun katsastuksessa asiasta juttelin. Onneksi homma ratkesi kuitekin ideaalitavalla, kun Torista löytyi käytetyt originaalit bi-xenon umpiot järkihintaan. Nyt vain Kufateciltä johtosarja ja asentamaan  8)

Tarkoitat Kufatecilta varmaan tuota johtosarjaa jossa tulee ohjainlaite sekä tasoanturit molemmille akseleille? B7:ssa ei taida vielä olla yhdellä anturilla tuo automaattisäätö.

Kannattaa vähän kattella vielä, tuo Kufatecin johtosarja on aika hintava. Itse hommasin osat ihan erikseen kun tuohon meidän kauppakassiin Golf Plussaan retrofittasin OEM bixenonit. Ohjainlaitteita löytyy romiksilta, samoin hyvällä tuurilla noita tasoantureita ja johtosarja oli ainakin GP:hen halvin kunset.de nimisestä paikasta. Ebay kannattaa myös tsekata läpi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy