Autosi korkeus navan keskeltä kaareen/ etu ja takapää

Aloittaja Ton-1, 17.08.10 - klo:23:08

« edellinen - seuraava »

Ton-1

Olen ostamassa tod.näk. Eibach:in Pro Kit:in autooni, sen seuraksi jos tilaa säädettävät Konit (n. 500 e) niin iskareissa on suositus lyhentämiseen ( n. 250 e 4 tolppaa yht.  :(  ) JOS madallus on yli 40 mm. Pro Kit lupaa 30/30 mm pudotuksen mutta sieltä täältä saannut ymmärtää että B7 tippuu noilla enemmän, jopa yli tuon 40 mm.

Eräältä Pro Kit:in asentaneelta sedankuskilta sain arvot 33 cm/ 33 cm.

Yhen sporttialustaisen farkun mitat on 36cm/ 35cm.

Omani (muka?) S-Line-alustaisen 36 cm/35 cm.

Näistä voisi päätellä että pudotus on (varsinkin) edestä jopa 50 milliä.

Kiitos vaivannäöstä.


Erään ulkomaanelävän peli Pro Kit:illä, aika matala on.

http://www.audizine.com/gallery/showfull.php?photo=57527
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ton-1

Käväsin moikkaamassa erästä automyyjää (joka möi mulle v.89 kait mun käyttötarkoitukseen parhaiten sopivan auton) ja heillä oli hallissa A4 1.8T multitronic avant -06 normialustalla, mitat 38,5 cm ja 37,5 cm.

Taisin saada mittoja itse selville tarpeeksi, Pro Kit:in madallus jopa 55/45 tässä korissa. Bongasin vielä yhen Pro Kit-alustaisen käyttäjän, katotaan saanko sieltä vielä mitat. 
Member of a A(udi) & A(prilia) club

VWonderman

Eikös se kuitenkin oo hyvä että on kerralla tontissa, ei tarvi ruveta räpeltämään enää jousilautasten kanssa. ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Ton-1

Sinänsä kyllä, ( kyllä tää netti ja sieltä saatava) tieto kasvattaa tuskaa ..... joku jossakin kärsii matalan auton kuriinsaamattomista campereista, eli jos toi -55 mm merkkaa renkaiden epätasaista kulumista taitaa jäädä tekemättä.
Mutta se tuli selväksi että jos tuon mainitun iskarisetin tilaan niin 250 e pitää uhrata lyhennyksiin.Noh, pistää nyt kerralla kaikki kuntoon (kun hieven vielä väsäysintoa päällä) ja naatiskelee hyvästä kulusta seuraavat 10 v. ..... eli en ole 'normi' foorumilainen .....
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ton-1

Tuo 34 cm passais mullekkin, vaikka kumpaakin päähän ...... taitaa omani olla sittenkin 'vain' sporttialusta.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

40046132

Vw Transporter 4-motion R-line
Ex. Volvo XC60 D3 AWD, R-Design -11
A4 B7 1.8 Tq S-line -08 & Bmw 320d E91 M-Sport -07,
A4 B6 1.8 Tq -04 & A3 1.6 -07

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: 40046132 - 13.09.10 - klo:21:56
320mm etupäässä ja takana samat 320mm.

Taitaa olla pelisi niellyt jotain säädettävää sisäänsä ..... ;)

Löytyiskö jotain julkaisuun kelpaavaa sivuprofiilia?

Noin low en halua - Pro Kit tilattu.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

AP

Tulipa ohimennen vilkaistua rekisteriotetta.. ..kyllä, olen alustan muutoskatsastanut  :D

Siellä luki: edessä 335mm takana 340. Pro kitin jouset paikoillaan..
A4 2.0TdiQ avant 2018

Ton-1

#8
JIIHAA ! ! !  Toi on matalin tuolle setille bongaamani arvo - toivottavasti omani olisi samaa luokkaa (tuote lupaa sen 35 cm kumpaankin päähän). Autosi kuva olikin keulasta matalahko.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

AP

Olikohan toi mun jo valmiinakin matalalla kun keula asentajan mukaan tippui 20mm ja perä pysyi paikallaan. No, yksilöllisiä nuo lienee ja mittaajastakin paljolti kiinni. Itse en oo mittaillut. Matalalta toi näin äkkiseltään vaikuttaa kun noihin vakiosportin lukuihin vertaa. Alkaa itseäkin jo epäilyttää katsastusmiehen mittailut kun ei toi mikään lumiaura kuitenkaan ole..
A4 2.0TdiQ avant 2018

Skula

Oman urheilualustaisen yli satatonnia keinuneen alustan korkeus-katsaus:

Etu 36
Taka 34,5

Ja kyllä. En ole tekemässä alustalle mitään. Katsotaan mitä kesä ja mutkatiet tuovat tullessaan.
Romurautaa ja paalivehkeitä.

T

Audi A4 B7 1.8T etuveto 2006. Pelkkien Pro-Kit jousien asennuksen jälkeen kaikissa nurkissa suunnilleen 34cm.

Hyvältä näytti, ja oli suht mukava ja pehmeä kesällä.

Ongelmat:
1) Iskarit sekosivat jäykemmistä jousista. Käytös muuttui poukkoilevaksi ja epäloogiseksi.
2) Jos pakkanen laski alle 15 asteen, iskareista tuntui loppuvan joustovara kokonaan. Hirvittävä kivireki - tuntui kuin jousia ei olisi ollut autossa ollenkaan.
3) Madallus edessä oli ihan liikaa hoitamattomille talviteille. Joka ikinen lumipaakku paukahti pohjamuoviin, ja kiinni jäi helposti. Puskuri ei ottanut kiinni, vaan auton pohja etupyörien kohdalta, josta mittasin maavaraa vain 7cm ilman kuormaa.
Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

Skula

Lainaus käyttäjältä: T - 28.02.12 - klo:10:08
Ongelmat:
1) Iskarit sekosivat jäykemmistä jousista. Käytös muuttui poukkoilevaksi ja epäloogiseksi.
2) Jos pakkanen laski alle 15 asteen, iskareista tuntui loppuvan joustovara kokonaan. Hirvittävä kivireki - tuntui kuin jousia ei olisi ollut autossa ollenkaan.
3) Madallus edessä oli ihan liikaa hoitamattomille talviteille. Joka ikinen lumipaakku paukahti pohjamuoviin, ja kiinni jäi helposti. Puskuri ei ottanut kiinni, vaan auton pohja etupyörien kohdalta, josta mittasin maavaraa vain 7cm ilman kuormaa.

Uskon että tuo 1. ongelma koskee ihan kaikkia "madalluksia" jotka tehdään niin että vain jouset vaihdetaan... Näin kävi myös uudessa passatissani..

Tuo kohta 3. on tuttu.. Nimittäin nyt jo tällä vakiolla välillä hirvittää ajella näillä todella onnettomasti hoidetuilla talviteillä.. Melko matalatkin paakut kalahtaa pohjaan ikävästi.. Ei ole ikävä matalempaa auto kuin mitä minulla nyt on.. Ehkä kesällä tilanne on toisin?
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy