Audi A4 B8 Avant 3.0 TDIq Sline (red)

Aloittaja VR6, 27.05.14 - klo:18:17

« edellinen - seuraava »

VR6

Audi A4 avant 3.0TDI quattro, 6v tiptronic







wiba

Hyvillä varusteilla olevan Audin olet löytänyt. Millasta putkea tällä kertaa meinaat? Simonssiin olen ollut tyytyväinen tähän saakka. Hiukan pitää vielä sen istuvuutta takahelmaan hieroa.

VR6

Noh katsotaan katsotaan.. Kaikenlaista hommaa niin ei ole vielä kerennyt oikeen autoon keskittymään  >:( Ensiksi pitäisi laittaa ulkokuori kunnolla kiiltämään collinitella ja muilla tököteillä , vaikka ok vahat pinnassa onkin. Eilen kävin hakemassa pari purkkia plast dippiä, joita olisi tarkoitus testailla.

Simons on hyvä! Pariin kertaan itsekin putkea asettelin mutta kyllä se siihen hyvin saa istumaan. Jos jää liian alas niin esim metallisella nippusiteellä tms sehän ei näy mihinkään. Mukavaa maltillista murinaa :-) Pitää katsoa putkihommia kesän mittaa vai tyydynkö vain ulostulojen vaihtamiseen  ::)

VR6

Viikonloppu iltoina kerkesin auton kimppuun. Ohjelmassa oli pesut+vahaus ja dippiä.

Alkoihan se punainenkin kiiltää, kun korkkasi colliniten.

Dippauskin meni mukavasti ja olen tyytyväinen lopputulemaan, näin ensikertalaisena varsinkin. Eli hopeiset kattokaiteet sai yhdessä maskin kanssa mattamustan pinnoitteen. Pariin kohtaa tuli hieman jälkeä, kun poistin teipit. Katsotaan tarviiko fiksailla myöhemmin. Uskon kyllä että pysyy.

Nyt vielä keulaan hakusessa joku pieni bagde. Ehkä punamusta quattro merkki ebaystä istuisi kivasti. Auto on parhaillaan lasien tummennuksessa.

Päivitin kuvat. Minun kuvaustaidolla ei meinaa saada tuota väriä näkymään oikean sävyisenä. Puhelimen näytölle näyttää paremmalta, mutta jotenkin kun lataa koneelle niin muuttuu  :-\

golf5

Nyt kun kyseinen kulkupeli on koeajettu..ja renkaat potkisteltu nii voi sanoa,että makia peli on. Ja tuo väri on tosiaan luonnossa vielä parempi kuin kuvissa. Kyllä erottuu edukseen massasta..  :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy