Amundsen+ RNS 315 ja siihen Bluetooth

Aloittaja Kaikkuli, 24.06.15 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

Kaikkuli

Moi,
Kertokaa mulle millaisen BT-boksin tarvitsen kyseiseen mankkaan, jotta saan kännykkäni liitettyä siihen (Sony Xperia Z1 eli Android). Irrotin eilen mankan autosta ja kyljessä oli tarra, jossa teksti SK RNS 315. Luin jostakin että tässä mallissa olisi sisäänrakennettu BT, mutta eipäs ole mulla ainakaan, kun painan Phone-nappia, ruutuun ilmestyy vain mykistyksen merkki vasempaan yläkulmaan.
Auto (Superb Combi 3.6 V6 4x4 vm-12)  on vaimon käytössä ja hän haluaa että autossa on hands free. Mitään erillisiä hf-laitteita en halua autoon laittaa. 
Tattista vaan etukäteen!  :)
Mercedes W164 ML 350 4 Matic Bensa
Skoda Superb 3.6 V6 4x4 Combi 2012

Tuimasika

Katso onko tarrassa mac-osoitteessa muuta kuin 0:0:0...
Jos on, saa bt:n päälle vcds:llä, jos ei, tarvitset boksin. Myynti osastolla ylöjärveläinen myy siihen sopivaa boksia.

Skeida-Bob

Mulla on - 13 ja juuri amundsen+ ja SoundSystem, tässä ainakin on bt ja puhelimen hf pelaa, samoin musiikki median kautta jotenkin, ei vaan paljon tule sieltä popitettua. Muistaakseni luurin liittäminen oli jotenkin konstikas, paina vaikka ohjauspyörän vasenta ohjausrullaa naks, tapahtuuko mitään? Ellei puhelinta ole liitetty itsellä se herjaa siitä ääneen.
jo läks pazka pihasta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy