VW ID.3

Aloittaja JK, 12.04.19 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:13:48
Sehän nähdään sitten tuleeko sitä perusmallia Suomeen ikinä ja mitä se oikeasti maksaa. Tällä hetkellä on hinnat 40 000-50 000 euroa. Muusta ei ole mitään varmaa tietoa.

Niin se esim. Seatin El Born muuttui Cupraksi ja hinta tulee olemaan tähtiteteellinen. Muutoksia tulee ja hinnat joustaa yleensä ylöspäin. Niin myös ID.3:n kohdalla.
Joo kieltämättä ihan uskottava teoria tuo, että Volkkari tekee vain lyhyen rajatun 1st Edition sarjan ja jättää tekemättä perusversion kokonaan. Hinnatkin tosiaan joustavat yleensä vain ylöspäin, aivan kuten vaikka sähkö-Golfin ja Teslojen hintojen muutoksista näkee. Ai niin ja olihan sullakin se nappiin osunut arvio Volkkarin laturin hinnasta.


jamo75

ai että vw ei koskaa myy id.3 sta Suomeen katsos kun id.3 1st oli ennakko varaaja erä josta Suomeen oli pari sataa autoa.

vw tuottaa id.3 sta tehtaan pyöriessä täydellä kapasiteetilla tommoisen määrän päivässä.

seat el-born oli ihan seatin oma päätös siityä korkemman tuoton malleihin
asiaa kuvastaa eniten se että el-born tuotetaan vw tehtaalla kun skoda enyaq tulee skodan omalta tehtaalta, kertoo ehkä myynti odotuksista

p.s) id.3 fast lane on id3 sarjatuontomalli eli Saksassa hinnat julkistetaan tuolloin

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:13:48
Sehän nähdään sitten tuleeko sitä perusmallia Suomeen ikinä ja mitä se oikeasti maksaa. Tällä hetkellä on hinnat 40 000-50 000 euroa. Muusta ei ole mitään varmaa tietoa.

Niin se esim. Seatin El Born muuttui Cupraksi ja hinta tulee olemaan tähtiteteellinen. Muutoksia tulee ja hinnat joustaa yleensä ylöspäin. Niin myös ID.3:n kohdalla.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 13.07.20 - klo:12:35
Vai ei mitään näyttöä... Mitä oikein saavutat kirjoittamalla potaskaa sähköautoista? Tuntuuko polttomoottorilla ajaminen sen jälkeen jotenkin hienommalta, kun kirjoittaa satuja sähköautoista?

Siellähän ne faktat hinnastoista katsottavissa. Minulle nyt ihan sama, vaikuttaa kyllä että jonkinlaisessa "denial" moodissa olet. Hinnat on 40 000-50 000 euroa. Siihen vielä laturi ja katos, jos ei sellaista ole.

Koeajossa on ollut Audin E-tron ja ei ollut kyllä mitenkään erikoinen auto, oikeastaan hyvin tylsä ja persoonaton. Sähköautoilla ei paljon Etelä-Euroopan matkoja tehdä, yritä nyt 5000-6000 kilometriä ajaa ilman että menee kaksi viikkoa lataustaukoihin.

Käyhän se patterilelusta ja naapurille pätemiseen, tosin taitaa se naapuri paremmin nauraa esim. kovina pakkaspäivinä.

jamo75

noh ehkä parempi on että ei sitten kannata kommentoida ylipäätään mitään, ilmeisesti olet eläkkeellä kun on aikaa istua autossa viikkokausia

id.3 1st ennakko varaus on myöskin sulkeutunut joten et voi sitä 50K eur käyttää muutenkaan. vissiin ylivoimasta ymmärtää mitä rajallinen ennakko varaaja erä tarkoitta ? jos meet sinne vw sivuille niin sielä on ihan oma kohta id.3 perus versiolle mutta toki elä omassa todellisuudessa jossa näin ei ole?

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:14:39
Siellähän ne faktat hinnastoista katsottavissa. Minulle nyt ihan sama, vaikuttaa kyllä että jonkinlaisessa "denial" moodissa olet. Hinnat on 40 000-50 000 euroa. Siihen vielä laturi ja katos, jos ei sellaista ole.

Koeajossa on ollut Audin E-tron ja ei ollut kyllä mitenkään erikoinen auto, oikeastaan hyvin tylsä ja persoonaton. Sähköautoilla ei paljon Etelä-Euroopan matkoja tehdä, yritä nyt 5000-6000 kilometriä ajaa ilman että menee kaksi viikkoa lataustaukoihin.

Käyhän se patterilelusta ja naapurille pätemiseen, tosin taitaa se naapuri paremmin nauraa esim. kovina pakkaspäivinä.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Senhän näkee sitten mitä se perusversio maksaa, jos sellainen joskus tulee. On lähempänä 40 000 euroa, kuin 30 000, se on varma.

Mitään 30 000 euron sähköautoa ei ole tulossa. Vielähän tuota 1.st editionia sai, ainakin lehtimainoksen mukaan. Ei ollut varaajia tarpeeksi kun totuus selvisi.

jamo75

mikähän totuus se on joku sun oma vai ?. missä vaiheessa on sanottu että id.3 1st edition maksaisi 30K EUR.

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:16:13
Senhän näkee sitten mitä se perusversio maksaa, jos sellainen joskus tulee. On lähempänä 40 000 euroa, kuin 30 000, se on varma.

Mitään 30 000 euron sähköautoa ei ole tulossa. Vielähän tuota 1.st editionia sai, ainakin lehtimainoksen mukaan. Ei ollut varaajia tarpeeksi kun totuus selvisi.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

SlOrbA

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:16:13
..Vielähän tuota 1.st editionia sai, ainakin lehtimainoksen mukaan. Ei ollut varaajia tarpeeksi kun totuus selvisi.

Kysyitkö mitä varustelua oli tarjolla? Muistaakseni on arveltu, että MAX varustelulla saisi vielä, mutta muut olisi jo loppunut. MAX:in kanssa moni varmaan arpoo Teslan ja VW:n välillä. Karvalakki Model 3 kun irtoo samaan hintaan ja naapuri ei ymmärrä Teslan merkkiä enempää mistä laatikosta on kysymys.

Itse odotan maltillisena Pro S:ää täysillä avustimilla, kun enemmän merkaa ne tunnit auton sisällä kuin ne mitkä auto seisoo muitten ihmeteltävänä.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

jamo75

420 km:
35.574,95 ID.3 „Pro Performance“
37.787,72 ID.3 „Life“
40.946,04 ID.3 „Style“
41.287,22 ID.3 „Business“
42.305,87 ID.3 „Family“
43.680,32 ID.3 „Tech“
45.917,48 ID.3 „Max“

550 km:
40.936,31 ID.3 „ProS“
48.432,44 ID.3 „Tour“

The entry-level model ID.3 Pure with up to 330km range (WLTP) for less than 30,000 euros will also be available in a few months.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

jamo75

This is the name of the six of the seven preconfigured models that can be ordered from July 20 and are available from October.

They are based on the basic ID.3 Pro Performance model with a 58 kWh battery (net battery energy content) for a range of up to 420 km (WLTP)

The seventh preconfigured “Tour”, which can also be ordered from July 20, is based on the four-seater model ID.3 ProS, which offers the option of a larger battery (77 kWh net battery energy content) for a range of up to 550 km (WLTP )
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

SlOrbA

Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

SlOrbA

Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 13.07.20 - klo:17:20

Itse odotan maltillisena Pro S:ää täysillä avustimilla, kun enemmän merkaa ne tunnit auton sisällä kuin ne mitkä auto seisoo muitten ihmeteltävänä.

Näköjään tuo 'Tuor' olisi nyt just sopiva ja mahdollisesti vielä tämän vuoden puolella toimitus.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

Sportsfan

Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 13.07.20 - klo:18:56
Lyöty myös suomeksi Keskon "allekirjoituksella"
https://news.cision.com/fi/volkswagen-suomi/r/suomen-sahkoistaminen-jatkuu---volkswagen-id-3-n-uudet-malliversiot,c3153416

Tuon mukaan pikkuakkuisen perusversion myynti alkaa Suomessa vasta alkuvuodesta 2021, eli toimituksen voisi kuvitella tapahtuvan aika tarkkaan vuoden kuluttua. Tuskin tuota ennakkovarausta edes saa venytettyä noin pitkälle, eli ehkä rupeaa olemaan aika kinuta varausmaksua takaisin.

Joutokäynti

Voiko tätä tulkita niin, että 1st varustelluista autoista yritetään saada 5 tonnia ylimääräistä, verrattuna varsinaiseen tuotantomallin?
Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 13.07.20 - klo:18:08
420 km:
35.574,95 ID.3 „Pro Performance“
37.787,72 ID.3 „Life“
40.946,04 ID.3 „Style“
41.287,22 ID.3 „Business“
42.305,87 ID.3 „Family“
43.680,32 ID.3 „Tech“
45.917,48 ID.3 „Max“

jamo75

 Miten niin ei tossa ole samat varusteet pitäisi verrata rivi riviltä Saksan vastaavaan malliin

Lainaus käyttäjältä: Joutokäynti - 13.07.20 - klo:19:41
Voiko tätä tulkita niin, että 1st varustelluista autoista yritetään saada 5 tonnia ylimääräistä, verrattuna varsinaiseen tuotantomallin?
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Kappas, nyt on odotus siirtynyt yhä eteenpäin:

"Mikäli on valmis odottamaan auton toimitusta alkuvuoteen 2021 silloin autossa on jo kaikki toiminnot käytössä luovutushetkellä."

https://news.cision.com/fi/volkswagen-suomi/r/suomen-sahkoistaminen-jatkuu---volkswagen-id-3-n-uudet-malliversiot,c3153416

Missäköhän vaiheessa alkaa innokkaimpien fanipoikien kantti pettämään? ;D

jamo75

huomaa että luetun ymmärtäminen on 0 tasoa

1st editon mallit toimitetaan syyskuussa ensimmäinen ryhmä, jälkimmäinen ryhmä joulukuussa
perus mallin toimitus lokakuussa tai tammikuussa jos haluaa jälkimmäiseen ryhmään

mutta toki jos lukee vain yhden lauseen ja ei kiinnosta edes selvittää mitä lauseella tarkoitetaan niin minkäs sille voi

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 13.07.20 - klo:20:50
Kappas, nyt on odotus siirtynyt yhä eteenpäin:

"Mikäli on valmis odottamaan auton toimitusta alkuvuoteen 2021 silloin autossa on jo kaikki toiminnot käytössä luovutushetkellä."

https://news.cision.com/fi/volkswagen-suomi/r/suomen-sahkoistaminen-jatkuu---volkswagen-id-3-n-uudet-malliversiot,c3153416

Missäköhän vaiheessa alkaa innokkaimpien fanipoikien kantti pettämään? ;D
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

tmr97

#526
Jos näitä lehdistötiedotteita ja 1st esitettä lukee voi päätellä:

1st:ssä on aluvanteet, tekstiilimatot, suko-kaapeli, 2-alue ilmastointi (Lifessä 1-alue) ja kaukovaloavustin enemmän kuin Lifessä.
Lifessä on taas langaton lataus ja USB-liitännät takapenkkiläisille, jotka 1st:n perusversiosta puuttuvat.

Kun 1st:n perushinta saksassa on likimain sama kuin suomessa, voisi Life maksaa 38k, suomessa, eli 2k, vähemmän kuin 1st.

Kyllä minä ennemmin tuon Lifen ottaisin, koska tarvikealut saanee noin 500-600,:lla.

Takakaiuttimien puute on melkein show-stopper. Jälkiasennus lienee mahdotonta? Perheautokäyttöä (4 henkilöä) hankaloittaa se, ettei suksia saa katolle ja läpilastaus tullee mukaan vasta korkeammissa varustetasoissa. Hinnat nousevat todella nopeasti varusteiden mukana, esim 1st plussan hinnalla (46k,) katselisin jo muita vaihtoehtoja.

Daatta

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 13.07.20 - klo:22:33
Kyllä minä ennemmin tuon Lifen ottaisin, koska tarvikealut saanee noin 500-600,:lla.

Takakaiuttimien puute on melkein show-stopper. Jälkiasennus lienee mahdotonta?

Mahtaako mennä halvimmat tarvikealut? Rengaskoko on iso ja kapea, jos tuohon laittaa normi 17" niin mahtuuko edes pyörimään? Kaipa sopivia vanteita on tulossa markkinoille, mutta tuskin tuohon hintaan. Pahimmilleen joutuu ostamaan VW-kataloogista.

Takakaiuttimia tuskin saa helpolla laitettua, kun johtosarjasta puuttuu piuhat. Ihme ettei samalla jätetty sähkölaseja pois takaa, veivattavat ikkunat sopisi hyvin rumpujarrujen kanssa.  :D Bluetooth-kaiutin vaan takapenkille...
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

tmr97

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 14.07.20 - klo:08:23
Mahtaako mennä halvimmat tarvikealut? Rengaskoko on iso ja kapea, jos tuohon laittaa normi 17" niin mahtuuko edes pyörimään? Kaipa sopivia vanteita on tulossa markkinoille, mutta tuskin tuohon hintaan. Pahimmilleen joutuu ostamaan VW-kataloogista.

Golfiin saa monia eri 18" vanteita 150,/kpl hintaluokkaan. Jos ID.3 saa suosioita, niin kyllä kilpailu tuo siihen sopivia myös myyntiin. Toki voi ekan kesän joutua ajamaan peltivanteilla. Golfiin saa 16" suorasovitteiset tarvikevanteet noin 100,/kpl, eli kyllä tämä suuri rengaskoko kustannuksia turhaan nostaa.

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 14.07.20 - klo:08:23
Takakaiuttimia tuskin saa helpolla laitettua, kun johtosarjasta puuttuu piuhat. Ihme ettei samalla jätetty sähkölaseja pois takaa, veivattavat ikkunat sopisi hyvin rumpujarrujen kanssa.  :D Bluetooth-kaiutin vaan takapenkille...

Aluperin Maxiin piti tulla premium-audio. Kun ei tule, niin ilmeisesti keksivät poistaa takakaiuttimet muista malleista. Tavisaudio on ID.3:ssa premiumia :) Ehkä siksi on nuo sähkölasit takana. Kun kerran oviin joudutaan viemään johdotukset, niin kaiuttimien poisjättö on pelkkää kiusantekoa.
Vertailun vuoksi, e-Nirossa kulimallin LX, jossa ei edes lämpöpumppua tai LED-valoja ja tappiin varustellun business luxuryn hintaero on alle 4k,, kun ID.3:ssa 1st:n ja maxin välinen ero on 10k,.

jamo75

kyllä se dynaudio tulee max malleihin niissä maissa missä EI ole ole ilmalämpöpumppua
ja sen dynaudion voi valita sarjatuotanto malleihin

ilmeisen syy oli kait se että hinta haluttiin pitää alle 50KEUR tai komponentti pula tms.

itse kun kun en edes ole viimeisimmäissä autoissa ikinä istunut takapenkillä niin ei hirveästi kiinnosta onko siellä kaiuttimet vai ei

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 14.07.20 - klo:08:52
Golfiin saa monia eri 18" vanteita 150,/kpl hintaluokkaan. Jos ID.3 saa suosioita, niin kyllä kilpailu tuo siihen sopivia myös myyntiin. Toki voi ekan kesän joutua ajamaan peltivanteilla. Golfiin saa 16" suorasovitteiset tarvikevanteet noin 100,/kpl, eli kyllä tämä suuri rengaskoko kustannuksia turhaan nostaa.

Aluperin Maxiin piti tulla premium-audio. Kun ei tule, niin ilmeisesti keksivät poistaa takakaiuttimet muista malleista. Tavisaudio on ID.3:ssa premiumia :) Ehkä siksi on nuo sähkölasit takana. Kun kerran oviin joudutaan viemään johdotukset, niin kaiuttimien poisjättö on pelkkää kiusantekoa.
Vertailun vuoksi, e-Nirossa kulimallin LX, jossa ei edes lämpöpumppua tai LED-valoja ja tappiin varustellun business luxuryn hintaero on alle 4k,, kun ID.3:ssa 1st:n ja maxin välinen ero on 10k,.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

the_kapu

Vai ei takakaiuttimien puute häiritse! ;D ;D ;D

SlOrbA

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 14.07.20 - klo:10:30
Vai ei takakaiuttimien puute häiritse! ;D ;D ;D

Juu takapenkki yleensä istuu napit korvilla ja pyytää radion takaa hiljaiseksi.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

jamo75

kysyin tosta myyjältä niin sanoi että omasta mielestään autoon menee samat vanheet mitä uusimassa golfissa on

olisi halunnut 20" renkaat pois mutta ei kuulemma ole mahdollista tilaus järjestelmässä

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 14.07.20 - klo:08:52
Golfiin saa monia eri 18" vanteita 150,/kpl hintaluokkaan. Jos ID.3 saa suosioita, niin kyllä kilpailu tuo siihen sopivia myös myyntiin. Toki voi ekan kesän joutua ajamaan peltivanteilla. Golfiin saa 16" suorasovitteiset tarvikevanteet noin 100,/kpl, eli kyllä tämä suuri rengaskoko kustannuksia turhaan nostaa.

Aluperin Maxiin piti tulla premium-audio. Kun ei tule, niin ilmeisesti keksivät poistaa takakaiuttimet muista malleista. Tavisaudio on ID.3:ssa premiumia :) Ehkä siksi on nuo sähkölasit takana. Kun kerran oviin joudutaan viemään johdotukset, niin kaiuttimien poisjättö on pelkkää kiusantekoa.
Vertailun vuoksi, e-Nirossa kulimallin LX, jossa ei edes lämpöpumppua tai LED-valoja ja tappiin varustellun business luxuryn hintaero on alle 4k,, kun ID.3:ssa 1st:n ja maxin välinen ero on 10k,.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

SlOrbA

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 14.07.20 - klo:11:41
kysyin tosta myyjältä niin sanoi että omasta mielestään autoon menee samat vanheet mitä uusimassa golfissa on

olisi halunnut 20" renkaat pois mutta ei kuulemma ole mahdollista tilaus järjestelmässä

https://www.youtube.com/watch?v=mtzEgshWy3c
Yllä oleva pätkä taitaa olla Hollannista ja siinä on alla 215/50R19 93T renkaat.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

Erkka

Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 14.07.20 - klo:13:50
https://www.youtube.com/watch?v=mtzEgshWy3c
Yllä oleva pätkä taitaa olla Hollannista ja siinä on alla 215/50R19 93T renkaat.

Upea auto / hyvin tehty video. Tykkään.

Erkki
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

jamo75

plus version vanteet, max version penkit, protyyppi auto

Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 14.07.20 - klo:13:50
https://www.youtube.com/watch?v=mtzEgshWy3c
Yllä oleva pätkä taitaa olla Hollannista ja siinä on alla 215/50R19 93T renkaat.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Ukko

Mukavan kalliit nuo 19" ja 20" renkaat kun lähtee talvirengasostoksille tai joutuu uusimaan vanhoja. Vielä kun pitää olla ekoversio, niin se on nopeasti 1500-2000 euroa/sarja. ;D

teräksenharmaa

#537
Lainaus käyttäjältä: Ukko - 14.07.20 - klo:14:18
Mukavan kalliit nuo 19" ja 20" renkaat kun lähtee talvirengasostoksille tai joutuu uusimaan vanhoja. Vielä kun pitää olla ekoversio, niin se on nopeasti 1500-2000 euroa/sarja. ;D
Edelleen ihmettelen, että mikä saa aikuisen miesoletetun levittelemään sitä itseään jokaisessa viestissään.

Ei ne tuumat vaan nopeuluokka. Ekassa kaupassa, josta hinnan katsoin eli rengas-onlinessä, näyttäisi olevan ensiasennuksenakin alta löytyvät Continental EcoContact 6 215/50 R19 93T Conti Seal -renkaat hintaan 188,70 euroa kappale. Koossa 215/45 R20 Nokian WR D4 maksaa 160 , ja R2 194 ,.

Daatta

Ei tuo koko nykyään mikään ylisuuri ole, jos Golfin vanteet käy niin ei ole kalliita nekään. Range voi toki hieman tippua jos lyö painavaa kiinantinaa alle.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 14.07.20 - klo:15:26
Ei tuo koko nykyään mikään ylisuuri ole, jos Golfin vanteet käy niin ei ole kalliita nekään. Range voi toki hieman tippua jos lyö painavaa kiinantinaa alle.
Eipä se massa hirveästi kulutusta lisää - varsinkaan sähköautoissa. Suhteellisen kapea mutta halkaisijaltaan suuri rengas on hyvä vierintä- ja ilmanvastuksen suhteen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy