Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - bonethunder

#1
Nosto ja hintaa alas.
#2
OEM laatua oleva suojalista lastausaukkoon. Ollut paikallaan 2 kuukautta. Lähes uuden veroisessa kunnossa.

https://shop.skoda.fi/tuote/20570731/3v9061195/suojalista-takapuskuri-rst/50023-27989972/1

Hinta: 49,
Sijainti: Vantaa
Yhteydenotot yv:llä



#3
Hyvin onnistui näillä ohjeilla, kiitos!

Ihan kohdalleen en saanut, 3% heitto jäi. Asteikko loppu kesken...


Lainaus käyttäjältä: AudiA6590 - 19.05.20 - klo:00:32
Ratkaistu.

Obd11 mutta menee varmaa vsdc suht samanlaisesti

17 intruments - coding - wheel circ.

Mulla oli versio 3 ja virhe mittarissa ( renkailla 225 50 r17) n. 10kmh +

Vesiolla 1 virhettä jäi +1

Aika simppeli kun sen viimein löysi.

Eli jos näyttää liikaa kilsoja niin pienempää numeroa ja jos haluaa enemmän heittoa ylöspäin niin isompaa numeroa.
#4
Vuosimallin 2017 Superb farkku. Edessä apparin puolella kolisee joku, ihan kuin tulisi kojetaulun sisältä tai oven sisältä. Jotain on jossain irti kun vaihdetta vaihtaessakin kolahtaa. Sitten tunnostaa, että pesun jälkeen voimistuu ja olisi nestettä eli vettä jossain siellä ”hölskymässä”. 

Kokemuksia?
#5
Myydään / Myyty
13.09.20 - klo:14:46
Voi poistaa
#6
Superb III (15-) / Vs: vanteet/renkaat
04.09.20 - klo:08:53
Hyvältä näyttää  :) Mitkä nuo vanteet on?

Lainaus käyttäjältä: H3ikki - 21.04.19 - klo:07:44






Nyt on kesätassut alla. Koko on 234/45R18 ja vanteet on 9"x18" ET35. Istuu sievästi ja on omaan mieleen sopivasti linjassa korin kanssa.
#7
Eikai ole muuta vaihtoehtoa kuin letkut... Tunnostaa vaan aika oudolta että letkut laajenis niin paljon. Ja miksi vika on kylmänä eikä lämpimämä?

Ettei olis niin että siellä on alipainetta jostain syystä joka imee nestettä paisarista jonnekin ja sit kun korkin avaa niin paine tasaantuu ja neste lisääntyy paisarissa?
#8
Veikkaisin myös paisarin korkkia. Elikkä paine nousee liian korkeaksi. Joskus oli bemarissa sama "tyyppivika" kun korkki meni rikki. Silloin paine nousi niin korkeeksi että halkaisi muovisen putken jäähdytysjärjestelmästä...
#9
Hyvä, että sait irti! Rutina sieltä kuuluu ja joutuu vähän koputtelamaan että menee paikoilleen. En kuitenkaan usko että mitään rikki menee kun lämpimässä tekee.

Harmi että et saanu kulmavaloja toimimaan edes halogeenin veroisesti. Aika jännä että noin tehottomat... Eikä taida olla edes ihan halvimmatkaan.

Täytyy yrittää etsiä toimiva ratkaisu. Tai sit tyytyä keltaiseen.  :D
#10
Ne muovit on aika tiukassa, mutta lähtee kyllä ehjänä. Tosiaan se yksi ruuvi auki ja sen jälkeen irrottelemaan. Otetta ei mistään saa kunnolla. Siellä ruuvin päässä olevat kiinnikkeet menevät vaakatasossa muovin sisään. Eli sieltä päästä älä ala kampeamaan irti.

Itse sain kun varovasti talttaruuvarilla autoin alkuun ja sitten sormin revin loput. Ja aloitin nimenomaan sieltä auton keskilinjan puolelta.
#11
Muutamille tutuilleni tullut kirje jossa kovasti pahoiteltu tilannetta. Mun ajokin rekkarilla etittynä hakukone sanoo, että autoni on myös listalla. Kirjettä ei kuitenkaan ole näkynyt?
#12
Lainaus käyttäjältä: Natina - 13.10.15 - klo:14:31
Olin huomaavinani illan hämärissä ajellessa jotain kellertävää loistetta auton eturenkaan suunnalta. Kulmavalothan ne sieltä killotti, yrittäen valaista mutkassa yön kulkijan taivalta. Laitoin sopivia sisävaloja ebayhyn odotellessani parin tällaisia tilaukseen

http://www.ebay.com/itm/171465314262?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Mites noi kulmavalot mahtaa toimia ledeillä kun ne ei syty heti palamaan täydellä teholla?

Laitahan kokemuksia kun saat valo asennettua  :)

Täällä odotellaan vielä päivävaloja ebaysta...
#13
Lainaus käyttäjältä: vwmies - 04.10.15 - klo:09:01
Päiväajovalot eivät herjaa eivätkä sisävalot - mutta jälkimmäiset voivat jäädä "hehkumaan" jos ovat tavalliset T10 ledit.
Muistaakseni myös peilien maavalot eivät. Ajovalojen en ole vaihtanut työläyden vuoksi, taitavat herjata.
Seisontavalot takana herjaavat kun ovat päällä mutta kesällä päiväajovaloilla oranssi herja katoaa.  :o

Eli vaikka päivävaloiksi vaihtaa ei-canbus ledit niin ilmoitusta palaneesta polttimosta ei tule? Eikös se kanta ole ba15s...?
#14
Tarkoitus olisi vaihtaa vm. 2011 Passattiin päiväajovalot ja rekisterikilvenvalot ledeiksi. Onko kellään kokemusta mitkä canbus ledit eivät ala herjaamaan palaneesta polttimosta?

Toki jos olet päivittänyt muitakin polttimoita ledeiksi niin saa kertoa myös niistä kokemuksia.
#15
Eli valo on välillä palanut ja nyt palaa jatkuvasti. Anturi ilmeisesti sijaitsee edessä sisemmässä palassa. Uloimmissa paloissa on riittävästi pintaa, mutta osaako joku sanoa että kuinka paljon sisemmissä on jäljellä kun valo syttyy?

Itte oon pois autoni luota nyt muutaman viikon ja mietin, että täytyykö viedä palojen vaihtoon ennen kuin pääsisin itse vaihtamaan ne.
#16
Seat Exeo -11 perus halogeenit, ei kaarreajo-ominaisuutta tms.

Onko mahdollista ohjelmoida saattovalot ajovaloille tai sumareille ja kääntymisvalot sumareille?

Jos on niin PK-seudulla olis hommaa laitteiden omistajille tietenkin korvausta vastaan.
#17
Mites Flash77 katkeaako sinulla meno reippaammin kiihdyttäessä esim. kakkosella? Mulla teki sitä välillä, että kiihtyminen oli aaltomaista ja kuuli jopa kun ahdotkin pääsi tippumaan. Nyt en ole päässyt ajamaan ollenkaan, mutta täytyy myöhemmin testatga lisää ja vaikka kirjailla tänne.

Odotan välillä korotetun tyhjäkäynnin loppuun ja sillä ei mielestäni ole merkitystä. Täytyy testata myös sitä. Omassani ei se kestä kuin n. 30 sekuntia ja jos näillä plussakeleillä on pari tuntia lämmityksesssä ollut niin ei välttämättä käy ollenkaan korkeammilla.

Mitä noihin ääniin tulee niin ehkä täytyy vaan pitää pelti kiinni (autosta), että pahimmat nakutukset ei kuulu  8)
#18
En tiedä kiinnostaako ketään mutta kirjottelen nyt kuitenkin  :o Auto kävi uudelleen korjaamolla ja tällä kertaa koeajolla istui mekaanikko kyydissä ja tietokone oli autossa kiinni. Nykimiset ilmeni taas, mutta kone ei antanut mitään virhettä/vikaa mistään. Olivat tehneet aika paljon tunteja ja tarkastelleet eri asioita (öljynpaine, huohotin jne.) sekä vaihtaneet ilmamassamittarin, tuloksetta. Vasta lambdan vaihto oli heidän mielestään korjannut vian.

Tässä olen nyt tovin koeajellut ja lambdan vaihto on suurimmat nykimiset vienyt, mutta edelleen ensikilometreillä kylmänä välillä nykäisee tuntuvasti. Varmaan se täytyy kolmannen kerran viedä lottokoneeseen tai sitten antaa asian olla ja tyytyä nykivään menoon, prkl. Onko ko. koneessa tekniikka mukamas jotenkin niin hienoa, että vikaa ei löydy kirveelläkään vai aletaanko puhua ominaisuudesta...
#19
Joo sitä minäkin ajattelin, että tuskin kovin yleinen ongelma kun täällä ei ole puhuttu sanaakaan. Voihan se olla, että suositusta moottorista "kaikki" sihtiongelmaiset on löytänyt tiensä em. foorumille ihmeteltäväksi  ??? Nosturia ei tällä hetkellä ole saatavilla, taidan odottaa pakkaset ja kattoa kuinka se öljynpaineen merkkivalo alkaa syttymään vai syttyykö ollenkaan  8) Öljyt on vaihdettu reilu kuukausi sitten ja mittariin tullut sen jälkeen 1500 km eli tuoreilla litkuilla odottelen pakkasia. Öljynpaineet on mitattu pari viikkoa sitten ja normaalia näyttivät eli kyllä se toistaiseksi imee normaalisti lävitseen...
#20
Esimerkiksi Audiclubin foorumilla on muutama ketju aiheesta...
#21
Oon vasta hankkinut Exeo 2.0 TSI (155kW) vm. 2011, ajettu jo 190 tkm ja nyt mietityttää että täytyykö alkaa öljypohjan irroitukseen koska olen lukenut, että TFSI-koneissa on ollut ongelmia melko paljon öljysihdin kanssa pakkasella. Sihtejä on ilmeisesti vaihdettu uuden malliseen. Onko kellään tietoa, että onko sihdin vaihto auttanut ongelmissa ja tukkeutumista sillä ei ole enää ilmennyt? Onko sihdin tarkistus syytä tehdä vai liekköhän tukkeutuminen vanhempien moottoreiden ongelma?
#22
Kyseessä on Exeo 2.0TSI vm. 2011 ja kilometrejä kertynyt 190 tkm. Auto huollettu LL-ohjelman mukaisesti. Ostin auton jonkin aikaa sitten ja huomasin moottorin pitävän outoa ääntä kylmänä joka kuuluu hyvin selvästi kun pellin avaa. ,,äni muistuttaa diesel-auton ääntä, sellainen terävä, nopea ja metallinen "nakutus". Kuuluuko ääni ominaisuuksiin, vai? Kun moottori on hetken käynyt niin ääni harvenee ja mukaan tulee sellainen "ziki-ziki-ziki" ja se häviää kun moottori saavuttaa normaalin käyntilämpötilansa.

Auto myös nykii kylmänä. Ajettaessa normaalia rauhallista ajoa (1500-2500rpm) sitä ei voi olla huomaamatta. Koneen lämmetessä suurimmat nykimiset poistuu, mutta mielestäni 1700-2000rpm kohdalle jää hienoinen nykiminen. Välillä reippaammin kiihdyttäessä tunnostaa myös, että veto "katkeaa" välillä ja sitten meno taas jatkuu.

Auto käynyt merkkikorjaamolla em. vikojen takia ja heidän mukaansa autossa ei ole mitään ylimääräistä ääntä eivätkä he olleet huomanneet kolmessa koeajossa minkäänlaista nykimistä (?). Lisäksi vikakoodit on luettu, sytytystä ja polttoainepaineita mittailtu. Olen viemässä sitä uudelleen korjaamolle jos he saisivat selvyyden asiaan, mutta ajattelin että josko täältä löytyisi tietoa.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy