Uutuuden hinnat

Aloittaja Setä, 22.02.13 - klo:13:27

« edellinen - seuraava »

peteko

Ei kai kukaan halua ocua 38+ tâ,¬ hintaan, pientä rajaa sentään! Järkevin paketti lienee Elegance jos haluaa varusteita, nimittäin laskin että Abition -> Elegance varusteet maksaa listalta 4200 eskoa ja pelkkä eleance on reilu 2500eur lisäksi joten lisävarusteet on rahastusta. No ei kai kukaan halua tulla rahastetuksi skodan kanssa mutta kuitenkin, pieni vinkki jos haluaa säilyttää jäleenmyyntiarvoa.
Nimimerkillä 1.2 TSI ketjun aloittaja 3v takaperin, pian menossa vaihtoon, ehkä..

muuli1010

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 22.02.13 - klo:22:38
Onhan niissä nyt sellainen marginaalinen ero. Ocussa jokainen ylimääräinen tuumaa maksaa 190 euroa, kun A4:sessa jokaisesta tuumasta saa maksaa 1200 euroa. Mutta toki tämä on tällaista persaukisten perjantai-illan sössötystä, mille Audimiehet voivat vain naureskella :)

Niin ja nuo hinnat oli toki ilman autoveroa...

Se on katos sita "teknista etumatkaa"....

SNG

LainaaEi kai kukaan halua ocua 38+ tâ,¬ hintaan, pientä rajaa sentään!

No oma Scoutti lisähilppeineen aikanaan ennen autoveronalennusta liki 45tonttua  ::)

Ihan joka Eskon arvoinen on ollut.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: peteko - 22.02.13 - klo:23:29
Ei kai kukaan halua ocua 38+ tâ,¬ hintaan, pientä rajaa sentään!

Jos joku haluaa hyvinvarustellun, tehokkaan ja tilavan perheauton, mutta hilloa ei ole kuin alle 40 tonnia käytettävissä, niin mikä se parempi vaihtoehto sitten on?

Toiset ajattelee vain jälleenmyyntiarvoa ja toiset ostavat sellaisen auton mikä on omiin tarpeisiin sopiva.

p.s. Meidän Skoodan listahinta uutena on tällä hetkellä reilut 60 tonnia...

muuli1010

Lainaus käyttäjältä: SNG - 22.02.13 - klo:23:37
No oma Scoutti lisähilppeineen aikanaan ennen autoveronalennusta liki 45tonttua  ::)

Ihan joka Eskon arvoinen on ollut.

Ennen autoveron muutosta 2.0 TDI DSG maksoi farkkuna muistaakseni n 35 kâ,¬ ja oma esitmaattini on etta jahka hinnat julkistetaan niin Combin ovh on sen noin 35 kâ,¬. Samalla logiikalla Scoutin hintalapussakin lukee pyoreesti se sama mita siina oli ennen autoveron muutosta, tosin 45 kâ,¬ taitaa sisaltaa jo muutakin kuin perusauton toimituskulut.

muuli1010

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 22.02.13 - klo:23:40
Jos joku haluaa hyvinvarustellun, tehokkaan ja tilavan perheauton, mutta hilloa ei ole kuin alle 40 tonnia käytettävissä, niin mikä se parempi vaihtoehto sitten on?

Toiset ajattelee vain jälleenmyyntiarvoa ja toiset ostavat sellaisen auton mikä on omiin tarpeisiin sopiva.

p.s. Meidän Skoodan listahinta uutena on tällä hetkellä reilut 60 tonnia...

Yksi potentiaalinen vaihtoehto vois loytya kaukoidasta...... Viiden vuoden takuu ja kaikkee.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: muuli1010 - 22.02.13 - klo:23:45
Yksi potentiaalinen vaihtoehto vois loytya kaukoidasta......

Mutta löytyykö sieltä oikeasti bensaturboja tässä hintaluokassa?

muuli1010

Nykyisilla ehdoilla mua kiinnostaa vain dieselit  ;D. Taitaa muuten olla sahkojakkarakin, mutta joo eipa tuo kaukoidan ihme niin paljoa kiinnostanut etta olisin vakavissaan lahtenyt moista pohtimaan, toki uskon etta tuollakin olisin jokapaivaisen liikkumistarpeeni saanut taytettya. Mutta kuten todettua en paassyt aakkosissa ihan noin pitkalle.

MVA

Lainaus käyttäjältä: peteko - 22.02.13 - klo:23:29
Ei kai kukaan halua ocua 38+ tâ,¬ hintaan, pientä rajaa sentään! Järkevin paketti lienee Elegance jos haluaa varusteita, nimittäin laskin että Abition -> Elegance varusteet maksaa listalta 4200 eskoa ja pelkkä eleance on reilu 2500eur lisäksi joten lisävarusteet on rahastusta. No ei kai kukaan halua tulla rahastetuksi skodan kanssa mutta kuitenkin, pieni vinkki jos haluaa säilyttää jäleenmyyntiarvoa.
Nimimerkillä 1.2 TSI ketjun aloittaja 3v takaperin, pian menossa vaihtoon, ehkä..
Kyllähän tuo nykyinen kulkine eli RS on aika lähelle 38000â,¬ maksanut, tai ollut ainakin sellaisella listahinnalla.

peteko

Toivottavasti Ambition kaverit tajuaa ettei kannata maksaa lisävarusteista koska esim autoilmastointi, xenonit+LEDit, nappistart, maxi dot, aluvanteet, kromilistat ym ym vain 2700 eskoa päälle, no kukin taaplaa tyylillään jos lompsaa riittää :) Varustelistalta on 4200eur samat ja jälleenmyyntiarvo huonompi.


s-mod

Mutta jos haluaa tilavan auton ilman härpäkkeitä! Ostanko ocun, focuksen, golfin, leonin, taikka vaikka kia ceedin? Niin Minkä sinä valitset?
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

SNG

LainaaEnnen autoveron muutosta 2.0 TDI DSG maksoi farkkuna muistaakseni n 35 kâ,¬

Autoverohan on muuttunut aiemminkin. Silloin perushinta oli 39.900â,¬. Siihen kilkeet ja toimituskulut päälle. Vaihtoehtona oli Passat 4*4,  ja siihen ei olisi ollut varaa ottaa lisäkilkkeitä, koska oli alunpitäenkin sikahintainen.

Toivottavasti uudet nelivedot mukaanlukien Scout julkaistaan pian ja hinnat edelleen järkevällä tasolla. Jos nousee 45:een, niin kauppa ei juuri tule käymään.

Ouzi

Yllättävän iso ero varustelussa active, ambition aika samat varusteet kun sitten elegance aivan eri luokkaa kun edellä mainitut. Eli tuo auto ois pakko ostaa elegance mallina. Mielenkiintoisena odotellaan Leon farkkua ja hintaa. Ja onhan se golf variant myös tulossa. Noista 3 epätodennäköisin ostaisin golffin. ;)

lumimiäs

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 23.02.13 - klo:00:32
Mutta jos haluaa tilavan auton ilman härpäkkeitä! Ostanko ocun, focuksen, golfin, leonin, taikka vaikka kia ceedin? Niin Minkä sinä valitset?
Tavallaan jo vastasit itsellesi. Taikasana on tuo tilava. Vain ocu on noista sellainen ihan aikuisten oikeasti.

JiiJii

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 23.02.13 - klo:10:55
Tavallaan jo vastasit itsellesi. Taikasana on tuo tilava. Vain ocu on noista sellainen ihan aikuisten oikeasti.

Heh, et ole sitten paljoa käynyt ko. autoihin tutustumassa? Tietysti jos tilava tarkoittaa vain ja ainoastaan tavaratilan litramäärää niin ocu on toki vahvoilla.

s-mod

Varmasti ihan tarpeeksi olen tutustunut. Kaikki kyseiset autot olen koeajanutkin. Tosin ocu III:sta en ole kun katsellut kuvista! Ja listaan mahtuu paljon vielä kalliimpiakin autoja, jotka voivat imagoltaan olla "parempia". Mutta tiloiltaan pikku autoja, kuten volvon 40 ja 50 sarjalaiset! Joissa myös olen istahdellut!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

psxgamer

Vaikka Octavian hintoja tuli jo kehuttuakin, niin onhan tuo isompi diesel-kone aika tyyriisti hinnoiteltu. Esim. Opel Insignia maksaa 160hv diesel automaattina 33 000â,¬ vs. Osctavia 2.0TDI DSG 33700â,¬! Ja Insignia on Black & White erikoismalli jossa on oikeastaan Elegancen herkut + navigaattorikin vakiona (http://www.opel.fi/offers-services/tamanhetkiset-tarjoukset/insignia_blackwhite_erikoismalli.html). Toki Octaviassa on jotain mitä Insigniassa ei ole (avaimeton käyttö). Insignia on vieläpä isompi auto 483 sentin pituudellaan.

Itse en Opeleista innostu, mutta moni voi tuohonkin päätyä ja tarjoaapa mm. Peugeot 508 myös kovasti isoa autoa pienellä rahalla. Itse pohdin yhä Golf 1.6TDI:n, Octavia 1.6TDI:n ja Leon 2.0 TDI:n väliltä.


s-mod

Hinnat voi olla kohdallaan opelissa! Mikään muu ei sitten ole! Vanha malli!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 23.02.13 - klo:12:07
Hinnat voi olla kohdallaan opelissa! Mikään muu ei sitten ole! Vanha malli!

Vanha malli voi olla, mutta on muotoilultaan selkeästi uudemmanoloinen kuin UUSI octavia. Eli siinä se vaginan konservatiivisuus hyvin tulee esiin....

nemos

Laskin hintoja 2.0 TDI 140-150 hv versioille varusteina automaatti, metalliväri, parkkitutkat edessä ja takana, automaatti-ilmastointi, ksenonvalot (Leonissa LEDit), tilapäisvarapyörä, bluetooth ja sumuvalot:
Leon Style 29298
Octavia Elegance 34647
A3 Business 34697
Golf Comfortline 34820
Golf Highline 34863
Jetta Highline 35058 ilman ksenoneja
Exeo Style 36566
Superb Ambition 39552
Passat Comfortline 39876
A4 Business 41950
Passat Highline 42182
Volvo XC60 T8 Inscription

repe59

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 23.02.13 - klo:00:32
Ostanko ocun, focuksen, golfin, leonin, taikka vaikka kia ceedin? Niin Minkä sinä valitset?
...i30, megane, c4, 308, .... noitahan riittää, kaikilla ajanut ja oma järjestys olisi: ocu, megane, i30, mutta vain yhden voi ottaa kerrallaan ja mikähän se siis olisi, tilaiskohan 1,6 tdi elegancen ;)
Skoda Octavia 1,6 tdi dsg Elegance lb -13,
Brilliant Silver
Mitsubishi Pajero 3,2 DID -01
ex-Skoda Octavia II 1,9 tdi hb ambiente -07

Taky

Lainaus käyttäjältä: nemos - 24.02.13 - klo:09:40
Leon Style 29298
Octavia Elegance 34647
A3 Business 34697
Golf Comfortline 34820
Golf Highline 34863
Jetta Highline 35058 ilman ksenoneja

Nämä jotenkin samaa sarjaa.

Lainaus käyttäjältä: nemos - 24.02.13 - klo:09:40
Exeo Style 36566

Exeo jotenkin välimalli ja vanha konstriktio

Lainaus käyttäjältä: nemos - 24.02.13 - klo:09:40
Superb Ambition 39552
Passat Comfortline 39876
A4 Business 41950
Passat Highline 42182

Nuo jo selvästi isompia.


Aika hyvin hinnat ja koko kohdallaan, Seat selvästi edullisempana kuitenkiin.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

JeanC

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 23.02.13 - klo:12:31
Vanha malli voi olla, mutta on muotoilultaan selkeästi uudemmanoloinen kuin UUSI octavia. Eli siinä se vaginan konservatiivisuus hyvin tulee esiin....
Yksi suomen markkinoiden tyylikkäimmistä autoista  8)

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Taky - 24.02.13 - klo:09:54

Nuo jo selvästi isompia.

Aika hyvin hinnat ja koko kohdallaan, Seat selvästi edullisempana kuitenkiin.
A4>Octavia??? Really? ;D
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

muuli1010

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 23.02.13 - klo:12:03
Vaikka Octavian hintoja tuli jo kehuttuakin, niin onhan tuo isompi diesel-kone aika tyyriisti hinnoiteltu. Esim. Opel Insignia maksaa 160hv diesel automaattina 33 000â,¬ vs. Osctavia 2.0TDI DSG 33700â,¬! Ja Insignia on Black & White erikoismalli jossa on oikeastaan Elegancen herkut + navigaattorikin vakiona (http://www.opel.fi/offers-services/tamanhetkiset-tarjoukset/insignia_blackwhite_erikoismalli.html). Toki Octaviassa on jotain mitä Insigniassa ei ole (avaimeton käyttö). Insignia on vieläpä isompi auto 483 sentin pituudellaan.

Itse en Opeleista innostu, mutta moni voi tuohonkin päätyä ja tarjoaapa mm. Peugeot 508 myös kovasti isoa autoa pienellä rahalla. Itse pohdin yhä Golf 1.6TDI:n, Octavia 1.6TDI:n ja Leon 2.0 TDI:n väliltä.

Tuo Opelin erikoismalli on paperilla parempi kuin kaytannossa, kavin katsastamassa ja tuosta jai tyokalumainen fiilis joten jos halpa hinta ratkaisee niin saahan tuossa ulkomitoiltaan "suuren auton" kohtuulliseen hintaan mutta ei kylla mitaan luksusta tuo "Saksan Lada" ei kylla tarjoa.

muuli1010


repe59

onkos ne hinnat nyt noussu vai mite, riippuu mite vertaa, varustelu parempaa kuin ennen sehän se hinta nostaa, onko jo liian kallis eli onko hinta-laatusehde enää kova?
Skoda Octavia 1,6 tdi dsg Elegance lb -13,
Brilliant Silver
Mitsubishi Pajero 3,2 DID -01
ex-Skoda Octavia II 1,9 tdi hb ambiente -07

nemos

Lainaus käyttäjältä: repe59 - 24.02.13 - klo:14:52
onkos ne hinnat nyt noussu vai mite, riippuu mite vertaa, varustelu parempaa kuin ennen sehän se hinta nostaa, onko jo liian kallis eli onko hinta-laatusehde enää kova?

Octavian hinta-laatusuhde ei ole ollut kova enää vuosiin, kun hintoja on suosion myötä hivutettu vähitellen ylemmäksi. Mutta verrattuna parin vuoden takaiseen tilanteeseen (eli ennen poistomyyntivarusteluja), on kilpailukyky nyt vähintään samalla tasolla kuin silloin.
Volvo XC60 T8 Inscription

VAG!

Lainaus käyttäjältä: nemos - 24.02.13 - klo:09:40
Laskin hintoja 2.0 TDI 140-150 hv versioille varusteina automaatti, metalliväri, parkkitutkat edessä ja takana, automaatti-ilmastointi, ksenonvalot (Leonissa LEDit), tilapäisvarapyörä, bluetooth ja sumuvalot:

Octavia Elegance 34647

Jos nuo on tarvittavat varusteet, niin miksi ottaa Elegance? Halvemmalla pääsee, kun ottaa Ambitionin ja ruksii siihen automaatti-ilmastoinnin (455,-), etututkan (305,-), kaksoisksenonit (840,-) ja BT:n (45,-).

nemos

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 24.02.13 - klo:20:31
Jos nuo on tarvittavat varusteet, niin miksi ottaa Elegance? Halvemmalla pääsee, kun ottaa Ambitionin ja ruksii siihen automaatti-ilmastoinnin (455,-), etututkan (305,-), kaksoisksenonit (840,-) ja BT:n (45,-).

Noiden lisäksi pitää laskea kevytmetallivanteet, jotka ovat muissa listatuissa malleissa vakiona. Näin Ambitionin hinta on 34376 eli jää vajaat 300 euroa alle Elegancen. Kaipaamaan Elegance-varusteista jää ennen kaikkea ratin nappeja ja sisustus lienee Elegancessa tyylikkäämpi.
Volvo XC60 T8 Inscription

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy