Käytettyjen autonvaihtopohdiskelu

Aloittaja KolmeC, 09.11.11 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

Ktk


apo

Hyvä, jos ja kun tarjontaa alkaa olemaan, silloin kun itse näitä pähkäilin, niin ei ollut, kuin tuo Lexuksen versio ja se ei mahtunut omaan budjettiin, niin kiinnostus lopahti.
Myönnetään, ettei noita ylipäänsä mahottomasti ole vielä.
Listaan vois laittaa Peugeot ja Sitikka.

RoccoScientist

Eikös Porsche Panamerakin ole tarjolla hybridinä? Toki tuo on vähän eri hintaluokassa kuin jo manitut, joten monen näkökulmasta voisi ihan hyvin olla olemattakin.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Quality

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

RoccoScientist

Saapi nähdä miten seuraavalla autonvaihtokierroksella käy. Rakentelin huvikseni (ja ties kuinka monetta kertaa) Volvo V40:n kivoin varustein ja hintaa kertyi n. 41 000 e. Tuolla hinnalla saisi valikoida aika laajasta skaalasta käytettyjä, eikä arvonalenema olisi yhtä huikeaa luokkaa. Tosin jos auton hinta on käytettynä 40 000 e, menevät pitokulut todennäköisesti yli oman sietokyvyn. Takuutakin olisi vain 6 kk (liikkestä ostettuna), joten mahdolliset korjauskulut tuon jälkeen voisivat viedä vararikkoon. Lienevätkö vaihtoehdot sitten noin neljän kympin uusi vai parin kympin käytetty...
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

skriko

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 17.12.12 - klo:16:42
Saapi nähdä miten seuraavalla autonvaihtokierroksella käy. Rakentelin huvikseni (ja ties kuinka monetta kertaa) Volvo V40:n kivoin varustein ja hintaa kertyi n. 41 000 e. Tuolla hinnalla saisi valikoida aika laajasta skaalasta käytettyjä, eikä arvonalenema olisi yhtä huikeaa luokkaa. Tosin jos auton hinta on käytettynä 40 000 e, menevät pitokulut todennäköisesti yli oman sietokyvyn. Takuutakin olisi vain 6 kk (liikkestä ostettuna), joten mahdolliset korjauskulut tuon jälkeen voisivat viedä vararikkoon. Lienevätkö vaihtoehdot sitten noin neljän kympin uusi vai parin kympin käytetty...

Ai meinaat luopua rocosta. Koskas tämä vaihto on ajankohtainen?

jf

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 17.12.12 - klo:16:42
Saapi nähdä miten seuraavalla autonvaihtokierroksella käy. Rakentelin huvikseni (ja ties kuinka monetta kertaa) Volvo V40:n kivoin varustein ja hintaa kertyi n. 41 000 e. Tuolla hinnalla saisi valikoida aika laajasta skaalasta käytettyjä, eikä arvonalenema olisi yhtä huikeaa luokkaa. Tosin jos auton hinta on käytettynä 40 000 e, menevät pitokulut todennäköisesti yli oman sietokyvyn. Takuutakin olisi vain 6 kk (liikkestä ostettuna), joten mahdolliset korjauskulut tuon jälkeen voisivat viedä vararikkoon. Lienevätkö vaihtoehdot sitten noin neljän kympin uusi vai parin kympin käytetty...
Kurkkaa toyoliikkeiden Titaani vaihtarit, niissä kahden vuoden takuu ilman km-rajaa. Muitakin merkkejä kuin toyoa tarjolla... Sopivaa Subbea odotellessa...  ;D
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 25.11.12 - klo:16:44
Seat:n maahantuojan tympeän suhtautumisen vuoksi on tarkoituksena äänestää jaloilla ja laittaa Seat-kiertoon  :-\ Ajamisen iloa haetaan kakkosauton muodossa seuraavaksi todennäköisesti V50 2.0D Voleksista, mikäli tuo Seat nyt kellekkään kelpaa. Vaihdossa sitä jo pariin eteläsuomen liikkeeseen tarjosin, mutta ilman näkemistä ei ainakaan päästy aivan samoihin ajatuksiin. Joskaan kaukana ei olla. Eli tässä etsiskellään (toistaiseksi vielä rauhassa) mieleistä V50:stä ja samalla koetetaan kaupitella FR:ää suoralla. Mikäli mieleinen V50 löytyy liikkeestä, niin silloin ollaan vaihtoa lähellä. (Paitsi erään vitsikkään autokauppiaan, jonka vaihtotarjous oli lähinnä vitsi eli 30% pienempi hyvitys kuin lähes vastaavaan V50:n naapurikunnassa  :o )
No niin, nyt olisi mieleinen V50:n kiikarissa ja vaihdokkiakin jo käyty myyjälle näyttämässä. Automyyjä kovasti Seatin kuntoa kehui ja siistiksi haukkui, mutta silti ollaan välirahassa vielä n. 1500 â,¬ päässä toisistamme. Kuulema on suoraan jo laskenut hinnan kohdalleen, eikä pudottamisen varaa enää ole. Vuodenvaihteessa on tarkoitus itse käydä vielä ajopeli tarkastamassa ja mikäli osoittautuu kaikin puolin siistiksi ja hienoksi, niin kaupat on varmaankin suhteellisen lähellä. Mutta pikkaisen vielä pitäisi saada välistä pois. Kuinka lie kaupantekopaineita kauppiailla?

Pikkuisen alkanut kyllä vielä malli mietityttää, koska tuolla samalla rahalla saisi myös 1-2 vuotta uudempia Octavioita farmarina. Mutta... Eiköhän se yksi octavia kerrallaan perheessä riitä :)

Ei kukaan haluais FR:ää vaikkapa puolisolle tai jälkikasvulle joululahjaksi?  ;D
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: skriko - 17.12.12 - klo:17:30
Ai meinaat luopua rocosta. Koskas tämä vaihto on ajankohtainen?

Lopullista luopumispäätöstä ei ole vielä tehty, mutta vaihdon ajankohtaisuus on silti hyvä kysymys. Jos vaihtaisin nyt talven aikana, ei tarvitsisi ostaa kesärenkaita ja -vanteita itse. Jos taas odotan siihen asti, että vanteet ja renkaat tulee hankittua, kannattaisi ehkä ajella vielä kaksi kesää ihan periaatteesta. Auton arvo taitaa tällä hetkellä pudota hitaammin kuin mitä maksan rahoitusta pois, joten tässä mielessä ei pitäisi olla mikään kiire vaihdon kanssa, mutta toisaalta luotto siihen, että auto kestäisi sinne asti ilman remonttitarvetta on tuon synkroepisodin jälkeen hieman kärsinyt.

Lainaus käyttäjältä: jf - 17.12.12 - klo:17:34
Kurkkaa toyoliikkeiden Titaani vaihtarit, niissä kahden vuoden takuu ilman km-rajaa. Muitakin merkkejä kuin toyoa tarjolla... Sopivaa Subbea odotellessa...  ;D

Kiitos vinkistä!
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

tuRboman

Lainaus käyttäjältä: jf - 17.12.12 - klo:17:34
Kurkkaa toyoliikkeiden Titaani vaihtarit, niissä kahden vuoden takuu ilman km-rajaa. Muitakin merkkejä kuin toyoa tarjolla... Sopivaa Subbea odotellessa...  ;D

Kas!? Saako udella mikä on sopiva? 3.6R Outback? Tribeca? Hyvä valinta jokatapauksessa! Mikäs se on ämpärimuovissa istuskella ;-)
"All 4 The Driver"

skriko

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 17.12.12 - klo:17:42
Lopullista luopumispäätöstä ei ole vielä tehty, mutta vaihdon ajankohtaisuus on silti hyvä kysymys. Jos vaihtaisin nyt talven aikana, ei tarvitsisi ostaa kesärenkaita ja -vanteita itse. Jos taas odotan siihen asti, että vanteet ja renkaat tulee hankittua, kannattaisi ehkä ajella vielä kaksi kesää ihan periaatteesta. Auton arvo taitaa tällä hetkellä pudota hitaammin kuin mitä maksan rahoitusta pois, joten tässä mielessä ei pitäisi olla mikään kiire vaihdon kanssa, mutta toisaalta luotto siihen, että auto kestäisi sinne asti ilman remonttitarvetta on tuon synkroepisodin jälkeen hieman kärsinyt.

Kiitos vinkistä!

Olikos sillä sun autolla aj. noin 40 000? Nyt siitä on kalleimmat kilometrit takana ja halvemmat edessä. Jos taloudellisesti ajattelee ei kannata vaihtaa vielä. Jos autostasi hajoaa jotain pahempaa, kyllä saat sen maahantuojan piikkiin, vaikka sitten kuluttajasuojan kautta. Taas se raha mitä maksat lisätappiona auton vaihdossa ja jos liikkeeestä ostat, niin voittoina heille, riittää kyllä vuosiksi renkaisiin, vanteisiin ja muihin murheisiin. Mutta jos oot kyllästynt vanhaan, niin sitten homma menee uusiksi.

jf

Lainaus käyttäjältä: tuRboman - 17.12.12 - klo:18:05
Kas!? Saako udella mikä on sopiva? 3.6R Outback? Tribeca? Hyvä valinta jokatapauksessa! Mikäs se on ämpärimuovissa istuskella ;-)
Foresteri kun niitä välillä saa vähän ajettuina xenon + tomaattina. Outbackin käy jos hinta järjellinen. Fore olisi vaan ketterämpi kauppakassi. Kattellaan, kun ei suurempaa hätää ja uudet mallit tuovat toivottavasti noita uudehkoja vaihtureita tarjolle. Nykyinen kauppakassi ei natsaa jälkikasvun kuljetukseen tilan eikä korkeuden puolesta (en rupea heittoistuinta sovittelemaan siihen).
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: skriko - 17.12.12 - klo:20:08
Olikos sillä sun autolla aj. noin 40 000? Nyt siitä on kalleimmat kilometrit takana ja halvemmat edessä. Jos taloudellisesti ajattelee ei kannata vaihtaa vielä. Jos autostasi hajoaa jotain pahempaa, kyllä saat sen maahantuojan piikkiin, vaikka sitten kuluttajasuojan kautta. Taas se raha mitä maksat lisätappiona auton vaihdossa ja jos liikkeeestä ostat, niin voittoina heille, riittää kyllä vuosiksi renkaisiin, vanteisiin ja muihin murheisiin. Mutta jos oot kyllästynt vanhaan, niin sitten homma menee uusiksi.

Näinhän se on. Autolla on nyt ajettu 53 000 km ja risat eli halvemmat kilsat ovat edessä. Ja tosiaan vaihdossa häviämälläni summalla tekisi autolle yhtä ja toista. Toisaalta auton laittamiseen uppoavalla summalla kuittaisi kaupan käsirahan. ;) Fiilis ja järki tässä siis kamppailevat. Ei niin, ettäkö olisin täysin Sciroccoon kyllästynyt, mutta uusi on aina uusi - ja uudessa ehkä olisi neljä kappaletta karmillisia ovia.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

tuRboman

Lainaus käyttäjältä: jf - 17.12.12 - klo:20:19
Foresteri kun niitä välillä saa vähän ajettuina xenon + tomaattina. Outbackin käy jos hinta järjellinen. Fore olisi vaan ketterämpi kauppakassi. Kattellaan, kun ei suurempaa hätää ja uudet mallit tuovat toivottavasti noita uudehkoja vaihtureita tarjolle. Nykyinen kauppakassi ei natsaa jälkikasvun kuljetukseen tilan eikä korkeuden puolesta (en rupea heittoistuinta sovittelemaan siihen).

Katos katos, tuollaista meillekin suunniteltiin välillä viime keväänä toiseksi peliksi. Tosin edellistä mallia. Siis ihan perusmallia automaatilla ja 2-litran bensalla. Aika kestäviä laitteita ja hyviä ajaa IMO. Ei vain hinta ja kysyntä tuolloin kohdannut. Yli 5 vuotta vanhoista ja 150tkm ajetuista huudetaan vielä reilusti yli 15kâ,¬ suoralla ostolla. Jäi sitten hankkimatta. Tätä nykyistäkään ei välttämättä ihan vielä kannata hankkia käytettynä, mutta tuossa ensi kesänä kun uusi on jo liikenteessä ja hätäisimmät niitä haalii itselleen.

Edellisen korimallin Outbackeja saa jo suhteellisen edullisesti suoraan yksityiseltä. Tarjontaa vain ei ole kovin hirveästi. Loistavia autoja bensa-automaattina. Vaimo sais systerinsä puhuttua nelivetoon ja Subaruun. Vaihtoi Citikkansa vastikään Legacyyn. On Xenonit ja automaatti, hienolla nahkasisustuksella ja isolla kattoluukulla. Hintansa väärti ja idioottivarma peli.
Nykyinen Forester on muksujen kanssa mahtava kun takaovet aukeaa lähes 90 asteen kulmaan ja aukko on suuri. Saa tällättyä hyvin penkille. Kolikon toisena puolena sen oven saa paiskattua naapurin kylkeen..
"All 4 The Driver"

bustedi

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5121102

Onko porukalla mitään kokemuksia vastaavista ? Tyyppivikoja / mitä kannattas kysellä autosta ja historiasta?
Skoda Kodiaq 1.5tsi dsg 4x4 ambition (vm. 2019)

vasara

Lainaus käyttäjältä: bustedi - 29.12.12 - klo:11:09
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5121102

Onko porukalla mitään kokemuksia vastaavista ? Tyyppivikoja / mitä kannattas kysellä autosta ja historiasta?
w204 mallissa pitäisi olla laatu kohdallaan (toisin kuin edeltäjällään). 200000km kestotestissä (AutoBild) epäilivät, että 2017 kirjoittavat testiautosta "väliraportin" 500000km kohdalta :) Testi yhteenvedossa puhuttiin "vanhasta hyvästä Mercedes ladusta". Itellä on GLK:ssa tuo sama kone. Hyvin on pelannut, tosin vasta 10000km takana.
Kestotestissä 151tkm kohdalla oli uusittu kaikki jarrulevyt ja palat & seisontajarrun jarrukengät & etuakselin jarrukilvet, eli nuo kannattaa ainakin tsekata. Kuulostele myös vinkuuko tuuletin millään puhallusteholla (tuulettimen moottori haskalokeron takana).. noin niinkuin normitarkastusten lisäksi.

mol

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 29.12.12 - klo:12:02
Kuulostele myös vinkuuko tuuletin millään puhallusteholla (tuulettimen moottori haskalokeron takana)
Minulla se vinkui toissa talvena ja luulinkin että kohta menee rikki. Ei ole sen koommin vinkunut ja hyvin toimii vieläkin. Kyseessä tosin E mutta ihan hyvin voi olla samanlainen moottori tuulettimessa.


Adolffi

Tulipahan hyödynnettyä välipäivämarkkinat ja vaihdettua kakkosauto -08 Coltti -> -11 Mazda 2:een. Kovin paljon en vielä autoon ole ennättänyt tutustua, mutta ihan ok peliltä vaikuttaa kakkosauton rooliin. Alusta on kovempi kuin Coltissa, mutta melutaso selkeästi pienempi. Toivottavasti toimii tekniikaltaan. Coltissa ei näissä kadessa vuodessa, joka auto meillä oli, ollut mitään vikaa (jos ei ajottaista lukkojen jäätymistä lasketa), joten siltä osin joku saanee ihan ok auton. Ilmastoinnin täyttö ja kesärenkaiden hankinta siinä olisi kyllä ensi kesänä ollut edessä.

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Adolffi - 29.12.12 - klo:20:09
Coltissa ei näissä kadessa vuodessa, joka auto meillä oli, ollut mitään vikaa (jos ei ajottaista lukkojen jäätymistä lasketa), joten siltä osin joku saanee ihan ok auton.

Itsellä oli kanssa 2005 vuoden Coltti uutena ostettuna ja siinäkään ei ollut mitään suurempaa vikaa ~4 vuoden omistuksen aikana. Ainoastaan hansikaslokeron lukkomekanismi piti korjata, kun lokero ei tahtonut kunnolla pysyä kiinni. Pirun luotettava peli kaikinpuolin.

Antero

Kyllä tuo Mazda2 on varmasti kova sana kun huoletonta pikkuautoa on etsimässä. Kuulemma myös aika kiva ajaa.

Adolffi

Lainaus käyttäjältä: Antero - 29.12.12 - klo:20:25
Kyllä tuo Mazda2 on varmasti kova sana kun huoletonta pikkuautoa on etsimässä. Kuulemma myös aika kiva ajaa.

Näin olen myös ymmärtänyt, että olisi jopa vähän sporttisen oloinen ajettava - no se nähdään sulan tien aikaan. Nyt koeajolla oli sen verran lumiset ja jäiset tiet, että ei oikein kunnolla näitä ominaisuuksia päässyt testaamaan.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 29.12.12 - klo:20:15
Itsellä oli kanssa 2005 vuoden Coltti uutena ostettuna ja siinäkään ei ollut mitään suurempaa vikaa ~4 vuoden omistuksen aikana. Ainoastaan hansikaslokeron lukkomekanismi piti korjata, kun lokero ei tahtonut kunnolla pysyä kiinni. Pirun luotettava peli kaikinpuolin.

Katos vaan, ostin sattumalta viime viikolla ´06 Coltin pois kuljeksimasta väliaikaiseksi kuljettimeksi. 1,5 -litrainen isolohko ja päheimmällä varustelulla. Mittarissakin vain vajaat 60 tkm. Tasan viisi tonnia maksoin. Coltti on kuin uusi, paitsi hanskalokero, joka ei pysy kiinni mikäli siellä on vähänkin tavaraa..

kolli

Lainaus käyttäjältä: Adolffi - 29.12.12 - klo:20:43
Näin olen myös ymmärtänyt, että olisi jopa vähän sporttisen oloinen ajettava - no se nähdään sulan tien aikaan. Nyt koeajolla oli sen verran lumiset ja jäiset tiet, että ei oikein kunnolla näitä ominaisuuksia päässyt testaamaan.
Kokemusta -08 mallin 1, 5 litrasesta joka oli meillä kakkosautona.Hauska peli ilman mitään ongelmia ja oli siinä ripaus sporttisuutta. ;)Hyvä valinta !

Wescu

On jo pidempään kuumotellut neloskoppaisen Golfin vaihtaminen A4:een. Tässä nettiauton tarjontaa seuraillessani olen ollut huomaavinani, että varsinkin quattrojen hinnat ovat näin talviaikaan reilusti koholla ja myös tarjonta tuntuu olevan vähäisempää. Onko joku muu huomannut samaa? :)

Kiikarissa olisi siis bensaturbo quattrolla. Laatikolla ei sinänsä ole merkitystä; automaatti käy ihan hyvin, mutta edellytys se ei ole. Aiemmin olen katsellut lähinnä B7-korin parin viimeisen vuoden yksilöitä, mutta viime aikoina alkanut mietityttää myös B8:n ensimmäiset mallivuodet. Tällöin joutuisi kyllä todennäköisesti ottamaan reilummin ajetun yksilön budjetin tullessa vastaan. Mahtaakohan näiden arvonalenemisessa olla suuria eroja muutamassa vuodessa?

Täällä vaikuttaa olevan jäsenistöllä kokemusta molemmista versioista melkolailla. Tarjoaako B8 jotain sellaista josta kannattaa maksaa lisää? Varusteita arvostan autossani, joten sikäli nuo viimeisten vuosien B7:t ovat houkuttelevia verrattuina B8:n ensimmäisiin karvalakkeihin. B7:aa tuskin ostaisin esimerkiksi ilman sporttijakkaroita. B7:aa (2.0TQ) olen käynyt ajamassa, B8:a sen sijaan en ole vielä.

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: Wescu - 30.12.12 - klo:20:52
On jo pidempään kuumotellut neloskoppaisen Golfin vaihtaminen A4:een. Tässä nettiauton tarjontaa seuraillessani olen ollut huomaavinani, että varsinkin quattrojen hinnat ovat näin talviaikaan reilusti koholla ja myös tarjonta tuntuu olevan vähäisempää. Onko joku muu huomannut samaa? :)

Täällä vaikuttaa olevan jäsenistöllä kokemusta molemmista versioista melkolailla. Tarjoaako B8 jotain sellaista josta kannattaa maksaa lisää? Varusteita arvostan autossani, joten sikäli nuo viimeisten vuosien B7:t ovat houkuttelevia verrattuina B8:n ensimmäisiin karvalakkeihin. B7:aa tuskin ostaisin esimerkiksi ilman sporttijakkaroita. B7:aa (2.0TQ) olen käynyt ajamassa, B8:a sen sijaan en ole vielä.

Kyllä itsekin olen huomannut tuon quattrojen hintojen nousun, kaipa sille joku syykin löytyy :)
Ehdottomasti ottaisin sporttipenkit kumpaan tahansa vaihtoehtoon, sillä ainakin itselle se sopii paljon paremmin, kuin perusjakkarat. Omaan silmään B7:ssä on kauniin perinteikkäät muodot, kun taas B8 on jo uudempaa muotoilua, kaunis toki sekin. Kumpaan tahansa päädytkään, tuskin huonoa ostosta teet.

Ton-1

Ehdottomasti jos pääsee valitsemaan niin sporttipenkit toki otat, nämä ovat tässä hintaluokassa yhdet parhaimmista, ja mitä mallien B7/B8 eroihin tulee niin jos olet tähän asti pärjännyt Golffilla niin tuo uudempi voi tuntua 'isolta', ainakin omaan makuun B7 on enempi hansikkaaseen sopiva.

Käy toki ensin pruuvaamassa se B8 ennenkuin teet päätöksesi, jos itseni pitäisi valita varustellun B7 ja karvalakki B8 väliltä niin arpa menisi heittämällä vanhemmalle mallille.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 29.12.12 - klo:20:50
Katos vaan, ostin sattumalta viime viikolla ´06 Coltin pois kuljeksimasta väliaikaiseksi kuljettimeksi. 1,5 -litrainen isolohko ja päheimmällä varustelulla. Mittarissakin vain vajaat 60 tkm. Tasan viisi tonnia maksoin. Coltti on kuin uusi, paitsi hanskalokero, joka ei pysy kiinni mikäli siellä on vähänkin tavaraa..

Samalla koneella ja varustetasolla itselläkin oli :) Onko sullakin siinä punaset (ralliväriset) penkit? On muuten aika pirteä peli tuolla 1,5l koneella. Ei nyt mikää tehomylly, mutta ei sillä jalkoihinkaan ihan heti jää. 5-ovinen malli on myös yllättävän tilava, jos isoa takaboksia ei tarvitse. Takapenkitkin tuossa saa kokonaan irti :) Itsellä oli 3-ovinen malli, jossa pystyi vaan siirtämään penkkejä pituussuunnassa.

Tuo hanskalokeron ongelma on ihan tehtaan tiedossa, koska näin korjauspaperit aikanaan kun omani korjautin takuun piikkiin. Kaksi ekaa kertaa eivät suostuneet tekemään mitään, kun "muka" pysyi hyvin kiinni huollossa ollessa. Kolmannella kerralla pääsin onneksi näyttämään vian huollon edustajalle livenä ja hänkin tokaisi, ettei se noin pitäisi toimia. Korjasivat sitten ongelman kuntoon, eikä sen jälkeen ongelmaa ollut. Muistaakseni korjatussa hanskalokerossa tuli sellainen nauha vasemmalle tai oikealle puolelle luukkua, joka pitää luukun oikeassa kohdassa aukiasennossa. Jos sulla ei tuota nauhaa ole, niin luultavasti hansikaslokerosi on vanhaa "ei korjattua" mallia.

joukose

Laitetaan nyt tääkin, varokaa ovelaa myyjää ;D ;D ;D
Kummeli - Autonosto
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

svalkein

"meinaakko että tää ois sun auto"? Tuli autofiksaukselle kiva hinta 8) Helmi pätkä!
M-B A250e -22

pokkus

"No niin Savipää, tommosta välirahaa..." :D :D :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy