Käytettyjen autonvaihtopohdiskelu

Aloittaja KolmeC, 09.11.11 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

McVAG

Lainaus käyttäjältä: Levjsa - 14.03.12 - klo:23:03
Ohhoh, onko kyseessä siis joku kiva kaksipaikkainen, esim. vaikkapa MX-5? ;)

Edit: se siis oli kuin olikin se, pahoittelut häiriköinnistä ;D

MX-5 hyvinkin. Harmi vaan ettei löydy kaverin kulmilta sopivia 1.8 moottorisia ja oma saksan kielen taito on oikeastaan nolla. Parempi luottaa kaveriin jonka tuntenut ala-asteelta asti ja joka on noita autoja roudannut sieltä aiemminkin. Selvittelin vielä mitä maksaa turbottaminen Suomessa niin ensi talvelle olisi vieälä projektia luvassa, eli eikun isompaa reikää kaivan mihin voi rahaa kaataa.  ;D

McVAG

Jaahas, innostuin pienen roadtripin tekemään tähään ja kävin katsomassa yhtä Suomessa myynnissä olevaa MX-5:ttä. Hyvässä kunnossa ja juuri rempattu. Ruoste kohdat uusittu ja maalattu, hommat tehty kunnolla. Hinta vaan on aika kova verrattuna mitä kustannukset olisi Saksasta roudattuna. Vaikka laskisi myyjälle voittoakin.

Nyt päässä pyörii Saksasta vai Suomesta väittely. Saksasta voisi ostaa muualtakin kuin kaverin kotikulmilta jos hankkisi liikkeestä kun osa niistä suostuu hoitamaan paperityöt ja auttamaan vientirekisteröinnissä.

Se sitten on, että missä kunnossa se auto siellä Saksassa olisi. Kun kovin montaa kaupunki ei ehdi ravaamaan.
On vähä reilun tonnin kysymys, olettaen ettei Saksasta laivattua tarvitsisi heti alkaa laittaa (hihnaa jne.). Tänään Suomesta katsotussa olisi liikkeen leimat että hommat on tehty pari viikkoa sitten.

Vielä pisteeksi i:n päälle Saksasta katsomani auton pyynti hinta tippui juuri 500â,¬, juuri kun kaveri lähti 2 viikon lomalle joten ei pysty auttamaan hankinnassa kuin vasta lomansa jälkeen. Ja ks. yksilö on myynnissä yksityisellä joten kaverin apu on tarpeen.

Pitäisikö sittenkin kärvistellä kesä ilman lelua ja pelata uhkapeliä esim. Nokian osakkeella....

Emil Eagle

Ei kannata vielä kirvestä kaivoon heittää ;D
Kiitokset mukavasta foorumista.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: McVAG - 18.03.12 - klo:00:35
Pitäisikö sittenkin kärvistellä kesä ilman lelua ja pelata uhkapeliä esim. Nokian osakkeella....

Jos puhutaan jostakin muutaman tonnin Mäxästä, niin kyllä se kesäautona tarjoaa paljon enemmän sisältöä elämään kuin "uhkapeli" osakkeilla. Tuollaisen Mäxän hintakaan ei laske enää yhtään ja voit myydä sen ensi keväänä samaan rahaan tai jopa pienellä voitolla.

Vaikka kuinka onnistuisit uhkapelissäsi, niin onko se tonnin tai parin voitto yhtään mitään?  ???

Tietty jos on sisäpiirin vainua siitä, että Nokian kurssi kymmenkertaistuu syyskuun alkuun mennessä, niin lykkää ihmeessä Mäxän hankintaa vuodella.

Ton-1

Yk's kaveri haki jokusen viikkoa sitten sakuista itselleen valitun Tuareg v10 vuostuhannen alkupuolelta, olipa tässä ennen kilpiinsaamista käynnyt polkasemassa sitä ja kunnolla ja ........ auto meni 'perätilaan', eli se ei käynnisty eikä annan avaintaan pois virtalukosta. Ikkunatkin jäivät vielä auki.  :-[  Nyt se on kuulemma 'arvokkaiden' taskulamppujen tutkinnan alla.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

kavorka

DOJOING! Iski tarve vaihtaa autoa. Uusi vai käytetty? Tarvitsen auton mahdollisesti erittäin nopeasti.

Taustaa: UVW:ltä iskeytyin Passatin (2.5TDI V6) ja Golfin (uutena ostettu 2.0TDI farkku) BMW-leiriin, viimeiset reilut kolme vuotta takana 520DA:ta (rek. 12/2008) työsuhdeautona ja nyt tuli mahdollisuus päästä autosta eroon ennen tammikuuta 2012. Vaihtelu virkistäisi!

Uusi vai käytetty? Käytettynä arvostaisin nopeaa toimitusta  ;D, laajempaa valinnanvaraa (verrattuna mitä autoja on saatavilla nopeaan toimitukseen nyt maaliskuussa) ja "järkevyyttä" eli arvonalentumisessa tullut ehkä pahin isku. Kallistuisin käytettyyn, jos ei jossain ole salajemmaa "megadiilistä"...

Seuraava ongelma on budjetti. Olen pähkäillyt pitäisikö ostaa edullinen (10-15 KEUR) vai kalliimpi, budjetti voinee venyä 50 tonniin, hyvällä perustelulla myös 60 tonniin. Tämä budjettiasia lienee selkeästi se juttu, mikä aiheuttaa ongelmia, sillä jos en pysty päättämään tätä niin vaihtoehdot ovat liian erilaisia. Erityisiä kuljetustarpeita ei ole, eli lastenkuljetusvälinettä tästä pelistä ei tarvitse tulla - ongelmana on kuitenkin se, että pidän myös isoista autoista kuten X5 ja X6. :D Toisaalta joku tehokas pienempi auto olisi myös poikaa... Haluan kuitenkin massasta erottuvan auton, mutta tästä huolimatta ostaisin auton itseäni varten.

Kilometrejä kertyy vuodessa n. 18 000 - 20 000. Ajomäärän vuoksi tai siitä huolimatta kolmen dieselauton jälkeen on tullut ehdottomasti aika siirtyä bensiinimoottoriin (poislukien eräät isommat kikottimet joita ei saa järkevästi kuin kiisselinä).

Smart Fortwo Cabrio, A4 (Avant 2.0T A q), S3, A5 SB, S4 (???), TTS, 911 Cabrio (2002, 43 KEUR), Boxster, VW CC 3.6, jne jne... Latu on vapaa, jonkun järjen rajoissa saa ehdottaa...  8) :o

clima

^ Avomalleista tuo vastaus löytyy kun jätät tuon Smartin pois laskuista.  :)

Jotain tämäntyylistä?:

http://www.nettiauto.com/porsche/boxster/4581227

Skula

Lainaus käyttäjältä: kavorka - 20.03.12 - klo:13:36
Smart Fortwo Cabrio, A4 (Avant 2.0T A q), S3, A5 SB, S4 (???), TTS, 911 Cabrio (2002, 43 KEUR), Boxster, VW CC 3.6, jne jne... Latu on vapaa, jonkun järjen rajoissa saa ehdottaa...  8) :o

Anteeksi, en pysty ehdottaan mitään.. Koska mulla menis järki tuossa valikoimassa  :o

Varmaan jos jotain tarvii kulettaa mukana niin äs-jotain, muuten sit mentäis 911/Boxter akselille  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

kavorka

climan ehdottamaa boxteria olen pitkin talvea silloin tällöin tiiraillut... Ei huono ja käsittääkseni arvonlaskuakaan ei heti oltais tuuppaamassa.

Skula, totta - valikoima on aivan liian laaja. Sekä budjettihaarukka, että vaihtoehtojen määrä hankaloittaa tätä. S4 menee kyllä yli hintapyynnöiltään, S5 ois totaalisen upea... Pitää illalla nettiautoa selailla ahkerasti. TTS voisi myös olla bueno.

Smartti putoaa pois tehon vuoksi, joskin tuollaisen lastuttaminen voisi olla veikeä operaatio. Lopputulos olisi kuitenkin varsin lelumainen, ainakin verrattuna muihin.

Wilburi

Tässä ehdotus tuohon budjetin keskivälille, koska eihän noissa reunaehdoissa ole päätä eikä häntää?  :D

http://www.nettiauto.com/audi/tt/4606325
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Markku J

Cabrio kehiin: omaa ex-A5:a muistelen silloin tällöin kaipauksella, ja kevään tullen varmasti monta kertaa. Ei vaan ollut nettiautossa quattroa nyt tarjolla...

http://www.nettiauto.com/audi/a5/4021292

rob-s

Mulla olisi tiedossa A5 Cabriolet 2.0TFSI quattro 2009 joka on saman värinen kuin Markku sinun oli. Sisällä ruskeat täysnahat ja B&O stereot. 19" kesä- ja 18" talvipyörät. Ajettu n. 50tkm.

Jos/kun joku on tosissaan kiinnostunut niin laittaa yksityisviestin minulle. Eli tämä todennäköisesti ei ole Cossulle tarkoitettu auto vaikka budjestissa pysyisikin.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

karmolis

#222
On nyt ihan kintaalla loppuuko oma pohdiskelu. Kutoskoppanen 103kW riisseli saattais olla tulossa. Käytettynä siis. Harmi kun ko. yksilössä on se helkkarin uretaaniratti.. Nahkarattia tekis mieleni, vaan hintakin taitaa olla suolainen.

Tähän kelkan käänsi vaimon Caddyn kanssa "yhteensopiva" sisusta, CR-kone, sopiva hinta ja sopiva vaihtohyvitys. Väri nyt on ihan perseestä mutta eipä se minua kiinnosta.

Edit; ei ole enää kintaalla. Kaupat tehty, perjantaina saan auton. Ei kun media-in -adapteria tilailemaan. Ja ipod-piuhaa. Ja rattia.

eGetin

Ebaystä nahkaratti muovisen tilalle ja elämä hymyilee ;)

Koivuviita

Itsellä kanssa pahanlaatuinen autokuume!

Budjettia ei kauheasti, omassa ei mitään vikaa ja järjenhäivääkään ei koko touhussa  ;D

Silti vaan lykkäsin omani jo Nettiautoon josko sen joku nappais tai ehdottais vaihtoa johonkin hienompaan!

On tämä tyhmää! Ja hienoa!!  ::)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

kavorka

Noniin, tunnustetaan ensin: koska vaihtomahdollisuus tuli yllättäen niin en tällä hetkellä tiedä mitä haluan.  ;D

Pitää alkaa täsmentämään haarukkaa:
- Toivottu budjettiluokka 35-50 kiloa, ei erityistä painotusta yläpäähän. Tunteella mennään ja poikkeuksia voi olla (se punainen Boxster 2010, mutta S5 unohtuu toistaiseksi)
- Mieluummin avo/coupe kuin sedan/farkku
- Mielellään riittävän ripeä, neliveto ja automaatti (nelarista tai automaatista voi luopua, ei molemmista)
- Kilometrit alle 80 000
- Rekisteröinti 2008 tai myöhemmin

Jotain tällaista.

Budjetti on joustava, mutta toisaalta eräs projekti saattaa syödä yllättävästi rahnulia, joten liikaa tunteelle ja halulle ei passaa antautua vietäväksi. Tämän vuoksi en ehkä uskalla lähteä katsomaan sitä Boxsteria...

Mulle ois voinut toimia myös se uusi Mini Coupe Roadster vai mikä onkaan...

Skula

Lainaus käyttäjältä: kavorka - 20.03.12 - klo:20:41
Noniin, tunnustetaan ensin: koska vaihtomahdollisuus tuli yllättäen niin en tällä hetkellä tiedä mitä haluan.  ;D

Pitää alkaa täsmentämään haarukkaa:

Tänne kannattaa tulla huutelemaan ennen kuin tietää mitä haluaa, tai mitä mistään on ylipäätään valmis maksamaan  ;)

Nimerkillä, kokemusta on  8)

Tunnen sympatiaa sinua kohtaan...
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Kärki

#227
Lainaus käyttäjältä: kavorka - 20.03.12 - klo:20:41
Budjetti on joustava, mutta toisaalta eräs projekti saattaa syödä yllättävästi rahnulia, joten liikaa tunteelle ja halulle ei passaa antautua vietäväksi. Tämän vuoksi en ehkä uskalla lähteä katsomaan sitä Boxsteria...

Oletan että kyseessä on Viikin AC:ssa myynnissä oleva punainen TechArt-korisarjalla varustettu Boxster. Ei kannata mennä katsomaan - koska jos menet, teet kaupat  :)

Auto tuli voin vuosi sitten myyntiin - silloin 69 900. Olen nähnyt ko. pelin livenä ja se on niin hieno että meinasin alkaa vuosi sitten hieromaan cabriosta kauppoja siihen  :)

Tosin, vaikka tuo TechArt-korisarjainen on hienonhieno, tarjoan silti vaihtoehdoksi tätä:
http://www.nettiauto.com/porsche/boxster/4360209

Boxsterin ja Boxster S:n ero on huomattavasti suurempi kuin mitä paperiarvot antaisivat olettaa - myös facelift 2.9:n ja vanhemman S:n ero.
Ottaisin kaikesta huolimatta noista kahdesta aivan ehdottomasti ja varmuudella S-version.

kavorka

#228
Skula: Noh, jos tänne pitää tulla valmiin ajatuksen kanssa niin sitten kyllä käyn tätä ajattelemista kirjoittamalla väärällä tavalla.  :P Jos muutaman vihjaa, niin perustetaan ketju jonka osa voi skipata: "Mitä haluan, mitä ostan?"

Nettiautoa hieman selattu. Tällä hetkellä jotenkin homma on jäänyt pyörimään TTS:n ja A5 SB (2.0TFSI q Aut) välille, jotain jokereita mukana. Tässä pari esimerkkiä:
http://www.nettiauto.com/audi/tt/4598678
http://www.nettiauto.com/audi/tt/3568353 (todella huono väri omaan silmääni - latistaa jotenkin olemuksen)
http://www.nettiauto.com/audi/a5/4581062
http://www.nettiauto.com/audi/a5/4555499
http://www.nettiauto.com/audi/a5/4611445
http://www.nettiauto.com/audi/a5/4603020
http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat-cc/3464244 (bensasyöppö, miksei sitten A5:sta kuitenkin)
http://www.nettiauto.com/ford/mustang/4262234

Kärki: Just se TechArtin korisarjalla varustettu... Luulenpa, että pitää sitten mennä katsomaan se Boxsteri!

Lisäys: Kärki, onko tuo sininen Boxster S samaa mallia kuin se punainen (eli onko eroa 2008 vs 2010 malleissa?). Tuota sinistä katselin tänään, pidän kovasti sinisen ja vaaleahkon nahan yhdistelmästä!!! Ja ässäydestä plussaa.

Lisäys2: Koska TTS:stä tai A5 SB:stä tulee uudet mallit? BMW:tä ei huvita tutkia koska uusi korimalli on tullut 3-sarjaan. Tai tulossa coupe-malliin. Kaipa Audissa on sama vika, uutta puskee nurkan takana. Muistelen, että työkaveri näytti uuden TT:n kuvia... 

Kärki

Lainaus käyttäjältä: kavorka - 20.03.12 - klo:21:13
Kärki, onko tuo sininen Boxster S samaa mallia kuin se punainen (eli onko eroa 2008 vs 2010 malleissa?). Tuota sinistä katselin tänään, pidän kovasti sinisen ja vaaleahkon nahan yhdistelmästä!!! Ja ässäydestä plussaa.

TechArt-korisarjainen on facelift-malli, sininen S on viimeisiä pre-faceliftauksia. Erot ovat loppujenlopuksi aika minimaalliset. Suurin ero tuli moottoreissa. Perusmallista tuli 2.7litraisen sijaan 2.9 litrainen. S:ään tuli reilut 10hv lisää.
S on kuitenkin suorituskyvyn puolesta niin eri auto, että noista kahdesta ottaisin ehdottomasti S:n. Käy ajamassa molemmat, niin huomaat mitä tarkoitan  :)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Kärki - 20.03.12 - klo:21:22
TechArt-korisarjainen on facelift-malli, sininen S on viimeisiä pre-faceliftauksia. Erot ovat loppujenlopuksi aika minimaalliset. Suurin ero tuli moottoreissa. Perusmallista tuli 2.7litraisen sijaan 2.9 litrainen. S:ään tuli reilut 10hv lisää.
S on kuitenkin suorituskyvyn puolesta niin eri auto, että noista kahdesta ottaisin ehdottomasti S:n. Käy ajamassa molemmat, niin huomaat mitä tarkoitan  :)

Toi korisarjan omaava punainen on kyllä HOT, vanteetkin on hienot.  ;) ;D

Toi konesommitelma ei oikein auennut mulle, eli peruskoneen 2,7:sta tuli 2,9 mutta se S on se 3,4 vai ( joka myös sai 10 hv lisää) ?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Kärki

#231
Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 20.03.12 - klo:21:36
Toi konesommitelma ei oikein auennut mulle, eli peruskoneen 2,7:sta tuli 2,9 mutta se S on se 3,4 vai ( joka myös sai 10 hv lisää) ?

Pre-facelift mallit on 2.7litrainen perus-Boxster ja 3.2litrainen S-versio (tuo sininen on ilmoituksesta poiketen 3.2litrainen) Faceliftauksessa kumpikin kone sai sen 2dl lisää, eli perusmallista tuli 2.9litrainen ja S-versiosta 3.4litrainen. Samalla tehot nousi molemmissa sen noin 10hv..eli 255heppaan ja 310:een heppaan.

S:n ja perusmallin käytännön ero on kuitenkin selvästi suurempi kuin mitä paperilla voisi kuvitella. Ehdottomasti S, jos suorituskyky merkitsee yhtään. Myös jarruissa ja alustassa on eroja, joista varsinkin alustaerot tuntuvat ajossa.

Edit: Nyt puhuin muuten koneista paskaa S:n osalta! Boxster S sai 3.4 litraisen koneen vuonna 2007 malliin, jolloin teho nousi 295 heppaan ja sitten faceliftauksen (2009) myötä vielä sen 15 heppaa siihen 310:een heppaan. Eli tuo sininen S on siis 3.4litraisella koneella kuten ilmoitus sanookin.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Kärki - 20.03.12 - klo:21:46
S sai 3.4 litraisen koneen vuonna 2007 malliin, jolloin teho nousi 295 heppaan

No tämä alkaa kuulostamaan jo tutulta t: v. 2007 ulkomailla työskennellyt ja punaisen 3.4 kaimaanin perään kuolannut  8)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Kärki

Jep..ensimmäinen Cayman malli oli nimenomaan Cayman S, joka esiteltiin syksyllä 2005 ja saman vuoden lopulla ensimmäiset Cayman S:t tulivat myyntiin. Cayman S:n kone oli alusta saakka 3.4 litrainen 295 heppainen, kunnes siitä sitten faceliftauksen yhteydessä tehtiin 320heppainen, mutta edelleen siis 3.4litrainen.

kavorka

Lainaus käyttäjältä: kavorka - 20.03.12 - klo:21:13
http://www.nettiauto.com/audi/tt/4598678
http://www.nettiauto.com/audi/a5/4555499

En tunne Audin varusteita kovin hyvin, saati hintatasoa. Puuttuuko näistä jotain oleellista, pystyykö TTS:ään lisäämään puhelinta varten bluetooth-yhteyden jälkikäteen ja onko esimerkiksi näissä kahdessa ok hintapyynti?

clima

Lainaus käyttäjältä: kavorka - 21.03.12 - klo:09:19
En tunne Audin varusteita kovin hyvin, saati hintatasoa. Puuttuuko näistä jotain oleellista, pystyykö TTS:ään lisäämään puhelinta varten bluetooth-yhteyden jälkikäteen ja onko esimerkiksi näissä kahdessa ok hintapyynti?

Vastaan vain tuohon A5:seen kun siitä on itsellä kokemusta.
Ihan hyvältä paketilta vaikuttaa, ihan tarpeellisiakin varusteita (näiden määrittely on subjektiivista) kuten quattro, soundsystem ja sporttipenkit löytyy.
Muuten olen hieman jäävi tuota kehumaan, mutta talvella tuo on ainakin kiva peli. Kesällä sua sitten harmittaisi kun ei tullut otettua sitä avoautoa.  ;)

Markku J

#236
Minusta hinnanalenema uuteen verraten on tuossa A5:ssä liian pieni. Pari vuotta vanha auto (takuu loppu) ja vain hiukan reilun kympin olisi hinta pudonnut (ilmoitettu 60 th lienee ovh ennen alennusta ?). Itse maksaisin sen kympin (+) ja ruksaisin haluamani kokoonpanon - uuden ilman käytön jälkiä, joita tuossa väistämättä jo on.

edit: Tämän hintaluokan autossa ekan vuoden pääomakulut ovat kokemuksieni mukaan luokkaa tonni/kk ja toinenkin vuosi lähellä sitä. Joten jossain alle 40 th hintaluokassa tuo voisi olla kiinnostava.

gloter

Markun kanssa samaa mieltä. Voipi olla että myyjä vain kokeilee kepillä jäätä tuolla hintapyynnillä. Pihinä ihmisenä ja rajallisen likviditeetin omaavana - välillä on tunne kuin kylvömiehellä keväällä, joka suuntaan saa olla viskelemässä - ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä että nämä +/- 50 tuhannen euron autot saavat jäädä osaltani uutena. Ensi maanantaina ajattelin käydä katsomassa tätä uutta 3-sarjan BMW:tä Markun innoittamana. Jos siitä vaikka olisi itselle käytettynä edukkaasti sopiva kulkine joskus tulevaisuudessa mutta farkkuna (nythän sitä ei vielä ole). Ajattelin olla uhkarohkea ja mennä ihan ilman varattua audienssia. Pääsisköhän sitä oikein ajamaankin? 320 bensa olisi mielenkiintoisin. Kerron sitten myöhemmin kuinka kävi ja mitkä olivat tunnelmat.

Koska nykyinen auto on vasta vuoden vanha ja mittarissa 16 tkm eikä ongelmia ja ominaisuudet olleet riittävät, ei vaihdon aika ole vielä käsillä. Mutta tutkimustyötä on aina hauska tehdä. Jos pysyttelen samassa hintaluokassa eli alle 40 tonnin, mieluummin lähempänä kolmeakymppiä, on vaihtoehtona nämä peruspertin ritsat uutena tai sitten esim. sopiva BMW/Audi tms. "hohdokkaampi" auto vähän käytettynä samassa hintaluokassa. Katsellaan...
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

clima

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 21.03.12 - klo:10:33
Minusta hinnanalenema uuteen verraten on tuossa A5:ssä liian pieni. Pari vuotta vanha auto (takuu loppu) ja vain hiukan reilun kympin olisi hinta pudonnut (ilmoitettu 60 th lienee ovh ennen alennusta ?). Itse maksaisin sen kympin (+) ja ruksaisin haluamani kokoonpanon - uuden ilman käytön jälkiä, joita tuossa väistämättä jo on.

edit: Tämän hintaluokan autossa ekan vuoden pääomakulut ovat kokemuksieni mukaan luokkaa tonni/kk ja toinenkin vuosi lähellä sitä. Joten jossain alle 40 th hintaluokassa tuo voisi olla kiinnostava.

Tuota hintaa en kommentoinut kun ei noita myytäviä ole tullut seurattua eikä siten vertailupohjaa. Mutta saako vastaavia quattroja jostain alle 40 tuhannella?

Kavorkalle vielä sen verran että jos mahdollisuus on hankkia individualisempi ja sporttisempi kulkine (esim. Boxster) niin käytä se hyväksesi, näillä perheautoilla ehtii sitten myöhemminkin kurvailla.  :)

kavorka

Lainaus käyttäjältä: clima - 21.03.12 - klo:11:49
Kavorkalle vielä sen verran että jos mahdollisuus on hankkia individualisempi ja sporttisempi kulkine (esim. Boxster) niin käytä se hyväksesi, näillä perheautoilla ehtii sitten myöhemminkin kurvailla.  :)
Jep, näin voisin toimia (tosin avopuolisolta pitää houkutella vihreä valoa... tiedän, tiedän, älkää sanoko mitään). Boxster pitäisi sitten kyllä olla talvikelpoinen ja tästä en ole vakuuttunut alustan mataluuden osalta. Kärki, toimisiko Boxster oikeasti talviautona? Kattoa en epäile.

Ajoin muuten lounasaikaan pienen lenkin työkaverin laina-autolla: Smart Fortwo. Olipas yllättävän hyvä.  8) Mutta en nosta tätä enää listalle:
http://www.nettiauto.com/smart/fortwo-cabrio/4655919
http://www.nettiauto.com/smart/fortwo-coupe/4321103

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy