Vikoja Karoqissa?

Aloittaja hjk, 20.06.18 - klo:09:57

« edellinen - seuraava »

jamo75

mitä tarkoittaa keskuslukitus ? jos tarkoitat jalalla heilautusta on anturi jäässä tai et ole tarpeeksi lähellä.

järkyttävän huono on laatu skodalla mutta omani menee huoltoon ensi viikolla kilsoja 14 tonnia, mitään muiden mainitsevia vikoja ei omassani ole ollut ellei pitkin huonoa kalibrointia lasketa. talvella pisteet on nousseet mutta kun taloudessa on nykyisin toinen iso farmari niin ei ole järkeä pitää kahta isoa autoa joten varmaan kesällä pitänee katsella mikä olisi korvaaja. gassumin asemalle on 6km joten kaasu kovasti houkuttelisi

Lainaus käyttäjältä: Skoda79 - 05.02.19 - klo:14:44
Alla on lokakuussa rekisteröity Karoq jolla nyt rullattu 8100km. Isompia ongelmia ei ole mutta tässä lyhyt listaus kohdalle tulleista vioista:
- Polttoainetankin luukku meni jumiin ja se vaihdettiin takuuseen. Mekanismi on edelleen heppoisen oloinen.
- Takajarrut kirskuu peruuttaessa
- Takaluukun lukitus ei reagoi keskuslukitukseen. Toimi aiemmin moitteetta mutta nyt pari päivää on avautunut vain kaukosäätimellä.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Skoda79

Keskuslukituksella tarkoitan sitä, että kaikki lukitut ovet avautuvat ja sulkeutuvat joko oven kahvaa koskettamalla tai sitten kaukosäätimellä. Allekirjoittaneen ajokki on ns. karvalakkimalli eli siinä ei ole automaattista takaluukkua.

Nyt takaluukun lukitus aukeaa vain kaukosäätimestä pitkään painamalla, aiemmin se avautui kuten pitääkin eli esim. etuoven kahvaan tarttumalla.

Ukki11

Kuusi viikkoa se uusi Karog kesti. Sähkötoiminen takaluukku ei enää lukkiudu, loppuimaisu ei toimi. Näyttöön jää punainen takaluukun kuva. Viedäänpä pajalle, taitaa mennä lukko vaihtoon.

Marty82

Onko muilla ollut ongelmia kaasun vasteen kanssa? Jälleen tänä aamuna auto seisoi keskellä risteystä, koska kaasun polkeminen ei vaikuttanut mihinkään. Kierrokset eivät nouse ja auto valuu keskelle risteystä, ellei jarru ole pohjassa. Mitään ylimääräisiä sähkölaitteita (tuulilasin tai takalasin lämmitys) ei ollut päällä joka saattaisi aiheuttaa kuormitusta. Kolme viikkoa sitten auto kävi huollossa saamassa 4 tuntia valohoitoa. Lopputulos oli, että kyseinen vika löytyy, mutta huolto ei voi tehdä mitään ennen kuin tehtaalta tulee päivitysohjelma.

Ajossa: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
Edelliset: Skoda Octavia Combi II 1.4 TSI DSG, Toyota Yaris, Audi A4 2.0 TFSI Quattro, Citroen ZX

Karoq

Lainaus käyttäjältä: Marty82 - 20.02.19 - klo:08:39
Onko muilla ollut ongelmia kaasun vasteen kanssa? Jälleen tänä aamuna auto seisoi keskellä risteystä, koska kaasun polkeminen ei vaikuttanut mihinkään. Kierrokset eivät nouse ja auto valuu keskelle risteystä, ellei jarru ole pohjassa. Mitään ylimääräisiä sähkölaitteita (tuulilasin tai takalasin lämmitys) ei ollut päällä joka saattaisi aiheuttaa kuormitusta. Kolme viikkoa sitten auto kävi huollossa saamassa 4 tuntia valohoitoa. Lopputulos oli, että kyseinen vika löytyy, mutta huolto ei voi tehdä mitään ennen kuin tehtaalta tulee päivitysohjelma.

Englannissa ollut sama vika, ei tietysti hirveästi selviä tuosta keskustelusta  8)
https://www.briskoda.net/forums/topic/452744-accelerator-not-working/
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Cracker

Lainaus käyttäjältä: Marty82 - 20.02.19 - klo:08:39
Onko muilla ollut ongelmia kaasun vasteen kanssa? Jälleen tänä aamuna auto seisoi keskellä risteystä, koska kaasun polkeminen ei vaikuttanut mihinkään. Kierrokset eivät nouse ja auto valuu keskelle risteystä, ellei jarru ole pohjassa. Mitään ylimääräisiä sähkölaitteita (tuulilasin tai takalasin lämmitys) ei ollut päällä joka saattaisi aiheuttaa kuormitusta. Kolme viikkoa sitten auto kävi huollossa saamassa 4 tuntia valohoitoa. Lopputulos oli, että kyseinen vika löytyy, mutta huolto ei voi tehdä mitään ennen kuin tehtaalta tulee päivitysohjelma.

Moi, Tämä sama vika löytyy ja odottaa tosiaan softapäivitystä. => Ei taida olla WAG "Ingenjörareilla" aivan tulenpalava kiire tämän kanssa

Vika ilmenee, kun on Lasin Lämmitys, joko automaattisesti tai napin kautta kytketty, niin silloin Auto ei ota kierroksia sattuman varaisesti.
Eli, kun lasin lämmitys ei aktiivisena, niin No Problem.

Itse laitan lasi ja max lämmityksen päälle, kun olen päässyt "isommalle tielle", jossa ei pysähdyksiä + Webastolla alkulämmöt :)
KODA OCTAVIA COMBI- TSI G-TEC
Historia:
Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI

Marty82

Lainaus käyttäjältä: Cracker - 21.02.19 - klo:14:48
Moi, Tämä sama vika löytyy ja odottaa tosiaan softapäivitystä. => Ei taida olla WAG "Ingenjörareilla" aivan tulenpalava kiire tämän kanssa

Vika ilmenee, kun on Lasin Lämmitys, joko automaattisesti tai napin kautta kytketty, niin silloin Auto ei ota kierroksia sattuman varaisesti.
Eli, kun lasin lämmitys ei aktiivisena, niin No Problem.

Itse laitan lasi ja max lämmityksen päälle, kun olen päässyt "isommalle tielle", jossa ei pysähdyksiä + Webastolla alkulämmöt :)

Kiitoksia tästä vinkistä. Olin kokonaan unohtanut, että tuulilasin lämmitys saattaa kytkeytyä automaattisesti, mikäli Climatronic tunnistaa "kiimahikeä".
Ajossa: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
Edelliset: Skoda Octavia Combi II 1.4 TSI DSG, Toyota Yaris, Audi A4 2.0 TFSI Quattro, Citroen ZX

jamo75

laitan aina tuulilasin, takalasin ja puhalluksen päälle kun lähden ja sammutan kun lämpenee. eikä ainakaan omassani mitään vastaavia ongelmia ole ollut, ajan kyllä lähes aina eco moodilla mutta tuskin liittyy asiaa

Lainaus käyttäjältä: Cracker - 21.02.19 - klo:14:48
Moi, Tämä sama vika löytyy ja odottaa tosiaan softapäivitystä. => Ei taida olla WAG "Ingenjörareilla" aivan tulenpalava kiire tämän kanssa

Vika ilmenee, kun on Lasin Lämmitys, joko automaattisesti tai napin kautta kytketty, niin silloin Auto ei ota kierroksia sattuman varaisesti.
Eli, kun lasin lämmitys ei aktiivisena, niin No Problem.

Itse laitan lasi ja max lämmityksen päälle, kun olen päässyt "isommalle tielle", jossa ei pysähdyksiä + Webastolla alkulämmöt :)
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Cracker

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 21.02.19 - klo:22:00
laitan aina tuulilasin, takalasin ja puhalluksen päälle kun lähden ja sammutan kun lämpenee. eikä ainakaan omassani mitään vastaavia ongelmia ole ollut, ajan kyllä lähes aina eco moodilla mutta tuskin liittyy asiaa

Tässähän saattaa olla se tilanne, että Sinulla on vanhempi ohjelmisto, joka toimii.
Oma auto luovutettu 11/2018

Mielestäni on aika hurjaa, että ohjelmisto päivitykset eivät kuulu normaalisti huolto ohjelmaa, vaan niitä päivitetään, jos on "kamppis" tms.

Tilanne johtaa jossain vaiheessa siihen, että tiellä liikkuu HW tasolla samoja autoja, mutta ne ovat ohjelmallisesti ihan eri puuta.

Ohjelmisto taso, kun alkaa olla todella merkittävä osa siitä, miten auto toimii ja mitä se kuluttaa.

BTW: Laitoin autokeskukselle meiliä, että kyselevät softan tilannetta.



Oli viikolla vaaratilanne, kun lähdin tasku parkista ja lasin lämmitys oli unohtunut päälle, Oli puoli autoa tiellä jo, mutta pakilta eteenpäin liikkuminen ei onnistunutkaa (ei kierroksia) ja bussi tulossa takaa :) => onneksi nosti vain sykettä hetkeksi.

PS: On tänne muuten saamarin vaikea vastata, viranomaispalveluihinkin on helpompi lähetä ä postaus
KODA OCTAVIA COMBI- TSI G-TEC
Historia:
Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI

Cracker

Ohjelmistopäivityksestä tilannetietoa:

Maahantuoja tiedottaa meitä heti päivityksen saavuttua.
Viimeisin tieto mikä meillä on niin valmistajaa on informoitu ja kaikki autot raportoidaan heille, jotta kiirehtisivät päivityksen kanssa.

Mutuna: Kesä korjaa ongelman puoleksi vuodeksi ja syksyllä ihmetellään taas ::)

KODA OCTAVIA COMBI- TSI G-TEC
Historia:
Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI

Karoq

Aika huonosti on toteutettu ovien alalistat, mutaa kertyy listan päälle ja luulisi olevan otolliset olosuhteet ruosteelle. Toisaalta kai nämä hajoaa ennen kun ovet ehtii mätänemään  :o
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Classix

Eilen ajaelin moottoriliikennetietä räntäsateessa käyttäen adaptiivista vakionopeussäädintä, tietoisena siitä, että auto saattaisi jossain kohtaa varoittaa toiminnon poiskytkeytymisestä. Ajettuani jo n. 40km matkan ja nopeuteni ollessa 100km/h huomasin yllättäen, että edellä olevan auton perä lähestyy ja autoni ei hidasta nopeutta, no painoin jarrua, jolloin vakionopeussäädin kytkeytyy pois ja vauhtini hidastui. Kytkin vakionopeussäätimen uudelleen ja taas lähestyi edelläajavan auton perä säädettyä välimatkaa lähemmäksi. Vasta toisen jarrutukseni jälkeen antoi mittaristo tavanomaiset varoitukset toiminnon pois kytkeytymisestä ja loppumatka ajeltiin sitten normaalisti, ilman vakkaria. Varovaisuutta kannattaa siis todellakin noudattaa ja erityisesti tietysti sadekeleillä, liikaa ei parane noihin avustimiin luottaa.
Skoda Yeti 1,2Tsi Active, Skoda Yeti 1,2Tsi Adventure, Skoda Yeti 1,4Tsi Dsg Experience, Toyota Auris TS Hybrid, Skoda Karoq 1,5Tsi Dsg Style.

esako62

Lainaus käyttäjältä: Marty82 - 20.02.19 - klo:08:39
Onko muilla ollut ongelmia kaasun vasteen kanssa? Jälleen tänä aamuna auto seisoi keskellä risteystä, koska kaasun polkeminen ei vaikuttanut mihinkään. Kierrokset eivät nouse ja auto valuu keskelle risteystä, ellei jarru ole pohjassa.

Onko tämä ongelma havaittu myös dieselmoottoristen Karoqien yhteydessä vai onko vain 1,5 bensaan liittyvä ongelma?

jamo75

empä tiedä turhan innokkasti tuo jarruttaa, volvossa ei esim. vierellä olevan auton ohitus aiheittanut mitään, tänäänkin innokas audi mies ohitti niin läheltä että oma auto alkoi jarruttamaan. toistaiseksi kyllä se vika koodi on aikaisemmin tullut, jos ajaa lyhyimmällä välillä jarrutus on hyvin voimakas jos auto sen päättää tehdä.

Lainaus käyttäjältä: esako62 - 25.03.19 - klo:19:19
Onko tämä ongelma havaittu myös dieselmoottoristen Karoqien yhteydessä vai onko vain 1,5 bensaan liittyvä ongelma?
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Marty82

Lainaus käyttäjältä: Cracker - 25.02.19 - klo:17:22
Ohjelmistopäivityksestä tilannetietoa:

Maahantuoja tiedottaa meitä heti päivityksen saavuttua.
Viimeisin tieto mikä meillä on niin valmistajaa on informoitu ja kaikki autot raportoidaan heille, jotta kiirehtisivät päivityksen kanssa.

Mutuna: Kesä korjaa ongelman puoleksi vuodeksi ja syksyllä ihmetellään taas ::)
Tänään auto kävi vihdoin ja viimein päivityksessä, liittyen kaasuongelmaan. Mutta lopputulos oli yhtä tyhjän kanssa. Tunnin verran auto sai taas valohoito ja sitten ilmoitettiin, ettei päivitys toimi odotetulla tavalla. Tai kuten huolto ilmoitti, että päivityksen yhteydessä ilmeni odottamattomia ongelmia. Tehtaalle on lähetetty info päivityssoftaan liittyen. Ja jälleen kerran asiakas jää nöyränä odottelemaan hamaan tulevaisuuteen, koska uusi päivitys saapuu.
Ajossa: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
Edelliset: Skoda Octavia Combi II 1.4 TSI DSG, Toyota Yaris, Audi A4 2.0 TFSI Quattro, Citroen ZX

Cracker

Ei kovin hyvältä näytä tuo Skodan softapuoli... Minulle ei edes ilmoitettu uudesta päivityksestä ja hyvä niin, jo ei toimi.  Koko softa stäkki on viritetty siten, että silloin tällöin kaatuu koko viihde järjestelmä, puhumattakaan apple car toiminnasta, joka ajoittain vain päättää olla yhdistämättä vaikka vaihtaa USB porttia / käynnistää auton / puhelimen uudelleen.

Onko tietoa, onko Seat ohjelmisto yhtä kehno ? => on mahdollisesti Aronaan vaihto tulossa.
KODA OCTAVIA COMBI- TSI G-TEC
Historia:
Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI

Marty82

Lainaus käyttäjältä: Cracker - 06.05.19 - klo:13:11
Ei kovin hyvältä näytä tuo Skodan softapuoli... Minulle ei edes ilmoitettu uudesta päivityksestä ja hyvä niin, jo ei toimi.  Koko softa stäkki on viritetty siten, että silloin tällöin kaatuu koko viihde järjestelmä, puhumattakaan apple car toiminnasta, joka ajoittain vain päättää olla yhdistämättä vaikka vaihtaa USB porttia / käynnistää auton / puhelimen uudelleen.

Onko tietoa, onko Seat ohjelmisto yhtä kehno ? => on mahdollisesti Aronaan vaihto tulossa.
Edellisen viestini jälkeen meni noin viikko ja uusi päivityssofta saapui. Se saatiin asennettua kunnolla ja en ole sen jälkeen enää kyseistä kaasuongelmaa todennut. Toki kelit on lämpenemään päin, mutta muutaman kerran on aamuisin tullut laitettua kaikki mahdolliset lämmittimet päälle ja liikkeelle.

Apple car ei tosiaankaan aina yhdisty. Välillä on myös radio jäänyt päälle kun auto on sammutettu. Mikään nappi tai volume-pyörylä ei reagoi.
Ajossa: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
Edelliset: Skoda Octavia Combi II 1.4 TSI DSG, Toyota Yaris, Audi A4 2.0 TFSI Quattro, Citroen ZX

iltanen

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 31.01.19 - klo:22:18
Loppuu kerrasta kun tekee pari voimakkaampaa jarrutusta, eli on ihan puhtaasti käytön puutetta. ABS:t paukkumaan vain.
Puoli vuotta nyt jarruteltu ja miksikään ei ole muuttunut...
Skoda Kodiaq 1.5 TSI 6-v Ambition (2018)

jamo75

18t KM mittarissa 1v 4kk takana eilen tuli autoa siirrettäessä tarkista öljyn taso ilmoitus. alle sen röpelöisen osan oli jo eli ei ole kyllä järkeä long life 2v 30th KM öljyn vaihtovälisssä. aikaisimmissa autoisssa öljyt on aina vaihdettu vuosittain niin sinänsä kulutusta ole seurannut.

kulutus taas hyppäsi kun turun moottoritietä tulee sahattua, ei paljon alle 7 mennä
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Keitsi

Lainaus käyttäjältä: Skoda79 - 05.02.19 - klo:14:44
Alla on lokakuussa rekisteröity Karoq jolla nyt rullattu 8100km. Isompia ongelmia ei ole mutta tässä lyhyt listaus kohdalle tulleista vioista:
- Polttoainetankin luukku meni jumiin ja se vaihdettiin takuuseen. Mekanismi on edelleen heppoisen oloinen.
- Takajarrut kirskuu peruuttaessa
- Takaluukun lukitus ei reagoi keskuslukitukseen. Toimi aiemmin moitteetta mutta nyt pari päivää on avautunut vain kaukosäätimellä.

Mulla ollut uudessa GTI Polossa samaa jarrujen kirskuntaa peruutettaessa. Myyjäliike sanoi, ettei voi tehdä mitään, joten vein Airportin VW Centeriin, jossa palat hiottiin ja jarrut säädettiin. Sen jälkeen ei ole enää vinkunut. Kuulemma ainakin T-Rocissa on samaa vikaa. Eli kyllä se on hyvä mahdollisuus saada huollossa kuntoon.

Kaltsu75

Oma auto saatu 4/2018 ja nyt ajettu 26tkm. Tyytyväinen olen ollut, asiallinen menopeli.

Jos jotain saisin parantaa, niin keskikyynärnoja saisi nousta ylemmäsä. Ei tule ääriasennossakaan
ihan niin korkealle, kuin mitä ite tykkäisin pitää. Ja se bensatankin luukku ei aukea koskaan eka yrittämällä, aina saa muutaman kerran sitä painella. Ja joo, olen painanut "oikeasta" kohdasta, ei vaan toimi ihan täydellisesti.

Vikoja on ollut yksi, muutaman muunkin täällä mainitsema asia, eli takajarrujen nirinä ja narina. Tästä otin huoltoon yhteyttä ja käytin auton siellä. Kuulemma on Skodalla tunnistettu vaiva, siitä oli huoltoihin tullut tiedote. Alkuperäiset jarrupalat eivät ole olleet täysin toimivat ja maahantuojan kautta on tullut ohjeistus, että ne vaihdetaan kokonaan uusiin (erilaisiin/eri valmistajalta kuin orkkikset). Tämä tehtiin myös oman auton kohdalla. Nyt ei ole kirskuntaa kuulunut. Ei tuosta kait mitään takaisinkutsukampanjaa kait ole, mutta vika on näköjään tiedossa.
Ajossa: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG Exclusive Lava Blue -21

Nestori

3/18 käyttöönotettu 2,0TDI 150 DSG 4x4, ajettu rapiat 20tkm. Ainoa takuumurhe oli adaptiivinen vakkari, jonka tutka vaihdettiin haamukäytöksen takia. Herjaili jopa kesäaamuisin sumentuneesta näkymästä ja putosi pois pelistä. Audiojärjestelmä paukahtelee silloin tällöin säikyttäen kaikki, mutta lääkettä siihen ei ole löytynyt, vikakoodi viittaa supparin audioväylään. Se kolmiosainen takapenkkiratkaisu ei ole yhtäään viisaampi kuin silloin kun ilmestyi Roomsteriin. Hankala käyttää. Suppasen takia tavaratilan pohja ei säädettävissä, jonka takia takapenkit käänettynä lattiassa kynnys. Muuten ollut vain nautinnollista ajoa, mitä nyt välillä toivoisi hieman pehmeämpää jousitusta ja alhaisempaa äänimaailmaa (alkuperäisillä Bridgestoneilla mennään). Keskikulutus pysynyt alle 6l/100km, vaikka aika suuri osa ajosta on mökkimatkaa moottoritiellä ja kiitämistä kehä 1:llä.Kokonaisuutena kuitenkin erittäin vahvasti plussan puolella.

jussi2406

Ihmettelin myyjälle kun Navikaattori opastaa vain englannin kielellä, sanoi ettei muita ole!? Ilmaiset Here kartat puhelimessa kyllä osaavat suomea ja 50â,¬n TomTom, mutta Vag-autojen 1000â,¬ Here ei. Oletteko löytäneet mistä saa suomenkieliset vaikka rahalla vai ostanko TomTomin?

clacson

Lainaus käyttäjältä: jussi2406 - 07.06.19 - klo:14:38
Ihmettelin myyjälle kun Navikaattori opastaa vain englannin kielellä, sanoi ettei muita ole!? Ilmaiset Here kartat puhelimessa kyllä osaavat suomea ja 50â,¬n TomTom, mutta Vag-autojen 1000â,¬ Here ei. Oletteko löytäneet mistä saa suomenkieliset vaikka rahalla vai ostanko TomTomin?
Varmaan viime kädessä rahasta. VAG-konserni ostanut vain ne kielet, joiden puuttumisesta tulisi suurin poru. Kun ovat kuitenkin vain tiedostoja, niin ei luulisi olevan kummoinen jippo, että lisäkieliä voisi ladata ja toisia poistaa, perustietotekniikkaa.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

jamo75

en tiennytkään että autoon sai pelkän navigaattorin vai tuleeko sun tom tomin mukana kaiutin setti ja subbarit.

tolla 50EUR TomTomilla ei kyllä tee yhtään mitään parempi käyttää käynnykkää vähän ladukkaat navit sitten maksaakisen siinä 500EUR kieppeillä... sen 50EUR navin aukkukin kestää noin 30min navigoiti moodissa ennenkuin sitä pitää ladata ja se kuumentuu tulikuumaksi

Lainaus käyttäjältä: jussi2406 - 07.06.19 - klo:14:38
Ihmettelin myyjälle kun Navikaattori opastaa vain englannin kielellä, sanoi ettei muita ole!? Ilmaiset Here kartat puhelimessa kyllä osaavat suomea ja 50â,¬n TomTom, mutta Vag-autojen 1000â,¬ Here ei. Oletteko löytäneet mistä saa suomenkieliset vaikka rahalla vai ostanko TomTomin?
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Karoq

14tkm ja ensimmäinen vikavalo. Pakokaasujen valvontajärjestelmä. Huomenna varmaan koodien lukuun.
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Karoq

Pakokaasu järjestelmän anturi vaihdettu ja homma ok. 55 e kuulemma osan hinta.

Samalla sain vaihteiston päivityksen jonka pitäisi poistaa nykiminen kylmänä.
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Kaltsu75

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 09.06.19 - klo:08:56
en tiennytkään että autoon sai pelkän navigaattorin vai tuleeko sun tom tomin mukana kaiutin setti ja subbarit.

tolla 50EUR TomTomilla ei kyllä tee yhtään mitään parempi käyttää käynnykkää vähän ladukkaat navit sitten maksaakisen siinä 500EUR kieppeillä... sen 50EUR navin aukkukin kestää noin 30min navigoiti moodissa ennenkuin sitä pitää ladata ja se kuumentuu tulikuumaksi

Itsellä 100e TomTom, eihän se mikään huippu ole, mutta hintaansa nähden ihan ok. Ei tullut mieleenkään maksaa 600e lisähintaa Amundsenista ja Skodan navista. Kyllä se akku sen pari tuntia kestää, jos sulla on joku kestänyt vain 30min niin siinä on jotain vikaa. Ja piuhan päässähän toi navi on koko ajan, eli virtaa tulee koko ajan. Eli sinänsä ihan sama vaikka ei akku paljoa kestäisikään.
Ajossa: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG Exclusive Lava Blue -21

jamo75

yksi kummallinen ongelma tässä on toistunut jatkuvasti, tiedä onko se vagn perus ominaisuus. kun tankkaan auton täyteen on ajotietokoneen range about 700km tms ja bensa mittari pohjassa. nykyisin saa ajaa yli 100km enenkuin mittari liikkuu mihinkään, viimeksikin range itseasiassa nousi moottoritiellä ajellessani. kun mittari alkaa ajan myötä liikkumaan liikkuu se hyvin nopeasti eteenpäin 3/4 tankin kohdalle.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

b1mpo

Ei sitä bensamittaria ja rangea kannata ihmetellä. Edellisellä autolla pääsi kolmisen sataa kilometriä, ennenkuin neula värähti. Toki tankkaustyyli on aina piripintaan, jota auto ei osaa ottaa huomioon. Rangehan muuttuu sitten taas ajotyylin mukaan. Nykyisen auton range oli varmasti ihmeissään, kun ensimmäisen tankkauksen jälkeen lupasi ~700km ajoa, mutta sitten laskukaavat meni uusiksi ajotyylin perusteella. 1070km tankin vajutessa range ja trippi yhteenlaskettuna oli todellinen range. Nyt on tankkauksesta ajettu 65km ja range näyttää 930, eli 995km yhteensä. Tuosta se vielä sitten nousee tuo yhteislukema, kun tankkausputkesta tms. aine vajenee.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy