Passat 2011 facelift

Aloittaja joukose, 05.11.10 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 25.11.10 - klo:12:23
Itse moottoritekniikkahan on konsernin sisällä melko samaa kamaa. 2.0 TFSI on harvoja, missä on jotain eroa. Itse asiassa koko konsernin moottoritekniikkaa on aika pahasti jäljessä esim. bemua ja johtotähteä.

Koko konsernin moottoritekniikka? Tarkoittaako tämä siis koko konsernin moottorivalikoimaa, vai vain pelkästään 4 sylinteristen dieselien tehokkainta versiota 4.2m-4.7m pituisissa autoissa?

Yhdelläkään toisella autonvalmistajalla ei ole olemassa samanlaista moottoripalettia kuin mitä VAGilla on vedettävissä hihastaan. En oikein keksi miten siitä päästään yksittäisten moottorien esimerkillä päätelmään, että muut olisivat moottorien kehityksessä edellä.
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

(ylppy)

bmw:n moottoritekniikka kyllä noussut ihan uudelle tasolle niin kulutuksen/tehojen kuin päästöjenkin suhteen.onko ohittanut vag:n niin tiedä nyt sit mitä siellä on hihassaan,mb:stä en tiedä eikä kyllä kiinnostakkaan  ;) pikkasen meni kyl ohi aiheen....

JTjones

Lainaa;)pikkasen meni kyl ohi aiheen....

Juu niin tuntuu menevän. Sanotaanko nyt sitten äkkiä oma mielipide aiheeseen Audi vs. muut VAGit ennen kuin joku pistää pelin poikki: Audi on ylihinnoitellun Volkswagenin ylihinnoiteltu "premium"-tekele. Varsinkin lisävarusteet Audiin ovat JÃ,,RKYTTÃ,,VÃ,,N hintaisia.  :o

Mutta takaisin aiheeseen:

Osaako joku sanoa, että jos ruksii Passattiin nuo takasivuturvatyynyt, niin estääkö se vauvanistuimen pitämisen takapenkillä? Minulle kun tuo keväällä maailmaan tupsahtava rääpäle ja vauvan/lastenistuimet ovat ihan uusi juttu.  ;)

VAG!

#63
aa

VAG!

#64
aa


Tikka

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 25.11.10 - klo:10:00
Muistelen Skula että tässä taannoin manasit volkkarin sinne alempaan kastiin, ja että vageista vain Audi.
Niin ja minä muistelen, että skula kirosi DSG:n vielä alempaan kastiin ;D

tn62634

Tollanen oli näytillä Lyypekissä:



Uploaded with ImageShack.us

Markku J

Aika hieno noilla kromilistoilla minun makuuni. Voisi tuo olla kelpo vaihtoehto - vielä kun sen saisi 3.0 TDI -koneella 4 Motion -versiona.

VAG!

#69
aa

mla

Lainaus käyttäjältä: skula - 25.11.10 - klo:19:06
Uuteen pasunaan ei saa Paketti III:sta tilattua RCD510 soittimella!

Peruutuskameran ja Paketti III:n jos haluaa niin on pakko ottaa RNS510..

Idioottimaista. Täh?

Vai onko myyjä ja VW:n kofiguraattorit ihan ulalla?

Taisi nyt minun myyjä "myydä" minulla sekundaa..

Eikös hinnastossa lue Passat III paketissa "Radio- ja navigointijärjestelmä RNS 315, kosketusvärinäyttö 5"" ja "Peruutuskamera dynaamisilla apuviivoilla
Tilattava myös Passat-paketti I ja kosketusnäytöllinen radio/navigointijärjestelmä." - eikös nuo vähän niin kuin ole yhteensopivia?
Ainakin konfiguraattori antaa nuo naittaa keskenään.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

MTu

Maahantuojan sivuilta näyttää löytyvän teksti "Uusi Passat ennakkoesittelyssä 26.11. alkaen!"
Jokos noi kiesit sitte olis lasipalatseissa näytillä...
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

downtime

Lainaus käyttäjältä: MTu - 26.11.10 - klo:10:32
Maahantuojan sivuilta näyttää löytyvän teksti "Uusi Passat ennakkoesittelyssä 26.11. alkaen!"
Jokos noi kiesit sitte olis lasipalatseissa näytillä...

Mulle myyjä ilmoitti että vko 48 tai 49 tulee ekat koeajoautot liikkeeseen ajettavaksi.

JTjones

Tein eilen pikaisen soittokierroksen muutamaan PK-seudun VW-puljuun ja ainakin Keravan Laakkosella on huomenna näytillä uusi sedan ja ehkä Variant ehtii näytille myös.

Porvoon Laakkosella on koejettavana ensi viikosta alkaen sedan ja Variant. VW Center Espoossa on myös ensi viikosta alkaen koeajettavia, mutta vain alkuun sedaneja. Variantit seuraavat viikon kahden viiveellä.

Että kyllähän noita alkaa jo olemaan...  ::)

K70

Kävin konfiguraattoria kopaisemassa ja kas, nyt on Passatissakin taas mahdollista saada beiget matot "Kangasverhoilu Matera, Desert beige" yhteydessä. Vielä kun turvavyöt olisi sävy sävyyn.

VAG!

#75
aa

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 26.11.10 - klo:13:23
Tätä minä olen ihmetellyt monissa kalliimmissakin autoissa. Miksi turvavyöt on mustat vaaleilla nahoilla? Tai BMW:n logiikka, että vyöt on kyllä samaa sävyä verhoilun kanssa, mutta itse solki on musta.

Joo, saattaa kuulostaa monesta pilkunviilamiselta, mutta ottaa jotenkin omaan silmään noi "väärän väriset" vyöt :)

Esim. Mersussa, joka usein käsitetään ns. kalliimmaksi autoksi, on Classicissa ollut mustat vyöt ja Elegancessa ja Avantgardessa sisustuksen sävyyn tehdyt. Amerikkalaisissa on jo ollut iät ja ajat vyöt samaa sävyä penkkien kanssa, vaikka amerikkalaisten sisustusmateriaaleissa jotain puutteita voi vaativampi ostaja löytääkin.

VAG!

#77
aa

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 26.11.10 - klo:13:51
Onko varmasti näin? Minulla on jotenkin erittäin selkeä muistikuva ainakin Avantgarde Eemelistä, jossa oli tyylikäs nahkaverhoilu ja mustat vyöt.

No, en tiedä nyt näistä ihan uusimmista malleista (204 &212), mutta esitteestä luin tästä asiasta juuri eilen 203-mallin osalta. Voisi kuvitella, ettei ainakaan huonommaksi olisi mennyt.

Itsellä on mustat verhoilut sekä 211:ssä että 203:ssa ja ne ovat Eleganceja, joten en niistäkään pääse muuten kommentoimaan kuin esitteeseen painetun tekstin perusteella.

VAG!

#79
aa

sotka

Lainaus käyttäjältä: MTu - 26.11.10 - klo:10:32
Maahantuojan sivuilta näyttää löytyvän teksti "Uusi Passat ennakkoesittelyssä 26.11. alkaen!"
Jokos noi kiesit sitte olis lasipalatseissa näytillä...

Ainakin Oulussa Pörhöllä oli eilen 25.11 uusi sedan esillä. Keula näytti ihan hyvältä, sisälle kurkatessa en eroja vanhaan oikein huomannut.

tn62634

#81
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 26.11.10 - klo:14:02
Mitäpä Mobilesta ei löytäisi. Hakuun 2010 rekisteröidyt eemelit nahkaverhoilulla ja ensimmäinen on tämä:



Tämä on kerniä (MB-Artico tekonahka) eikä oikeaa nahkaa. Alempi uudempi varmaan sama juttu... Ja lienevät W211 Classic ja W212 perusmalli.

Tässä Elegance, jossa aitoa nahkaa:



Siinäkin tosin soljet mustat. :(

Qrmu

Hienot matot tuossa vikassa kuvassa. Onkohan ihan tehtaalta tullut tuollaisena. ;)
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

VAG!

#83
aa

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Qrmu - 26.11.10 - klo:14:42
Hienot matot tuossa vikassa kuvassa. Onkohan ihan tehtaalta tullut tuollaisena. ;)

Taitaa olla jonkun Muhammedin auto. Niissä näkyy usein tuollaista tuunausta.. ;D

VAG!

#85
aa

tn62634

Joo ja taustapeilistä saattaa roikkua myös jotain itämaista ornamenttikuviota sisältävä neulos.

downtime

Lainaus käyttäjältä: sotka - 26.11.10 - klo:14:09
Ainakin Oulussa Pörhöllä oli eilen 25.11 uusi sedan esillä. Keula näytti ihan hyvältä, sisälle kurkatessa en eroja vanhaan oikein huomannut.

Mutta ei vielä koeajettavissa. Aikoivat sieltä ilmoitella kun tulee koeajettavaksi. Tosin kyllä kyselin Varianttia :)

JTjones

Kyllä viimeistään tuore EuroNCAP-testi "todistaa" uuden Passatin vain vanhasta faceliftatuksi.

Testissä käytettiin edellistä korimallia ja todetaan seuraavaa: "Applies to all applies facelifted Passat's of the specification tested"  ;)

http://www.euroncap.com/results/vw/passat/2010/415.aspx

Että näin...  :D  Mutta tämähän jo tiedettiin.



xmasa

Ainakin 1kpl Passatin farkkuja löytyi tänään Vantaan VW Centeristä.
Nyk: Avensis -18
Ex: BMW F31 320iA xDrive -13
Ex: Toyota Auris -14
Ex: VeeWee Golf TSI -09

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy