Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Keke78

#1
Lainaus käyttäjältä: SNG - 01.01.19 - klo:11:33
Nastarenkaiden turhan korkea osuus talvirenkaista ja teiden järkyttävä suolaus. Noista kun päästään eroon niin voidaan käyttää pienemmän rakeisuuskäyrän asfalttibetonia.

Mun mielestä raskaissa ajoneuvoissa pitäisi olla talvirenkaat ihan kaikilla akseleilla talviaikaan. Raskaalla liikenteellähän suolausta perustellaan. Itärekoillakaan ei sitten pitäisi olla MITÃ,,Ã,,N ASIAAA teillemme silestoneilla.

Kilpailu on mennyt niin naurettavan kovaksi että ei voi miettiä rengastuksessa sitä mikä pitää parhaiten vaan sitä missä on pienin vierintävastus.

Jos jossain asiassa Suomessa toimii kilpailu niin se on logistiikka ja tavaran kuljetus.

Ja teolisuus sanelee kokoajan tiukempia vaatimuksia tehokkuuden suhteen ja voitelee Trafia muuttamaan lakeja vuoden välein.

#2
Mitä kaikkea sitten lopulta vaihdetaan kun vaihdetaan 'moottori' maahantuojan piikkiin.

Mikä kaikki siellä konepellin alla on uutta ja mikä vanhaa moisen operaation jälkeen. Vaihdetaanko turbo, katti yms kaikki muut vastaavat osat jotka ovat voineet vaurioitua öljynsyönnin seurauksena.

Kustannuksista sen verran omalla autolla (1,4 tsi) ajettu 100 000km/4 vuotta ja joudun maksamaan työstä 30% ja osista en mitään.

Ilmeisesti ihan kohtalainen diili?
#3
Lainaus käyttäjältä: fourvalve - 08.02.14 - klo:12:01
Se öljynkulutus ei vaikuta päästöihin, ainakaan omassa bemarissa mikä tunnetusti kuluttaa öljyä varsinkin kun enemmän polkee ja silti päästöarvot erittäin hyvät. Eiköhän se vika ole muualla.

Luulis että sen on pakko vaikuttaa jos sitä katoaa litra johonkin 4 bensatankillisen aikana. Vai mihin helvettiin se katoaa.

Miten bemari käyttäytyy kun ajat parkkiin, nouseeko 5minsaa sammuttamisen jälkeen savu putkista? Mulla tupruttaa savua kuin mummonmökin hormi pakkaskelillä.
#4
Lainaus käyttäjältä: kaide - 08.02.14 - klo:11:58
Noniin , se on sitten pajalle. Puola / puolat rikki -> huono kipinä -> rikas seos . Tulpat voi myös olla likaiset jos tosiaan syö öljyä , tämä lienee halvin tarkistus . Tukkeessa oleva tai risa lambda ei sytkähäikkää kyllä tee .

Tuo kävi pajalla silloin kun hyytyi tienposeen (epc + moottorin vikavalo, ei saanu startata ite ajoturvan eukon mukaan). Olivat ne kuulemman jotain puolia kokeilleet ristiin ja yrittänneet ettiä vikaa sytytyksestä mutta ei ollut löytynyt mitään.

Keskiviikkona alkavat kuulemman purkamaan kattia. Vittu kyllä hermot menee lopullisesti jos tästä joutuu ite maksamaan jotain. Alta 3v vanha auto jolla ajettu 60tonnia.



#5
Lainaus käyttäjältä: pomo - 08.02.14 - klo:11:51
Ei oo ollut ongelmia, öljyn kulutus väheni selkeästi kun vaihdoin LL-öljystä mobilin 0w-40 öljyyn. Suosittelen, auto 1.8tsi mv 2010 eli tänä vuonna toinen katsastus!

Olihan sulla kone varmasti lämmin?

Ajelin noin 20km koko ajan sportilla joten luulis koneen olleen lämmin. Ja auto ei ehtiny seisoa pihassa ko 5 minsaa kunnes lähti katsastusmiehen matkaan.
#6
Lainaus käyttäjältä: static - 08.02.14 - klo:11:32
Noi arvot viittaisi siihen, että polttoainetta on palamistapahtumassa liikaa tai ilmaa liian vähän.. Jos sen CO-arvon olisit saanut yli 6%, niin olisit saannu ajokiellon kaupan päälle  :D

Onko kulutus ollut normaalia korkeampi? Tohonhan voi vaikuttaa sitten myös sytytys,lamba, yms.. vikakoodit ei kerro mitään?

En mä ole huomannu mitään poikkeavaa kulutusta. Samaa reilua 8 litraa tuo on vienyt talvella aina (siis ajotietokoneen lukema).

Tosiaan auto hyytyi tienposkeen pari viikkoa sitten ja vika oli 'sytytyshäiriö sylinteri 4'.
Muutenkin tuntuu että tehot ovat hukassa. 100 km/h vauhdista kun tempaisee lumipolanteella kaasun pohjaan niin ei edes yritä sutia. 
#7
Lainaus käyttäjältä: kaide - 08.02.14 - klo:11:24
Oiskos vaan Lambda anturi paskana? Ehkäpä juuri öljyn tukkima....

Risa lambda nimittäin sotkee kaiken muunkin ja tuossa näyttäisi olevan kaikki vähän pielessä. Laitas tyhjäkäyntiarvot vielä


EDIT :  Tuolla lambda arvolla seokset on siis todella rikkaalla . Onko lambda sekaisin vai viekö tuo bensaa kuinka paljon ? Jos seokset on todella noin pahasti pielessä, sen luulisi näkyvän noin 2-3 litraa kasvaneena kulutuksena. Jos kulutus ei ole kasvanut rajusti, lienee vika anturissa joka kertoo tietokoneelle mitä sattuu arvoja.

Ei tuossa lapussa ole tyhjäkäynnin kohdalla kun maininta OBD OK

Kulutus on ainakin ajotietokoneen mukaan pysynyt suunnilleen samoissa . Tankkaamalla ei hajuakaan ko ei ole tullut seurattua todellista kulutusta.

Se tässä pelottaa että joutuu itse maksumieheksi jos menee kattia ja muuta uusiksi. Jos johtuis öljynsyönnistä niin ois toivoa saada takuuseen koska siitä on mustaa valkoisella kulutusmittauksen muodossa + tuohon on tehty niitä huohotinfiksejä.

ps. auto hyytyi reilut pari viikkoa sitten tienposkeen. Lopulta mitään 'vikaa ei löytynyt', kuitattiin pelkästään vikakoodit pois. Ainoa vikakoodi mitä testeri näytti oli 'sytyshäiriö sylinteri 4.

#8
Morjentes,

Mitens porukalla on mennyt öljyä iloisesti hörppivät tsi/tsfi-koneet läpi katsastuksen päästötesteistä, onko ollut ongelmia?

Tai ihan muuten vaan onko ollut ongelmia päästöjen kanssa tsi-koneiden kanssa ja jos on ollut niin missä on ollut vikaa?

Oma auto ajettu 60tkm ja eka katsastus perjantaina, hylky tuli että heilahti (1.4 tsi 132kw).

2000r/min päästöt: CO%: 3,1  HC PPM:439  O2:,06 CO2:12,7  LAMBDA: ,885

Itellä ei ole hajuakaan mitä noista arvoista voi päätellä vian suhteen, jos joku noista jotain tajuaa niin saa sivistää tolloa.
#9
Skoda / Vs: Miten päädyit Skodaan
15.12.13 - klo:11:07
Ko ei ollu varaa parempaan :-) Tuli kutsu penkinlämmittimen huoltoon tehtaan puolesta, jos roiskuttelis vähän tiukkaa viinaa tuohon penkille niin saiskohan sen syttyyn.... Toivo eläää....
#10
Mitä enemmän kenkää tuolle antaa sitä enemmän se imee bensaa ja öljyä :-) Talvella saattaa päästä 5000km ilman lisäystä mutta keväällä kun tiet alkavat sulaa ja saa kesärenkaat alle niin 1000km voi olla tiukassa.

Vaan minkäs teet, se on ominaisuus jonka kanssa pitää elää. En jaksanu alkaa aikanaan mitään ristiretkeä asian tiimoilta ja nyt se on varmaan jo myöhäistäkin kun takuu oli ja meni. Shit is the pants, i'll repeat, shit is in the pants. Enemmän kuin tuo öljyn kulutus mua vituttaa mahdollinen välyksien aiheuttama tehon puute. Perkele 180 hepasta on maksettu ja niitten on oltava kaikkien tallissa kun mittarissa on vasta 70k.

Kellotin / vertailin omaa romua youtube videoon jossa kiihdytettiin 0-200km/h ja oma auto näytti kiihtyvän jopa paremmin joten kait ne kaikki 180 muulia ovat vielä tallissa.
#11
Kori ja valot / Vs: Haalistuuko punainen?
06.12.13 - klo:12:48
Lainaus käyttäjältä: Länskäri - 06.12.13 - klo:12:20
Punainen väri oli "ennenvanhaan" kuuluisa siitä että UV-säteily poltti sen pilalle parissa kesässä. Siksi olen välttänyt sitä viime vuosituhannen loppupuolelta saakka.
Ovatkohan nykyiset peruspunaiset parempia?

Ainakin Skodan perus CorradoRed haalistuu todella pahasti. Oma auto näyttää kirkkaalla ilmalla lähinnä pinkiltä. Vahattukkin on mutta ei ole hirveästi auttanut.
#12
Lainaus käyttäjältä: Nykäne - 01.12.13 - klo:10:46



Tais olla jo 16 vaihde silmässä kun noin pahaa jälkeä tuli.... Ja nitrojen vaihe 6....

EI niin kova vauhtia / pitkää kiihdytystä etteikö fast and furious leffassa löytyis vielä yks pykälä / nitro napppi lisää jolla toinen jää kuin täi munakarvaan.
#13
Fabia II (07-14) / Vs: Fabia RS
01.12.13 - klo:10:42
Nyt alkaa selveneen miksi Skoda myyjän vaihtotarjous Ocu räsään oli mitä oli... Olis tosiaankin pitäny vaihtaa se Leon Fr silloin keväällä kun ois saanu 20k vaihdossa 2v vanhasta romusta. Nyt saa varmaan sen 10k.
#14
Lainaus käyttäjältä: VAG! - 26.10.13 - klo:12:02
Jos kierrokset putoavat aikaisemman vaihdon johdosta alle 4500 kiekan, niin sitten veikkaisin persdynon huijaavan.

Juu näin mä olen sen itsekkin järkeillyt, eiköhän nuo ole silleen ohjelmoitu et saadaan max. kiihtyvyys. Johtunee siitä että sitä vaihtotapahtumaa tuskin huomaa kun huudattaa kierrokset kahvaan asti, pikkasen aikasemmin ite vaihtamalla tulee hetkellisesti sitä ns. vedon / väännön tunnetta.
#15
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
26.10.13 - klo:11:50
Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 26.10.13 - klo:11:18
Omat fiilikset TSI DSG:llä tukevat juuri tuota droppaavaa vääntöä, vaikka laatikko oli sportilla niin se 'roikotti' sitä vaihdetta liian pitkään isolla, sitten kun se vaihtoi seuraavan vaihteen ( ja kierrokset tippuivat 4xxx rpm. tienoille) oli havaittavissa lievää penkkiin liimautumista (=muulin potkua).

Edit. meinas mennä väärään ketjuun.

Omia huomioita tsi-dsg combosta. Sportilla kun ajelee pitkään niin käyttää liian isoa pykälää. Eli jos kärkyn ohitusta niin pudotan ite sportilla vielä yhden pykälän alas siinä vaiheessa kun tempaistaan kaasu pohjaan.

Toistaalta taas max kaasupohjassa kiihdytyksessä tuntuu pitävän liian pitkään pientä pykälää sisässä. Kun vaihtaa ite karvaa aikaisemmin niin ainakin persdynon mukaan kiihtyy nopeampaa. 

#16
Toki.

Ostin muuten tänään uudet kesärenkaat Räsään, hauska sattuma oli se että ne ovat yhtä leveät kuin penikseni on pitkä: 28cm.
#17
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
12.10.13 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: zagg - 12.10.13 - klo:20:09
no kyllä tuo 190-25x väli oli jo aika tuskaa...

Mun mielestä tuo kelaa vauhtia arveluttavankin hyvin juuri tuolla 190+ jälkeen. Tulee taas mieleen että minkälaisessa alamäessä, myötätuuessa ja kottikärryn renkailla tuo video on kuvattu.
#18
Lainaus käyttäjältä: focceristi - 14.09.13 - klo:15:35
Kertokaapa kokemuksianne hyvityshinnoista tai alennuksista jos Leonia ja esim golfin ja ocun hintoja vertaillaan. Luulen että moni on miettinyt näitä vag ryhmän autoja. Itsekin olin aiemmin aikeissa ocu combin hankkia mutta leon st olisi kyllä ulkonäön ja hinnan suhteen tällä hetkellä kiinnostava. Seatia en ole koskaan harkinnut mutta nyt..? Onko uusi leon ollut luotettava kulkine? Tekniikkahan näissä 3ssa taitaa olla aika sama mutta juuri luotettavuutta olisi hakusessa vai onko se sana vag autoissa oikeutettu? Omistin 2 koppa ocun pari vuotta ja vakkari ja ilmastoinnin kompura hajosivat, muuten tyytyväinen.  Entä se leonin sisämelu vai onko sitä? Ainakin lehdissä kehuttu hiljaiseksi.

Keväällä oisin saanu Fabia räsästä 20k vaihdossa töppöperä Leoniin (1.8fr n. 30k listahinta). Vittu ois pitänu iskeä nimi paperiin samantien, viimeviikolla tarjos 16k vaihdossa 36k octaviaan eri liike.   
#19
Vahvasti näyttää siltä että Leon st lähtee täälläkin tilaukseen jossain vaiheessa. Ajelin torstain Octavia räsällä ja en tiiä, jotenki se ei vaan sytyttäny siihen malliin että oisin valmis maksamaan 5k enemmän verrattuna Leoniin (räsä combi tsi dsg vs Leon st 1.8fr dsg). Leonin ulkonäkö on parempi ja kulkee melkein samaan tahtiin. Ocussa on paremman varusteet mutta kyse on sellaisista varusteista joilla en tee mitään (adaptiivinen vakkari, tutkat yms. muut hässäkät).

Ja kun tosiaan kun Leon ei myy ja Octavia räsä myy kuin jäätelö helvetissä niin vaihtohyvitys on jotain ihan eri luokkaa ainakin täällä meidän paikallisella diilerillä.
#20
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
07.09.13 - klo:23:23
Perkele, minun on pakko myöntää että mulla ei sitten lopulta olekkaan varaa ostaa Räsä kolmosta :-( +20k on liikaa pätkää autoon (enpä oo varma edes saisinko kun ei ole tätä kämpääkään vielä montaa kymppiä maksettu).

Suoraan sanottuna vituttaa. Näin jo itseni ensikeväänä kyykyttämässä Audeja Prisman valoissa vaan ei pysty eikä kykene :-(
#21
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
07.09.13 - klo:18:20
Lainaus käyttäjältä: sala - 07.09.13 - klo:16:21
Tuo 20s kyllä kieltämättä ihmetyttää itseänikin, löytyy youtubesta Skoda Octavia III RS TSI 2013 - acceleration 0-246 km/h, top speed test and more

Onkoha tämä ihan totta... Oma romu on kuin täi tervassa 150 km/h jälkeen mutta tämä videon auto näyttää suorastan repivän vielä noissa nopeuksissa.

40 heppaa ei luulis ihan noin paljoa vaikuttavan.

Näin jähmeästi lähtee kevyempi kiesi 180 hepalla:https://www.youtube.com/watch?v=Qhzcnbsyym8
#22
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
06.09.13 - klo:22:30
Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 06.09.13 - klo:22:28
Eikö olisi kannattanut laittaa nimi paperiin ::)

Itseasiassa varmaankin olis. Se vaan oli aikaa kun st mallien hinnat eivät olleet selvillä ja mä tarvin farkun.
#23
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
06.09.13 - klo:22:25
Lainaus käyttäjältä: nikob - 06.09.13 - klo:22:20
Jotenkin kuvassa näytti tuo väli pienemmältä, mutta kuvakulma vääristää kyllä voi myös. Jokatapauksessa tuo väli syö RS mallien sporttista näköä hieman, sama vika Fabiassa mutta tämän on todennut jo moni muukin.

Ootko kyselly vaihtotarjouksia fabiaräsä vs ocu3räsä, jos oot niin minkälaisista summista on puhuttu?

Ens to lähtee ocu koeajoon kun räsä menee 60 000km huoltoon ja alustava vaihtoväliraha 20k..... Kulimalli tsi-manuaali combiin. Eli hyvitys fabiasta 15k.

Aika paskalta tarjoukselta tuo tuntuu kun 3kk sitten Laakkonen tarjos n.32 tonnin Leoniin 20k vaihdossa.

#24
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 02.09.13 - klo:20:18
Tuskin ne pöljiä on. Tottakai se heillekin on selvää että polttoaineen hinnan korottaminen olisi yksinkertaisin tapa verottaa auton käyttöä. Mutta se tuskin on edes se päätavoite mihin pyritään, vaan juuri tuo kyttäysjärjestelmän rakentaminen jota voidaan käyttää vaikka mihin, vain mielikuvitus on rajana...
Pitäisiköhän muuttaa pohjoiskoreaan ....

Siis juuri tämähän tässä on takana. Samalla saadaan narautettua jokainen liikennerikkomus, kilometrikorvauskikkailu, puolet aviorikoksista jne... Alkavat Orwellinkin scifit muuttumaan pikkuhiljaa arkirealismiksi, hiukan kuummottavaa.
#25
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
31.08.13 - klo:19:24
Voi vitun laatuvaikutelma, come on, se on Skoda.... Persaukisten Audi. Sitäpaitsi jos vertaa Leoniin niin mä tykkään skodan sisustuksesta, vähemmän Lediä ja muuta härpäkettä ei oo aina pahasta...

Näyttää pahasti siltä että miekin joudun tuon uuden räsän lunastaan itselleni, ei sille vaan voi mitään että siinä on hintaansa nähden aika paljon autoa.
#26
Leikitellään numeroilla. Miun palkka on about 40k vuodessa. Siitä menee heiti kättelyssä 30% ennakkoveroon, kunnallisveroon ja muihin veronkaltaisiin maksuihin. Saan siis 28k käteen vuodessa. Tästä 28 tonnista ostan joka kk 360 eurolla bensaa + 300 eurolla röökiä ja viinaa. Jää 20k. Ostin toissa vuonna uuden auton josta oli autoveroa muistaakseni 8k. Olen ostanut myös asunnon tässä pari vuotta sitten josta maksoin varainsiirtoveron. Ja kun pieraisen siitä menee alv24%..... Autovero on 500/vuosi, sitä ei enää jaksa edes laskea mukaan kun on niin pieni summa.

En oo pahemmin kiitosta saanut alkon edessä päivystäviltä juopoilta ja viher-vasureilta.... Tuloerot kasvavat Suomessa, ilmeisesti jonkun mielestä se käytännön 70% palkasta ei riitä, pitäis antaa vielä enemmän hengailijoille. Haistakaa vittu sanon minä.
#27
Lehmät lentää ennenkuin tällainen lakiuudistus tulee suomeen. Pitää muistaa että ne 60km/h käkkivät mummot ja papat pahoittavat mielensä jos joku ajaa liian lujaa heistä ohi.

Yleensäkkin aina joku pahoittaa mielensä joten mitään uudistuksia Suomeen on turha toivoa. Paitsi lisää kontrollia ja regulointia.
#28
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 04.08.13 - klo:21:40
Tänä viikonloppuna mentiin sitten mökille niin että isi istui takapankillä. Muutamia huomioita. Menomatkalla ajeltiin varmaan kymmenen kilsaa tasan nopeusrajoituksen mukaan ohituskaistalla, ei siis ohitettavia. Kymmenennen auton ohitettua oikelta ehdotin varovasti että jos kuitenkin ajaisimme tuota oikenapuoleista kaistaa. Kauhea ärähdys vastauksesi, mutta sinne siirryimme. Päätin etten kommentoi enää mitään. Loput 100 kilsaa motaria seilailtiin sitten 100 - 150 km/h vauhtia milloin mitäkin kaistaa. Touhu vaikutti minusta ihan mielipuoliselta.

Päästiin sitten mökkiä lähempänä ajelemaan pikkuteitä jotka ovat mutkaisia ja joiden tiedän olevan huonossa kunnossa. Huomio kiinnittyi mielestäni aivan vääriin tilannenopeuksiin, mutkat tuli vastaan niin äkisti, että niihin piti tosissaan jarrutella, tai sitten päästeltiin menemään Juan Manuel Fangio tyyliin tosi vauhdikkaasti. Kuoppiin ja patteihin jarrutettiin voimakkaasti juuri niiden päällä, julmettujen alustan paukkeiden säestyksellä.

Takaisin tultiin ihan samoin ohjein. Moottoritiellä ohitetaan auto ja nopeus nousee +140 km/h tunnissa, sen jälkeen vilkku päälle ja takaisin oikealle kaistalle jota ajetaan kunnes edessä ajaa hitaammin ajava. Häntä lähestytään niin että pitää jarruttaa. Tuossa tappituntumassa aletaan sitten ensimmäistä kertaa katsomaan peiliin että mitenköhän pääsisi ohi. Noh, muut huristelee 140 km/h ohi, eikä väliin heti oikein mahdu. Ihmisellä puuttuu täysin kyky lukea ja seurata muuta liikennettä, hän ikään kuin ajaa ainoastaan sitä kohtaa missä juuri on. Ei katsele peiliin, eikä seuraa liikennettä kauempana edessä.

Tähän kun vielä lisätään se että joku onnistuu jokaisen vaihdon yhteydessä saamaan auton nykäisemään kaksi kertaa. Kerran kytkintä poljettaessa ja toisen kun se nostetaan. Voitte kuvitella että joutuu keskittymään turpansa kiinni pitämiseen. Ai niin paluu matkalla ohitimme saman fiat punton ainakin 6 kertaa. Fiiuli kyllä piti vauhtinsa, me emme...  :-\

En ole tainnut 6 vuoteen olla eukon kyydissä yli kilometrin matkaa ilman perheriitaa. Kyllähän sen tietää mitä siitä seuraa kun toinen ei vaan osaa saatana ajaa pätkääkään ja meikäläinen istuu kaljoissani kyydissä.

Muutaman oikeesti pahan läheltäpititilanteen jälkeen olen oppinut sen verran hillitsemään itseäni että se tappelu tulee nykyään yleensä vasta kun ollaan perillä.
#29
Taidan odotella tuon farkku Leonin ensin ja katella miltä se näyttää ja tuntuu.

Octaviassa ois kyllä hinta/teho/varuste suhde kohdillaan, olis vaan välillä mukava ostaa auto joka oikeesti näyttää hyvältä.

ps. nyt kun kohta joka toisella Pertillä on räsä niin on pakko saada auto jolla voi tylyttää räsä kolmosta, ihan periaatteen vuoksi :-)
#30
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
09.08.13 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Antza - 09.08.13 - klo:17:47
Seuraavaksi joku pahoittaa mielensä että mikä tämä tällainen VAG-foorumi on missä keskustellaan vain uudesta RS-Octaviasta..  ;D

Myöhäistä, pahoitin jo....

Nyt koettelee oikein tosissaan, eilen viimeksi pahoitin mieleni siitä että Kiinalaiset käyvät kovalla rahalla täällä susirajalla bongaamassa  luonnossa eläviä karhuja.

Tulevat tänne ja vievät minun karhunäkymäni.....

Peeveli 44:43:34, Luukas 34:34 Jumalan portilla me kaikki olemme samanarvoisia (eli yhtä kommareita, kunnianhimottomia ja saamattomia)

ps. en osaa ottaa enää huumorilla fraasia 'pahoittaa mielensä', kukaan joka lukee surirajan uutisten yleisöpalstaa ei pysty siihen parin kuukauden jälkeen, olen pahoillani.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy