Golf 89 vesivuoto matkustajan puolella

Aloittaja art-b, 14.08.16 - klo:23:49

« edellinen - seuraava »

art-b

Hei,

Vedet tulee sisään tipottain, mutta kuitenkin niin paljon, että jos auto seisoo yön sateessa, niin matto on litsimärkä parin kymmenen neliösentin alueelta. Ei vesi kuitenkaan lattialla lainehdi. Luulen paikallistaneeni vuotokohdat sisäpuolelta, mutta en ymmärrä, että miten niihin pääsee käsiksi "ulkopuolelta" tai siis siltä puolelta mistä vesi valuu. Toinen vuotopaikka on hansikaslokeron takana / yläpuolella. Eriste on märkää parin sentin alueelta, mutta en lähtenyt repimään sitä irti, eli en oo varma mitä siellä eristeen takan on.


Kuva on otettu selällään maaten matkustajan jalkatilassa. Musta muovi kuvan alareunassa on hansikaslokeron alapuoli.

Toinen vuotopaikka on sisäilman lämmittimen vieressä, missä kaksi peltiä kohtaavat. En oikein ymmärrä, että mistä tilasta vesi tulee. Käsittääkseni tilaan ei pääse käsiksi moottoritilasta eikä se oli samaa tilaa matkustamonkaan kanssa, vaan joku välissä oleva?



Kuva on otettu selällään maaten matkustajan jalkatilassa. Musta muoviosa keskellä ylhäällä on sisäilman lämmittimen kiinnike. Luulen, että vesi vuotaa aivan sen vieressä olevasta metallien liitoksesta. Kuvassa keskellä alhaalla oleva valkoinen trikookangas on matkustajanpuolen sisäilmakanava.

Miten korjaan vuodot? Oon melko varma, että vuodot ei johdu oven hajonneesta eristekalvosta tai moottoritilan tukkiutuneista vedenpoistoaukoista.

Kiitos!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy