A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

Flat

Lämittääkö se koneen riittävästi ? Ja tyhmä kysymys, millä tyylillä se lämmittää koneen? Ylipäätään koko systeemmin toimintaperiaate on itselleni vieras, joku polttoainetohotin syttyy päälle ja lämmittää jotain nestettä joka sitten kiertää vähän joka paikassa ? Vähentääkö koneen lämmitys sisätilöjen lämmitystehoa ?  Noista teidän viesteistä voi päätellä että toimii varsin hyvin.

Comfort paketin peräkoukkuhan on irroitettava ja mitään näkyvää ei ole kun se on pois ?

tpu

Lainaus käyttäjältä: Flat - 02.08.19 - klo:10:18
Comfort paketin peräkoukkuhan on irroitettava ja mitään näkyvää ei ole kun se on pois ?

Ei se irrotettava ole, vaan se kääntyy siististi puskurin alle täysin näkymättömiin. Ja napista painamalla sen saa taas esiin, kun tarvitsee.

ile

Lainaus käyttäjältä: Flat - 02.08.19 - klo:10:18
Lämittääkö se koneen riittävästi ? Ja tyhmä kysymys, millä tyylillä se lämmittää koneen? Ylipäätään koko systeemmin toimintaperiaate on itselleni vieras, joku polttoainetohotin syttyy päälle ja lämmittää jotain nestettä joka sitten kiertää vähän joka paikassa ? Vähentääkö koneen lämmitys sisätilöjen lämmitystehoa ?  Noista teidän viesteistä voi päätellä että toimii varsin hyvin.

Comfort paketin peräkoukkuhan on irroitettava ja mitään näkyvää ei ole kun se on pois ?

En ole nyt eber-webasto -spesialisti, mutta annetaan nyt omat pari centtiä miten tuo omassa biilissä menee (tai luulen sen menevän). Eber on jotenkin nestekierron välissä ja lämmitti vakiona kabiinin kiertoa (eli lämpimän veden kierto vain lämppärin kennolle). Joku N279 -venttiili sitten ohjaa kiertääkö eberiltä tuleva lämmin vesi vain lämppärin kennolle vai myös moottoriin.

VCDS:lla koodasin tuon niin, että Eber lämmittää myös moottorin ja lämppärin kennon & "kierto auki". Kun kesken talven tämän tein, lämmitys heikentyi selvästi kabiinissa ja lämmitysaikaa tuo vaatii nykyisellään noin 2x kuin ennen. Ennen muutosta kabiini oli täysin lämmin ja lasit sulia noin 20 minuutissa. Nyt 30-40min on minimi, että ikkunat on edes sulaneet juuri ja juuri. Yli -15:ssa ei riitä puoli tuntia riitä millään kaikkien lasien sulamiseen.

Kuitenkin tuntuu paremmalle, että eber lämmittää myös moottoria kuin täräyttää se kylmänä käyntiin. Toki kaipa se lämppärin kennon lämpimämmän kierron vesikin sitten moottorille tulee jolloin voisi kuvitella, että se nopeammin lämpenee, mutta tuo kompromissi ollut aika ok.


ile

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 02.08.19 - klo:13:20
Mihin ihmeen saunaan te haluatte talvella mennä?
Eihän ole mitään älyä sitä lämmitintä huudattaa 20 min enempää.
Siinä ajassa saa hyvän peruslämmön koneelle ja kabiiniin.
Ajoon heti ja lämpiää suht. äkkiä.
Itse käytän bens. autossa pakkasilla viimasuojia, auttaa pirusti.
Keväällä kun otin liian aikaisin pois niin ero oli huomattava, ei uskois.

Noh - haluaisin nyt ainakin että ei tarvitse laseja skrabata, nahat ole superkylmät ja moottori on lämmennyt :D Kun eberi lämmittää moottoria sekä kabiinia, 20min ei riitä ainakaan tuossa että lasit olisi sulanneet kun vähääkään enemmän pakkasta. Jos saa laseja putsailla auki ja moottorin lämpeämiseen menee esim puolet työmatkasta, mitä tuota edes lämmittämään yhtään.

Flat

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 02.08.19 - klo:13:20

Itse käytän bens. autossa pakkasilla viimasuojia, auttaa pirusti.
Keväällä kun otin liian aikaisin pois niin ero oli huomattava, ei uskois.

kiitos selvennyksistä

viimasuojan bensakoneessa ? hmmm....bensakonethan lämpenee nopeasti ja lämpöä riittää toisin kuin tiisselissä. No ei siitä tietysti haittaakaan ole.

b1mpo

Kyllä bensa lämpenee maskin kanssa nopeammin ja moottoritila pysyy siistimpänä. Tietysti kannattaa seurata öljyn lämpöjä silloin, kun bensassa käyttää maskia leudolla säällä.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Flat

Kyllä sitä kai varmaan "uskaltaa" ottaa uuteen tuon comfort paketin myös. Muuten paketti alkaa olla kasassa, joten vielä hieman vääntöä hinnasta ja sitten nimet paperiin ja odottamaan.

Ohikulkija

Lainaus käyttäjältä: Flat - 03.08.19 - klo:09:13
Kyllä sitä kai varmaan "uskaltaa" ottaa uuteen tuon comfort paketin myös. Muuten paketti alkaa olla kasassa, joten vielä hieman vääntöä hinnasta ja sitten nimet paperiin ja odottamaan.
Millainen paketti on tulossa? Avant ilmeisesti, mikä kone jne?

Flat

Lainaus käyttäjältä: Ohikulkija - 04.08.19 - klo:15:28
Millainen paketti on tulossa? Avant ilmeisesti, mikä kone jne?

Sämpylä:
A4 Avant Business S line 40 TFSI 140 kW MHEV S         
      
Lisämausteet:         
Bang & Olufsen 3D Sound System         
Audi virtuaalinen mittaristo plus         
Tummennetut takasivulasit ja takalasi         
Pneumaattisesti säädettävä ristiseläntuki etuistuimille hierontatoiminnolla         
Daytona-harmaa, helmiäisväri         
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä, tasainen alaosa         
Laajennettu LED -sisävalopaketti, valittavissa 30 värivaihtoehtoa         
Trend-nahkapaketti          
2 USB-latauspistoketta takaistuimella         
Säilytyslokeropaketti          
Audi pre sense basic -järjestelmä         
Matrix LED -ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla         
Comfort -paketti
Sis. Vetokoukku, seisontalämmitys- ja tuuletus kaukosäätimellä, automaattisesti himmentyvä taustapeili sekä etusivulasit äänieristelasia.          
S line -sisätilapaketti
Sis. Sequenz kangas/-nahkaverhoillut urheiluistuimet, Harjattu tumma alumiini matta somistelistat, musta sisäkaton verhoilu, polkimet ja jalkatuki jaloteräspinnoitteella, kiiltävän mustat somisteet (sis. säilytyslokeron kannen automaattivaihteisissa malleissa), Mustan sisäkaton verhoilu; Kontrastisaumaompeleet S line -monitoimiurheiluohjauspyörässä, ohjauspyörän otekohdat rei'itetyllä nahalla, S line logot istuimien selkänojissa, ohjauspyörässä, ovien kynnyslistoissa sekä etulokasuojissa. Valaistut alumiiniset etuovien kynnyslistat S logolla.   

Eiköhän tuo maistu ihan hyvältä.


Ohikulkija

Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.08.19 - klo:16:07
Sämpylä:
A4 Avant Business S line 40 TFSI 140 kW MHEV S         
… …
…
Eiköhän tuo maistu ihan hyvältä.

Hieno paketti tulossa! Maistuu varmasti. No tietenkin se quattro vielä kruunaisi, mutta varsinkin bensiini koneella hinta pomppaa älyttömiin lukuihin.

mi16

Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.08.19 - klo:16:07
Sämpylä:
A4 Avant Business S line 40 TFSI 140 kW MHEV S         
      
Lisämausteet:         
Bang & Olufsen 3D Sound System         
Audi virtuaalinen mittaristo plus         
Tummennetut takasivulasit ja takalasi         
Pneumaattisesti säädettävä ristiseläntuki etuistuimille hierontatoiminnolla         
Daytona-harmaa, helmiäisväri         
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä, tasainen alaosa         
Laajennettu LED -sisävalopaketti, valittavissa 30 värivaihtoehtoa         
Trend-nahkapaketti          
2 USB-latauspistoketta takaistuimella         
Säilytyslokeropaketti          
Audi pre sense basic -järjestelmä         
Matrix LED -ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla         
Comfort -paketti
Sis. Vetokoukku, seisontalämmitys- ja tuuletus kaukosäätimellä, automaattisesti himmentyvä taustapeili sekä etusivulasit äänieristelasia.          
S line -sisätilapaketti
Sis. Sequenz kangas/-nahkaverhoillut urheiluistuimet, Harjattu tumma alumiini matta somistelistat, musta sisäkaton verhoilu, polkimet ja jalkatuki jaloteräspinnoitteella, kiiltävän mustat somisteet (sis. säilytyslokeron kannen automaattivaihteisissa malleissa), Mustan sisäkaton verhoilu; Kontrastisaumaompeleet S line -monitoimiurheiluohjauspyörässä, ohjauspyörän otekohdat rei'itetyllä nahalla, S line logot istuimien selkänojissa, ohjauspyörässä, ovien kynnyslistoissa sekä etulokasuojissa. Valaistut alumiiniset etuovien kynnyslistat S logolla.   

Eiköhän tuo maistu ihan hyvältä.

Itse tilasin myös uuden ja huomasin, että vararengas ei ole vakiona. Kanttaa tilata se. Nostaa päästöjä grammalla, mutta aika korvaamaton kun sitä tarvitsee

Jakkeh

Ostin käytetyn 2016 A4:n keväällä ja mukana tuli kesärenkaina Rialin Kodiak 16 tuumaiset vanteet Goodyearin efficientgrip performance kumeilla. Ostohetkellä jo päätin, että kesäksi ostan 18 tuumaiset ja Rialit sai mennä suoraan varastoon.

Onko nämä 16 tuumaiset tehtaalta tulleet vanteet?  Paistoleima 3817 ja taitaa olla yhden kesän ajetut. Nyt pitäisi päästä eroon pois nurkista pyörimästä.

Flat

Lainaus käyttäjältä: mi16 - 05.08.19 - klo:08:56
Itse tilasin myös uuden ja huomasin, että vararengas ei ole vakiona. Kanttaa tilata se. Nostaa päästöjä grammalla, mutta aika korvaamaton kun sitä tarvitsee

Tuon asian olen kokonaan missannut. Varatenkaale oli käyttöä viime syksynä, ja onhan se korvaamaton, paikkapulloilla menon jatkumisesta ei ole takuita.

Quattrokin olis kiva, mutta bensaversiona hinta hyppää liikaa....harmi.

LEMMY

Itse on tullut kanssa autonvaihtoa pyöriteltyä. Kaiken mailman malleja on tullut väsättyä ja käytettyjäkin tullut katseltua. Kaksi nelivetoautoa ollut viimeisenä, niin ei haluaisi siitä ominaisuudesta luopua. Toi bensa quattro tulee vaan niin hintavaksi ettei oikeen inspiroi. 40 TFSI etuvetoa tullut itsekin nyt S line versiolla  ja mustapaketilla pyöriteltyä. B&O on kanssa pakko-ostos ja sisävalopaketti ja digimittari että saisi jotain vaihtelua. S sisäpaketti olisi kanssa hieno. Alkaa vaan sitten se vajaavetoinenkin maksaa. Taloyhtiön sähköverkko ei hybridiä kestä latailla, niin se ei innosta paljoakaan.

Vaikeaa on valinta ja hirveästi huonompaan ei kiinnosta vaihtaa...
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

optilab

Lainaus käyttäjältä: LEMMY - 05.08.19 - klo:12:47
Itse on tullut kanssa autonvaihtoa pyöriteltyä. Kaiken mailman malleja on tullut väsättyä ja käytettyjäkin tullut katseltua. Kaksi nelivetoautoa ollut viimeisenä, niin ei haluaisi siitä ominaisuudesta luopua. Toi bensa quattro tulee vaan niin hintavaksi ettei oikeen inspiroi. 40 TFSI etuvetoa tullut itsekin nyt S line versiolla  ja mustapaketilla pyöriteltyä. B&O on kanssa pakko-ostos ja sisävalopaketti ja digimittari että saisi jotain vaihtelua. S sisäpaketti olisi kanssa hieno. Alkaa vaan sitten se vajaavetoinenkin maksaa. Taloyhtiön sähköverkko ei hybridiä kestä latailla, niin se ei innosta paljoakaan.

Vaikeaa on valinta ja hirveästi huonompaan ei kiinnosta vaihtaa...

Jos olet tottunut quattroilla ajelemaan, niin kulttuurishokkiahan se sitten vajaavetoisella pukkaa  ;D
Itsellä nyt odotusautona 1.0 tsi Golf ja tuollakin maitopurkin kokoisella koneella eturenkaat jauhaa tyhjää märällä, kun yritän hiukan ripeämmin liittyä johonkin aavistuksen ripeämmin liikennöidyn väylän letkan väliin paikoiltaan. Nelikko lähtee niin eleettömästi ja erohan toki korostuu sitten puurolumessa. Tokihan sitä voi ja pitääkin suhteuttaa ajotapa käytettävissä olevaan vetotapaan, mutta jos kerta edelliset olleet nelikkoja, niin ikävä tulee etuvedolla.

Mutta kieltämättä, Audilta puuttuu bensaquattro sopivasta hintaluokasta.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

Enskatus

Juu tuon takia tuli diisselivehe hankittua, kyllä Audin pitää olla neliveto. No kyllä tuo naftalla käyväkin on ihan kiva ollut, ei siinä mitään  ;D

Mk233

Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.08.19 - klo:16:07
Sämpylä:
A4 Avant Business S line 40 TFSI 140 kW MHEV S         
      
Lisämausteet:         
Bang & Olufsen 3D Sound System         
Audi virtuaalinen mittaristo plus         
Tummennetut takasivulasit ja takalasi         
Pneumaattisesti säädettävä ristiseläntuki etuistuimille hierontatoiminnolla         
Daytona-harmaa, helmiäisväri         
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä, tasainen alaosa         
Laajennettu LED -sisävalopaketti, valittavissa 30 värivaihtoehtoa         
Trend-nahkapaketti          
2 USB-latauspistoketta takaistuimella         
Säilytyslokeropaketti          
Audi pre sense basic -järjestelmä         
Matrix LED -ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla         
Comfort -paketti
Sis. Vetokoukku, seisontalämmitys- ja tuuletus kaukosäätimellä, automaattisesti himmentyvä taustapeili sekä etusivulasit äänieristelasia.          
S line -sisätilapaketti
Sis. Sequenz kangas/-nahkaverhoillut urheiluistuimet, Harjattu tumma alumiini matta somistelistat, musta sisäkaton verhoilu, polkimet ja jalkatuki jaloteräspinnoitteella, kiiltävän mustat somisteet (sis. säilytyslokeron kannen automaattivaihteisissa malleissa), Mustan sisäkaton verhoilu; Kontrastisaumaompeleet S line -monitoimiurheiluohjauspyörässä, ohjauspyörän otekohdat rei'itetyllä nahalla, S line logot istuimien selkänojissa, ohjauspyörässä, ovien kynnyslistoissa sekä etulokasuojissa. Valaistut alumiiniset etuovien kynnyslistat S logolla.   

Eiköhän tuo maistu ihan hyvältä.

Otatko 18" vanteet vai 19"? Mun pakettiin tuli CB5 kontrastiharmaat 18". Ajattelin nyt talvipyöriksi gmp atom 19" musta. Flippaan sit toisinpäin kun ekat setit ajettu loppuun. Vähän vaan ihmetytti kun pyysin tarjousta niin rengasliike laitto nokian kitkat koossa 255/35/19?

Flat

Laitan noille auton mukana tuleville 18" vanteille talvirenkaat alle. Varmaan kesäksi tulee myös 18",  eli mennään mukavuuspainotteisesti.  Mut saa nähdä mitä keväällä sitten tapahtuu.

Flat

Lainaus käyttäjältä: mi16 - 05.08.19 - klo:08:56
Itse tilasin myös uuden ja huomasin, että vararengas ei ole vakiona. Kanttaa tilata se. Nostaa päästöjä grammalla, mutta aika korvaamaton kun sitä tarvitsee

Tarkemmin katsoin tätä, rengas maksaa about 250 EUR, mutta 1 g päästölisäys lisääkin kokonaishintaa sitten 430 EUR:lla.
Jokin tässä suomen verotussysteemissä mättää.   Vararenkaan omistamisestakin rankaistaan.


Flat

Mitäs mieltä raati on vanteista ( lisämaksuttomista ):

Vakio S-line ( eikös tämä ole uusi vannetuttavuus )



tai tämä:


vau tämä ( eikös tämä oluut ennen vakio s-line vanne?)


vai tämä, (lisämaksullinen 18" vanne, onkohan talvikelpoinen ?)

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: Flat - 06.08.19 - klo:19:46
Mitäs mieltä raati on vanteista ( lisämaksuttomista ):


Numero 2, näyttävät molemmilta puolilta katsottuna samanlaisena ja helppo puhdistaa.

tpu

Lainaus käyttäjältä: ksuuk - 06.08.19 - klo:19:55
Numero 2, näyttävät molemmilta puolilta katsottuna samanlaisena ja helppo puhdistaa.

Itse olen ollut siinä käsityksessä, että näissä vannesarjoissa, joissa kuvio on tuollainen kaareva, on aina 2 samanlaista vannetta ja toiset 2 ovat sitten peilikuvia, jolloin kuvion suunta on aina samaan suuntaan molemmilla puolin autoa.

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: tpu - 06.08.19 - klo:21:36
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että näissä vannesarjoissa, joissa kuvio on tuollainen kaareva, on aina 2 samanlaista vannetta ja toiset 2 ovat sitten peilikuvia, jolloin kuvion suunta on aina samaan suuntaan molemmilla puolin autoa.

Eipäs ole, aina on 4 samanlaista vannetta, katso esimerkiksi - https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37034841/Audi/Q3/2019/Tampere?page=5&searchType=usedCar

Mk233

Itse ottaisin noista kolmannet. Vika on jostain skodan mallista tuttu.

tpu

Lainaus käyttäjältä: ksuuk - 06.08.19 - klo:22:20
Eipäs ole, aina on 4 samanlaista vannetta, katso esimerkiksi - https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37034841/Audi/Q3/2019/Tampere?page=5&searchType=usedCar

No hyi hitto :) Hyvä tietää, niin ei tule tuollaisia valittua.

a_jaba

Ã,,änestän numero 2:sta. Numero 3 näyttää liikaa mesen vanteilta  :D
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

PeteFinn

Kakkonen tai nelonen. Kolmas on tosiaan ihan Mesen vanteen näköinen. Kakkonen lienee helppohoitoisempi talvivanteena. Hyvännäköiset kesävanteet voi sitten käydä ostamassa ihan muualta  ;D

th

Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.08.19 - klo:16:07
Sämpylä:
A4 Avant Business S line 40 TFSI 140 kW MHEV S         
      
Lisämausteet:         
Bang & Olufsen 3D Sound System         
Audi virtuaalinen mittaristo plus         
Tummennetut takasivulasit ja takalasi         
Pneumaattisesti säädettävä ristiseläntuki etuistuimille hierontatoiminnolla         
Daytona-harmaa, helmiäisväri         
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä, tasainen alaosa         
Laajennettu LED -sisävalopaketti, valittavissa 30 värivaihtoehtoa         
Trend-nahkapaketti          
2 USB-latauspistoketta takaistuimella         
Säilytyslokeropaketti          
Audi pre sense basic -järjestelmä         
Matrix LED -ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla         
Comfort -paketti
Sis. Vetokoukku, seisontalämmitys- ja tuuletus kaukosäätimellä, automaattisesti himmentyvä taustapeili sekä etusivulasit äänieristelasia.          
S line -sisätilapaketti
Sis. Sequenz kangas/-nahkaverhoillut urheiluistuimet, Harjattu tumma alumiini matta somistelistat, musta sisäkaton verhoilu, polkimet ja jalkatuki jaloteräspinnoitteella, kiiltävän mustat somisteet (sis. säilytyslokeron kannen automaattivaihteisissa malleissa), Mustan sisäkaton verhoilu; Kontrastisaumaompeleet S line -monitoimiurheiluohjauspyörässä, ohjauspyörän otekohdat rei'itetyllä nahalla, S line logot istuimien selkänojissa, ohjauspyörässä, ovien kynnyslistoissa sekä etulokasuojissa. Valaistut alumiiniset etuovien kynnyslistat S logolla.   

Eiköhän tuo maistu ihan hyvältä.

Varustetta on melko kattavasti, mutta missä se tärkein eli quattro?
Tuossa taitaa kuitenkin olla jo quattron hinnalla varustetta kyydissä ja suurin osa sellaisia, ettei niistä myydessä saa mitään toisin, kuin quattrosta. Itsellehän se auto toki ostetaan, mutta itse lähtisin siitä, että nelikko alle ja kyytiin sitten varustetta sen mukaan, mitä kukkaro sallii. Tietenkin, jos ei dieselistä tykkää, niin se bensaversion ultraquattro käy kyllä huomattavasti rankemmin kukkarolle. Plugariversiota odotellessa, jos saisivat sen q5:sen hybrid tekniikan a4 koriin.
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

Flat

Täällä on porukka valitellut dieselin jurruuttamisesta matalillä kierroksilla , 80 km/h tuntumassa, ja itsekkin sen todenneena, niin ei kiitos. Tuohon ongelmaan kun törmää päivittäin. Kenties välityksiä on sittemmin säädetty? Todella ärsyttävä ominaisuus joka käy hermojen päälle. Itselläni quattro ei ole must varuste,  varsin rauhallista menoa nykyään ja suolatuilla teillä, joten quattrohyödyt jäävät hyvin marginaalisiksi, joten laitan pennoset mielummin "mukavuusvarusteisiin". Toki ottaisin jos olisi irrallisena lisävarusteena saatavilla. Mukavuusvarusteista voi nauttia aina , quattrosta hyvin harvoin.Toki  ymmärrän hyvin että jotkut painottavat asioita aivan  eri lailla.

Mk233

 


Tää mulla. En oo ihan varma onko hieno mut lisähinta pari sataa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy