Superb 2.0TSI awd viritys powertrain kestävyys

Aloittaja vedot tallella, 17.02.24 - klo:09:39

« edellinen - seuraava »

vedot tallella

Morjesta, on tullut mieleen että jos lastuttaisi tuota skeidaa ja ehkä jopa myöhemmin vaihtaisi jotakin osaakin kun tuo 888 kone on ilmeisesti aika hyvin laitettavissa mitä lueskellut ja konseptina houkuttaisi kyllä. Mietin vaan tässä mitä mahtaa tuo 4-veto powertrain ja DSG loota tykätä jos lähtee lastuttamaan/vaihtamaan osia koneen osalta?

Kyseessä siis 2016vm superbi 2.0TSI 6 vaihde dsg ja 4 veto.
Skoda Superb B8 2016vm L&K 2.0TSI, 4-veto
Ex Audi A6 2.4L V6 bensa 2001 Avant Multitronicilla

Jacce75

Kyllähän nelivetoisessa aina kestävämpi vaihteisto on kuin etuvetoisessa. Tietty riski aina on kun lähtee nostamaan tehoa/vääntöä. Vielä sitten kun alkaa vaihtamaan palikkaa ja mennään Stage 1 ohi, on riski aina suurempi.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

vedot tallella

Joo toki luonnollisesti näin. Mulle sanottiin paikalliselta pajalta että tuosta koneesta saisi noin 350hp pelkällä softalla, tätä vielä ilmeisesti vakio osat kestääpi, turbon käyttöikä ilmeisesti hieman kärsii mutta se nyt on huomattavasti helpompi vaihtaa kuin esim. kiertokanget  ;D
Skoda Superb B8 2016vm L&K 2.0TSI, 4-veto
Ex Audi A6 2.4L V6 bensa 2001 Avant Multitronicilla

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy