Polo GTI 2018

Aloittaja s-mod, 18.12.17 - klo:19:04

« edellinen - seuraava »

Polouni

Vaihtui silitysrauta pumpulliseen letkulämppäriin. Ei kuulemma käy GTI:hin tuo silitysrauta. En tiedä kauanko tilaus+asennus liikkeessä kestää, mutta kiirettä ei onneksi ole. Parempi vain kun nämä kovat pakkaset ei meinaa loppua.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 22.02.18 - klo:20:19
Vaihtui silitysrauta pumpulliseen letkulämppäriin. Ei kuulemma käy GTI:hin tuo silitysrauta. En tiedä kauanko tilaus+asennus liikkeessä kestää, mutta kiirettä ei onneksi ole. Parempi vain kun nämä kovat pakkaset ei meinaa loppua.
No sopivuudesta en tiedä, mutta viime viikonloppuna ei antanut mitään lämmitintä kun rekisterinumeron perusteella kokeilin ja nyt antoi tuon kiertovesipumpulla olevan letkulämmittimen. Eihän näihin nyt enään mitään lohkoa lämmittäviä saakkaan (1900 luvun juttuja).
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Polouni

Jep eivät enää anna laitella vanhaa hyvää lohkolämppäriä. Vielä 2010 sai ainakin joihinkin autoihin tuon vastuksen lohkoon, mutta ainakin itsellä pitkään ollut tuo säteily. Uusi kokemus tämä letku itselle. Luin täältä, että pumpullinen ainakin toimii ok. Joillain ollut manaamista kun auton anturit haistelleet lämpöä jotenkin väärin.
Sisäpuhallin on pienessä autossa ollut toimiva. Ei toki pärjää webastolle, mutta riittänyt kun ei tarvitse paljoa pysäköidä muualle kuin piuhan päähän.

miika79

Oma polo saatu eilen. Vähän meni talvirenkaiden saanti viime metreille, mutta ennätti kuitenkin. Vanteetkin ehtivät vaihtua pienen tilausvirheen vuoksi, mutta näillä mennään.

https://www.dropbox.com/s/ime7p5dzzmlgotf/IMG_20180223_1123.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/69x82g7vumgiod0/IMG_20180223.jpg?dl=0

Cayman

^Toi on hyvä väri kyllä! ja Skodan vanteet,onko mitkä speksit niissä? Vähän se näyttää korkealta tuossa talvikuvassa ::)

Onko minkäväriset listat sisällä?
ID.3 Business
Golf VIII

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 24.02.18 - klo:12:40
Vähän se näyttää korkealta tuossa talvikuvassa

Totta, pientä madallusta tai pulleampaa rengasta. Jälkimmäinen lienee talvikäyttöä ajatellen fiksumpi. Itse ostin omaani hieman ylikokoiset talvirenkaat (19”) ja se teki hyvää ulkonäölle ja toi vielä pikkaisen lisää maavaraakin.
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

miika79

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 24.02.18 - klo:12:40
^Toi on hyvä väri kyllä! ja Skodan vanteet,onko mitkä speksit niissä? Vähän se näyttää korkealta tuossa talvikuvassa ::)

Onko minkäväriset listat sisällä?

Vanteet on 7*17 et46. Punaiset listat on sisällä. Mua ei niin tuo listojen väri haitannut, väristä pidin niin tuon sitten otin.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: miika79 - 24.02.18 - klo:12:24
Oma polo saatu eilen. Vähän meni talvirenkaiden saanti viime metreille, mutta ennätti kuitenkin. Vanteetkin ehtivät vaihtua pienen tilausvirheen vuoksi, mutta näillä mennään.

https://www.dropbox.com/s/ime7p5dzzmlgotf/IMG_20180223_1123.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/69x82g7vumgiod0/IMG_20180223.jpg?dl=0
Onnea!
Hienohan se on, tuo väri oli mullakin mielessä, mutta sininen voitti.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

s-mod

VW-autossa Helsingissä punainen paholainen esittelyauto. 6/18 OSTETTAVISSA?
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Jere#18

Oma musta saapunut viikonlopun aikana liikkeeseen. Luovutusta ennen vielä lämppärin asennus sekä keraaminen pinnoite ja ajoon.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 27.02.18 - klo:13:13
Oma musta saapunut viikonlopun aikana liikkeeseen. Luovutusta ennen vielä lämppärin asennus sekä keraaminen pinnoite ja ajoon.
No rupeaa kohta koko väri paletti Suomessa (valkoista uupuu).
Itselle huomenna iltapäivällä pirssi ajoon. Mut sitten vielä pari muutosta ens maanantaina ja ainakin hetkeksi valmis.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Ilkka83

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 27.02.18 - klo:13:13
Oma musta saapunut viikonlopun aikana liikkeeseen. Luovutusta ennen vielä lämppärin asennus sekä keraaminen pinnoite ja ajoon.

Letkulämppäri?

Sitten vaan käyttökokemuksia pöytään....:D
"Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä"

Polouni

Ainakin allekirjoittaneelle tulee letkulämppäri, koska säteily ei kuulemma sovi. Lupaa kunnon pakkasta aika pitkälle, joten varmaan ehtii saamaan oikeita pakkaskokemuksia vielä tänä talvena. Myös digidigit pääsee pakkastestiin.
Mielenkiintoista seurata tuota kulutusta, kun nykyinen menee todella pienellä polttoainemäärällä.

Jere#18

Lämmitin on mallia letku& kiertovesipumppu. Asennetaan paikalleen ennen luovutusta, joka on perjantaina 9.3. Käyttökokemuksia alkaa kertyä kuitenkin vasta vkolta 12 alkaen työreissusta johtuen.

Esa N

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 27.02.18 - klo:14:33
No rupeaa kohta koko väri paletti Suomessa (valkoista uupuu).
Ei uuvu pitkään, ensiviikolla ajoon.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 28.02.18 - klo:13:23
Lämmitin on mallia letku& kiertovesipumppu. Asennetaan paikalleen ennen luovutusta, joka on perjantaina 9.3. Käyttökokemuksia alkaa kertyä kuitenkin vasta vkolta 12 alkaen työreissusta johtuen.
Nyt polo ajossa. 2 viikkoa ilman lämmitintä, Ei ole vielä valmista kiinnitys sarjaa saatavilla vaikka lammitin löytyykin. Mutta, kun saan lisätakuu myös lämmitimelle, kun ostoliikkeessä laittavat (odotan). No tulee ainakin parina päivänä pakkaskitinät ja talvi kestävyys testattua. Niin on pakko pärjätä
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

s-mod



Tommosen värinen auringon paisteessa. Vähän sit muuttuu vielä.
Eka 100 kilsaa meni 7,7l/100 km ajt. mukaan contin nastoilla. Ei paha, uudella koneella.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Polouni

Aika hyvin. Ootko kokeillu eri modeja? Eco tuntuu itselle varmaan oudolta kun ei moottorijarruta.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 28.02.18 - klo:20:09
Aika hyvin. Ootko kokeillu eri modeja? Eco tuntuu itselle varmaan oudolta kun ei moottorijarruta.
No ecoilla ei nyt viitti sisäänajossa. Ja kun renkaatkin on uudet, niin ei juurikaan kiihdettelyä. Mut mukavat mörinät, pörinät tulee pakoputkesta, kun sportille laittaa (ei mikään teennäinen kaiutin tehoste). Normal on ihan perus kauraa kiekat siellä 1200-1900 rpm kokoajan. Mut palailen asiaan, kun kilometrejä enemmän! Jaa niin vaihteistosta, todella tarkka ja nopea jo normal asetuksella. Versus Octaviat 1.4 tsi -14 ja koeajossa ollut  RS 2.0 tsi -17.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

OctyRO

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 28.02.18 - klo:20:33
No ecoilla ei nyt viitti sisäänajossa. Ja kun renkaatkin on uudet, niin ei juurikaan kiihdettelyä. Mut mukavat mörinät, pörinät tulee pakoputkesta, kun sportille laittaa (ei mikään teennäinen kaiutin tehoste). Normal on ihan perus kauraa kiekat siellä 1200-1900 rpm kokoajan. Mut palailen asiaan, kun kilometrejä enemmän! Jaa niin vaihteistosta, todella tarkka ja nopea jo normal asetuksella. Versus Octaviat 1.4 tsi -14 ja koeajossa ollut  RS 2.0 tsi -17.

Eiköhän tässäkin ne pörinät tile keskikaiuttimesta kuten golffeissa. Toki ilman sitäkin kuuluu.  Mutta ei kyllä sisälle. Tiedä sitten onko polossa huonompi eristys ja sen takia kuuluu hyvin.  Tosi kiva väri.

porgge

On kyllä tyylikäs laite tämä uusi gti polo. Pitääköhän alkaa Leon vaihtamaan tuollaiseen? :)
Ajossa - Audi a3 Sportback Pro Business Sport 35 TFSI -19

Polouni

Heti vaan vaihtamaan getari alle 😎
Millaiselta  s-modin valot vaikuttavat? Onko sulla ledit? Ei varmaan sovi oikein toi lisäpitkätolppa tohon keulaan. Tai mikä ettei..

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 01.03.18 - klo:18:37
Heti vaan vaihtamaan getari alle 😎
Millaiselta  s-modin valot vaikuttavat? Onko sulla ledit? Ei varmaan sovi oikein toi lisäpitkätolppa tohon keulaan. Tai mikä ettei..
No pääasiassa olen ajellut ja "leikkinyt" infotainmentin ja digimittariston kanssa. Mutta äkkiseltää lyhyet näyttää liian lähelle ja pitkät, ehkä hornan tuuttiin. Ei ne ainakaan paremmat ole kuin on ocun kääntyvät oli. Ja noi kääntymis sumarit tarvis kyllä vaihtaa ledeihin jos niitä edes tarvitsee.

Ja useamman auton uutena ostaneena, niin tiesin että voi olla jotain "lasten tauteja".
No peruuttaessa oikea peili toimii käänteisesti, eli nousee kun pitäis laskea. Tarvii huomenna tsekkailla nippelit ja asetukset!
Ja kerron kyllä tänne miten kävi sitten joskus.

Mutta kyllä tällä autolla on pakko, päästä kesällä radalle. On varmasti hintansa väärtti.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

s-mod

Eiköhän tässäkin ne pörinät tile keskikaiuttimesta kuten golffeissa. Toki ilman sitäkin kuuluu.  Mutta ei kyllä sisälle. Tiedä sitten onko polossa huonompi eristys ja sen takia kuuluu hyvin.  Tosi kiva väri.

Joo kyllä sieltä jotain tehostusta taitaa tulla, kun pistää sportille. Mutta kyllä höpisee muutekin normal asennolla, kun laittaa dsg manuaalille ja pikkasen enemmän kierrosta (3000 rpm) pienillä vaihteilla. Eipä sitten enää niin hirveästi maantienopeudessa.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Polouni

Saakohan ton tekopärinän pois valikosta? Toivotaan niin. Niissä ledeissä on varmaan aika tiukka raja valokuviossa. Itse olen varautunut siihen, että heikkenevät nykyisiin xenoneihin verrattuna. Peilinkin kääntymisen saa varmaan pois päältä jos ei tarvetta. Noiden lastentautien riski on aina suurempi näissä ihan uusissa.
Täytyy hakea ensi viikolla tuo ohjekirja, niin ehtii vähän tutustua etukäteen.

OctyRO

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 01.03.18 - klo:20:41
Saakohan ton tekopärinän pois valikosta? Toivotaan niin. Niissä ledeissä on varmaan aika tiukka raja valokuviossa. Itse olen varautunut siihen, että heikkenevät nykyisiin xenoneihin verrattuna. Peilinkin kääntymisen saa varmaan pois päältä jos ei tarvetta. Noiden lastentautien riski on aina suurempi näissä ihan uusissa.
Täytyy hakea ensi viikolla tuo ohjekirja, niin ehtii vähän tutustua etukäteen.

Koodamalla.  Valikosta ei saa kuin eco moodille sen. Eli silti pörisee.
Peilit saa valikosta.

Kaiutin tomii myös normal asennossa.  Pienemmällä voimalla vaan. Joten pääosin kaikki paitsi paukut vaihdettaessa ja turbo on keinotekoista. Kannatta kytkeä pois.


Polouni

No koodaminen ei kyllä itseltä onnistu muutoin kuin katkaisemalla kajarin piuha. Eikä varmaan liikkeessä suostuta ainakaan ilman satasien korvausta......pjärkkeleen räpättimet

OctyRO

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 01.03.18 - klo:21:05
No koodaminen ei kyllä itseltä onnistu muutoin kuin katkaisemalla kajarin piuha. Eikä varmaan liikkeessä suostuta ainakaan ilman satasien korvausta......pjärkkeleen räpättimet

Tuosta tulikin mieleen että  oil kytkeä tosiaan piuhan pois. 15min homma.youtube auttaa hakusanoilla "soundaktor disable"

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 28.02.18 - klo:20:09
Aika hyvin. Ootko kokeillu eri modeja? Eco tuntuu itselle varmaan oudolta kun ei moottorijarruta.
Kokeilin ecoa n.70 km/h päälle ja ajelin 20 km maanteitä  pari hidastusta ja kiihdytys, kun autoja tuli eteen, kulutus ajotietokoneen mukaan 5.1l /100km keskinopeuden ollessa 68km/h
Mutta  ecolla ei voi oikein ajella yleisesti sisäänajossa, koska kiekat pyörii 1150-1600 rpm välissä ilman jyrkkiä ylämäkiä (koneen rasitus). Keskikulutus ekalla tankilla oli 8.0 l/100km (useita käynistyksiä) ym...

Mites muilla? valoista itsellä arvio maantiellä katottuna läivalot  max 65m ja pitkät n.130m, Kun motarillakaan pitkät päällä ei kukaan vilkutellut 50km ajossa. Eli vähän ylöspäin tarvis saada!
Ja nyt takaisin lätkän pariin!
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Polouni

Jep ei ecolla kannata riiputtaa liikaa. Eri kierroksia ja vaihteita vain ilman liikaa kierrättämistä. Ensi viikolla varmaan pääsee itse rattiin. Täytyy  katsella nuo valot, kuraläpät eteen ja räpätin pois käytöstä. Youtubessa oli tosiaan tuo piuhan irrotus.
Android auton latasin tänään puhelimeen. Täytyy kokeilla lähinnä spotifyn takia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy