Passat 2011 facelift

Aloittaja joukose, 05.11.10 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

downtime

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.02.11 - klo:09:18
Onhan punainen harvinaisempi nykyisin, ja puhtaan kiiltävänä pirteä. Taitaa olla punaisen uusi nousu tulossa...

Ahaa, vaikutat Oulun seudulla...siellä varmasti manuaalilootalla pärjää kivasti, eihän siellä ole ruuhkiakaan. ;)


Joo tuo punainen näyttää noissa videoissa todella hyvältä.

No onhan noita ruuhkia jo täälläkin. Tosin isompi ongelma on motareiden ramppien lyhyys muutamissa paikoissa. Tähän neliveto tuo kyllä etua talvikelillä. Neljän aikoihin ei meinaa moottoritielle päästä liittymään kun tuossa lähimmällä liittymisrampilla on ensin sellainen reilun 45 asteen kirraava mutka ja varsinainen kiihdytyskaista on n. 100m. Tulee vähän kiirus.

LainaaOkei - Teillä on sentään talvet siellä Hymyilee
Olikoos tuulilasin Passat koeajossa missä tuota 96mm maavaraa jo vähän moitittiin, että pohja ottaa kontaktia aika helposti talvikeleillä. Mutta toisaalta - leasingauto ei nyt välttämättä ehdi ruostumaan käsiin jos vain kasassa pysyy noista kontakteista.

Tuulilasissa nimenomaan tuota mataluutta arvosteltiin. Niinkään tuo pohjan ruostuminen ei huoleta vaan se että nelivedosta ei juurikaan ole hyötyä jos auto jää pohjastaan kiinni joka julmetun kinokseen :)

MTu

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:09:40
Joo tuo punainen näyttää noissa videoissa todella hyvältä.

No onhan noita ruuhkia jo täälläkin. Tosin isompi ongelma on motareiden ramppien lyhyys muutamissa paikoissa. Tähän neliveto tuo kyllä etua talvikelillä. Neljän aikoihin ei meinaa moottoritielle päästä liittymään kun tuossa lähimmällä liittymisrampilla on ensin sellainen reilun 45 asteen kirraava mutka ja varsinainen kiihdytyskaista on n. 100m. Tulee vähän kiirus.

Tuulilasissa nimenomaan tuota mataluutta arvosteltiin. Niinkään tuo pohjan ruostuminen ei huoleta vaan se että nelivedosta ei juurikaan ole hyötyä jos auto jää pohjastaan kiinni joka julmetun kinokseen :)

On nelivedosta se ilo - että se on sitte ihan huolella kiinni siinä kinoksessa kun se veto loppuu :D

Toinen mihin nelivedossa kannattaa varautua - ja minkä itse koin alkuun haastavaksi, on se että neliveto kun lähtee luistoon, niin se luistaa aina sitten kaikilla pyörillä! Kaksvetonen tuntuu aina olevan edes vähän hallussa, kun toisen pään pyörät ei yleensä heti luista... mut neliveto meinaa pari ensimmäistä kertaa mennä kaseikkoon aika herkästi kun sattuu liukas paikka. Vasta kun sitä oppii vähän viemään se alkaa tarjoamaan niitä parempia puoliaan  8)
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

downtime

Lainaus käyttäjältä: MTu - 04.02.11 - klo:09:50
Toinen mihin nelivedossa kannattaa varautua - ja minkä itse koin alkuun haastavaksi, on se että neliveto kun lähtee luistoon, niin se luistaa aina sitten kaikilla pyörillä! Kaksvetonen tuntuu aina olevan edes vähän hallussa, kun toisen pään pyörät ei yleensä heti luista... mut neliveto meinaa pari ensimmäistä kertaa mennä kaseikkoon aika herkästi kun sattuu liukas paikka. Vasta kun sitä oppii vähän viemään se alkaa tarjoamaan niitä parempia puoliaan  8)

Huomasin :) Ja voi kuule että lapsettikin kun hokasin että miten sitä autoa pitää viedä.

Torsenilla tuo toiminta on loogisempaa mutta Haldexilla aluksi vähän tulee tuo takapyörien mukaantulo yllätyksenä. Varsinkin liikenneympyröissä kun voimaa ohjataan taakse, lähtee perä pienoiseen luistoon. Tosin se on vaan hauskaa. Polettaa kaasua lisää niin saa pienessä sladissa vetää ympyrän :)

MTu

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:09:56
Huomasin :) Ja voi kuule että lapsettikin kun hokasin että miten sitä autoa pitää viedä.

Torsenilla tuo toiminta on loogisempaa mutta Haldexilla aluksi vähän tulee tuo takapyörien mukaantulo yllätyksenä. Varsinkin liikenneympyröissä kun voimaa ohjataan taakse, lähtee perä pienoiseen luistoon. Tosin se on vaan hauskaa. Polettaa kaasua lisää niin saa pienessä sladissa vetää ympyrän :)

Joo... kyl sä nelivedon tarviit!  ;D
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:09:40
Tuulilasissa nimenomaan tuota mataluutta arvosteltiin. Niinkään tuo pohjan ruostuminen ei huoleta vaan se että nelivedosta ei juurikaan ole hyötyä jos auto jää pohjastaan kiinni joka julmetun kinokseen :)

Ottaa traktorialustan vielä lisäksi niin saa paremmin kulkua, lisähinta lienee olematon mutta saa paljon lisää etenemisvarmuutta. Miten tuosta onkin tehty noin matala ???
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

downtime

No nyt kun tätä aletaan pyörittelemään niin toinen kombinaatio :

Passat Variant 4Motion 2.0TDI 140hp

Passat-paketti III
Passat-paketti I
Monitoiminäyttö Premium, värinäyttö
Ambiente-valopaketti valot etujalkatiloissa ja valolistat ovissa
Peilipaketti. Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit, ympäristövalaistus ja automaattisesti himmentyvä kuljettajan sivupeili.
DYNAUDIO Confidence-äänentoistojärjestelmä Digitaalinen 10-kanavainen vahvistin (600 W)
Ilman malli- ja moottorimerkintää
Polttoainekäyttöinen seisontalämmitin kellolaitteella ja kauko-ohjaimella
Sähköisesti esiinvapautettava vetokoukku Pistorasia 13-napainen. Yhdistelmävakautus
Panoraamakattoluukku
Takasivulasit ja takalasi tummennettu

Jos jättäisi Sport-paketin poies niin silloin mahtuisi budjettiin vielä panoraamakatto ja lasien tummennukset.

Pitäisköhän mennä tällä kombinaatiolla. Arveluttaa tosi paljon tuo sport-paketin madallus.

VAG!

#366
aa

downtime

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 04.02.11 - klo:11:29
Kyllä tämä peli on selvä. Nelikon sä tarvit, älä edes yritä pyristellä vastaan. Käytä nyt vain kaikki energia siihen, että keksit oikeat syyt miksi nelikko on käytännössä pakollinen sinulle. Sen jälkeen pyörittelet Excelin niin kauan, että toteat sen olevan itse asiassa varsin edullinenkin.

Ja sitten vain odottelemaan ensi talvea ;) Ei siitä haittaa kesälläkään ole...


Tämän itsepetoksen oonkin jo saanut niin pitkälle että olen ihan samaa mieltä. En yksinkertaisesti voi olla sivuuttamatta nelivetoa enää. Taloudellisesti se ei ole järkevä, mutta tartteeko sen aina niin ollakaan. Eipä tuo palkkavaikutus nouse kuin vajaan satkun nykyiseen autoon joten eiköhän tuon kestä ILMAN että tarvitsee perheen muista menoista tinkiä :D

TDI69

Lainaus käyttäjältä: MTu - 04.02.11 - klo:09:19
Okei - Teillä on sentään talvet siellä :)
Olikoos tuulilasin Passat koeajossa missä tuota 96mm maavaraa jo vähän moitittiin, että pohja ottaa kontaktia aika helposti talvikeleillä. Mutta toisaalta - leasingauto ei nyt välttämättä ehdi ruostumaan käsiin jos vain kasassa pysyy noista kontakteista.
Passatin sporttipenkkejä en o vielä missään nähnyt livenä, mutta onhan ne ainakin kuvissa täysin erilaiset sivuttaistueltaan. Perusjakkaran istuinosan sivuttaistuki on penkin takaosassa, ja etuosassa ei just mitään.. sporttipenkissä vähän päinvastoin.

Ite ruksin sähköpenkit tasan sen takia että toivon niissä saavan penkin etureunaa korkeammalle suhteessa takareunaan kuin mitä peruspenkillä muuten saa. Ainakin Tigun sähköpenkeissä saa paremman reisituen sähköpenkeillä, kun saa jyrkemmän kallistuskulman istuinosaan.


Onko tuo varmasti 96 mm vakiomaavara vai onko sporttialusta kysymyksessä?

JTjones

En tiedä downtime oletko jo tämän nähnyt, mutta tässä on punainen Variant Minneapolis vanteilla ja panoraamakatolla. Nuissa edellisissä pätkissähän on alla Kansas-vanteet.

VW Passat strotzt vor Assistenzsystemen

Alla olevassa linkissä on kuvia punaisesta Variantista Kansas- ja Fontana-vanteilla.

http://www.autojaho.pl/nggallery/post/test-volkswagen-passat-variant-2-0-tdi-%e2%80%93-nowy-choc-tego-nie-widac/


RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: TDI69 - 04.02.11 - klo:12:17
Onko tuo varmasti 96 mm vakiomaavara vai onko sporttialusta kysymyksessä?

Samaa ihmettelen minäkin. Uisi muuten matalammalla kuin Scirocco tai Golf GTI jo normialustalla. Eikös lain mukaan tuota maavaraa pitäisi olla vähintään se 90 mm? Meinaan, että ei kai tehdasasenteisella alustalla voi tuota alemmas päästä.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

downtime

Lainaus käyttäjältä: TDI69 - 04.02.11 - klo:12:17

Onko tuo varmasti 96 mm vakiomaavara vai onko sporttialusta kysymyksessä?

Tuulilasin mukaan vakiomaavara 96mm ja sport-alustalla sen 15mm matalampi vielä. Tuulilasin koeajoautossa oli sport-paketti, mutta siinä oli sitten tekstissä maininta tästä maavarasta.

Ja Volkswagenin Passat sivuilla sanotaan teknisissä tiedoissa näin :

Maavara mm (suurimmalla sallitulla kokonaismassalla)   96,0

downtime

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 04.02.11 - klo:12:20
En tiedä downtime oletko jo tämän nähnyt, mutta tässä on punainen Variant Minneapolis vanteilla ja panoraamakatolla. Nuissa edellisissä pätkissähän on alla Kansas-vanteet.

Alla olevassa linkissä on kuvia punaisesta Variantista Kansas- ja Fontana-vanteilla.


Kiitos JTJones. En ollut nähnyt noita. Tuossa autossa ei näytä olevan Sport-pakettia istuimista päätellen. Joten taidan minäkin mennä tuolla optio B:llä sitten. Eli bye bye sport-paketti, welcome panoraamakatto :)

Perhanan Jones :D


TDI69

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:12:20
Tuulilasin mukaan vakiomaavara 96mm ja sport-alustalla sen 15mm matalampi vielä. Tuulilasin koeajoautossa oli sport-paketti, mutta siinä oli sitten tekstissä maininta tästä maavarasta.

Ja Volkswagenin Passat sivuilla sanotaan teknisissä tiedoissa näin :

Maavara mm (suurimmalla sallitulla kokonaismassalla)   96,0

Ok, niinpä näkyy. Ero on esim. Superbiin huima, jossa maavara on 141 mm.

RoccoScientist

#375
Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:12:20
Ja Volkswagenin Passat sivuilla sanotaan teknisissä tiedoissa näin :

Maavara mm (suurimmalla sallitulla kokonaismassalla)   96,0

Tuo ei ole silloin normaali maavara, vaan maavara suurimmalla sallitulla kuormauksella. Sporttialusta ei tuosta madalla todennäköisesti yhtään, sillä siinä madalluksessa otetaan lähinnä löysät pois.

Edit: Esim. Sciroccolla maavara on suurimmalla sallitulla kokonaismassalla 92 mm, mutta muuten 113 mm (tai enemmän, riippuen lähteestä).
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 01.02.11 - klo:14:23
Toinen video punaisesta uutukaisesta:  :P


VOLKSWAGEN NUOVA PASSAT

Onko noissa kahdessa ekassa Passatissa mikä väri? (ruskea)

Kaschmirbraun vai Mocca-Anthrazit (ilmeisesti mocca?)

JTjones

Lainaus käyttäjältä: Peltzi - 04.02.11 - klo:12:34
Onko noissa kahdessa ekassa Passatissa mikä väri? (ruskea)

Kaschmirbraun vai Mocca-Anthrazit (ilmeisesti mocca?)

Väittäisin ehkä, että siinä heti alussa vasemmalla on Kaschmirbraun ja oikealla Mocca-Anthrazit. Vaikee sanoo tosta kulmasta. Videon kohdassa 0:24-0:25 vilahtaa mun mielestä just se Kaschmirbraun variant.

ML1

Lainaus käyttäjältä: MTu - 03.02.11 - klo:06:14
Ã,,kkiä takaisin myyjän juttusille!!! Aivan varmasti onnistuu tuo tehdasvarusteiden jaottelu kahteen laskuun! Olen sen jo kerran teettänyt Tiguanin kohdalla, ja nyt menee Passatin kohdalla aika isokin lasku omaan piikkiin! Ja pelkkiä tehdasvarusteita!

Meillä meni sitte Mondeo ajot ihan samalla tavalla :) Ja eilen kun meikäläisen auton tilaus varmistui, ja se naputeltiin vw:n tietokantaan klo 14:20, niin klo 15:00 soitti ford myyjä ja sanoi "No NYT meillä olis koeajettavana tuo pyytämäsi auto, tulekko koittaan?"... Pieni vastaherännyt antiFord mies sisälläni hymyili kun joutui vastaamaan passatin just menneen koneelle  ::)
Jep  8) Fordi ei vakuuttanut.
Juu olen aikonaani itsekin tehnyt tuollatavalla, että maksanut itse osan tehdasvarusteista. Nyt kuulemma uuden verotuskäytännön mukaan ei onnistu !
Tiedä sitten mikä on totuus. Näin asiaa hiukan maisteltua, en ehkä välttämättä tarvii sport pakettia, lasit voin teippauttaa jälkeenpäin ja silloin ne saa sellaisella tummuusasteella kun haluaa  :), alusta voi olla parempi vakiona koska asun sillain että teitä ei ihan ekana aurata ja kun auto ei ole nelikko niin voi ehkä päästä kotiin omalle pihalle kun on hiukan enemmän maavaraa. :):D
Passat Variant Highline 2,0 TDI DSG (B8)
Ex:
Volvo V40 D2 Aut Ocean Race
Golf VI 1,4 TSI DSG Highline (2011)
Golf IV GTI Exclusive (2003), Passat 2,0 TDI DSG Highline Variant 103 kw, B7(2011)
Audi A4 2,0 TDI Avant Quattro (Karala), B7 (2008), Vovlo V70 2,4D Aut Classic (Rica), VW Passat 3BG 1,8 T Tiptronic (Karala)

MTu

Lainaus käyttäjältä: ML1 - 04.02.11 - klo:15:36
Jep  8) Fordi ei vakuuttanut.
Juu olen aikonaani itsekin tehnyt tuollatavalla, että maksanut itse osan tehdasvarusteista. Nyt kuulemma uuden verotuskäytännön mukaan ei onnistu !
Tiedä sitten mikä on totuus. Näin asiaa hiukan maisteltua, en ehkä välttämättä tarvii sport pakettia, lasit voin teippauttaa jälkeenpäin ja silloin ne saa sellaisella tummuusasteella kun haluaa  :), alusta voi olla parempi vakiona koska asun sillain että teitä ei ihan ekana aurata ja kun auto ei ole nelikko niin voi ehkä päästä kotiin omalle pihalle kun on hiukan enemmän maavaraa. :):D

Oho... Meikä sai vaan tarjouksen josta puuttui auto, passat paketti I ja teräsvarapyörä. Niistä oli kuulemmä lähteny leasingfirmaan tarjous.. siitä toisesta tarjouksesta sitte vissiin puuttu nää mitä mun maksettavaks tuli. Anyway - hyvä ettei isompaa harmia aiheuta myyjän mielikuvituksen puute laskutusasioissa ;D
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

Sniiki

Miksiköhän ennen Highline-pakettiin kuuluneet sporttipenkit on vaihdettu tommosiin läskisohviin? Nytkö nuo sporttipenkit saa vain sporttipaketin mukana?

downtime

Lainaus käyttäjältä: Sniiki - 04.02.11 - klo:16:45
Miksiköhän ennen Highline-pakettiin kuuluneet sporttipenkit on vaihdettu tommosiin läskisohviin? Nytkö nuo sporttipenkit saa vain sporttipaketin mukana?

jep. Tosin nuokin sohvat tarjoavat hyvän tuen joka suuntaan. Tuli tänään käytyä autoa vielä koittamassa.
Ja samalla naputeltiin speksit myyjän järjestelmään odottamaan. ;) Eli tuo optio 2, mikä tuossa ylempänäkin on, lähtee sitten eteenpäin kunhan saadaan vähän enemmän tietoa noista toimitusajoista. 4motionin osalta nimittäin ei mitään tietoa muuta kuin että pitkä aika.
Niin tuohon optio 2 listaan sellainen lisäys että vanteet vaihtuvat Minneapolis vanteiksi. Ne näytti tosi hienolta tuossa Jonesin postaamassa videossa.

MTu

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:18:59
jep. Tosin nuokin sohvat tarjoavat hyvän tuen joka suuntaan. Tuli tänään käytyä autoa vielä koittamassa.
Ja samalla naputeltiin speksit myyjän järjestelmään odottamaan. ;) Eli tuo optio 2, mikä tuossa ylempänäkin on, lähtee sitten eteenpäin kunhan saadaan vähän enemmän tietoa noista toimitusajoista. 4motionin osalta nimittäin ei mitään tietoa muuta kuin että pitkä aika.
Niin tuohon optio 2 listaan sellainen lisäys että vanteet vaihtuvat Minneapolis vanteiksi. Ne näytti tosi hienolta tuossa Jonesin postaamassa videossa.

Toimitusaikaan tuskin saat mitään selvyyttä ihan äkkiä. Viimeks tänään tuttu kävi kyselemässä passattia (paketti I + webasto hänelläkin olis tullu mukaan) oman paikkakuntansa vw myyjältä - ja vastaus oli et "tuskin saat enää tänä vuonna". Oman myyjäni mukaan paketti I:n ja webaston sisältävät autot keikkuvat koneella ilman edes arviota tekoviikosta. Eli tällä hetkellä ei pysty mihinkään muuhun kuin laittamaan tilauksen sisään ja toivomaan. Hyvällä lykyllä niitä webastoja jostain löytyy, ja linja alkaa taas puskemaan suomeenkin autoja.
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:18:59
jep. Tosin nuokin sohvat tarjoavat hyvän tuen joka suuntaan. Tuli tänään käytyä autoa vielä koittamassa.
Ok eipä ole tullut koeistuttua, mutta näyttää vaan kuvissa niin pieneltä tuo sivuttaistuki.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: downtime - 04.02.11 - klo:18:59
jep. Tosin nuokin sohvat tarjoavat hyvän tuen joka suuntaan. Tuli tänään käytyä autoa vielä koittamassa.
Ja samalla naputeltiin speksit myyjän järjestelmään odottamaan. ;) Eli tuo optio 2, mikä tuossa ylempänäkin on, lähtee sitten eteenpäin kunhan saadaan vähän enemmän tietoa noista toimitusajoista. 4motionin osalta nimittäin ei mitään tietoa muuta kuin että pitkä aika.
Niin tuohon optio 2 listaan sellainen lisäys että vanteet vaihtuvat Minneapolis vanteiksi. Ne näytti tosi hienolta tuossa Jonesin postaamassa videossa.


Kait sitä sitten voi jo nyt onnitella uutukaisesta tilatusta pelistä? :) Oliko Avensiksesi vasta kaksivuotias nyt? Meneekö uudessa Pasuunassa tosiaankin jopa liki vuosi ennen kuin saa?

Kynäkauppias

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.02.11 - klo:19:57
Meneekö uudessa Pasuunassa tosiaankin jopa liki vuosi ennen kuin saa?

Täysin OT. X3:sen tilausaika on tällä hetkellä kuulemma yli vuosi.  :o
Tuleva vulvumies.

downtime

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.02.11 - klo:19:57
Kait sitä sitten voi jo nyt onnitella uutukaisesta tilatusta pelistä? :) Oliko Avensiksesi vasta kaksivuotias nyt? Meneekö uudessa Pasuunassa tosiaankin jopa liki vuosi ennen kuin saa?

Ã,,lä vielä onnittele :) Kunhan saadaan se tilaus ensin matkaan. Touko - kesäkuussa olisi tarkoitus vasta varsinainen tilaus laittaa eteenpäin, jos siihen mennessä saisivat toimitusajasta edes jonkin arvion. Ei uskalla ihan vain lyödä tilausta sisään ja toivoa kun jos jostain syystä auto putkahtaakin ennen vuoden vaihdetta niin sittenpä se seisoo jossain jälleenmyyjän varastossa muutaman kuukauden.

Ja joo, Avensis täyttää kaksi ensi kuun 19.päivä. Alunperin oli oletus että tällä asialla tarvitsisi päätään vaivata vasta tuossa syksyllä. Mutta tosiaan niinpä vaan näyttää että aika on jo nyt. Noh, eipä haittaa, saapa tämän asian pois alta kun meille syntyy toinen lapsi tuossa kesäkuussa. Ei tartte siinä vauvashown yhteydessä enää alkaa autoja koejamaan tai tilausta suunnittelemaan.
Ja ei tässä muutenkaan ole mitään väliä tuolla toimitusajalla itselle. Itse asiassa, mitä nopeammmin saan tilauksen lähtemään niin sen parempi. Onpahan sitten se ainakin hoidettu alta pois.

Webaston ja Passat -paketti I:n jos jättää pois niin auton saisi muutamassa viikossa. Mutta eihän niin voi tehdä. :D

Niin ja itse tuohon itse asiaan. Tuli alustavasti valittua sisustan väriksi Naturbrown / desert - beige. Näytti kuvissa todella hyvältä.

pataässä

ei näköjään 1,4  TSI:hin saa polttoaine käyttösitä lisälämmitintä ollenkaan...
mikäköhän siinäkin on syynä?

-

JTjones

Lainaus käyttäjältä: pataässä - 05.02.11 - klo:11:59
ei näköjään 1,4  TSI:hin saa polttoaine käyttösitä lisälämmitintä ollenkaan...
mikäköhän siinäkin on syynä?

Päästöt. Näin luulisin.  ::)

MTu

Tuolla kun tämän päivän raahusti Turun liikenteessä ja katseli niitä "valkoisia" autoja, niin taitaa maanantaina vaihtua tulevan Passatin ulkoväri valkoisesta Mocca-Anthrazit-helmiäiseen... olis se toisaalta myös vaihtelua parin valkoisen pirssin jälkeen..  ::)
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy