Passat 2011 facelift

Aloittaja joukose, 05.11.10 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: downtime - 07.01.11 - klo:10:38
ALD kieltämättä hinnoittelee jotkin autot aika mielenkiintoisesti. Ei ihan ole auennut että miksi.

ALD:lla on vain hyvä käsitys todellisista kustannuksista. Huono jälleenmyyntiarvo ja/tai kalliit korjaukset ja autosta tulee varmasti kallis liisata. Hinnoitteluohjaus liittyy ihan puhtaasti rahaan.
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

fourvalve

Mielestäni tämän leasing ja työsuhdeautoilun voisi siirtää omaan johonkin muuhun tai perustaa oman keskustelualueen.

Kyse kait on passat 2011 facelift ;D
BMW z4 3.0i roadster

VAG!

#212
aa

Obvious

1.8TSI 160hv poistumassa valikoimasta.

Tilalle tulossa 1.4TSI 160hv. (E85 Fuel versio kuulemma)

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 07.01.11 - klo:11:09
Olisi mielenkiintoista nähdä ALD:n liisarihintoja parivaljakolle C5 ja Avensis. Molemmat dieselinä ja melko perusvarusteilla. Ei taida kuukausimaksut mennä ihan käsi kädessä ovh:n kanssa  ;)

Noin 38000e ovh ja kuukausimaksut ovat luokkaa 750e tai 950e. Arvaa kumpi on kumpi. ;)
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

VAG!

#215
aa

downtime

Karkeasti ottaen c5:n palkkavaikutus on sama kuin a4 avant quattron. Ei liene vaikeaa kumman tuossa tilanteessa valitsisi.

Mutta asiaan. Tänään tuli reilun tunnin lenkki heitettyä passat variant 2.0tdi dsg highline yhdistemällä. Lyhyesti, njet. Ei sytyttänyt yhtään.
Ihan ok auto ei siinä mitään, mutta kun ei eronnut oikein millään muotoa tuosta nykyisestä avesta. Ja se paljon mainostettu hiljaisuus oli kyllä pelkkää puhetta. Ihan perusauto tuo on. Ei pärjää hiljaisuudessa esim. Ranskalaisille. Ã,,änitaso oli about sama kuin avensiksessa.
Ja ennenkuin joku pinkit vag-lasit päässä alkaa vaahtoamaan että kuinka volkkari on ainaski niin paljon parempi kuin toyota. No ei se ole. Kumpikin on ihan perusautoja ilman mitään sen kummempaa fiilistä. Ja tämä on ihan puhtaasti realistin näkemys asiasta.

Mutta, ensi yöksi kotiutuu Touran yön yli koeajoon. Katsotaanpa antaisiko se vähän enemmän kicksejä.

Quality

Lainaus käyttäjältä: fourvalve - 07.01.11 - klo:11:07
Mielestäni tämän leasing ja työsuhdeautoilun voisi siirtää omaan johonkin muuhun tai perustaa oman keskustelualueen.

Kyse kait on passat 2011 facelift ;D

Tutkailin hiukan mahdollisuutta siirtää leasing-keskustelu tuonne, mutta tuntui aika vaikealta erottaa puhtaasti liisaukseen kuuluvat aiheet ilman, että kesustelun juoni katkeaa. Päätin jättää toistaiseksi tällaisekseen.

Toive kuitenkin on, että jos edelleen on tarvetta keskustella työsuhde- ja/tai leasing-autoista, se siirtyisi tuohon jo olevaan topicciin.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

sorppi

Lainaus käyttäjältä: downtime - 07.01.11 - klo:15:33
Ihan ok auto ei siinä mitään, mutta kun ei eronnut oikein millään muotoa tuosta nykyisestä avesta. Ja se paljon mainostettu hiljaisuus oli kyllä pelkkää puhetta. Ihan perusauto tuo on. Ei pärjää hiljaisuudessa esim. Ranskalaisille. Ã,,änitaso oli about sama kuin avensiksessa.
Ja ennenkuin joku pinkit vag-lasit päässä alkaa vaahtoamaan että kuinka volkkari on ainaski niin paljon parempi kuin toyota. No ei se ole. Kumpikin on ihan perusautoja ilman mitään sen kummempaa fiilistä. Ja tämä on ihan puhtaasti realistin näkemys asiasta.

Mulla on tällä hetkellä Avensis -08 ja olen hiljaisuudesta vähän eri mieltä. Ensinnäkin vanha Avensis on hiljasempi kun uusi. Moottoriäänet uudessa tulee selvemmin kabiiniin. En tiedä kumpaan vertaat? Passat on ainakin uutta Avensista hiljaisempi kokonaisuus, mutta vanhaan verrattuna, no siinäkin on eroa, mutta ei kovin paljon. Avensis on tässä luokassa kuitenkin hiljaisimmasta päästä ja silloin kun 2008 vertailuja tein, hiljaisin alle 35kâ,¬ segmentissä. Eli vaikka vertailu siihen käviskin jonkun mielestä tasavertaisena, se ei ole kovin paha asia.
Ranskalaiset omasta puolestani saa olla vaikka absoluuttisen äänettömiä, niin silti pysyn niistä kaukana.

Eihän se Passat olekaan kuin peruskulkine. Silti sieltä paremmasta päästä. Jos budjetti mahdollistaa, Passatin saa kuitenkin doupattua esim. toiotaa paremmilla lisävarusteilla, joista sitten voi omat fiiliksensä hakea. Itselläni sen toivottavasti tekee Alcantara-sähköpenkit ja dynamic light assist. Viittä vaille tilaus tehtynä.

MTu

Lainaus käyttäjältä: sorppi - 07.01.11 - klo:16:32
Eihän se Passat olekaan kuin peruskulkine. Silti sieltä paremmasta päästä. Jos budjetti mahdollistaa, Passatin saa kuitenkin doupattua esim. toiotaa paremmilla lisävarusteilla, joista sitten voi omat fiiliksensä hakea. Itselläni sen toivottavasti tekee Alcantara-sähköpenkit ja dynamic light assist. Viittä vaille tilaus tehtynä.

Samaa mieltä. Ei kait kukaan oikeasti kuvittele saavansa minkään sortin oikeaa luksusta autoluokassa, jonka kaikki kilpakumppanit lähtevät 30tâ,¬ pinnasta. Kyllä tässä on kysymys vain siitä että löytää sen itselleen vähiten huonon vaihtoehdon. Allekirjoittaneelle Passatista on räätälöitävissä luokassaan mukavin kapine - mutta ymmärrän täysin niitä joille se ei ole edes vaihtoehto. Kyllä tämän hintaluokan autoista kuitenkin löytyy jokaisesta joku isompi miinus, ja jos se osuu ostajalla aralle alueelle - niin no can do.
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

downtime

Lainaus käyttäjältä: MTu - 07.01.11 - klo:18:23
Samaa mieltä. Ei kait kukaan oikeasti kuvittele saavansa minkään sortin oikeaa luksusta autoluokassa, jonka kaikki kilpakumppanit lähtevät 30tâ,¬ pinnasta. Kyllä tässä on kysymys vain siitä että löytää sen itselleen vähiten huonon vaihtoehdon. Allekirjoittaneelle Passatista on räätälöitävissä luokassaan mukavin kapine - mutta ymmärrän täysin niitä joille se ei ole edes vaihtoehto. Kyllä tämän hintaluokan autoista kuitenkin löytyy jokaisesta joku isompi miinus, ja jos se osuu ostajalla aralle alueelle - niin no can do.

Niin no niin. Itsellä Passatin hinta olisi paukahtanut tuonne 50ke hujakoille joten on se vähän liian kallis perusautoksi.
Ja helppo verrata omaan 09 aveen kun sen puikkoihin hyppäsin passatista suoraan. Ã,,änitaso oli omalla subjektiivisella korvalla about samaa luokkaa. Ja eikös nimenomaan tuo facelift siitä t25 avesta mennyt huonompaan suuntaan melun suhteen. Se aiempi oli hiljaisempi. Tässä t27:ssa tuo meluongelma otettiin jälleen kuriin.

No oli miten oli. Touranilla pörrätty ilta ja kieltämättä vääntö tulee. Aika hyvälle se tuokin kakku maistuu.
Mitä tehdä kun järki sanoo että ota Touran ja tunne että ota Peugeot 5008. Touran on vaan 10te kalliimpi ja se näkyy sitten kyllä kuukausimaksuissa.

Markku J

downtime:
Silloin otat tietenkin Peugeotin. Tunteella nämä autokaupat kuuluu tehdä. Volkkari voi puhutella järkeä enemmän, mutta itse olen kokenut viisaammaksi valita aina sen, minkä oikeasti tunteella haluan.

clima

Lainaus käyttäjältä: downtime - 07.01.11 - klo:21:47
Ja helppo verrata omaan 09 aveen kun sen puikkoihin hyppäsin passatista suoraan. Ã,,änitaso oli omalla subjektiivisella korvalla about samaa luokkaa. Ja eikös nimenomaan tuo facelift siitä t25 avesta mennyt huonompaan suuntaan melun suhteen. Se aiempi oli hiljaisempi. Tässä t27:ssa tuo meluongelma otettiin jälleen kuriin.

Korostettakoon heti aluksi etten ole ajanut uutta Avea joten seuraava perustuu vain luettuun: viimeisessä Tuulilasissa käyttötestin yhteydessä lyttäsivät tuon Aven ajo-ominaisuudet talvirenkailla (Hakkapeliitta 7) aika maanrakoon.
Aika usein taas VAG tuotteet ovat eri vertailussa olleet kärjessä, aika usein juuri ajo-ominaisuuksiensa perusteella.
Jotenkin tuntuu hassulta että uusissa isomman keskiluokan autoissa olisi niin paljon eroja ajotuntumassa, joten olisikin mielenkiintoista kuulla tuntemuksiasi myös tältä osa-alueelta.

downtime

Lainaus käyttäjältä: clima - 07.01.11 - klo:22:06
Korostettakoon heti aluksi etten ole ajanut uutta Avea joten seuraava perustuu vain luettuun: viimeisessä Tuulilasissa käyttötestin yhteydessä lyttäsivät tuon Aven ajo-ominaisuudet talvirenkailla (Hakkapeliitta 7) aika maanrakoon.
Aika usein taas VAG tuotteet ovat eri vertailussa olleet kärjessä, aika usein juuri ajo-ominaisuuksiensa perusteella.
Jotenkin tuntuu hassulta että uusissa isomman keskiluokan autoissa olisi niin paljon eroja ajotuntumassa, joten olisikin mielenkiintoista kuulla tuntemuksiasi myös tältä osa-alueelta.

Luinkin tämän. Ja sanoisinpa 100% varmaksi että vika on renkaissa ei autossa. Itselläni on Continentalit ja ajo-ominaisuuksissa ei ole mitään moitittavaa. Auto menee huonollakin kelillä kuin juna ja suoraan. Mitään uravenkoilua ei ole. Ja tätä samaa ominaisuutta kehuttiin muun muuassa startissa.

Tuohon passat kommentointiini vielä sellainen lisäys että minusta passatin perushinta on noussut vähän liiankin kanssa ja se alkaa hinnallaan hätyytellä jo Audia. Väittäisin että tämä voi johtaa jossain vaiheessa siihen että ostajat siirtyvätkin Premiumimpaan Audiin. Tämä ei kuitenkaan liene Volkkarin tahto. Ja en ole yksin tämän mielipiteen kanssa.

clima

Lainaus käyttäjältä: downtime - 07.01.11 - klo:22:15
Luinkin tämän. Ja sanoisinpa 100% varmaksi että vika on renkaissa ei autossa. Itselläni on Continentalit ja ajo-ominaisuuksissa ei ole mitään moitittavaa. Auto menee huonollakin kelillä kuin juna ja suoraan. Mitään uravenkoilua ei ole. Ja tätä samaa ominaisuutta kehuttiin muun muuassa startissa.

No, eipä ole ensimmäinen auto johon Hakkapeliitat ei sovi  ;)


Quality

Lainaapassatin perushinta on noussut vähän liiankin kanssa ja se alkaa hinnallaan hätyytellä jo Audia. Väittäisin että tämä voi johtaa jossain vaiheessa siihen että ostajat siirtyvätkin Premiumimpaan Audiin.

Itsekin olen vertaillut Passatin ja aanelkun hintoja. Mielestäni - mutta vielä koeajamatta - Passatissa saa rahalle katetta siinä kuin Audissakin. Se mahdoton Audin varusteviidakko erilaisine, jopa määräaikaisine paketteineen on jo sellaisenaan hirvitys. Konfiguraattorissa ei ole hintoja, joten kaikki on haettava erillisestä .pdf-tiedostosta. Kummassakin mallissa tosin varustepaketit sisältävät varusteita, joita ei erikseen tulisi hankituksi, esimerkkinä vaikkapa takapenkin lämmittimet.

Passat on A4ää tilavampi auto, mutta sitä ei saa nelivedolla ja 2.0 TSIllä. Vertailu ei onnistu helposti ja vaatii ehdottomasti kunnon koeajon ja liikkeen tarjouksen varusteineen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

sorppi

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 07.01.11 - klo:21:52
downtime:  Silloin otat tietenkin Peugeotin. Tunteella nämä autokaupat kuuluu tehdä. Volkkari voi puhutella järkeä enemmän, mutta itse olen kokenut viisaammaksi valita aina sen, minkä oikeasti tunteella haluan.

Yleensä tunteet tulee kalliiksi.
Jos mullakin peese kestäis, ostasin bemarin. Ja vaikka se kestäiskin, auton ongelmiin liittyvä ajatus menetetystä vapaa-ajasta joka vietetään eri tavoin (keskustelupalstoilla, etsien asiantuntevia korjaamoja, järjestämällä kuljetuksia suuntiin ja toisiin ym.) muun kuin perheen/työn/harrastusten yms. parissa, lyö 20kg lekalla sitä tunnepalkkia tehokkaasti lyttyyn, vw-järkipalkin siinä vieressä kiillellessä hyvässä erektiossa.
Sitten kaikki Parnasson tilaajat hÃ¥ll skäften ed. virkkeen kieliopillisista asioista  ;)

sorppi

Lainaus käyttäjältä: downtime - 07.01.11 - klo:21:47
Ja eikös nimenomaan tuo facelift siitä t25 avesta mennyt huonompaan suuntaan melun suhteen. Se aiempi oli hiljaisempi. Tässä t27:ssa tuo meluongelma otettiin jälleen kuriin.

Onko tuosta jotain tietoakin? Itse kun kävin tämän nykysen Avensiksen koeajamassa samalla koneella kun omakin on, ensimmäinen havainto oli selvästi suurempi moottorimelu. Ja ihan samanlailla kun sinäkin; omalla tulin ja omalla lähdin, joten vertailu oli hyvinkin mahdollista. Ehkä tuo ensimmäinen negatiivinen havainto leimasi koko koeajoa ja sitten rengasäänet ja tuulensuhinat jäi vähemmälle huomiolle.
Eipä sen väliä, ensimmäinen ja viimenen tojota (ainakin ykkösautona) tuo nykynen meidän perheessä joka tapauksessa on.
Pitäskö mennä Toiota-keskustelupalstalle tämän asian kanssa...  ;)

downtime

Lainaus käyttäjältä: sorppi - 08.01.11 - klo:23:11
Onko tuosta jotain tietoakin? Itse kun kävin tämän nykysen Avensiksen koeajamassa samalla koneella kun omakin on, ensimmäinen havainto oli selvästi suurempi moottorimelu. Ja ihan samanlailla kun sinäkin; omalla tulin ja omalla lähdin, joten vertailu oli hyvinkin mahdollista. Ehkä tuo ensimmäinen negatiivinen havainto leimasi koko koeajoa ja sitten rengasäänet ja tuulensuhinat jäi vähemmälle huomiolle.
Eipä sen väliä, ensimmäinen ja viimenen tojota (ainakin ykkösautona) tuo nykynen meidän perheessä joka tapauksessa on.
Pitäskö mennä Toiota-keskustelupalstalle tämän asian kanssa...  ;)

Niin. Tällä hetkellä ajan itse t27 avensiksella. Työkaverilla on pre-facelift t25. Facelift t25:n osalta perustan "tietoni" puhtaasti lehtien kirjoituksiin.
T27 ja pre-facelift T25 ovat mielestäni aika just samankuuloiset melultaan.
Ja tuolla t27:lla on tullut pari vuotta ajettua niin on sen melusta ihan kohtuullinen tuntumakin jo.

mol

Itsellä kokemusta FL Passatista sen verran että voin sanoa sitä ihan riittävän hiljaiseksi autoksi. Koeajoauto oli varustettu tosin kitkarenkailla mutta semmoisiahan itsekin harrastan. Tiedä sitten minkälainen olisi ääni piikkirenkailla mutta tuskin ihan hirveä niilläkään.

Piti muuten oikein googlettaa minkähän näköisiä / ikäisiä ne T27 ja T25 Avensikset oikein ovat. Ei ollut meikäläisellä mitään hajua noista Toyotien koodeista. Tosin sama vika on monien muidenkin merkkien koodiston kohdalla. Onneksi on google että saa suomennettua erikoissanaston...

MTu

Lainaus käyttäjältä: mol - 09.01.11 - klo:08:48
Itsellä kokemusta FL Passatista sen verran että voin sanoa sitä ihan riittävän hiljaiseksi autoksi. Koeajoauto oli varustettu tosin kitkarenkailla mutta semmoisiahan itsekin harrastan. Tiedä sitten minkälainen olisi ääni piikkirenkailla mutta tuskin ihan hirveä niilläkään.

Piti muuten oikein googlettaa minkähän näköisiä / ikäisiä ne T27 ja T25 Avensikset oikein ovat. Ei ollut meikäläisellä mitään hajua noista Toyotien koodeista. Tosin sama vika on monien muidenkin merkkien koodiston kohdalla. Onneksi on google että saa suomennettua erikoissanaston...

Ite kävin noitten edellisten kommenttien innoittamana kans eilen istumassa Avensiksen... ja olkoon ihan miten "yhtä hyvä tahansa" mutta noilla penkeillä ja ergonomialla ei tuu meille. Varustelukin sen verran kinkkistä että en alkanu ees selvitteleen sitä vaikka businesmyyjänä on hyvä tuttu ja kaikkensa yritti. Jotenkin sekin aina palaa mieleen noissa, kun on muutaman kerran vajaan 200tkm ajetuissa Ave-takseissa istunu - ja joskus vielä joutunu samana päivänä samat 200tkm rullattuun C-mersuun, niin toinen on loppu, ja toinen on just sisäänajetun oloinen. Ei vaan pysty...  :o
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

downtime

Lainaus käyttäjältä: mol - 09.01.11 - klo:08:48
Itsellä kokemusta FL Passatista sen verran että voin sanoa sitä ihan riittävän hiljaiseksi autoksi. Koeajoauto oli varustettu tosin kitkarenkailla mutta semmoisiahan itsekin harrastan. Tiedä sitten minkälainen olisi ääni piikkirenkailla mutta tuskin ihan hirveä niilläkään.

Piti muuten oikein googlettaa minkähän näköisiä / ikäisiä ne T27 ja T25 Avensikset oikein ovat. Ei ollut meikäläisellä mitään hajua noista Toyotien koodeista. Tosin sama vika on monien muidenkin merkkien koodiston kohdalla. Onneksi on google että saa suomennettua erikoissanaston...

Siis kyllähän Passat ihan ok hiljainen auto on, mutta itse vaan odotin enemmän kun sitä hiljaisuutta mainostetaan yhtenä faceliftin suurimmista muutoksista. Minä en sitä kyllä kuullut.
Ei siinä. Ihan hyvä auto ja varmasti olisi korkealla omallakin listalla mikäli vaimo ei kärttäisi niin kovin tuollaista korkeampaa autoa.

sorppi

Lainaus käyttäjältä: joukose - 04.12.10 - klo:12:56
Tuo tehdasasenteinen webasto poikkeaa jälkiasennetuista ainakin siinä että lämmittää ensin kopin tiettyyn lämpötilaan ja vasta sen jälkeen konetta. Näin ainakin paikallisesta merkkiliikkeestä kerrottiin.

Viime viikolla kysyin tätä ja myyjältä tuli seuraava tieto:
Webasto lämmittää moottoria ja kabiinia samanaikaisesti. Teho jakautuu seuraavasti:
Moottori: 80%
Kabiini 20%.
Suhdelukuun ei pääse vaikuttamaan.

downtime

Lainaus käyttäjältä: MTu - 09.01.11 - klo:09:21
Ite kävin noitten edellisten kommenttien innoittamana kans eilen istumassa Avensiksen... ja olkoon ihan miten "yhtä hyvä tahansa" mutta noilla penkeillä ja ergonomialla ei tuu meille.

Jostain syystä tuo penkki Passatissa oli se mikä itselle aiheutti eniten nurinaa. Minulla puutui siinä perse tuon reilun tunnin koeajon aikana. Ihan oikeasti. Edellisessä Passatissa oli huomattavasti parempi istuin vakiona. Tässä se oli mallia lauta.
Saihan sitä toki käänneltyä, väänneltyä ja rullailtua ja vaikka sainkin ajoasennon oikein hyväksi niin silti siinä vaan takapuoli tuppasi puutumaan. Eipä ole tuollaista käynyt sitten Primeran jälkeen.

En tiedä. Odotukset oli aika nollassa kun tuota menin koeajamaan ja silti siihen jostain syystä petyin. Siksi näin katkerahkoa kommentointia tuosta autosta. Odotin vain enemmän kun sitä on niin paljon hehkutettu.

sorppi

Lainaus käyttäjältä: downtime - 10.01.11 - klo:10:00
Jostain syystä tuo penkki Passatissa oli se mikä itselle aiheutti eniten nurinaa. Minulla puutui siinä perse tuon reilun tunnin koeajon aikana. Ihan oikeasti. Edellisessä Passatissa oli huomattavasti parempi istuin vakiona. Tässä se oli mallia lauta.

Ollaan yksilöitä; toisille lautamalli sopii ja toisille ei. Tarkotatko että se on liian kova vai liian vähän muotoiltu?
Ei mulla eikä vaimolla ilmenny minkäänlaísia puutumisongelmia. Etureunan korkeuden säädöllä (jollanen on täys-sähköpenkeissä) saattas ehkä tilanne ainakin vähän parantua.

downtime

Lainaus käyttäjältä: sorppi - 10.01.11 - klo:20:15
Ollaan yksilöitä; toisille lautamalli sopii ja toisille ei. Tarkotatko että se on liian kova vai liian vähän muotoiltu?
Ei mulla eikä vaimolla ilmenny minkäänlaísia puutumisongelmia. Etureunan korkeuden säädöllä (jollanen on täys-sähköpenkeissä) saattas ehkä tilanne ainakin vähän parantua.

Niinpäs sitä ollaan. Minulle istuin oli liian kova ja liian lauta. Entisessä oli paremmat mukavuusistuimet. Hyvä että Teille sopi, silloin varmaan kannattaa Passat valita.

MTu

Lainaus käyttäjältä: downtime - 10.01.11 - klo:21:06
Niinpäs sitä ollaan. Minulle istuin oli liian kova ja liian lauta. Entisessä oli paremmat mukavuusistuimet. Hyvä että Teille sopi, silloin varmaan kannattaa Passat valita.

Jotenkin sama muistikuva itelläkin, että edellisessä mallissa mukavuusistuimet oli mukavammat kuin nämä. Ei nämäkään huonot ollu, meitsin selkä/hanuri kun vaatii vähän lautadesignia.. Mutta edelliset oli vielä paremmat. Meitsillä kun kaikki vähänkin sporttisemmat jakkarat käy ajan mittaan painamaan jostain suunnasta - ellei ole sitten oikein huolella säätöjä, niin että saa leveydetkin passattua omalle kropalle sopiviksi.

Toisaalta - seuraava leasingsopimus meillä tehdään periaatteella 4v&120tkm, eli veikkaanpa että tulee testattua myös se, miten paljon nuo ajan mittaan muokkautuvat painon alla.
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

Tos®

Onko tuo jenkkilän versio jotenki räväkämpi, ainaki takavalot?
http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_2848.shtml

Sisältäki vissiin erilainen

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 10.01.11 - klo:22:26
Onko tuo jenkkilän versio jotenki räväkämpi, ainaki takavalot?

Jenkkilän Passat on myös aika paljon suurempi, oisko ollut 11cm pidempi kuin euro-Passat. Pituuden lisääminen on madaltanut autoa suhteessa, jonka takia tuo jenkkiversio on minusta sopusuhtaisemman näköinen kuin euro-Passat.

Tämän linkin toisesta kuvasta päätellen VW on myös päättänyt, ettei Superbissa ole enää luokkansa suurimmat takajalkatilat. ;)
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

Tos®

Sisältäki paljo ylellisemmän näkönen.
Näköjään kannattaa sit suoltaa kahta kokoa  ::)
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy