Passat 2011 facelift

Aloittaja joukose, 05.11.10 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Q8 - 22.01.12 - klo:22:05
Eikö voluumi laske kun alkaa piipittämään?
Ei laske
Hohhoijaa!

TDI69

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 22.01.12 - klo:22:12
Ei laske
Mulla kyllä laskee. En ole itse tehnyt mitään säätöjä.

Passatti

Mulla volyymi mykistyy kun peruutan tai edessä on este.Radioini on RNS 315.
Always lead, never follow

Forrest

Lainaus käyttäjältä: TDI69 - 23.01.12 - klo:20:14
Mulla kyllä laskee. En ole itse tehnyt mitään säätöjä.


Minulla laskee kans volume kun pistää pakin päälle. Tehtaan jäljiltä on säädöt.

Henri S

Missä kohtaa teillä on palkki? Palkki  kun on 3:ssa niin sillonhan radio mykistyy, olen kokeillut joka kohdan eikä ole mitään vaikutusta.

Sillalailla olen tuota testannut että auto on paikallaan ja virrat päällä, muutan asetusta laitan vaihdekepin R:lle ja tutkat alkaa toimimaan mutta radion voimakkuus pysyy samana eikä pienene.
Hohhoijaa!

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 23.01.12 - klo:22:00
Sillalailla olen tuota testannut että auto on paikallaan ja virrat päällä, muutan asetusta laitan vaihdekepin R:lle ja tutkat alkaa toimimaan mutta radion voimakkuus pysyy samana eikä pienene.

Kun kokeilet eri asetuksia, niin sammutathan tutkat välissä ja radiossa sen verran volumea, että on jotain hiljennettävääkin ;)

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 23.01.12 - klo:22:26
Kun kokeilet eri asetuksia, niin sammutathan tutkat välissä ja radiossa sen verran volumea, että on jotain hiljennettävääkin ;)

Olen näin kokeillutkin :)
Hohhoijaa!

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 23.01.12 - klo:21:01
Mulla volyymi mykistyy kun peruutan tai edessä on este.Radioini on RNS 315.

Eli tuolloin vaimennus on asennossa high. RNS315:ssä on kolme vaimennustasoa normal-asennon lisäksi. Normal-asennossa ei siis vaimenna ollenkaan ja high-asennossa hiljentää radion kokonaan. Itsellä mediumissa, jolloin radio hiljenee varmasti sen verran että tutkaäänet varmasti kuuluvat.

Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Henri S

Nyt sain toimimaan :) että volumit laskee kun pakin laittaa.
Hohhoijaa!

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 24.01.12 - klo:10:40
Nyt sain toimimaan :)

Mikä meni aluksi käteen? Joku muukin kun tuota samaa juttua täällä ihmetteli joku aika sitten.

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 24.01.12 - klo:11:00
Mikä meni aluksi käteen? Joku muukin kun tuota samaa juttua täällä ihmetteli joku aika sitten.

Taisi olla sittenkin vaan liian vähän volumia radiossa. Tänään kokeilin laittamalla reilusti volumia ja sitten pakin pääle ja toimi :) radio on rns310 mustavalkoisella näytöllä.
Hohhoijaa!

Passatti

Tuplavw:lle kysymys.Minullakin on RNS 315 radio mutten ole löytänyt niitä kolmea säätöä mistä puhut.Ohjekirjasta en löytänyt tietoa ,että miten se tehdään.Mulla mykistyy radio peruutettaessa.Auto ollut vasta pari viikkoa.
Always lead, never follow

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 24.01.12 - klo:13:32
Tuplavw:lle kysymys.Minullakin on RNS 315 radio mutten ole löytänyt niitä kolmea säätöä mistä puhut.Ohjekirjasta en löytänyt tietoa ,että miten se tehdään.Mulla mykistyy radio peruutettaessa.Auto ollut vasta pari viikkoa.
Näin ilman autoon menoa ulkomuistista lueteltuna menee jotenkin näin:
Oikean reunat napeista SETUP... sitten SOUND valinta ja sen kautta ylärivin VOLUME, jonka alla kaikki äänenvoimakkuusasiat, kuten taustamelun mukauttaminen ja käynnistysvolume. Tutkavaimennukset ovat rivi jossa jotakin PDW tms. Sen alla on nelivaihtoehtoiset mollukat.
Onnea yrityksiin kyllä se sieltä löytyy  :)
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Passatti

Kiitos.Tutkailn sitä huomenna.Kumma kun ohjekirjassa ei ole mainintaa siitä.Vai pitäiskö olla erillinen radio-opas mukana?
Always lead, never follow

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 24.01.12 - klo:22:06
Kiitos.Tutkailn sitä huomenna.Kumma kun ohjekirjassa ei ole mainintaa siitä.Vai pitäiskö olla erillinen radio-opas mukana?
on erillinen opas radiolle,ainakin minulla tuli mukana ja radio on rns310
Hohhoijaa!

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 24.01.12 - klo:22:06
Kiitos.Tutkailn sitä huomenna.Kumma kun ohjekirjassa ei ole mainintaa siitä.Vai pitäiskö olla erillinen radio-opas mukana?
Radiosta pitää liikkeeltä tulla erillinen vihkonen auton mukana.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 24.01.12 - klo:11:23
Taisi olla sittenkin vaan liian vähän volumia radiossa. Tänään kokeilin laittamalla reilusti volumia ja sitten pakin pääle ja toimi :) radio on rns310 mustavalkoisella näytöllä.
RNS 310 mustavalkoisella näytöllä Passatissa ... ?!
RNS310 lienee aikaisempi versio nykyisestä RNS315:stä, jota taas on mm. Passattiin asenneltu ainakin viime vuodesta. Ne ovat värinäytöllisiä molemmat.
Olisiko sinulla kyseessä kuitenkin RCD310 eli ilman navigaattoria oleva peruslaite mutta nuo vaimennukset siitä myös löytyy.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Passatti

Kiitoksia TuplaVW:lle .Asia tuli hoidetuksi juri niinkuin kerroit.Löytyhän se pieni vihkonen jossa on jotain opastusta.Aika suppeaa se kuitenkin on.
Always lead, never follow

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 25.01.12 - klo:12:15
Kiitoksia TuplaVW:lle .Asia tuli hoidetuksi juri niinkuin kerroit.Löytyhän se pieni vihkonen jossa on jotain opastusta.Aika suppeaa se kuitenkin on.
Ollos hyvä vaan. Hyvä että löytyi. Nuo valikkojen moniportaiset syöverit on välillä eksyttäviä.

Ja manuaalit usein sellaisia että niistä ei ole edes allekirjoituksesi mukaisessa tilanteessa hyötyä  ;)
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Henri S

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 25.01.12 - klo:12:03
RNS 310 mustavalkoisella näytöllä Passatissa ... ?!
RNS310 lienee aikaisempi versio nykyisestä RNS315:stä, jota taas on mm. Passattiin asenneltu ainakin viime vuodesta. Ne ovat värinäytöllisiä molemmat.
Olisiko sinulla kyseessä kuitenkin RCD310 eli ilman navigaattoria oleva peruslaite mutta nuo vaimennukset siitä myös löytyy.

Tarkoitan sitä perusradioita joka on vakiona myös minun autossa, en muista onko rns vai rcd
Vaimennuksen sainkin toimimaan .
Hohhoijaa!

AaVee

Uusi Passatin tilannut liittyy joukkoon.

Päädyinkin lopulta työsuhdeautoon, ja tämän vuoksi pirssi on myös hieman karvalakin mallinen eikä aiheuttane kateellisia huokauksia:

Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG
- Deep Black
- Tummennetut takalasit (yrityksessä pakollinen)
- Passat-paketti I
- Alaskäännettävä etumatkustajan istuin
- Lohkolämmitin sisähaaroituksella

Arvioitu toimitus vielä ennen veromuutosta.

Ehdotin alunperin tuota kaksoisahdettua Multifuel-versiota, mutta kyllä tämäkin koeajon perusteella piisaa.

Forrest

Mites teillä, joilla on sähköinen takaluukku farmarissa, niin onko ollut murheita?

Itsellä pakkasten myötä ruvennu tekemään sitä, että ei tahdo mennä kunnolla kiinni.

Ja ei ole lunta tai jäätä välissä.

ML1

Ei ole mulla luukku vielä kiukutellut. Tosin auto päivisin työpaikalla lämpimässä tallissa.
Passat Variant Highline 2,0 TDI DSG (B8)
Ex:
Volvo V40 D2 Aut Ocean Race
Golf VI 1,4 TSI DSG Highline (2011)
Golf IV GTI Exclusive (2003), Passat 2,0 TDI DSG Highline Variant 103 kw, B7(2011)
Audi A4 2,0 TDI Avant Quattro (Karala), B7 (2008), Vovlo V70 2,4D Aut Classic (Rica), VW Passat 3BG 1,8 T Tiptronic (Karala)

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: AaVee - 31.01.12 - klo:11:58
Uusi Passatin tilannut liittyy joukkoon.

Päädyinkin lopulta työsuhdeautoon, ja tämän vuoksi pirssi on myös hieman karvalakin mallinen eikä aiheuttane kateellisia huokauksia:

Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG
- Deep Black
- Tummennetut takalasit (yrityksessä pakollinen)
- Passat-paketti I
- Alaskäännettävä etumatkustajan istuin
- Lohkolämmitin sisähaaroituksella

Arvioitu toimitus vielä ennen veromuutosta.

Ehdotin alunperin tuota kaksoisahdettua Multifuel-versiota, mutta kyllä tämäkin koeajon perusteella piisaa.

Tervetuloa ! Mikäs siinä, ihan asiallinen voisiko sanoa perusPassat tuo on. Ei ehkä sisällä hirveästi herkkuja mutta perusajot hoitaa mukavasti ja taloudellisesti.

Varustelusta päätellen on ilmeisesti tarkoitus (työssä) kuljetella myös tavaraa.. (ikkunat ja kääntyvä penkki)... tai sitten jotakin muuta mustaan autoon sopivaa arkaluontoista... pari metriä pitkää pakettia  8)
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Forrest - 31.01.12 - klo:12:17
Mites teillä, joilla on sähköinen takaluukku farmarissa, niin onko ollut murheita?

Itsellä pakkasten myötä ruvennu tekemään sitä, että ei tahdo mennä kunnolla kiinni.

Ja ei ole lunta tai jäätä välissä.

Ei ole tullut edes nyt kovemmilla pakkasilla auottua tuota sähköistä takaluukkua, joten en ole huomannut mitään.
Miten muuten olet saanut sen sitten lopulta kunnolla kiinni, jos ei itsekseen mene ..  :-\
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

AaVee

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 01.02.12 - klo:09:21
Tervetuloa ! Mikäs siinä, ihan asiallinen voisiko sanoa perusPassat tuo on. Ei ehkä sisällä hirveästi herkkuja mutta perusajot hoitaa mukavasti ja taloudellisesti.

Varustelusta päätellen on ilmeisesti tarkoitus (työssä) kuljetella myös tavaraa.. (ikkunat ja kääntyvä penkki)... tai sitten jotakin muuta mustaan autoon sopivaa arkaluontoista... pari metriä pitkää pakettia  8)

Joo, tosiaan autolla kuljetetaan työhön liittyviä asioita. Ruumiita en kuitenkaan kuskaa, vaan tuon etuistuimen valitsin ihan harrastustani purjelautailua varten.  8)

psssst

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 01.02.12 - klo:09:24
Ei ole tullut edes nyt kovemmilla pakkasilla auottua tuota sähköistä takaluukkua, joten en ole huomannut mitään.
Miten muuten olet saanut sen sitten lopulta kunnolla kiinni, jos ei itsekseen mene ..  :-\

Ihan moitteetta on sähköluukku toiminut ja kokoajan joutuu sitä käyttämään - myös kovilla pakkasilla.

On muuten yllättävän lämmin auto (1.4 TSI)

Forrest

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 01.02.12 - klo:09:24
Ei ole tullut edes nyt kovemmilla pakkasilla auottua tuota sähköistä takaluukkua, joten en ole huomannut mitään.
Miten muuten olet saanut sen sitten lopulta kunnolla kiinni, jos ei itsekseen mene ..  :-\



Aukaisen uudestaan ja sitten lopussa painan pikkuisen kädellä avuksi, niin menee kiinni.

Tänään kävin huollossa näyttämässä ja voitelivat nuo lukkosysteemit. Jos voitelu ei auta, menee lukkosysteemi uusiksi.

Passatti

Täytyy todeta ,että Passat 1.4 on yllättävän lämmin auto näillä pakkasilla -16 .Jotain on tehty lämppärille tai sitten on PTC vastus.Autossani on Climatronicin uusin versio.Passattini on valmistunut viikolla 45.
Always lead, never follow

JTjones

Sähköinen luukku toiminut minulla moitteetta. Tosin kesällä ja syksyllä pariin muutaman kerran temppuillut silleen, ettei avaa luukkua ylös asti ekalla napin painalluksella. Mutta tämä siis tapahtunut vain muutaman kerran ja +-keleillä.

Kuskin oven lukitus sen sijaan alkanut nyt oireilla pakkasilla. Joutunut nyt muutamaan otteeseen kömpimään pelkääjän puolelle ja avata sisäpuolelta kuskin ovi, kun ei kahvasta aukaise ovea.  >:( Ei millään jaksais viedä tuon takia huoltoon joten sormet ristiin ja toivotaan, että on ohimenevä ilmiö.  ::)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy