VAGarena & UVW-miitti @ Classic Motor Show, Lahden Messukeskus 7.–8.5.2011

Aloittaja Quality, 08.02.11 - klo:22:07

« edellinen - seuraava »

RTWteam

Viime kerralla ei tullut käytyä messualueella joten tällä kertaa kyllä käyn. Mutta pääpaino tietenkin vagmiitingissä. :P Ja joku jolla on hyvä kamera saisi valokuvailla. Viime kerrasta ei oikein saatu kunnon kuvia. :-\

Late


Quality

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 15.02.11 - klo:19:24
Viime kerralla ei tullut käytyä messualueella joten tällä kertaa kyllä käyn. Mutta pääpaino tietenkin vagmiitingissä. :P Ja joku jolla on hyvä kamera saisi valokuvailla. Viime kerrasta ei oikein saatu kunnon kuvia. :-\

Mulla on aika paljon kuvia keväältä 2009. Pitää varmaan pistää näytille, niin alkaa muidenkin tehdä mieli itse tapahtumaan :D. -- Mutta jos rekkarit pitää sutata, sitten en kyllä jaksa. Onko tuossa jokin politiikka, että myös näyttelyesineistä pitää rekkarit peittää netissä?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Skula

herranjumala, julkisella paikalla saa räpsiä ellei sitä ole erikseen kielletty. Kunhan ei identifioi "nimellä" mitään kulkineita.
Romurautaa ja paalivehkeitä.

RTWteam

Minunkin puolestani saa laittaa esille. Siellähän ne muutenkin oli kaikkien esille.. Mutta minä voisin muutamia kuvia ottaa s-postiini jos muille ei käy kuvien julkaisu.

Kiviharju

Ymmärsinkö minä aivan väärin kun ajattelin että tässä tarkoitettiin kuvia edellisestä miitistä, eikä niinkään CMS:stä? Vai??
Audi A4 Allroad quattro -17

Tikka

Mukava olisi nähdä kuvia näistä "VAGarena & UVW-miiteistä". Joitakin viime vuoden kuviahan taisi täällä jossain näytillä ollakin.

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 15.02.11 - klo:19:56
Ymmärsinkö minä aivan väärin kun ajattelin että tässä tarkoitettiin kuvia edellisestä miitistä, eikä niinkään CMS:stä? Vai??
Uijui. minulle tuli ajatusvirhe. Enhän minä ole edes ollut missään vuonna 09.  Pahoittelut..

Quality

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

makkis

LainaaNoh, haluttiin tai ei, tässä kuitenkin kuvia vuoden -09 CMS:ta.

Onneksi Makkiksen ruma naama oli peitetty  ;D

Minua se sitten tuo fourvalven Skoda jaksaa aina ja yhä edelleen sykähdyttää, pitänee ihan dedikoida aika kalenterista luvatun ratakierroksen lunastamiseen, siis kyydissä. Samoin tuo Hulkkostimpan alumiinilohkoinen pätkäquattro, siinä on särmää.

Rauska

Hah, löytyi 2 klassikkoa, jonkalaisen olen omistanut, ja 2 joilla olen ajellut ;-)


NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Rauska - 15.02.11 - klo:21:17
Hah, löytyi 2 klassikkoa, jonkalaisen olen omistanut, ja 2 joilla olen ajellut ;-)

Tuohan on selkeä peruste liittyä joukkoon 7.5.  ;D
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Rauska

NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

fourvalve

Lainaus käyttäjältä: makkis - 15.02.11 - klo:21:17


Minua se sitten tuo fourvalven Skoda jaksaa aina ja yhä edelleen sykähdyttää, pitänee ihan dedikoida aika kalenterista luvatun ratakierroksen lunastamiseen, siis kyydissä. Samoin tuo Hulkkostimpan alumiinilohkoinen pätkäquattro, siinä on särmää.

Lupaus pitää edelleen, eiköhän se sopiva ajankohta saada sovitettua kun on taas tulossa pitkä kuuma kesä ;D
BMW z4 3.0i roadster

makkis


makkis

Kannatan klo 16.00!!! Olisi justiin passeliaika, minulle. Massan ehdoilla kuitenkin, sota ei yhtä miestä kumarra ja sitten vain pitää tehdä kompromisseja.

tlindstr

Lainaus käyttäjältä: tlindstr - 14.02.11 - klo:17:39
Itselle tosin sopii klo11-15 mikä aika vaan.
Ajankohdan lähentyessä voisin tarkentaa että itselleni sopii klo11-18 väli oikein mainiosti.
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

eGetin


RTWteam

Sopii. Voitaisiin pikku hiljaa lyödä lukkoon tuota kellon aikaa. Eipähän kukaan pysty sanomaan "tuli niin myöhään tämä päätös". ;)

Quality


Sovitaan miitin ajankohdaksi lauantai 7.5.2011 klo 16.00. Oliko niin, että viime keväänä paikkana oli Renkomäen ABC, ja että sitä kannatettiin? Se sopii minun puolestani.

Toive tietysti on, että mahdollisimman moni voisi osallistua myös Classic Motor Showhun, mutta toki voi tulla pelkästään miittiin myös.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

RTWteam


eGetin

Joo tuo ABC vaikuttas ihan hyvältä ja helpolta paikalta löytää perille.

makkis


Heka

Yritän ehtiä! Pitää käydä se näyttely ensin...
Toivottavasti on paikalla enemmän väkeä kuin viimeksi? No, laatu korvasi määrän! ;)

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: Heka - 12.03.11 - klo:21:11
Yritän ehtiä! Pitää käydä se näyttely ensin...
Toivottavasti on paikalla enemmän väkeä kuin viimeksi? No, laatu korvasi määrän! ;)

Ehdottomasti miitinkiin täytyy keretä.  ;)

JoJio

Uskaltautuskohan tonne miittiin mukaan, vaikkei vaginaa olekkaan. Eikai se vois periaatteessa olla vaikeempaa, mitä eka kerran ocf:än miitissä. Tosin miettii vaan mitä täällä on tullu kirjoteltua  :-[

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 19.03.11 - klo:12:16Uskaltautuskohan tonne miittiin mukaan, vaikkei vaginaa olekkaan. Tosin miettii vaan mitä täällä on tullu kirjoteltua  :-[
Ei sen ainakaan autosta kiinni pitäis olla kun porukkaa pitäis Hondilla ja Bemuillakin tulla. ::) Ja tuollahan nyt sitten viimeistään voidaan sopia mieltä painavat asiat?
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

JoJio

No joo ei kai. En kyllä omasta mielestä oo ainakaan hirveitä tyhmyyksiä täällä kirjotellu. Joten ei sen puolesta mitään pitäs olla. Lähinnä vaan mietityttää et mistä keksii puheen aiheen, jos sinne sattuis tulemaan. Mielipidefoorumihan tämä on... Kiinnostas kyllä kovasti tuo classic motor show, kun nyt ei oo mitään estettäkään sinne, kun muina vuosina  :)

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 19.03.11 - klo:17:18
No joo ei kai. En kyllä omasta mielestä oo ainakaan hirveitä tyhmyyksiä täällä kirjotellu. Joten ei sen puolesta mitään pitäs olla. Lähinnä vaan mietityttää et mistä keksii puheen aiheen, jos sinne sattuis tulemaan. Mielipidefoorumihan tämä on... Kiinnostas kyllä kovasti tuo classic motor show, kun nyt ei oo mitään estettäkään sinne, kun muina vuosina  :)
Eipä meidän miiteissä kannata tuollaista miettiä kyllä mukaan aina mahtuu, vaikkei sen erikoisempia puheenaiheita olisikaan  :D
Taitaa olla vähän sellaista perus suomalaista mielenlaatua jos tuollaisia ajatuksia on ;) ;D
Rohkeasti mukaan vaan!
Audi A4 Allroad quattro -17

JeanC

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 19.03.11 - klo:12:16
Uskaltautuskohan tonne miittiin mukaan, vaikkei vaginaa olekkaan. Eikai se vois periaatteessa olla vaikeempaa, mitä eka kerran ocf:än miitissä. Tosin miettii vaan mitä täällä on tullu kirjoteltua  :-[
Itse en todellakaan ole arenan "siistein" kirjoittaja ja silti tulin kotiin ehjänä takaisin  ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy