Muilla sivustoilla trollailu

Aloittaja Reterete, 09.07.14 - klo:12:16

« edellinen - seuraava »

Reterete

Sattuman kautta törmäsin sellaisella foorumilla kuin autostadium täältäkin tuttuihin nimimerkkeihin. Joukosta löytyy ainakin skriko1 joka viimenään eilisen trollailun jälkeen nappasi bannit foorumille viikoksi ja Keni1/trollhater1 joka nappasi jo aikaisemmin bannit kaksoisnimimerkistä ja ilmeisesti muustakin suunsoitosta. Miten jollain on aikaa ja mielenkiintoa ravata joka foorumilla joko itkemässä samoista asioista tai muuten vaan jauhamassa ihan uskomatonta paskaa? Ei silti eilinen jauhaminen "mun 600 kuutioinen motskari pätkii minkä vaan 1000 kuutioisen kun se on niin kevyt ja kuski on kevyt" oli ihan viihdyttävää luettavaa... Kysyn vielä uudestaan, miten joku jaksaa/viitsii? Onko omassa elämässä henkisesti niin huonosti asiat, että pitää käydä se oksentamassa joka foorumille? No onhan se ainakin ilmaista huumoria lukijoille ::)

Jultsu

Harrastus se siinä missä muutkin. Joku voisi jopa väittää paremmaksi harrasteeksi kuin autoilla ajaminen, netissä trollailu kun tuottaa vähemmän kasvihuonekaasuja kuin autolla ajelu.  8)
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

dotsi

Eräskin tuossa kirjoituksessa mainittu nimimerkki näyttää olevan varsin vahvasti ns. yhden asian miehiä, eli joka ikinen kirjoitus on kuin soittaisi samaa levyä uudestaan ja uudestaan. Ilmeisesti ei liikaa kiireet paina, kun aina näyttäisi olevan aikaa jauhaa samoja juttuja pitkin foorumeita.
Å KODA Octavia 1.8 TSI DSG Style Quartz Grey 2016

tet

Tuo autostadiumhan syntyi tavallaan VAGarenan "spin-offina" kun modet lähtivät täältä joukolla lätkimään ja perustivat tuon foorumin. Varmaan jokunen areenalainen on heitä sinne seurannut, kenties muitakin kuin vain pahimmat trollit.
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Reterete - 09.07.14 - klo:12:16
Sattuman kautta törmäsin sellaisella foorumilla kuin autostadium täältäkin tuttuihin nimimerkkeihin. Joukosta löytyy ainakin skriko1 joka viimenään eilisen trollailun jälkeen nappasi bannit foorumille viikoksi ja Keni1/trollhater1 joka nappasi jo aikaisemmin bannit kaksoisnimimerkistä ja ilmeisesti muustakin suunsoitosta. Miten jollain on aikaa ja mielenkiintoa ravata joka foorumilla joko itkemässä samoista asioista tai muuten vaan jauhamassa ihan uskomatonta paskaa? Ei silti eilinen jauhaminen "mun 600 kuutioinen motskari pätkii minkä vaan 1000 kuutioisen kun se on niin kevyt ja kuski on kevyt" oli ihan viihdyttävää luettavaa... Kysyn vielä uudestaan, miten joku jaksaa/viitsii? Onko omassa elämässä henkisesti niin huonosti asiat, että pitää käydä se oksentamassa joka foorumille? No onhan se ainakin ilmaista huumoria lukijoille ::)

Onko sinulla kloppi jotain minua vastaan, vai miksi käyt vittuilemassa joka foorumilla? Sinulle ihan tiedoksi, että tähän ikään olen kirjoitellut vain kahdella foorumilla en joka foorumilla.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Reterete - 09.07.14 - klo:12:16
Sattuman kautta törmäsin sellaisella foorumilla kuin autostadium täältäkin tuttuihin nimimerkkeihin. Joukosta löytyy ainakin skriko1 joka viimenään eilisen trollailun jälkeen nappasi bannit foorumille viikoksi ja Keni1/trollhater1 joka nappasi jo aikaisemmin bannit kaksoisnimimerkistä ja ilmeisesti muustakin suunsoitosta. Miten jollain on aikaa ja mielenkiintoa ravata joka foorumilla joko itkemässä samoista asioista tai muuten vaan jauhamassa ihan uskomatonta paskaa? Ei silti eilinen jauhaminen "mun 600 kuutioinen motskari pätkii minkä vaan 1000 kuutioisen kun se on niin kevyt ja kuski on kevyt" oli ihan viihdyttävää luettavaa... Kysyn vielä uudestaan, miten joku jaksaa/viitsii? Onko omassa elämässä henkisesti niin huonosti asiat, että pitää käydä se oksentamassa joka foorumille? No onhan se ainakin ilmaista huumoria lukijoille ::)

Niin ja mitähän paskaa minäkin muka olen sitten jauhanut, vai haluaako reperepe katsoa vielä kerran mitä kaikkea seuraavan linkin kuvassa olevaan paskanjauhantaan on tullut esitettyä, mm. tekaistut öljynkulutuksen mittaukset, tarjotut huohotinkorjaukset vaikka tehtaalla oli männänrenkaat jo vaihdettu uudempiin moottoreihin ja sillä korjattu öljynsyönnit, mutta että ei sitten millään olisi minun autoni moottorin öljynsyöntiä korjannut kun siitä tekaistiin niin uskottavat mittaustulokset. No juu eihän näistä sais puhua ettei vaan mene volkkarin maine :)

Linkit: http://www.kolumbus.fi/keni1/vw_dokumentit.jpg

Siis suomen maahantuoja tarjosi vain 50 euron hintaista kumiletkua (uusi huohotinputki uuteen autoon) kun olisi pitänyt korjata tai vaihtaa 9000 euron arvoinen moottori. Sekö on sun mielestä paskanjauhantaa?

Lisää aiheesta: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8160.msg466232#msg466232

Kysymys johon en ole saanut vastausta kuuluu seuraavasti: voiko VAG autoon teettää öljynkulutuksen mittauksen jossain muualla kuin maahantuojan merkkikorjaamossa ja jos tulos positiivinen niin korjataanko maahantuojan piikkiin? Tuskin onnistuu.

Ps. Uusi polo GTI tulee suomeen ensi vuoden alussa, kone 1.8 Turbo, vaatikaa siihen nollatoleranssi öljynkulutukseen (max 0,1 litraa/ 1 tkm) ja manuaaliaski. Jonkun jutun tänään näin missä väitettiin että tulisi suomeen vain DSG 7 vaihteisena, ei saatana.

skriko

^Ollaan me Ken1 varmaan aika mielenkiintoisia persoonoita, kun jollain jolpeilla ei ole muuta tekemistä, kun seurata meidän tekemisiämme. Huvinsa kullakin. Ihan sama oli kyseessä pikkupoika maalta, tai suuri moderaattori ameriikan maalta.

rami

Niinpäs trollailu.
Täällähän ei saa kirjoittaa totuuden-nimissä asioita omasta eikä muiden VAG autoista varsinkaan silloin jos siinä kirjoituksessa on jotain negatiivistä asiaa.
Pitää vaan kehua vaikka ei aihetta olisikaan.
Minä olen huomannut,että jos Skodasta kirjoittaa jotain negatiivistä faktaa niin kyllä ollaan heti hyvin ärhäkkänä.
Sama koskee Audimiehiäkin jos kirjoittaa omasta autosta totuudenmukaista tekstiä joka ei ole hyvää mainosta autolle tai automallille.
Silti mielestäni  totuuden esilletuominen on ensiarvoisen tärkeää,varsinkin kun puhutaan auton selvistä vioista.
Miksi niitä pitää salata ja hyssytellä?
Minä tuon omasta autosta ehdottomasti kaikki viat ja ongelmat esille ja ilman kaunistelematta.

A3 Sb vm 2014 ;D

skriko

Lainaus käyttäjältä: rami - 03.10.14 - klo:22:48
Minä tuon omasta autosta ehdottomasti kaikki viat ja ongelmat esille ja ilman kaunistelematta.

A3 Sb vm 2014 ;D

Juu, se on kumma juttu, jos joku ostaa paskan auton pitkäksi, niin hyvä ja halpahan se on. En nyt siis tarkoita rami sinua.
Itellä ollut Sciroccossa viisi vikaa. Enemmän kuin muissa omistamissani autoissa yhteensä. Kuitenkin olen muuten ollut autoon niin tyytyväinen, pidän sen ajettavuudesta ja ulkonäöstä. 7 autoa on sen jälkeen ollut koeajossa pari kolme päivää, enkä ole niitä kuitenkaan pitänyt parempina, joten vagilla ajellaan. Minulle on taas ihan sama, vaikka joku haukkuisi Sciroccon ihan paskaksi.
Minä en voi esim. Skodaa haukkua kun uusin Skoda jolla ole ajanut on 1976 mallia. Se miksi en halua koeajaa edes kyseistä merkkiä, niin se on niin vastenmielisen näköinen. Ennen ajan vaikka Renault Cliolla.
Minulle Skodassa haisee aina Tsekki ja kommunismi ja siitä en mihinkään pääse.

Peeveli

Trolleja riittää aina netissä. Ne kannattaa vaan sivuuttaa, ja olla vastaamatta yhtikäs mitään riitaa haastaville tyypeille. Sama homma jos arjessa näkee kasvotusten jonkun tuntemattoman suunsoittajan, on kuin ei huomaisikaan. Lähtemällä mukaan samaan syntyy vaan aivan jonninjoutava kahakka joka ei lopu. Erityisesti on kiinnittänyt huomiota viikonloppuöinä kirjoitetut jutut; ne ovat usein riidanhaluisia -laskujurrissa elämä voi tuntua paskalta. Sen takia välttelen nykyisin kirjoittamasta mitään esim. perjantai-tai lauantai-iltana, koska niihin on välillä saanut kommentteja klo 3.00 aamulla.

Minulla loppui kerta kaikkiaan halu kirjoittaa mistään mitään autostadiumilla, koska muutamat vakinimimerkit suolsivat ainoastaan vinoilevia tyhjänpäiväisyyksiä mihin tahansa aiheeseen. Ymmärrän joskus heitetyt leikkimieliset nälväisyt jotka tehty pilke silmäkulmassa, mutta en päivästä toiseen tapahtuvana päätyönä. Lisäksi tuo foorumi on mennyt liikaa muihin ei-autoaiheisiin juttuihin, joissa narsistiset persoonat kehuvat pienessä hyvä veli-porukassa itseään ja toisiaan ja jos jollain ulkopuolisella on erilainen perusteltu mielipide, se tyrmätään heti porukalla. Miksi turhaan tuhlata aikaa moisilla areenoilla, jos sieltä ei mitään tiedollista saa, vaan ainoastaan turhautumisen ja väsyneisyyden.

Netti on helppo paikka päteä, ja toisaalta myös tahattomasti tietyllä sävyllä kirjoitettu teksti (vaikkapa jyrkän oloinen mielipide) on helppo tulkita loukkaavana, vaikka se ei kirjoittajan tarkoitus olisi ollutkaan. Olen varmasti itsekin syyllistynyt välillä sellaiseen. Jos kaikki kirjoittajat seisoisivat porukassa livenä kasvotusten, niin olen satavarma että keskustelun taso olisi aivan erilaista. Netissä on myös äärettömän helppo esittää millaista ihmistä tahansa, vaikka multimiljonääriä menestyjää vaikka olisi sossutuella elävä pitkä- tai pätkäaikaistyötön kirjaston koneella. Tietysti asia on varmaan niinkin, että jotkut ihmiset saavat sellaisestakin tyydytystä, kuten toisia vastaan hyökkäävästä kirjoittelustakin. Ehkä se vastaa vaikka nyrkkeilymatsia. :)

Eipä tule enää paljoa kirjoitettua tännekään. Ei toisaalta enää jaksa, ja toisaalta samaa trollausta on täälläkin välillä. Tulee keskityttyä pääosin vain teknisiin kysymyksiin jostain auton yksityiskohdista, mutta parasta on olla sekaantumatta jatkossa mihinkään enemmän tunnetta nostattavaan aiheeseen -olipa se autoon tai liikenteeseen liittyvää.

No, tulipas ajattelemattomasti nyt raapustettua tällaiseenkin aiheeseen, ja aiheuttanee voimakkaita reaktioita joidenkin toimesta...

V-O

En tiedä asiasta mitään, mutta on trollaamistakin tutkittu ja paljon kirjoitettu:
psychcentral.com, theguardian.com, psychologytoday.com

Myös suomalainen lehdistö on trollausta käsittelevissä kirjoituksissaan viitannut yllämainittuihin lähteisiin.

gloter

On sua Peeveli siellä kaipailtu ihan aidosti takaisin. En tiedä noista jutuista mitä mainitsit enkä vähättele kokemustasi kun en ole tosiaan niitä kirjoitteluja seurannut. Nyt kun itsekin (joskus 9 kk päästä) saan alleni RS Octavian, olisi kyllä mielenkiintoista kuulla kokemuksistasi kun olet kuitenkin aika tarkka ja analyyttinen kirjoittelija. Ã,,lä ota niin vakavasti niitä toisia. Olen huomannut että molemmilla foorumeilla yllättävätkin tahot saattavat sylkäistä silloin tällöin aika loukkaavaakin settiä. Mutta mitäs niistä. Ja sitten tietenkin nämä selkeät trollit mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

Arcca

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.10.14 - klo:23:01

Minä en voi esim. Skodaa haukkua kun uusin Skoda jolla ole ajanut on 1976 mallia. Se miksi en halua koeajaa edes kyseistä merkkiä, niin se on niin vastenmielisen näköinen. Ennen ajan vaikka Renault Cliolla.
Minulle Skodassa haisee aina Tsekki ja kommunismi ja siitä en mihinkään pääse.

Pisteet sinulle täältä suoraselkäisestä asennoitumisesta (boldattu kohta).

Joskus harmittaa jos jollakin on mielipide kuten sinulla tuo jatko-osa, niin silti on kommentoitava tuotetta paremmin tuntematta.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

rami

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.10.14 - klo:23:01
Juu, se on kumma juttu, jos joku ostaa paskan auton pitkäksi, niin hyvä ja halpahan se on. En nyt siis tarkoita rami sinua.
Itellä ollut Sciroccossa viisi vikaa. Enemmän kuin muissa omistamissani autoissa yhteensä. Kuitenkin olen muuten ollut autoon niin tyytyväinen, pidän sen ajettavuudesta ja ulkonäöstä. 7 autoa on sen jälkeen ollut koeajossa pari kolme päivää, enkä ole niitä kuitenkaan pitänyt parempina, joten vagilla ajellaan. Minulle on taas ihan sama, vaikka joku haukkuisi Sciroccon ihan paskaksi.
Minä en voi esim. Skodaa haukkua kun uusin Skoda jolla ole ajanut on 1976 mallia. Se miksi en halua koeajaa edes kyseistä merkkiä, niin se on niin vastenmielisen näköinen. Ennen ajan vaikka Renault Cliolla.
Minulle Skodassa haisee aina Tsekki ja kommunismi ja siitä en mihinkään pääse.

Eihän silti tarvitse autoa paskaksi haukkua vaikka siinä vikoja onkin.
(kumminkin tälläiset viat jotka esiintyvät uusien autojen ohjauksessa ovat todella aika surkea juttu)
Osian poju on siinä,että täytyy pystyä tuomaan esille ne viat ja ongelmat mitä siinä pirsissä on.
On jotenkin hassua kun lueskelee ettei oman auton viat ole vikoja ja tosen autossa ne ovat vikoja.

sambolo

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.10.14 - klo:23:01
Minä en voi esim. Skodaa haukkua kun uusin Skoda jolla ole ajanut on 1976 mallia. Se miksi en halua koeajaa edes kyseistä merkkiä, niin se on niin vastenmielisen näköinen. Ennen ajan vaikka Renault Cliolla.
Minulle Skodassa haisee aina Tsekki ja kommunismi ja siitä en mihinkään pääse.

Eikö tuo ollut juuri skodan haukkumista ;D
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

kt

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.10.14 - klo:23:01

. Minulle on taas ihan sama, vaikka joku haukkuisi Sciroccon ihan paskaksi.
Minä en voi esim. Skodaa haukkua kun uusin Skoda jolla ole ajanut on 1976 mallia. Se miksi en halua koeajaa edes kyseistä merkkiä, niin se on niin vastenmielisen näköinen. Ennen ajan vaikka Renault Cliolla.
Minulle Skodassa haisee aina Tsekki ja kommunismi ja siitä en mihinkään pääse.

Olen yrittänyt aina puolustaa foorumeilla jonkinnäköistä tasapuolisuutta. Yllä esitettyhän on pelkkä mielipide, eikä siitä kannata kenenkään provosoitua. Jos on lukenut historiansa huonosti, niin noin voi "päätellä". Päätelmä on kuitenkin väärä. Tsekinmaa, Baijeri ja Pohjois-Italia ovat nimittäin eurooppalaisen autoteollisuuden kehtoja 1800-luvun lopulla. Jos maassa on ollut totalitaarinen komento vain 40 vuotta, niin mihin on hävinnyt tsekkien tekninen osaaminen. Ei mihinkään.
Vastaavasti voin kertoa oman mielipiteeni; minä menen kyllä aina lentokoneessa vessaan, kun lennetään Ranskan yläpuolella. Niin huonoja autoja siellä on vuosikymmeniä tehty, ihan politiikasta riippumatta. 8)
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

V-O


nemos

Lainaus käyttäjältä: V-O - 04.10.14 - klo:10:20
Ei, vaan trollaamista.

Varsin asiallinen mielipidehän tuo oli. Henkilö on omalta osaltaan todennut Skodien ulkonäön sellaiseksi, ettei hänen hyödytä niihin lähemmin tutustua.
Volvo XC60 T8 Inscription

sambolo

Eikai sekään sitten ole haukkumista, jos sanon jollekki naiselle että on vastenmielisen näköinen ja haisee kommunistilta.. Ainoastaan mielipide.. Silti en semmosta naisille mene sanomaan ;D
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

sakke2013

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.10.14 - klo:09:07
Lisäksi tuo foorumi on mennyt liikaa muihin ei-autoaiheisiin juttuihin, joissa narsistiset persoonat kehuvat pienessä hyvä veli-porukassa itseään ja toisiaan ja jos jollain ulkopuolisella on erilainen perusteltu mielipide, se tyrmätään heti porukalla. Miksi turhaan tuhlata aikaa moisilla areenoilla, jos sieltä ei mitään tiedollista saa, vaan ainoastaan turhautumisen ja väsyneisyyden.

Hyvin sanottu, sillä esimerkiksi facebook on juuri tuollainen paikka.

V-O

Lainaus käyttäjältä: nemos - 04.10.14 - klo:11:05
Varsin asiallinen mielipidehän tuo oli. Henkilö on omalta osaltaan todennut Skodien ulkonäön sellaiseksi, ettei hänen hyödytä niihin lähemmin tutustua.
Miten se kommentti Skodan ulkonäöstä liitty otsikkoon eli tähän trollailukeskusteluun?

Tämäkin kirjoitukseni on osin trollaamista.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.10.14 - klo:09:07

Minulla loppui kerta kaikkiaan halu kirjoittaa mistään mitään autostadiumilla, koska muutamat vakinimimerkit suolsivat ainoastaan vinoilevia tyhjänpäiväisyyksiä mihin tahansa aiheeseen. Ymmärrän joskus heitetyt leikkimieliset nälväisyt jotka tehty pilke silmäkulmassa, mutta en päivästä toiseen tapahtuvana päätyönä. Lisäksi tuo foorumi on mennyt liikaa muihin ei-autoaiheisiin juttuihin, joissa narsistiset persoonat kehuvat pienessä hyvä veli-porukassa itseään ja toisiaan ja jos jollain ulkopuolisella on erilainen perusteltu mielipide, se tyrmätään heti porukalla. Miksi turhaan tuhlata aikaa moisilla areenoilla, jos sieltä ei mitään tiedollista saa, vaan ainoastaan turhautumisen ja väsyneisyyden.


Voiko tuota enää paremmin kiteyttää, tuollahan jos laittoi jollekkin privana palautetta epäasiallisesta kommentista niin tuli bännit heti kun trollit vasikoi adminille, että kyllä jos toista alkaa paskanpuhujaksi syyttelemään niin pitää pientä kritiikkiä kestää. Kyllä voi vasikoida jos aiheetta saa kovaa palautetta, mutta kun ihan aiheesta laitettu niin ei ymmärrä. Että siis AS luottopakki kun väitti meikäläistä valehtelijaksi niin se ei ollut törkeää, mutta siitä ko. ääliölle privaatisti huomauttaminen oli niin törkeää että napsahti kuukauden bännit??? Olen muuten itsekkin rollinut adminille kun Luppakorva nyk. Luppis laitteli privana jotain ihme natsitervehdyksiä, ja vain sen takia kun ei kestänyt totuutta öljynkulutuksesta, luki kaikki mun jutut ja suuttui, miksi helvetissä niitä edes luki jos ei tykännyt??? Itselläni ei kyllä ole tarkoitus trollia, on ihan vaan vinkiksi laitettu että millaisia vikoja ja millaista palvelua on saatu uuden auton myötä. Koskaan ei ole bännätty vaikka kuinka paljon olisin kehunut Volkkaria kuten alkuun tein, vain volkkarille negatiivisesta palautteesta tullu bännit vaikka olis kuinka asiallista tekstiä??? Eikö jatkuva kehuminen muka ole trollaamista, saman asian toistamista???

Mullahan itellä käy nykyään aina silleen, että kun heitän vähänkin kommenttia VAG autoista tai katukiihdyttelystä, niin toiset suuttuu ja toiset nostaa heti sen ranskiskortin esiin, en tiedä miten minut ja ranskis yhdistetään niin vahvasti, sehän on minulle vain auto jolla teen tällä hetkellä työmatkaa, aivan paskanhailee mikä merkki kunhan toimii ja tarjoaa ne ominaisuudet mitä tarvitaan. Niin hyvää on ranskanpulla nykyään että näillä näkymin 308 SW on seuraava autoni, muikee laite ja GTI versio siitä varmaan täysin vastustamaton.

skriko

Itse en ymmärrä edes mitä tuollainen sana trolli tai trollaaminen tarkoittaa. Trollista minulle tulee mieleen röllipeikko. Olen sitä ikäluokkaa, että meillä ei lukiossa ollut tietokoneita. Tietokoneen saloihin olen perehtynyt vasta vajaat 40 vuotiaana. Atk ajokortin suoritin 2005, sen siksi, että työssäni tarvitsen nykyään konetta. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, mutta jos joku muu alkaa nälvimisen, niin olen kyllä valittavasti niin tyhmä ja lapsellinen, että sivallan takaisin.
Skodan ja naisen vertaus oli varmastikin tuollainen Peevelin mainitsema pilke silmäkulmassa kirjoitettu. Jos naapuri tai tuttava ostaa Skodan, en sitä arvostele negatiivisesti, ellei hän kysy mielipidettäni. Minulla on oikeus mielipiteeseen, joka on se minkä tuolla olen sanonut. Onhan se hyvä että joku ja monikin pitää Skodasta mutta minun ei tarvitse. Varmaankin minun ikäiseni muistavat Skodan maineen ja minulle se on jäänyt sellaiseksi, enkä koe tarvetta sitä muuttaa.

JakeS

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.10.14 - klo:09:07

Minulla loppui kerta kaikkiaan halu kirjoittaa mistään mitään autostadiumilla, koska muutamat vakinimimerkit suolsivat ainoastaan vinoilevia tyhjänpäiväisyyksiä mihin tahansa aiheeseen. Ymmärrän joskus heitetyt leikkimieliset nälväisyt jotka tehty pilke silmäkulmassa, mutta en päivästä toiseen tapahtuvana päätyönä. Lisäksi tuo foorumi on mennyt liikaa muihin ei-autoaiheisiin juttuihin, joissa narsistiset persoonat kehuvat pienessä hyvä veli-porukassa itseään ja toisiaan ja jos jollain ulkopuolisella on erilainen perusteltu mielipide, se tyrmätään heti porukalla. Miksi turhaan tuhlata aikaa moisilla areenoilla, jos sieltä ei mitään tiedollista saa, vaan ainoastaan turhautumisen ja väsyneisyyden.
Kirjoituksiasi ja näkemyksiä kaivataan sielläkin ja jos et koe sitä sopivaksi paikaksi niin jatka samaa linjaa täällä. On ollut ilo lukea pohdintojasi ja kokemuksiasi autojen vaihdosta ja hyvinkin erilaisista autoista mitä olet omistanut.
Internet on ihmeellinen maailma ja keskustelupalstoja pitäisikin oppia lukemaan jonkinlaiset suodattavat lasit päällä ja jos jonkun kirjoittajan kirjoitukset häiritsee niin kannattaa yrittää olla huomioimatta niitä lainkaan. Tähän olen itse pyrkinyt.
Yleisesti ottaen en edes lue niitä topikkeja joissa en koe olevan mitään minua kiinnostavaa.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

skriko

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 04.10.14 - klo:09:07

Minulla loppui kerta kaikkiaan halu kirjoittaa mistään mitään autostadiumilla, koska muutamat vakinimimerkit suolsivat ainoastaan vinoilevia tyhjänpäiväisyyksiä mihin tahansa aiheeseen. Ymmärrän joskus heitetyt leikkimieliset nälväisyt jotka tehty pilke silmäkulmassa, mutta en päivästä toiseen tapahtuvana päätyönä. Lisäksi tuo foorumi on mennyt liikaa muihin ei-autoaiheisiin juttuihin, joissa narsistiset persoonat kehuvat pienessä hyvä veli-porukassa itseään ja toisiaan ja jos jollain ulkopuolisella on erilainen perusteltu mielipide, se tyrmätään heti porukalla. Miksi turhaan tuhlata aikaa moisilla areenoilla, jos sieltä ei mitään tiedollista saa, vaan ainoastaan turhautumisen ja väsyneisyyden.


Etkös sinä Peeveli kuitenkin vastoin kirjoitustasi ole jälleen kirjoittelemassa kyseisellä foorumilla. 

skriko

Lainaus käyttäjältä: Reterete - 09.07.14 - klo:12:16
Sattuman kautta törmäsin sellaisella foorumilla kuin autostadium täältäkin tuttuihin nimimerkkeihin. Joukosta löytyy ainakin skriko1 joka viimenään eilisen trollailun jälkeen nappasi bannit foorumille viikoksi ja Keni1/trollhater1 joka nappasi jo aikaisemmin bannit kaksoisnimimerkistä ja ilmeisesti muustakin suunsoitosta. Miten jollain on aikaa ja mielenkiintoa ravata joka foorumilla joko itkemässä samoista asioista tai muuten vaan jauhamassa ihan uskomatonta paskaa? Ei silti eilinen jauhaminen "mun 600 kuutioinen motskari pätkii minkä vaan 1000 kuutioisen kun se on niin kevyt ja kuski on kevyt" oli ihan viihdyttävää luettavaa... Kysyn vielä uudestaan, miten joku jaksaa/viitsii? Onko omassa elämässä henkisesti niin huonosti asiat, että pitää käydä se oksentamassa joka foorumille? No onhan se ainakin ilmaista huumoria lukijoille ::)

Kirjoittaa herra joka sai ikibannin autostadiumille. Ihmettelen kuinka jollakin on viitseliäisyyttä luoda useita  kaksoisnimimerkkejä.

skriko

Kommentti tähän topiciin. Sain 18.12.2014 autostadiumilta bannin rakkaalta ystävältäni, joka on katsonut elämäntehtäväkseen jaella minulle banneja minkä kerkiää. Ehkä astuin herran varpaille, kun uskalsin arvostella hänen toimintaansa. Sain siis bannin joka loppui 18.1.2015.
Sen jälkeen en ole kirjautunut kyseiselle palstalle, koska ilmoitin niin 18.12.2014, jonka jälkeen minulle tietenkin laitettiin tuo kuukauden banni.
Nyt olin niin ajatuksissani, että minun piti mennä vag palstalla, niin kirjauduin vahingossa tuolle paskapalstalle. Kuinka ollakaan, sieltä tuli ilmoitus, että minulla on banni, jonka päättymishetkeä ei ole määritelty. Syynä täysin asiaton kirjoittelu.
Sinänsä hauskaa, että olen kolme kuukautta lukenut paskapalstaa silloin tällöin kun siellä on niin huvittavia kirjoituksia tietyistä aiheista. Olen voinut siis lukea kyseistä palstaa koska itse lähdin palstalta pois ja päätin että en enää tule tuollaiselle palstalle. Tietenkin pystyin lukemaan pastaa niin halutessani, kun antoivat bannin minulle jälkikäteen.
Mistähän asiattomasta kirjoittelusta olen saanut bannin, kun en ole edes kirjautunut koko palstalle lähes kahteen kuukauteen
Ehkäpä Skrikon haamu on trollaillut.
Sinänsä olen tehnyt oikean ratkaisun palstan valinnan suhteen, koska tämän palstan omistaja on yrittäjä ja hän antaa banneja oikeudenmukaisesti. 

Freeze

Kia Niro EV 2022

clacson

#28
Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.10.14 - klo:23:01
Minulle Skodassa haisee aina Tsekki ja kommunismi ja siitä en mihinkään pääse.
Toki kullakin on oikeus mielipiteeseensä kaikesta, myös Skodasta, mutta...
Skoda oli olemassa jo paljon ennen Tsekkiä ja kommunismiä. Oikeastaan siinä haisee Habsburgien Itävalta-Unkarin monarkistinen sisäsiittoisuus. Toki tähän tuo lisämakunsa Rooseveltin ja Churchillin löysäpäisyys, jolla he luovuttivat itäisen Euroopan Stalinin hirmuhallinnon alaisuuteen. Tuskinpa vajaan 10 miljoonan tsekin vuonna 1945 kannatti asettua yhtä suurta puna-armeijaa vastaan.
Ja maantieteellisesti Tsekki ei ole Itä-Euroopassa, se on paljon paljon lännempänä kuin Suomi ja suuri osa Ruotsia.

Tokihan samaan tyyliin voisi sanoa, että VW;ssä, Audissa ja BMW:ssä haisee natsi-Saksa ja veri. Mutta tuokin aika on historiaa, kuten kyseisten autojen kebabin ja falafelin tuoksu.

Mitä tulee trollaukseen, niin omassa vanhassa pääkopassani (jossa taitaa jo dementia jyllätä) kuvittelen sen tarkoittavan mielipiteen ilmaisuja, joilla tarkoitushakuisesti halvennetaan muita kirjoittajia tai vääristellään asioita.

Tunnustan, että olen kirjautunut myös Autostadiumille (se oli virrhhe). Ei sieltä mitään hyvää eikä huonoa tietoa vaggineista saa, onhan vain yleisluonteista höpinää lillukanvarvuista.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy