1.4tsi CHPA ja tt-thermo?

Aloittaja Jettamkv, 13.04.22 - klo:22:29

« edellinen - seuraava »

Jettamkv

Onko olemassa jotain järkisyytä, miksi ei voisi laittaa tt-thermoa CHPA koneeseen? Lämmitysteholtaan tt-thermo olisi varmaan parhaimpia vaihtoehtoja, jos se vain passaa. Autossa ei tällä hetkellä ole mitään lämmitintä ja defa antaa vaihtoehdoksi vain säteilylämmittimen, jonka tehoa hieman epäilen. Olen yhden säteilylämmittimen asentanut edelliseen autoon ja senkin sen vuoksi, ettei defa suositellut vaihtoehtona letkulämppäriä.

TGI_MM

Hyvin toimii ainakin täällä CPWA- myllyssä. Laitoin lämmityslaitteen kiertoon paluupuolelle, lämmittimestä kuuma vesi moottoriin. Letkujen kanssa oli vähän haasteita.
VW Golf VII 1.4 TGI DSG -14

Edeltävä:
Honda Civic 1.4iS 3d -02

Tontsaitte

Täällä on pari vuotta ollut kyseinen combinaatio (CHPA+tt-thermo) käytössä ja toistaiseksi kaikki toiminut kuten pitääkin.

Jettamkv

No siinä tapauksessa kyllä omaankin löytää tiensä tuollainen 1000xc! Kiitos vastauksista.

Jettamkv

Olisiko tuosta letkusta tarkempaa kuvausta minkä väliin se pitää laittaa? Muuten asennus varmaan onnistunee kiinnitykset jne., mutta vähän epävarmuutta tuon letkupaikan suhteen.

TGI_MM

Tässä pari kuvaa

https://aijaa.com/GBp1bu
https://aijaa.com/S2WPZZ

Lämmittimen pumppu lakkasi toimimasta, eikä herännyt eloon ohjeen mukaisilla neuvoilla. Takuu kuitenkin toimii.
VW Golf VII 1.4 TGI DSG -14

Edeltävä:
Honda Civic 1.4iS 3d -02

Jettamkv

Aivan, kiitoksia. Vähän kyllä kerkesin keulimaan, mutta samaan paikkaan ja pultinreikään oon tuon laittanut. Se on itseasiassa tuosta varmaan 10 cm ylempänä ja tuntuu että nykyisillä raudoilla pääsee vähän liikkumaan moottorin mukana ja joskus kolisteloo. Loppujen lopuksi tuosta kiinnityspaikasta muodostu isompi ongelma, koska kerran oon joutunut vähän jo fiksaamaan asennusrautakompleksia ja lämmittimen asentoa, vielä pitänee varmaan kerran.
   Täytyy kyllä sanoa lämmittimen olevan hyvä ja tehokas! Pitääs seuraavaksi keksiä, mistä uittaa sisähaara sisätilanlämmittimelle nii sitten olis paketti kasas.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy