Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Zego

#1
ID.3 / Vs: VW ID.3
07.02.21 - klo:13:32
ID3:en ilppi tuntuu edelleen vievän enemmän energiaa kuin säästävän joten siihen pitäisi jotain softakorjauksia vielä saada?
Käytetty tekniikka ei ole ikinä tärkeintä vaan se miten se on toteutettu ja toimii todellisuudessa.
#2
ID.3 / Vs: VW ID.3 talvella
01.02.21 - klo:06:31
Ruotsin Vi Bilägare talvitestissä haukuttiin samaa ominaisuutta.  :-\
#3
ID.3 / Vs: VW ID.3
18.01.21 - klo:06:50
Miten takavetoisuuden kanssa pärjännyt? Entäs onko jarrut jäätyneet ja jumiutuneet?  :o
Tuossa jotain Vi Bilägaren talvitestistä, kuulemma perä tulee sivulle?
https://www.vibilagare.se/podcast/vintertest-och-finalisterna-till-arets-bil
#4
Ns. Tar-remover aineet ovat niitä mitä juuri tarvitaan talven bitumipaskaan.
#5
Minulla aika pitkä kokemus ja enemmän kuluu mutta ei mitenkään merkittävästi. 2.0l dieselillä olisiko 0,1-0,3 välillä per 100 km? Riippunee myös ihan moottorin softasta myös miten hyvin tuo sopii.
#6
ID.3 / Vs: VW ID.3
17.10.20 - klo:22:15
En kyllä ikinä suostuisi näin keskeneräistä ostamaan ja valitettavasti kululeikkaukset näkyvät jo liian selkeästi mutta pakko VWn on tuoda näitä markkinoille koska sakkoukaasit ovat valtavat. Onko joku lukenut paljon tekevät tappiot per myyty sähköauto?
#7
ID.3 / Vs: VW ID.3
12.09.20 - klo:14:26
Totta kirjoitin ehkä väärin, videoista olin näkeväni että ulospääsy oli hankalaa reunan takia, jotain outoa siinä kyllä on. ;D
#8
ID.3 / Vs: VW ID.3
12.09.20 - klo:13:25
Jep, on tuossa markkinointiosastolla selkeesti ollut näppinsä mukana ja akku lattiassa aiheutta kans sen, että polvet nousee ylös eikä enää olekaan niin mukavaa ja vaikeutuu autosta astuminen myös? Parempi olisi jos akut saisi mahtumaan penkkien alle ja keskitunneliin jne mutta vielä ei pidemmällä rangella ole sen aika. EDIT: Taisi pökötin e-2008:ssa olla noin mutta rangea ei sitten saa enempää, jos siis on ahdistuvaa sorttia.
#9
ID.3 / Vs: VW ID.3
12.09.20 - klo:10:11
Ã,,lkää tehkö takatiloista ongelmaa jos 99,9% ajasta siellä ei istu ketään tai lapsia. Kyllä ne satunnaisesti siellä matkustavat aikuiset pärjäävät riittävän hyvin.  :)
Ostakaa siis vain sen kokoinen auto mitä oikeasti tarvitsette, ei tarvitse naapurin mielipiteitä pohtia sitten yhtään!  ;)
#10
ID.3 / Vs: VW ID.3
11.09.20 - klo:20:47
Ei kai se sisälle voi kuulua? Pahvia koko auto siinä tapauksessa?  :-\
#11
ID.3 / Vs: VW ID.3
08.09.20 - klo:08:04
Itseäni yllätti, että pösön e-2008 oli tuota tilavampi.  :o
#12
ID.3 / Vs: Uusi VW ID.3 1ST tilattu
03.09.20 - klo:10:22
Koskas joku arvostelu noissa lehdissä on vastannut omaa näkemystäsi? Itse useimmiten yllättynyt koeajoilla kuinka eri näkemykset hyvästä tai huonosta autosta voivat ollakaan.  ;D
Eiku ajamaan jolloin saat paremman näkemyksen ja parempi olisi jos ei ennen sitä olisi aivopessyt itseään pahasti!  ;D
#13
Minulla oli juuri renkaat yhdessä autossa (eri merkki ja malli) ääntä kuten olisi laakerivikainen ja se korjaantui renkaita vaihtamalla.
#14
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
20.07.20 - klo:12:56
Mitä ihmettä!? Ei Golf pitkään aikaan ole ollut parhaimmistoa tässä mutta tämä on jo pohjanoteeraus?
https://youtu.be/A7x1n3kDuAY
#15
Mii / Vs: Mii electric
06.07.20 - klo:16:52
Ainakin on hauska auto, joskaan ei niin turvallinen?
https://www.youtube.com/watch?v=dPni6uzAhrU
Aika samalla tyylillä kaikki VW-yhtymän autot on nykyään viritetty, eli eivät mitään hurjan hyviä tuloksia saavuta väistökokeissa?
#16
Suurin ongelma lienee kaupungit jotka ovat rakennettu/kasvaneet notkelmaan, eli sitä saa mitä tilaa. Kalliolle kukkulalle, rakennan minä taloni, on parempi.  8)
Kyllä autojen päästöt ovat jo nyt ihan riittävän hyvät, kuolema kerää kyllä miljoonasta muustakin syystä ja parempi ettei täällä eletä ikuisesti.
#18
Tuo tutkimus oli täysin turha koska se on tiedetty jo aikoina sitten mutta rahaa saa varmaan helpoista tuollaisiin?

Bensakoneiden hiukkaspäästöistä vaietaan varmaan jollain tavalla tarkoituksella?
#19
Täysin eri mieltä!  ;D
Oikein tehty käsinpesu tuottaa niin vähän mikronaarmuja verrattuna mihin tahansa koneelliseen harjapesuun. Oliko Top Gear joka yritti testata mutta se testi olikin susi.
#20
Bensapäästöt haisee nykyään, ei diesel. MyDiesel ei edes tuoksu.
#21
Ainakin kaksi viimistä vastausta olivat totta (toki ennen sitä voi totta olla muutkin mutten huomannut).
#22
Muut merkit / Vs: Tesla
03.07.19 - klo:19:32
Sääli ettei siinä ole panostettu varsinaisiin auton ominaisuuksiin kuten alusta, eli pompottaa aivan liian paljon eikä ajettavuus ole mitän pitäisi vaikka tuntee kyllä, että painopiste on alhainen. Kabiinissa ääntä myös piisaa enemmän kuin ei-sähköautoissa. Moottori on tietty kultaa mutta muuten aikamoinen pettymys jos sen ohi osaa autoa tarkkailla.
#23
Nahat ovat muovipinnoitettuja joten erityisiä nahanhoitoaineita ei tarvita.
#24
Samaa mieltä FB:stä, ei siellä ole mitään ihmiselle tarkoitettua.  8)
Minusta, ja monen muunkin mielestä, Bilt Hamber Korrosol (tai Auto-Wheel, joka sopii myös maalipinnalla) on paras raudanpoistotuote maailmassa. Sitä saa ainakin täätlä https://www.autonhoitokauppa.fi josta muuten saa myös todella hyvää palvelua, eli apua voi kysellä koska vaan. Pienpoistoon olen alkanut käyttämään Bilt Hamber Cleanser-fluidia ("Paint prep") koska sen saa sitten pyyhittyä liinaan eikä sitä valu maahan, johon se ei kuulu ja käsittelyn jälkeen pinta on valmis suojatuotetta varten.
#25
Tää on internet joten en ota nokkiini. :)
Aurinkopaneeleista juu ja todellakin pettäneet lupauksensa. Todennäköisesti parempia löytyy markkinoilta mutta nuo pari tuttavaa olivat oikeasti yrittäneet etsiä parhaita mitä saa ja kokemusta eri lämmitysmuodoistakin oli heillä rutkasti ja olivat tehneet laskelmia aikaisemminkin. Nyt osu musta-Pekka kortti käteen. Täytyy yrittää kysellä seuraavalla kerralla kun tapaan heitä lisää...
#26
Nämä mihin itse viittasin olivat asennettu viime vuoden puolella ja susia ovat olleet.
Autoilussa ei ole pitkään aikaan saanut parempaa odottamalla. Nykyään ei kehitetä autojen perusominaisuuksia kuten alustaa riittävästi ja paino putoaa aivan liian hitaasti jos ollenkaan ja mölyä autoissa riittää verrattuna aikaisempaan. Ennen oli monesti paljon parempia tarjolla. Näytöt autoissa ei ole mikään kova juttu tai ihmeellinen, usein turha ja vaikeuttaa. Itse olen IT-alalla joten nähnyt liikaa huonoja käyttöliittymiä eikä se edes käytettävyysihmisten avulla usein onnistu.
#27
Kyl! Olisipa totta nuo laskelmat aurinkosähköstä, niin ostaisin hetimiten!  8)
#28
Ulkopinnat / Vs: Vahaus
10.06.19 - klo:21:00
Nuo ovat hyviä, kuten myös Bilt Hamber Finis Wax mutta nopeinta on kehitys nyt ollut spray-tuotteiden puolella ja siellä saadan jo ihan riittäviä todellisia kestoja aikaiseksi ja siihen helppouteen kun tottuu ja kun tietää, että voi surutta käyttää tarvittaessa kovempia aineita (koska uuden suojan lisäys vie 5-10 min), niin paluuta ei ole.
#29
Ulkopinnat / Vs: Vahaus
09.06.19 - klo:13:14
Mikä Autoglymin vaha käytössä? Ei vuotta kyllä pysy.
#30
Ulkopinnat / Vs: Vahaus
08.06.19 - klo:18:59
Meille helppoudesta nauttiville on tullut aidosti hyvä spray-tuote Turtle Waxilta, eli markettivahavalmistajalta https://m.motonet.fi/fi/tuote/6000856/Turtle-Wax-Sealant-Hydrofobic-Wax-500-ml
Tuota on jenkeissä viime aikoina hehkutettu, siellä myydään sitä vähän eri nimellä (Ice Seal N Shine). Itse en ikinä tule palamaan spray-tuotteista enää takaisin perinteisempiin koska nämä spray-tuotteet kestävät nykyään jopa talven yli (etenkin kun boostailee pesujen yhteydessä) ja vähän tiukempiakin kemikaalejakin.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy