Millaista palvelua olet saanut autoliikkeessä?

Aloittaja skriko, 21.10.16 - klo:21:15

« edellinen - seuraava »

Popo

Lainaus käyttäjältä: vwmies - 04.06.18 - klo:19:11
OT: Niittykummun Delta ei muuten enää myy KIAa, vaan hups Auto-Arita...
Toinenkin iso siirtymä edustuksissa on käynyt Metro-Autossa, joka ei ainakaan Espoossa enää myy sen enempää Opelia kuin Skodaakaan... 

Ja juuri kun luulin, ettei tarvitse Helsingin seudulla viedä hiekkaa lainkaan MetroAuton tuulikaappiin:

https://www.metroauto.fi/yhteystiedot/helsinki-herttoniemi/

Hyundai on ainakin mahdollinen vaihtoehto Skodalle jatkossa, mutta MA:n "palveluihin" en ollut palaamassa...  ???
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

Lare111

Jyväskylän Autoagenteille olin menossa katsomaan yhtä käytettyä Passattia ja sanoin pääseväni töistä klo 16.15 ja tulevani sieltä suoraan. Myyjä totesi, että tule silloin niin tehdään heti kaupat. Siihen sanoin, että haluan kyllä käydä huolella koeajolla ja myyjä sanoi joutuvansa lähtemään puolen jälkeen, mutta voidaan tutkia autoa pihalla ja tehdään sitten kaupat. Myyjä tuntui olettavan, että tulen suoraan ostamaan 12 vuotta vanhan Passatin ilman koeajoa. Kuulemma liike meni aina klo 16.30 kiinni ja yhtään joustoa ei ollut, eli töistä en sinne ehtisi millään. Tuon jälkeen en enää ihmetellyt huonoja arvosteluita liikkeestä.

Ostinpa sitten Kamuxilta Skoda Octavian. Lupasi muualla lähemmäs tonnin kustantavan jakopääremontin ilmaiseksi. Lisäksi valitin kuluneista talvirenkaista, niin aivan uudet Goodyearin nastarenkaat tuli niiden tilalle. Lisäksi vielä tankkasivat ja vaihtoivat lähivalojen polttimot, eli ihan hyvältä vaikutti palveli. Tuli vain mieleen, että paljonko ilmaa hinnassa oli ja mitä, jos en olisi vaatinut noita ;D
2018 Skoda Octavia 1.6 TDI 85kW Ambition

Popo

Lainaus käyttäjältä: Lare111 - 08.06.18 - klo:16:15
Ostinpa sitten Kamuxilta Skoda Octavian. Lupasi muualla lähemmäs tonnin kustantavan jakopääremontin ilmaiseksi. Lisäksi valitin kuluneista talvirenkaista, niin aivan uudet Goodyearin nastarenkaat tuli niiden tilalle. Lisäksi vielä tankkasivat ja vaihtoivat lähivalojen polttimot, eli ihan hyvältä vaikutti palveli. Tuli vain mieleen, että paljonko ilmaa hinnassa oli ja mitä, jos en olisi vaatinut noita ;D

Ja kuinka huono hyvitys Ocusta on annettu/maksettu, koska jakopää, huonot talvirenkaat ja tyhjä tankki...  ;)
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

vwmies

Lainaus käyttäjältä: Popo - 08.06.18 - klo:17:55
Ja kuinka huono hyvitys Ocusta on annettu/maksettu, koska jakopää, huonot talvirenkaat ja tyhjä tankki...  ;)

Jaa, tämä riippuu vähän siitäkin, mihin (=kuinka hyväkatteiseen kiesiin) on vaihdettu.

Hieman asiaa toiselta kantilta: Toinen suuri myös käytettyjen markkinoilla häärivä ketju oli tarjonnut tutulleni Ocusta 12k ostona.  :o
Liike myi silloin vastavaa autoa ulos @20k. Kun nimeä kuitenkin arvuutellaan tai kysellään, laitan vinkiksi että nimi on 2-osainen.   :P
Yritetään pärjätä.

iipeevee

Kävin viime viikolla Kouvolan Auto-Sunilla ensimmäistä kertaa. Nuori myyjä kysyi heti, että miten voin palvella, ja 19.7. on uuden Octavia Scoutin luovutus. Oli liikkeessä ajamaton ja rekkaamaton esittelyauto, sopivilla varusteilla. Että näin.

Ataraxia

Kokemusta 1v aikana 6 autoliikkeestä. Kaikista olen saanut palvelua samantien sekä yksin liikkeellä ollessani sekä puolison kanssa. Enkä varmasti näytä rikkaalta enkä vaikutusvaltaiselta. Peruskohtelias käytös + tiedän suurinpiirtein mietä olen ollut hakeamassa + nopsa aikataulu on ollut joka kerta
Tässä loppupäätelmiä.

Rinta-Jouppi länsirannikolla ei päässyt jatkoon, koska selvästi aliarvioi mua tarjoamalla surkeaa hyvityshintaa vaihtoautosta.. Soitti kyllä perään tarjoten parempaa hyvitystä, mutta herne oli mennyt liian syvälle nenään.

Käyttöauto ei jatkoon, koska korosta ei voinut tinkiä. Mä en maksa korkoa tuotteesta, jonka arvo laskee koko ajan  ::)

Rinta-Jouppi Pohjois-Pohjanmaalla on myynyt mulle yhden auton ja melkein toisenkin. Täällä myyjä, joka taitaa asiakassuhteiden hoidon, joten sinne palataan tarjouksia kysymään aina kun auton ostoa hankitaan.

Rinta-Jouppi pk-seutu myi auton jossa turbo oli rikki. Itse oisin vaatinut kaupan perumista, mutta puoliso ei. En ostaisi täältä ilman suurta varoivaisuutta.

Oulun Pörhö ei antanut yhtään mitään kaupanpäälle ja tämä kyllä muistetaan ensi kerralla. No sain sentäs hilattua vaihtoauton hyvitystä vähän paremmaksi, mitä alkuun tarjosivat sekä korot pois. Hyvä myyjä, mutta liike ei nyt ihan täysiä pisteitä saa.

Seuraavan kerran tiedän taas paremmin miten tätä leikkiä leikitään.

Peetu

Käyttöauto Seinäjoki.
Itselle tuli juuri toinen uusi Skoda Rengastieltä, vaikka matkaa sinne on kotoa reilu 400km. Kaikki toimi niinkun pitikin, kysymyksiin sai vastaukset nopeasti ja hyvä keskusteluyhteys säilyi koko (pitkän ;D) tarjouskierrostelun läpi.
PK-seudun liikkeistä kysyin tarjoukset viimeisimpänä, ja missään ei vaikuttanut edes etäisesti että olisivat olleet kiinnostuneita kaupanteosta.

Vanhemmille tuli tällä viikolla uusi Seat samasta liikkeestä Pohjankaarelta, ja tätäkin lähettiin hakemaan vähän pidemmän ajomatkan päästä. Juniori sai myös samalla reissulla 2v-lahjaksi potkuauton kaupanpäällisiksi  :)
Mk7 Strom & Mk3 Cabrio

referee

Autotalo Antti-Roiko. 30 vuoden aikana 10 autoa, joista 9 uutta.
Kaupat on syntyneet hyvässä yhteisymmärryksessä. Huollon kanssa asiointi myös kiitettävää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy