Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - Volkkari87

#1
En tiedä onko tästä aiheesta jo aiemmin ollut. Pieni näyttöinen kännykkä vain käytössä niin en rupea etsimää. Nyt tarviis apuja tietäjiltä. Eli 2004 vm caddyssa ei vakkari toimi ollenkaa. Valo ei pala mittaristossa eikä toimi muutenkaa. Käynyt finnturbolla ja laakkosella vikakoodin luennassa ja sanoo imblausible signal. Vaihdettuja osia jotka siis ihan uusia kaikki niin kolme eri ohjainboksia ratin alle ja ne ohjelmoitu. Samoin nyt kolmas aivan uusi viiksi suoraan hyllystä ja ei toimi. Aina sanoo imblausible signal. Kiitokset jo etukäteen
#2
Nyt tarvis jeesiä sen verta et missä sijaitsee caddyssä toinen moottorinlämpötila anturi? Auto on 1.9 tdi ( BJB ) 2004 alavesiletku anturi vaihdettu. Oireet on seuraavanlaiset ----> kylmänä käynnistyy hyvin MUTTA kun kone lämmin niin sytyttää vikavalon ja herjaa anturia.

Auto nostaa käynnistyessään kierrokset 2200rpm ja kuulostaa kun kävis rajottimella ja sit tippuu 1100rpm. Näyttää lämpötilaks välillä -20c.  Sellasen tekstin antaa ku Engine coolant temperature circuit high input ( P0118 )  eli se harmaa anturi vaihdettu alavesiletkusta.

#3
Nyt tarvis jeesiä sen verta et missä sijaitsee caddyssä toinen moottorinlämpötila anturi? Auto on 1.9 tdi ( BJB ) 2004 alavesiletku anturi vaihdettu. Oireet on seuraavanlaiset ----> kylmänä käynnistyy hyvin MUTTA kun kone lämmin niin sytyttää vikavalon ja herjaa anturia.

Auto nostaa käynnistyessään kierrokset 2200rpm ja kuulostaa kun kävis rajottimella ja sit tippuu 1100rpm. Näyttää lämpötilaks välillä -20c.  Sellasen tekstin antaa ku Engine coolant temperature circuit high input ( P0118 )  eli se harmaa anturi vaihdettu alavesiletkusta.

#4
Terve kaikille tasapuolisesti. Tuossa pari kuukautta taaksepäin anoppi soitti kesken ajon ( autona skoda octavia 1.2 tfsi 2010vm ) ja ilmoitti sellasesta viasta kun et moottorinhärövalo sytty palamaan. No ajatutin meille pihaan ja töppeliin auto.

Vikakoodin P017200 antaa ja sanoo et - Rivi 1 , polttoaineen mittausjärjestelmä , järjestelmä seos liian rikas ja pysyvä. Ja toinen samaan aikaan oli P223700 - O2 anturin vertailujännitteen virtapiiri apvoin - Rivi 1 , anturi 1 - Satunnainen.   

No heti ensimmäisenä tuli mieleen et lambda anturi sökö ja tilasin autodocilta uuden anturin. Tämän jälkeen pihalle ja kokeilen lähteekö auto käyntiin hyvin ja vastaus on et EI LÃ,,HDE. käynnisty ja sammu samantien joka kerta. Sit kokeilin kerran ja polkasin kaasua kaverina niin rupes käymään normaalisti. Anopin laskin tien päälle ja sanoin et ilmottaa kun syttyy uudestaan. Viikko meni ja taas sama homma.  Uusi lambda anturi paikallaa kerkes olla nyt kaks päivää ja anoppi soittaa venäjältä et vikavalo syttyi taas mut nyt lisänä epc vikavalo. No eiku meille ajattamaan ja en osannut tehdä muutakun nollata vikakoodit ja sanoin et jos vielä kerran syttyy niin sit auton otan halliin ja tarkistan lambdan piuhan ulkoisesti ja mittaa mittarilla virrat. Kommentteja ja kokemuksia kiitos.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy